מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

דילמות של כלה: שמלה, מסיבת רווקות וכל מה שביניהן

אני שלי מנהלת מועדון הכלות של מתחתנים למען מתחתנים, כלה טרייה וחובבת חתונות מושבעת! ואני הולכת לסקור עבורכם בכל חודש את הפוסטים הכי מעניינים שעלו בקהילה שלנו.

שמלות כלה | זמן קריאה: 7 דקות
community content
10.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
דילמות של כלה: שמלה, מסיבת רווקות וכל מה שביניהן
15
15
מהירות:

מה שאני הכי אוהבת במועדון הכלות שלנו ובקהילה בכלל זה שלכל כלה צבע אחר, סיפור שונה ופנטזיה על חתונה אחרת. בין כל הייחוד והשוני עדיין יש הרבה במשותף, יש הרבה צמתים בהם נפגשות הכלות עם אותן דילמות. הכתבה של היום תספק הצצה לעולמן של כלות המועדון שלנו ואני בטוחה שתתחברו :)

על חוסר החלטיות ואיבוד עניין

אחד הרגעים בתהליך בו אנחנו ממש עומדות בפני החלטה גדולה היא בחירת השמלה. אנחנו צריכות לבחור את ״האחת״ מספר חודשים מראש מתוך מבחר בלתי נגמר ואופנה שכל הזמן מתחדשת. בעולם החתונות שנקרא גם עולם הפומו זה לפעמים מרגיש כמו משימה בלתי אפשרית. 

צוף רון, כלה מספרת במועדון שמתקרבת בצעדי ענק לחתונה שלה שצפויה להתקיים באוקטובר הקרוב משתפת אותנו בהתלבטות: "את הלוק השני שלי (סט מנצנץ של שני חלקים, טופ גופיה וחצאית אסימטרית) קניתי לפני שלושה חודשים. אנחנו חודשיים לפני החתונה והחלטתי פתאום שאני לא אוהבת את מה שקניתי. קרה למישהי? מה אתן מייעצות לי לעשות? למכור ולחפש משהו חדש? לחפש משהו חדש ולהחליט ערב לפני החתונה ואחרי זה למכור את שניהם?".

שמלות כלה - דילמות של כלה: שמלה, מסיבת רווקות וכל מה שביניהןתמונה: סטודיו אלכסה בריידל

התגובות שצוף קיבלה עשו לה לגמרי סדר במחשבות


״בכנות, אם מסתכלים על השמלות יותר מדי פעמים מתחילים לשנוא אותן אז זה לא ממש מדד, אפשר לנסות משהו אחר אבל יכול להיות שתהיה תוצאה דומה. אם זה לוק שני אפשר גם להחליט קרוב יותר למועד. אישית לבשתי שמלה יד שנייה (כבר עברה לכלה השלישית) מנצנצת ממש ואהבתי את זה מאד, זה היה כיפי ושינוי ממש מהשמלה הראשונה, רציתי בזמנו גם מכנס אבל ההחלטה הייתה במקרה כשראיתי פרסום של השמלה".

"יכולה ממש להבין אותך ובגלל זה מנסה להיזכר כל הזמן למה אהבתי את השמלה עליי ומשתדלת לא לנבור בזה ולהסתכל עלייה. תסמכי על עצמך שלא סתם קנית את הלוק הזה! בכל מקרה מייעצת לך להיכנס לקבוצות בפייסבוק של מכירת שמלות כלה, יש שם מלא מציאות שוות אולי תראי משהו שתאהבי וגם יהיה במחיר שפוי".

אגלה לכן שצוף העבירה את הלוק השני להורים והזמינה לוק נוסף לא פחות ממושלם. בסמוך לאירוע תקבל החלטה ואת האופציה השנייה תציע למכירה עם הטיקט. 

מחכות בקוצר רוח לראות את הלוק הנבחר!! סקרניות? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו >>
https://www.facebook.com/share/p/HsQ1NAcvbom8eocW/?

מסיבת רווקות מלאה בהתלבטויות

הלוואי שההתלבטויות היו נעצרות בבגדים ובדים, 
ליאור ממן, כלה מספרת במועדון שמתחתנת במאי 2025, משתפת אותנו בדילמה של ממש בהיבט של רשימת מוזמנות למסיבת רווקות.

"ניצן ואני מתחתנים בעזרת השם ב22.05.25. כבר לפני תקופה חברה טובה שלי שבין היתר תארגן לי את מסיבת הרווקות פנתה אליי בנושא כדי להבין קצת מה אני רוצה, למה אני מצפה, מי אני רוצה שתיקח חלק ועוד ועוד שאלות שאין לי עליהן תשובה כרגע😅 זה קיץ - ולכן יש הרבה אפשרויות כיפיות ומגניבות פתוחות שעומדות על הפרק! ☀️העניין הוא, שיש לי כל מיני חברות, ממקומות שונים ומשפחה רחוקה שהולכות להגיע - ואני מתקשה למצוא את החיבור של חלקן. 👯‍♀️

אני בהתלבטות בכמה מובנים:
💝קודם כל, באיזה וויב בכלל בא לי שהמסיבה תהיה?
💝עד כמה אני רוצה "להתחשב" בחברות שלי והאם הן המרכז של הדבר הזה או אני? (זה זורק אותי למחשבות על החתונה, קצת כמו ההחלטה שלי לנסוע לאיזור יותר מרוחק עבור חלק גדול מהאורחים, תמורת החלומות והפנטזיות שלי לחתונה). 
💝כי הרי ברור שמבחינתי הן החברות שלי והייתי רוצה את כולן כמוזמנות, אבל אם הן לא יתחברו באותה סיטואציה וזה לא כל כך יעבוד? אולי בגלל זה כדאי לצמצם ממש או אפילו לוותר?
💝מה הייתן ממליצות לעשות כשלא מדובר בחבורה אחת גדולה של חברות שמכירות אחת את השנייה בהכרח, אלא חברות שונות טובות מאוד שאספתי בחיים?".

שמלות כלה - דילמות של כלה: שמלה, מסיבת רווקות וכל מה שביניהןתמונה: ליאור וניצן

התגובות המעולות על הפוסט לא איחרו לבוא, ליאור קיבלה מספר דעות שונות ורעיונות מעולים 


"אני ממש חלוקה בתשובה שלי. מצד אחד הייתי הרבה פעמים במסיבות כאלה שלא כל הבנות מכירות ובגלל שכולן חברות של הכלה יצא מכך שלכולן יש קווי דמיון באופי והחיבור היה מידי ונמשך גם אחרי החתונה וכולן שמחו ממש לראות אחת את השנייה בחתונה וזה ואו! מצד שני יש גם פעמים שזה לא קורה וזה מרגיש מאולץ.. אני חושבת שזה ממש תלוי מי החברות ואם הן פתוחות לזה. אם לא.. לפעמים עדיף לקחת 3-6 חברות ליום כיף (מלון/ספא/חול, תלוי תקציב)".

"קודם כל אני ממש מבינה אותך! גם כשאני מרכיבה לעצמי בראש את מסיבת הרווקות היא מורכבת מהרבה חיבורים שונים שאספתי כל החיים- חברות מהתיכון, מהצבא, מעבודות שונות. הייתי בלא מעט מסיבות רווקות וכשאני מסתכלת רגע אחורה כולן ממש זרמו גם כשלא כולן הכירו. מרגיש שכולן מגיעות במטרת על משותפת לשמח את הכלה וזה לרוב עובד והבנות קלילות ומשוחררות. 2 טיפים אלייך- תנסי שלכל אחת תהיה לפחות מישהי אחת שהיא מכירה וקרובה אלייה כדי שלא תרגיש לבד וטיפ שני זה לבקש מהחברות שיכינו כמה שיותר משחקים מצחיקים ששוברים את הקרח או איזה אטרקציה שתחבר בין כולן. את תראי שבסוף הבנות יתחברו ויגיעו מגובשות לחתונה שלך וזה הכי כיף😍".

לקריאת הפוסט ותגובות נוספות >>
https://www.facebook.com/share/p/phdMVnQ8pcBnBE3C/?

שמלות כלה - דילמות של כלה: שמלה, מסיבת רווקות וכל מה שביניהן

הרגע שאחרי החתונה

פוסט נוסף שצריך לקבל במה עוסק בנושא פחות מדובר אך לגמרי בועט וקיים אצל רובנו. 
עידן צובינסקי אורפז חברה יקרה וותיקה במועדון שהתחתנה ביוני האחרון משתפת אותנו בתחושות היום שאחרי, בהתלבטות של איך ממלאים את החסר ונותנת לנו טיפים מעולים להתמודדות עם החזרה לשגרה מנקודת השיא. 

״בואו נדבר רגע על הרגע שאחרי... אני התחתנתי לפני חודשיים וחצי (הצילו כמה שהזמן עובר מהר!) והרגשתי שלא הייתי באמת מוכנה לרגע של השקט שאחרי הסערה. אחרי כל התכנונים וכל הציפייה לקראת היום הגדול, המרגש והמיוחד שלנו, לא הספקנו באמת להשקיע מחשבה ביום שאחרי... גם אני וגם בן הזוג שלי סטודנטים ובגלל השינויים שנעשו בשנת הלימודים בעקבות המלחמה יצא שבמקום להתחתן ביום האחרון של הסמסטר התחתנו ממש באמצע, בשיא הלחץ של הלימודים. וכל זה חייב אותנו לחזור לשגרה ממש ממש מהר".

עידן ואלעדעידן ואלעד | תמונה: גלושא צלמים
"הינה כמה טיפים ממישהי שהיא כבר אחרי הרגע שאחרי ויכולה לשתף בחוכמת הבדיעבד-

✨️ חופשה זוגית כמה שיותר מהר! מינימון/האנימון או אפילו סתם עוד 2 לילות במלון שכבר הייתם בו אחרי החתונה - ההפסקה הזאת בין הטירוף של החתונה לבין החזרה לשגרה היא ממש הכרחית ותעזור להתאפס.
✨️ למי שלא מתאפשר לנפוש ישר אחרי החתונה - תקבעו חופשה ארוכה לכמה חודשים אחרי - הציפייה למשהו מרגש נוסף בהמשך, והתכנון של חופשה ימלאו קצת את תחושת הריקנות וחוסר המעש.
✨️דייטים שבועיים - החזרה המהירה לשגרה היא סופר שוחקת והקסם שסבב אתכם ביום החתונה יכול להיעלם ממש מהר. אם תקבעו בלו"ז דייטים כיפיים, מיוחדים, פשוטים, או כל זמן זוגי אחר - זה יאפשר לכם לשמור עוד קצת את הקסם הזה איתכם.

זוגות שכבר אחרי - איך העברתם את התחושה הקשה הזו בימים שאחרי החתונה? וזוגות שלפני - מה אתם מתכננים לעשות?".

לקריאת הפוסט המלא >>
https://www.facebook.com/share/p/cPAt6UuFQyysiGhx/?

שמלות כלה - דילמות של כלה: שמלה, מסיבת רווקות וכל מה שביניהן
אז לפני שאנו נפרדות, זה הזמן להזכיר לכן כלות יקרות שאתן חלק מקהילה גדולה שחווה את אותם הדברים. בקהילה שלנו תוכלו לשאול, לשתף ולייעץ לאחרות בדיוק כמו עידן צוף וליאור. 

עוד לא הצטרפתן??
https://www.facebook.com/share/g/UzJnix7vajGHUNUm/?mibextid=K35XfP

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

12
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לימור בן יוסף
שמלות כלה
לימור בן יוסף
הניצחון שלנו זה הרגע הזה!
הניצחון שלנו זה הרגע הזה!
291.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק