מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

המסע של מעצבת שמלות הכלה - ריקי דלאל

את מעצבת שמלות הכלה האשדודית ניתן לראות היום כמעט בכל מקום. מעיצוב התלבושות ל'רוקדים עם כוכבים' ועד שמלת הכלה המדוברת של יואנה מ'חתונה ממבט ראשון'- ריקי דלאל נמצאת בשיא. בגיל 67 היא זוכה להכרה לה חיכתה כבר שנים רבות ומוכרת כשם דבר בקטגוריית שמלות הכלה והערב, בארץ וגם בחו"ל. 

שמלות כלה | זמן קריאה: 4 דקות
12.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
המסע של מעצבת שמלות הכלה - ריקי דלאל
15
15
מהירות:

תחילת הדרך ועד היום

בשנת 2008, עדיין היה ניתן למצוא את מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל, בביתה שבאשדוד מחלקת את הזמן בין הלקוחות שהגיעו לבין גידול הילדים. את סודות המקצוע, עיצוב שמלות הכלה והערב רכשה אגב, מאמה ג'ולייט. לאחר שנה, החליטה לצאת מנוחות ביתה אל סניף קטן בעיר מולדתה ולתפור שמלות עבור נשות העיר, והשמועה על היכולות והכישרון שלה עברו מפה לאוזן, עד שהגיעו אל בלוגרית אמריקאית שיצרה את פריצת הדרך הראשונה וחשפה את דלאל לקהל הבינלאומי. 

לאחר 15 שנה, ריקי יחד עם בנה דאדי, מחזיקה את שמלות הכלה והערב בשני סניפים: באשדוד ובתל אביב ואחראית לתלבושות הצבעוניות והייחודיות שאנו רואים בטלוויזיה במסגרת התוכנית 'רוקדים עם כוכבים' וגם לשמלתה של אחת מהכלות, יואנה, בתוכנית המדוברת 'חתונה ממבט ראשון' ומככבת בתצוגות ברחבי העולם, אך עדיין - עם זיקה חזקה לארץ ישראל.

דאדי דלאל, בנה ושותפה העסקי של המעצבת, מספר: "אמא שלי תמיד דבקה בדרך שלה והעסק עבר הרבה. עכשיו היא זוכה, אמנם בגיל 67, אבל היא זוכה להכרה שהיא ראויה לה. היא לא רדפה אחרי הפרסום וההכרה, זה מותג שלא נעזר ביחסי ציבור - הכל הגיע באופן טבעי. מ-2009 המותג יצא מהבית הפרטי שלנו ונפתח הסטודיו באשדוד, ועכשיו יש לנו גם סניף בתל אביב".

"תמיד דבקה בדרך שלה והעסק עבר הרבה. עכשיו היא זוכה להכרה שהיא ראויה לה". | תמונה: ריקי דלאל
השמועה על היכולות והכישרון שלה עברו מפה לאוזן.השמועה על היכולות והכישרון שלה עברו מפה לאוזן. | תמונה: ריקי דלאל
הקולקציה החדשה של ריקי דלאל. צילום: שחר ויניצקיהקולקציה החדשה של ריקי דלאל. צילום: שחר ויניצקי | תמונה: ריקי דלאל

מתלבשים עם כוכבים

זו כבר העונה השנייה בה ריקי דלאל מעצבת את התלבושות המפוארות והייחודיות של משתתפי התוכנית 'רוקדים עם כוכבים' בערוץ קשת12. כל תלבושת מותאמת באופן אישי לרקדנים ולסגנון הריקוד שמוצג באותו הפרק. לפעמים, הבגד נתפר כל כך למידותיהם שהוא מוכרז כמוכן רק כשהוא על הגוף עצמו ועובר תיקונים ודיוקים אחרונים. התהליך מתחיל מכך שהרקדנים מסבירים לריקי ולצוות מה סוג הריקוד ומה חשוב להם שיוצג, וממשיך לבחירת הצבעים ולהתאמה האישית לכל אחד ואחת. הכי חשוב, מסבירים לנו דאדי וריקי- שהבגד יהיה להם נוח ונעים לתנועה, בנוסף למרשים, מכיוון שהרקדנים חייבים להרגיש הכי חופשיים על הרחבה.

"אנחנו יוצרים שם 400 סטים ב-3 חודשים, ופתחנו מאחורי הקלעים ממש מספרה וסטודיו מיוחד" מספר לנו דאדי "מה שמיוחד בתוכנית זו החשיפה לה זכינו דרך הסטייליסטים. כל טאלנט מגיע אל הסט עם הסטייליסט שלו ופתאום נחשפו לריקי, שלא נתנו לה הזדמנות בעבר כי היא הייתה באשדוד. עכשיו הם זכו להצצה לפרסונה שהיא ולכישרון שלה והתחילו לעבוד איתנו בצורה הרבה יותר צמודה. השינוי הזה, ההכרה וגם תקופת הקורונה גרמו לכך שהמותג הפסיק לפזול בצורה סזיפית לחו"ל והחלטנו להתמקד בתעשייה המדהימה שיש לנו בארץ, הבנו כמה השוק כאן מקסים, לכן פתחנו את הסניף החדש בתל אביב".

המותג 'ריקי דלאל' כבר חצה את הים והשמלות של המעצבת הוצגו בתצוגות אופנה רבות ברחבי העולם, נמכרות ב-100 בוטיקים נבחרים ב-5 יבשות ומככבים ברשתות החברתיות אצל מובילות דעת קהל ובלוגריות רבות.

כל תלבושת מותאמת באופן אישי לרקדנים ולסגנון הריקוד שמוצג באותו הפרק. (קים אור אזולאי)כל תלבושת מותאמת באופן אישי לרקדנים ולסגנון הריקוד שמוצג באותו הפרק. (קים אור אזולאי) | תמונה: ריקי דלאל


הכלה מ'חתונה ממבט ראשון' שהתאהבה בקולקציה

כאשר משתתפת מגיעה אל התוכנית 'חתונה ממבט ראשון', תמיד נזכה לראות בפרק הראשון את הבחירה שלה בשמלת הכלה הייחודית. מאחורי הקלעים, הכלה מקבלת מספר רב של קטלוגים של מעצבים ומעצבות שמלות כלה שונים ברחבי הארץ והיא יכולה לבחור מעצב לטעמה. הפעם, המשתתפת יואנה בויב, בחרה להגיע אל הסטודיו של ריקי דלאל בעיר אשדוד. השמלה של יואנה הורכבה ממחוך מדגם שייר בצורת לב, בשילוב עם חצאית מדגם 'בלאנקו' בגזרת בת הים עם תפרי פרינסס, שהדגישו והאריכו את גופה. השמלה שלה היא אחת מהאופציות הרבות מתוך קולקציית Pure של הסטודיו המדובר, קולקציה שמאפשרת לבצע MIX & MATCH, כך שכל כלה יכולה לבחור את השילוב הנכון ביותר עבורה.

דאדי מרחיב: "הקולקציה כוללת 20 סוגי טופים ו-12 חצאיות, שמרכיבות יחד מעל ל-240 קומבינציות אפשריות. גם הקטלוג של הקולקציה בנוי בצורת פאזל, כדי שכל כלה תוכל לבחור את השילוב המתאים ביותר עבורה, שישקף את האישיות הייחודית שלה ויתאים למגמות האופנה האחרונות". 

יואנה בויב, בחרה להגיע אל הסטודיו של ריקי דלאל בעיר אשדוד.יואנה בויב, בחרה להגיע אל הסטודיו של ריקי דלאל בעיר אשדוד. | תמונה: ריקי דלאל
"כל כלה יכולה לבחור את השילוב הנכון ביותר עבורה". | תמונה: ריקי דלאל
אחת השמלות מתוך קולקציית PURE.אחת השמלות מתוך קולקציית PURE. | תמונה: ריקי דלאל
שמלת כלה בהתאמה אישית זו בחירה נכונה עבור כל כלה, ששואפת להתאים את הלבוש שלה באופן המדויק ביותר לאופי שלה ולוויז'ן שיש בראשה לגבי היום המאושר בחייה. בסניפים באשדוד ובתל אביב תחכה לכם ריקי, למדידות עם חיוך ענק ויחס חם, שם תוכלו להרגיש כמו אחת הכוכבות הגדולות שזכו לעבור תחת ידיה ולבחור לעצמכן את השילוב הנכון ביותר עבורכן.

שמלות כלה - המסע של מעצבת שמלות הכלה - ריקי דלאלתמונה: ריקי דלאל

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ריקי דלאל
שמלות כלה
שמלה שנייה במתנה
קולקציית שמלות הכלה לחורף 2024-2025
קולקציית שמלות הכלה לחורף 2024-2025
47.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת