מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

להתראות תשפ"ג: בואו לגלות מה הכתבות שהכי אהבתם השנה

עוד שנה חלפה ואנחנו ב-MIT4MIT ממשיכים לכתוב תוכן רומנטי, משמח ומדויק עבורכם! בואו לראות מה הכתבות שהכי עניינו אתכם השנה? במשך שנה שלמה, יצרנו עבורכם, הזוגות של MIT4MIT שעומדים לפני היום המיוחד שלהם, כתבות מלאות בצבע, תוכן, טיפים, חידושים, טרנדים והפתעות. עכשיו הגיע הזמן לסיכום השנה ולמצעד עשרת הכתבות הנצפות ביותר, ואחת לשנה הבאה. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
8.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
להתראות תשפ"ג: בואו לגלות מה הכתבות שהכי אהבתם השנה
15
15
מהירות:
1. מה התאריכים שמותר להתחתן ב-2023? מתי מותר ואסור להתחתן ב-2024?אין ספק שהכתבה הזו ראויה למקום הראשון. באמצעות הכתבות האלו, על הימים בהם אסור או להיפך, מומלץ, להתחתן בשנת 2023-2024 , יכולתם להסיר דאגה מליבכם ולבחור תאריך לאירוע המשמח שלכם בנחת.

הכתבה הזו היא נכס. ההתלבטות הגדולה ביותר לפני הגעה לאירוע היא כמה לשים, כמה אחרים ישימו והאם לא נצטייר לא טוב אל מול החוגגים. אז הבעיה נפתרה, ואם ישאלו אתכם 'כמה לשים מחר בחתונה?' שלחו אותם מיד לקישור הנ"ל.

כתבה שנמצאת במקום השלישי והמכובד, מכיוון שהיא מכילה שאלות שפשוט לא נעים לנו לשאול. החלק הכלכלי הוא חלק בלתי נפרד וגדול מאוד מאירוע החתונה שלכם, ואין טוב יותר מלהסתכל למספרים בעיניים, להבין אותם ולחשב בצורה הנכונה- עבור השקט הנפשי שלכם.

צילום: גלושאצילום: גלושא
אז מה אם הזמנות פיזיות הן כבר פאסה, ומדפיסים רק 20 עבור הצלם והחברות של סבתא? גם בפורמט הדיגיטלי, אנחנו רוצים להרשים ולגרום לאנשים להרגיש את אווירת האירוע שלנו, כבר משלב ההזמנה. כתבה שלא פג תוקפה, גם בתשפ"ד.

לאלו שלא מכירים, הרבנות נשמע מוסד מעט מאיים, עם הרבה בירוקרטיה. הכתבה הזו באה להקליל ולסייע לכם בחלק הפחות נעים ומנצנץ של האירוע שלכם ובעיקר, באה להראות לכם שהשד לא כל כך נורא.

כשמתקרבים לחתונה, פתאום כל שיר ברדיו נשמע לנו כמו שיר חופה פוטנציאלי. אנחנו מתחילים להתלבט- ניכנס עם שיר מרגש או קופצני או השיר הראשון ששמענו ביחד אי פעם? או בכלל הלהיט האחרון שכולם מתרגשים ממנו? הכתבה מגיעה מלווה בפלייליסט, כדי שתוכלו לחוש את השיר הנכון עבורכם.

צילום: אירית וליאוןצילום: אירית וליאון
כתבה שראויה למקום השביעי והמכובד, כי היא פשוט מנטרלת את הפחד שקיים במשפט 'אבל מה צריך להביא?' או 'אבל מה אסור לשכוח?'. יצרנו עבורכם רשימת ציוד מתוקתקת, שכדי להדפיס ולארוז על פיה. בבקשה.

הכתבה הזו היא ההוכחה לכך שלא רק כלות מתעסקות בענייני החתונה, וגם אם מדובר בכלות שהקליקו על מנת לשלוח בוואטסאפ לחתנים שלהם את הכתבה, כנראה שהם באמת לחצו והפנימו. חתנים יקרים, נשמח לכתוב עבורכם גם בשנה הבאה- רק תקשיבו, יש לנו ניסיון ;).

בשנה שעברה, הכתבה הזו הייתה במקום ה-3 והשנה, במקום ה-9, כנראה שקראתם והפנמתם. כל כך הרבה זוגות כלל לא מבינים על מה מדובר כשמציינים את התשלום לאקו"ם ומבינים שהוא חובה בכל אירוע. הכתבה הזו עושה לכם סדר ומסבירה את הכול מא' עד ת'.

צילום: שחר דרוריצילום: שחר דרורי
אז מאיפה מתחילים? שאלה מצוינת, שהכתבה הזו עונה עלייה בהרחבה. הספקים, השאלות, הקונספט, התכנונים על הנייר לפני הביצוע וההחלטות שאתם צריכים לקבל כזוג- הכל מהכל מחכה לכם במקום ה-10 שלנו.

והנה אחת, לשנה הבאה, התנ"ך שלנו- המדריך המלא למתחתן ולמתחתנת. בכתבה הזו תקבלו ליווי צמוד לכל השלבים שתעברו בדרך לאירוע המשמח בחייכם, מההחלטות הקטנות ועד שלב פתיחת המעטפות. צריכים סקירה של כל הכתבות שרלוונטיות לחתונה? כנסו לקישור הזה ושם- תוכלו לקבל הכוונה להמשך ובעצם, להכול.

נהניתם מהכתבות השנה? חכו למה שמצפה לכם בתשפ"ד!

שמחנו להיות כאן עבורכם השנה, לחגוג יחד את הרגעים המאושרים בחייכם ונשמח להיות כאן גם בשנה הבאה, עם הכתבות הכי רלוונטיות, התוכן הכי מדוייק והחיבוק הכי עוטף שתוכלו לקבל בתקופת הטרום חתונה שלכם, וגם אחריה. שתהיה לנו שנה טובה, רומנטית, מרגשת ומלאה באהבת אמת. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DIY עיצוב אירועים
הפקה וניהול אירועים
עיצוב אירוע מלא ב-2,500 ₪
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
34.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת