מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

Winter vibes - כך תתכננו חתונת חורף מוצלחת

העונה הגשומה כבר דופקת בדלת, מזג האוויר מתקרר, וזה הזמן המושלם לתכנן לא פחות ולא יותר את... חתונת החורף שלכם. כן, כן, אנחנו יודעים שזה קצת שוקינג, אבל חתונה בעונה הקרה היא הפייבוריטית שלנו: התאורה הרכה, הריח הממכר של גשם שזה עתה ירד, האווירה החשוכה והקסומה... כל אלה הופכים את החורף לעונה המושלמת עבור הביג דיי שלכם.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
8.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
Winter vibes - כך תתכננו חתונת חורף מוצלחת
15
15
מהירות:
בניגוד לדעה הרווחת, שחתונות חייבות להתקיים בקיץ, בכתבה הנוכחית בחרנו דווקא להרים לאחות הקרירה, שלעיתים נותרת מקופחת, ולא בצדק. אז איך מתכננים חתונת חורף מוצלחת? אילו יתרונות ואתגרים מצפים לכם דווקא בעונה הקרירה? יצאנו לבדוק עם כמה ספקים שכבר חוו על בשרם חתונות חמימות וקרירות, ועל הדרך ליקטנו עבורכם כמה הטבות ייחודיות בפינצטה.

6 יתרונות מובהקים בחתונת חורף

מחירים אטרקטיביים – כל הספקים ששוחחנו איתם הסכימו פה אחד, שבחורף המחירים אטרקטיביים פי כמה וכמה ממחירי הקיץ. מקומות רבים מציעים חבילות משתלמות לחורף, פלוס צ'ופרים שונים (גיוון בתפריט, עיצוב, דיג'יי ועוד), כך שתוכלו לקבל את כל היתרונות של חתונת קיץ, בעלות הרבה יותר משתלמת.

טיפ חשוב מאיתנו: לבחירת החודש והיום בשבוע יש משמעות כלכלית – שיא החורף הוא בחודשים דצמבר – ינואר. בחודשים הללו המחירים נמוכים יותר מאשר בחודשי תחילת החורף ובסופו. גם ליום השבוע אותו תבחרו עשויה להיות השפעה על העלויות: היום הזול בשבוע הוא יום ראשון, והמחיר צפוי לעלות ככל שמתקרבים לסופ"ש (חמישי-שישי).

יותר אורחים – הרב יהודה מחפוד, רב מחתן ועורך חופות, מדגיש כי בחתונות חורף, יש סיכוי גבוה שרוב האורחים שהזמנתם, אכן יגיעו. הסיבות לכך, רבות: בחורף יש פחות חתונות, כך שכל חתונה היא בעצם יציאה מרעננת, ובנוסף האירוע מתחיל בשעה מוקדמת יחסית, כך שגם אורחים עם ילדים יחושו בנוח להגיע.

יותר זמן לבניית הזוגיות – הרב יהודה מחפוד מציין, שכדאי מאוד לקחת בחשבון בבחירת התאריך, גם את זמן האיכות בשנה הראשונה לחיי הנישואין. "בחתונת חורף, מיד לאחר סיום החתונה, הזוג מגיע לביתו ונשאר שם ימים ארוכים בגלל אילוצי מזג האוויר. עונת החורף היא ברכה לזוגיות: בקיץ יוצאים יותר לבלות, ומתמקדים בבילוי, ואילו בחורף נשארים יותר בבית, ומתמקדים יותר זה בזו".

הרב יהודה מחפוד מציין שחתונת חורף מפנה יותר זמן לבניית הזוגיות.הרב יהודה מחפוד מציין שחתונת חורף מפנה יותר זמן לבניית הזוגיות. | תמונה: יהודה מחפוד - רב מחתן
מתנות יותר שוות – אם נהיה כנים לרגע, חתונות קיץ קצת מעיקות על כיסם של האורחים, מה שגורם להם לפעמים לצמצם מתנות או לסנן את האירועים שהם מגיעים אליהם. בחתונות החורף אתם הולכים להקל על האורחים שישמחו לצאת לאירוע חגיגי ומרגש, ולבטח יצ'פרו אתכם בהתאם.

עיצוב רומנטי - בסטודיו אלמיה, צילומי סטילס ווידאו, מדגישים שעונת החורף נחשבת לסופר רומנטית, עובדה שיכולה לבוא לידי ביטוי בשלל אלמנטים עיצוביים במקום: תאורה רכה כמו נרות ונורות קטנות, פלטות צבעים כהות או פרחים עונתיים וססגוניים שבוחרים לצמוח דווקא בימי הקור – כל אלו ישדרגו את הסטיילינג בחתונה כמה רמות מעל.

תפריט חורפי ומנחם – תסכימו איתנו שאחד הדברים הכיפיים בחורף, הוא האוכל המחמם והמנחם. גני אירועים ואולמות רבים מציעים תבשילי חורף חמימים כמו קדרות ומרקים, שמוסיפים לאווירה הגלאמית והחורפית. במתחם האירועים 'חצר המלכה' למשל, ניתן לשדרג את האירוע עם משתה יפיפיה, ששם את הבשרים והמרקים במרכז השולחן, לצד שפע משקאות מחממים: וויסקי, יין ובירה מעולה.


טיפים חשובים לצילומים בחתונת חורף

בסטודיו אלמיה, מציידים בכמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להתארגן במהלך יום הצילומים בחתונת החורף:

מקום מתאים להתארגנות – בחרו מקום מקורה ואסתטי להתארגנות, כך שבמקרה ומזג האוויר לא יאפשר צילומי חוץ, מקום ההתארגנות שבחרתם יהפוך לתפאורה מרהיבה ומשגעת.

שמרו על ראש פתוח - בחרתם להתחתן בחורף, אז תמיד יש סיכוי מסוים שמזג האויר לא יהיה לטובתכם. במקרה וגשם מתחיל לטפטף, קחו בחשבון שהצילומים יצטרכו להיות בפנים. לא חסרים מקומות יפים לצילומים, החל מחניונים וחדרי מדרגות ועד לקניונים סגורים. שמרו על ראש פתוח, וסמכו על הצלם שבחרתם: חללים מעניינים, רקעים מיוחדים ופוזות פוטוגניות יוציאו תמונות מושלמות. לא פחות.

התחילו את הצילומים בשעה מוקדמת - מומלץ להתחיל את יום הצילומים בשעות הצהריים המוקדמות. המטרה היא להתחיל את הצילומים בנחת, בלי שתצטרכו לחשוש מאיחור לאירוע של חייכם. על הדרך, מוסיפים באלמיה, תרוויחו גם תועלת נוספת – צילומים רומנטיים בשקיעה. השמש שוקעת בשעות אחרה"צ המוקדמות, אך הצילומים ממשיכים בכל הכוח, מה שמבטיח לכם תמונות סופר רומנטיות עם גוונים מהממים של כתום וסגול.

עקבו אחרי התחזית – מומלץ לשוחח עם הצלם שבחרתם כמה ימים לפני החתונה, כדי להיסגר באופן סופי על הלוקיישנים בהתאם למזג האוויר הצפוי.

עונת החורף נחשבת לסופר רומנטית.עונת החורף נחשבת לסופר רומנטית. | תמונה: אלמיה

אתגרים בחתונת חורף, שרצוי לבדוק מול האולם / גן האירועים

זה נשמע כאילו הכל ורוד בחתונת החורף, אבל יש לא מעט אתגרים, שגם איתם ניתן להתמודד באמצעות תכנון מראש. רועי בן מויאל, מנהל ומפיק אירועים מקצועי, מציין כמה אתגרים בולטים שכדאי לקחת בחשבון בתכנון האירוע: 

התמודדות עם מזג אויר סוער או גשמים – הגשם אולי יפתיע בתזמון לא צפוי, אבל אם תוודאו שיש קירוי וחיפוי מתאימים באולם/בגן, תהיו מכוסים. תנו עדיפות למקומות שמציעים קירוי שקוף מתאים לחופה, שמאפשר לראות בקלות את החופה, הרקע והטבע. במתחם האירועים חצר המלכה למשל, קיים גן פתוח עשיר בצמחיה אקזוטית עם קירוי שקוף לחלוטין שיקבל את פני האורחים שלכם. 

הזכירו לאורחים להגיע בלבוש חם – הזכירו לאורחים להתלבש בהתאם למזג האויר: ז'קט, סוודר או מעיל, יעניקו הרגשה חמימה גם בלב וגם בגוף.

שמלת הכלה בחתונת החורף - חשוב ממש, לגזור ולשמור! (לא את השמלה)
זה שאתם מתחתנים בחורף, לא אומר שהכלה צריכה שמלה חמה. ממש לא! החתונה נערכת במתחם שהוא בדרך כלל סגור, ולכן ברוב הזמן הכלה צפויה לתזז בין האורחים ולהזיע לא מעט. הולך להיות חם, ולכן ההמלצה שלי תהיה דווקא שמלת כלה קלילה. (והנה מדריך שיכוון אתכם בבחירת שמלת הכלה, סטפ ביי סטפ). אם הכלה סובלת מקור, היא תמיד תוכל להעזר בשאל או במעיל חם לנסיעה ברכב או בארגונים של לפני החופה.

זה שאתם מתחתנים בחורף, לא אומר שהכלה צריכה שמלה חמה.זה שאתם מתחתנים בחורף, לא אומר שהכלה צריכה שמלה חמה. | תמונה: רועי בן מויאל | הפקות אירועים
שביל כניסה ומטריות – דאגו לשביל כניסה/ריצוף מתאים על מנת להקל על האורחים, ואם בחרתם להתחתן בעיצומו של החורף, יהיה נחמד לדאוג גם למטריות חמודות: שי מתוק ובלתי נשכח מהיום הגדול.

דאגו לחימום – הרב יהודה מחפוד מוסיף נקודה נוספת, שאולי נשמעת טריוויאלית, אך לגמרי נצרכת - חימום המקום. בחלק ממתחמי האירועים, החימום הולך להיות מופעל בפעם הראשונה בעונה הקרירה, ולכן כדאי לוודא שאין תקלות, שהטמפרטורה נעימה ושלא יוצאים ריחות לא נעימים.

מעבר נוח מהחניה – בחצר המלכה, מתחם מלכותי לאירועים, מוסיפים שכדי שהאורחים שלכם לא ירטבו בגשם בדרך מהמכונית לאולם, ויתחילו בבאסה את האירוע, כדאי לוודא שקיים מעבר מקורה וחניה קרובה לאולם. בדיוק כמו אצלנו בחצר המלכה – חניה צמודה למתחם בחינם, כך שכל אחד מהאורחים יגיע לאירוע בכיף.

כל אחד מהאורחים יגיע לאירוע בכיף.כל אחד מהאורחים יגיע לאירוע בכיף. | תמונה: חצר המלכה

הטבות שליקטנו בפינצטה:

הפקת אירוע וליווי צמוד במחיר משתלם:
רועי בן מויאל, מנהל ומפיק אירועים עם ותק של 10 שנים, מציע חבילה משתלמת ביותר של הפקת אירוע + ליווי צמוד ב-1000 ₪ בלבד למגיעים דרך MIT4MIT. במסגרת החבילה: יצירת ליין אפ לאירוע, הכוונה למקומות ולספקים המובילים בתחום במחירים נוחים והוגנים המותאמים לכל כיס, ליווי אישי מהתכנון ועד הביצוע כדי לסגור את כל הפינות, כך שתגיעו לביג דיי שלכם הכי בצ'יל.

הנחה משמעותית בעריכת החופה:
הרב יהודה מחפוד, רב מחתן ועורך חופות ישראליות כהלכה, מציע לזוגות הסוגרים עריכת חופה עד לראש השנה ומגיעים דרך MIT4MIT 500 ₪ הנחה. הרב מציע תכנון חופה כהלכה לפי הסגנון הייחודי והעדה שלכם, בסגנון ישראלי, הומוריסטי וקליל.

יאללה, חורף 2023-2024 We are ready!

למרות כל האתגרים, מה שבטוח הוא שחתונת החורף שאתם מתכננים עומדת להיות מדהימה!. אנו מזמינים אתכם להיכנס ל-WED planner שלנו כדי לוודא שכל המשימות יתבצעו בזמן, וכמובן לבקר בעמוד נותני השירות באתר, כדי לבחור את הספקים שידאגו שהחתונה החורפית שלכם תהיה בדיוק כמו שתכננתם.

כתבות נוספו שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
יפה כלבנה | מקום להתארגנות כלות ומלוות
מקום להתארגנות
30% הנחה על המקום להתארגנות
לסוגרות חבילת איפור ועיצוב שיער
לסוגרות חבילת איפור ועיצוב שיער
90.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת