מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מסיבת רווקות: כל הרעיונות הלא שגרתיים

החברה הכי טובה שלך מתחתנת, קולטת? סיבה למסיבה ללא ספק, ולא מעט התרגשות, שכן את מופקדת על ארגון מסיבת רווקות מהסרטים. כשתתחילי בתכנון המסיבה עבור הבסטי שלך, תצטרכי לחשוב על אופי הכלה לעתיד וסגנון המסיבה שיכול להתאים לה.
בכתבה הבאה תוכלי לקבל השראה לגבי מספר רעיונות יצירתיים במיוחד. שנתחיל?

מסיבות רווקות ורווקים | זמן קריאה: 6 דקות
13.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מסיבת רווקות: כל הרעיונות הלא שגרתיים
15
15
מהירות:
הכתבה הזו היא בנוסף, גם המקום לומר - מספיק עם מסיבות בריכה ולופטים! הקונספט הזה די מיצה את עצמו, ויש עוד אלף ואחד רעיונות אחרים, מדליקים לא פחות. אז כדי לפתוח לכן קצת את הקופסא, אספנו 9 רעיונות למסיבות רווקות ייחודיות ושונות לחלוטין מכל מה שהכרתן. הרעיונות הכי מיוחדים וכיפים למסיבת הרווקות של הבסטי, עם מקסימום גוד וויבז, ממש כאן לפניכן.

לחובבות השיט : מסיבת רווקות ביאכטה

מסיבת רווקות על יאכטה יכולה להיות מעניינת, בתנאי שאף אחת מכן לא סובלת ממחלת ים. זה הלו"ז בדרך כלל: מגיעים למרינה בבוקר שמשי ויפה, רב החובל מקבל אתכן בכיף, ואז מתחילה החגיגה ומרימים עוגן עם מוזיקה, יין, שמש וראש טוב. רעיון מקורי ומדליק, והכי חשוב – מצטלם טוב (:
בנוסף, במסיבה ביאכטה יש יתרון גדול והוא – הכל מרוכז במקום אחד. היאכטה מקושטת לכבוד הכלה לעתיד, ויש בה אזור ישיבה נוח, שירותים, מערכת סאונד למוסיקה, נוף מדהים ובמקרים רבים גם לאקשריז מפנקים כמו יין וארוחה בסטייל.
אילו אביזרים כדאי לכן לקנות למסיבה? כאן תמצאו את כל התשובות.

מרימים עוגן ומתחילה החגיגה!מרימים עוגן ומתחילה החגיגה!

זורמות להרפתקה? מסיבת רווקות בקמפינג

אם את והבסטיז שלך זורמות ולוקחות את החיים בקלות, קונספט הקמפינג יכול להיות מושלם עבורכם. הצטיידו באוהלים, מזרונים, שקי שינה, צידניות, אוכל טוב (לא לשכוח תרסיס נגד יתושים!), ואתן מוכנות ליציאה. לפני הכל, מתכננים את הנסיעה, מחפשים חניון שניתן להקים בו קמפינג מושלם, מקימים מאהל ומארגנים מסיבה שתימשך עד אור הבוקר. אם אתן קצת יותר סטייליסטיות, נשתף אתכן שיש טרנד חדש שנקרא גלאמפינג (קמפינג בגלאם!) עם אוהלי אירוח ממוזגים ומעוצבים, כך שאפילו לא תצטרכו לישון על הרצפה. (כאן תוכלו לקרוא עוד על גלאמפינג).
אם אתן זורמות, ורוצות להפתיע את הכלה לעתיד באטרקציה בלתי נשכחת - זה עבורכם.


שר פיטנס, מאחורייך : מסיבת רווקות באווירת ספורט ואורח חיים בריא

אחת האופציות הכיפיות ביותר בנישה, היא מסיבה באווירה ספורטיבית, כזו שמביאה אתכן לאימון מציף אדרנלין ביחד. יש לא מעט סטודיואים ברחבי הארץ שיוכלו לארגן לכן שיעורים משותפים: ריקוד על עמוד, פילאטיס, קיקבוקס, אירובי, מחול ועוד. ההמלצה שלנו היא לקחת את הכל לכיוון ספורט-שיק. תחשבו אאוטפיטים שווים, שייקים, עוגה דיאטטית ואוירה בריאה במיוחד.


Here we come  : מסיבת רווקות בחו"ל

מסיבת רווקות זה תמיד פאן, אבל מסיבת רווקות בחו"ל, זו כבר רמה אחרת. אלו הלוקיישנים המומלצים שלנו ברחבי הגלובוס:
לונדון – דמיינו מסיבה בקונספט מלכותי, עם שהות במלון יוקרתי בעיר כמו מלון סאבוי או הילטון, יחד עם נסיעה באוטובוס קומותיים אדום המשוטט בכל המקומות הבלתי נשכחים שיש לעיר להציע: מוזיאונים, אוקספורד סטריט ועוד. תוסיפו מסיבה עד אור הבוקר עם הרבה אוכל טוב, וקיבלתם חוויה בלתי נשכחת.

אתונה - טוב, אנחנו קצת חוזרים לקונספט המוכר של ים-בריכה, אבל עבור סיבה טובה. אתונה היא יעד נהדר לנופש בכל תקופה, ובהיותה כל כך קרובה לישראל, ניתן לארגן מסיבת רווקות קצרה לסוף שבוע קצרצר ועדיין- להספיק המון. מה יש לעשות בעיר? התחילו מביקור במקדשי האלים המיתולוגיים, המשיכו לאטרקציות נחמדות ליד החוף וקנחו במסיבת לילה עם יין ואלכוהול. רוצים לשדרג את המסיבה עוד יותר? אל תספרו לכלה לעתיד שום דבר, פשוט תחטפו אותה בהפתעה! 

לאס וגאס - לאס וגאס היא ה-לוקיישן המושלם לחגיגת הרווקות. בירת השעשועים העולמית היא המקום האידיאלי להגיד גוד ביי לרווקות - בעיר תוכלו להנות ממלונות סופר מפוארים, מכונות הימורים וקזינו, הופעות מטורפות ולמעשה כל מה שישאיר אתכן בהיי לאורך זמן.

חופי מיקונוס ביוון- האס של כל מסיבות הרווקות באשר הן הוא חופי מיקונוס ביוון. חוץ מלהתקל בסלבס המפורסמים ביותר בעולם שמגיעים למקום כדי לחגוג ביאכטות משלהם, יש שם לא מעט מלונות יוקרה, מסעדות, וילות מטורפות ונוף שפשוט אי אפשר להפסיק להתבונן בו.
חיברתם את הכל יחד וקיבלתם יעד למסיבה שיפיל אתכם מהרגליים.

Having a good time : מסיבת רווקות ביקב

אם הכלה לעתיד מתעניינת ביין, הפתיעו אותה במסיבת רווקות ביקב. חוויה משכרת, המאפשרת לשלב איתה טיול רגלי, טיול אופניים או חופשת סוף שבוע בקרבת היקב. חלק גדול מהיקבים בארץ מציעים סיורים, טעימות ואף שיעורי בישול מהנים. ניתן לשלב עם ארוחת בוקר/ערב/צהריים טעימה וביתית.
הכינו אאוטפיט קייצי ושיקי, והתמסרו להרגשה המשכרת של האלכוהול הזורם בדם.


ללכת בעקבות הטעם : סיור אוכל בירושלים

אם הכלה שלכן מעריכה אוכל איכותי ואוהבת לסייר בשווקים, זו האטרקציה עבורה. סיורי אוכל בירושלים יפגישו אתכן עם הפינות הקולינריות האיכותיות ביותר בישראל: בשוק מחנה יהודה, באזור העיר העתיקה ואפילו בשכונת מאה שערים עם קוגל וצולנ'ט איכותי. לכל חגיגה כזו יוכלו להתלוות גם קוקטיילים כיפים לשדרוג האווירה. ותזכורת קטנה- אל תשכחו להעלות לסטורי את הדברים השווים שאכלתן.


יותר מארבע כוסות : סדנת קוקטיילים

אם אוכל הוא פחות הקטע של הכלה ושלכן, יש לנו רעיון מקורי לא פחות - סדנת קוקטיילים.
סדנת הקוקטיילים תסגור את הפינה של הדריקנים באירוע, ותעזור לכם להרים את האווירה ולהפוך אותה לשמחה מתמיד. בסדנאות קוקטיילים לומדים איך להכיל קוקטייל עם אלכוהול משובח ופירות טריים, עשבי תבלין, ויש מקומות שאף משלבים בסדנה פעילויות ומשחקים נוספים. אם אתן מחפשות מסיבת רווקות בסטייל שונה בנוף – זו האטרקציה עבורכן.
ההמלצה החמה שלנו: סדנת קוקטייל אקספרס, סדנה עשירה בידע, באווירה מגבשת וייחודית שתאפשר לכם להתנסות בהכנת שלל סוגי קוקטיילים.

סדנת קוקטיילים מושלמת לרווקותסדנת קוקטיילים מושלמת לרווקות

הצחוק משחרר – סדנת יוגה צחוק

אין כלה שלא אוהבת לצחוק: צחוק משותף לכולנו, ומגשר על פערי גיל, מעמד והשכלה. הסדנה תשחרר בעיקר את הכלה, שקרוב לוודאי חווה לחץ בלתי נמנע לפני החתונה. במהלך הסדנה משתחררים הורמונים שמרגיעים ומרפים את הגוף, וגורמים גם לכן וגם לכלה לצחוק כל הדרך לחתונה. בשורה התחתונה – חויה מצחיקה וקלילה עם הבסטיז, דרך מעולה להירגע לפני היום הגדול, ולשחרר את כל הלחצים. אין ספק שלאחר סדנה כזו כולכן תהיינה מגובשות ושלוות.

לצחוק כל הדרך לחתונהלצחוק כל הדרך לחתונה

לסיכום,

מסיבת רווקות היא ההזדמנות שלכן להנות יחד כחבורה מגובשת לפני האירוע הגדול. אם התמזל מזלך ללוות את החברה שלך בביג דיי שלה, כאן תמצאי אלפי נותני שירות איכותיים שיסייעו לך ולה להיערך לאירוע בצורה מושלמת.
בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רחלי דהן איפור ועיצוב שיער כלות
איפור כלות
חבילת כלה במחיר מיוחד
כלה יקרה - ההטבה הזו עבורך
כלה יקרה - ההטבה הזו עבורך
299.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת