מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלבנות, הפקה וחתונה אחת צנועה: סיפור החתונה של כרמל ואביב

כשכרמל קיבלה את הצעת הנישואים מאביב, היא כבר מראש ידעה שהיא רוצה להרגיש רגועה. עם 200 אורחים ושמלה אחת, היא העניקה את השליטה על החתונה שלה בצורה עיוורת ורגועה למפיק עומר טובי, והתוצאות? בלתי נשכחות. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
6.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלבנות, הפקה וחתונה אחת צנועה: סיפור החתונה של כרמל ואביב
15
15
מהירות:
כרמל ואביב הכירו בזכות אהבתם הגדולה לכלבים. הוא מאמן מוכר בתחום האילוף והספורט הכלבני, הבעלים של מרכז 'דוג אקטיב' והיא מתאמנת, שהגיעה באופן קבוע יחד עם חברה על ארבע. בהתחלה, אביב וכרמל לא ממש הסתדרו, היא אפילו סיפרה שאף אחד לא האמין שיצא משם סיפור אהבה, אך עם הזמן, האהבה שלהם לחברים הנאמנים שלהם ולספורט הפכה אותם לזוג בלתי מנוצח.

האהבה שלהם לחברים הנאמנים שלהם ולספורט הפכה אותם לזוג בלתי מנוצח. צילום: רון קוביהאהבה שלהם לחברים הנאמנים שלהם ולספורט הפכה אותם לזוג בלתי מנוצח. צילום: רון קובי
כשאביב שלף את הטבעת והפתיע את כרמל בהצעה משמחת, היא כמובן חייגה מיד אל אמא שלה ששאלה את השאלה הכי רלוונטית בעינייה "נו, ודיברת כבר עם עומר או שעדיין לא?".

עומר טובי הוא מפיק אירועים הנמצא בתחום כבר מעל 10 שנים ובין האירועים הגדולים והמרגשים שהפיק, הייתה גם החתונה של אחותה של כרמל לפני 8 שנים, ולאחר האירוע הזה המשפחה החליטה ברוב קולות ששום אירוע שלהם לא יעבור בלעדייו: "לא היה ספק שהכל יתנהל מול עומר ודיברנו כבר ביום למחרת ההצעה, וידענו שהוא ידאג להכול. שנינו אנשים עסוקים, אביב עצמאי בתחום הכלבנות ואני סטודנטית לביולוגיה מולקולרית וגנטיקה- אז החיים שלנו די עמוסים. בנוסף, רצינו ליהנות מהתהליך, אני רואה הרבה חברות שבוכות מהדרך והיה לנו חבל להגיע למקום כזה. אנחנו לא מהזוגות שחולמים על חתונת ענק מפוארת, אלא משהו שיאפשר לנו ליהנות מהיום הזה".

"לא היה ספק שהכל יתנהל מול עומר ודיברנו כבר ביום למחרת ההצעה, וידענו שהוא ידאג להכול". צילום: רון קובי | תמונה: עומר טובי
הדבר הראשון שהיה ברור לכרמל ואביב, הוא שהם רוצים חתונה כמה שיותר פשוטה ומחוברת לטבע. הם מעידים על עצמם שהם אנשים ללא שום רצון לראוותנות וזה התבטא בכל האספקטים של החתונה שלהם: "למרות שעומר בדרך כלל מארגן אירועי ענק, הוא גם ארגן באופן מדהים חתונה קטנה כמו שלנו. החתונה הייתה צנועה, אפילו לא החלפתי שמלות, רק החלפתי לסניקרס. הרבה אנשים סביבנו תהו למה אנחנו בכלל צריכים מפיק לחתונה קטנה של 200 איש, אבל לדעתי זה נותן ראש שקט ובנוסף גם מוזיל עלויות באופן קיצוני, את פשוט הולכת עם המפיק יד ביד ומגיעה לחתונה שלך כאורחת.

מכמה דקות שיחה, עומר הבין בדיוק מה הכיוון שלנו ונתן לנו כמה אופציות- לאחר שהלכנו יחד איתו לה בסופו של דבר בחרנו לקיים את האירוע ב'צל החורש'".

חתונה פשוטה עם חיבור לטבע בצל החורש. צילום: רון קוביחתונה פשוטה עם חיבור לטבע בצל החורש. צילום: רון קובי | תמונה: צל החורש
החתונה של כרמל ואביב תוכננה תחילה לחודש נובמבר- ל-21.11, אך בעקבות המלחמה והמילואים אליהם גויסה כרמל, הם החליטו לדחות ל-13.3.24 "זה לא קל, במיוחד שאתה כבר רוצה להגיע לרגע החתונה שלך, הכול כבר היה מוכן לאירוע ורצינו לקיים אותו. אבל הגיעה המלחמה, הייתי במילואים, המשפחות שלנו היו במילואים וזה בכלל לא היה על הפרק להתחתן בעת הזו. 
ראיתי שהרבה אנשים חוו סיפורי זוועה כלכליים ורגשיים בגלל דחיית התאריך, אבל למזלנו עומר עזר לנו בכל רגע וגם זיו מ'צל החורש' היה שם בשבילנו בבחירת התאריך החדש. גם כשהתקרבנו לחודש מרץ לא הייתי סגורה במאה אחוז על קיום החתונה וכולם היו כל כך קשובים לרגשות שלנו ודאגנו לנו לתנאים הכי טובים גם במקרה של ביטול וגם במקרה של קיום האירוע. היה לי כל כך מרגיע לדעת שאין לי כאב ראש, שיש לי את עומר והכול יהיה בסדר".

"היה לי כל כך מרגיע לדעת שאין לי כאב ראש, שיש לי את עומר והכול יהיה בסדר". צילום: רון קובי | תמונה: עומר טובי
בבוקר החתונה, הגשם החליט לבקר את הזוג המדובר שלנו והם 'זכו' ליום הסוער היחידי בחודש מרץ. מכיוון שרחבת הריקודים שלהם תוכננה להיות במקום פתוח, מזג האוויר מאוד הלחיץ אותם וגרם ל'קרייסס' קטן בתחילת היום המאושר. 
בסופו של דבר, הם קיבלו החלטה להעביר את רחבת הריקודים אל תוך האולם, ולשנות את כל ההושבה בשעה 5 בערב. למזלם של אביב וכרמל, צוות ההפקה של עומר היו לצידם וישבו איתם ו'תקתקו' את הסידור החדש "כשהפסיק הגשם באזור 12-1 הדברים התחילו להסתדר, אבל למרות שהבוקר התחיל בצורה הזו ודברים השתנו, זה נגמר על הצד הטוב ביותר. הרגשנו שדואגים לנו עד השנייה האחרונה והגענו לאולם וצוות ההפקה היה שם מהבוקר".

תחום נוסף בו דאגו לכרמל ב-100% הוא בתחום האוכל. כרמל היא צמחונית, והיא מעידה על עצמה שהייתה בהמון אירועים, אך אף פעם לא הרגישה שבאמת דואגים לה מבחינת התפריט. גם אחותה, שהיא צליאקית, הרגישה את אותו הדבר ולכן היה להם מאוד חשוב לשים לב שהתפריט מגוון ומותאם לכל ההגבלות. צוות ההפקה דאג לכך שהשף הממונה באולם יצור עבורן מנות מתאימות וטעימות, שגרפו מחמאות שלא נגמרות מהאורחים.

צילום: רון קוביצילום: רון קובי
"עשינו חתונה פשוטה מאוד, חיפשנו את הפאן ולהיות ביחד. העברנו לעומר את המושכות ובזכותו הגענו לכל הספקים המדהימים, למחירים הכי אטרקטיבים וגם הגענו אל החתונה שלנו בתחושה שהוא דואג לנו בכל פרמטר, כאורחת VIP לחתונה שלי. אני ממליצה לכל אחד על מפיק, ובמיוחד על עומר. הרגשתי רגועה לפני החתונה, במהלכה וגם אחרייה".

"הרגשתי אורחת VIP בחתונה שלי". צילום: רון קובי

הספקים שעשו לכרמל את האירוע:

אולם: צל החורש
סטילס: רון קובי
וידאו: משה בראשי
צלם מגנטים: נאור
דיג'יי: HYPE- חן סוקו

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

8
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צל החורש
גני אירועים
צל החורש
חתונת קיץ 2024 בתנאים מיוחדים!
חתונת קיץ 2024 בתנאים מיוחדים!
223.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת