מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

המדריך לחתונה מושקעת בתקציב שפוי (בלי להתפשר על חתונת החלומות)

כולנו יודעים שתכנון חתונה הוא עסק די יקר. הפיתויים הם רבים, חתונות הפינטרסט ואפשרויות הבזבוזים, בואו נודה בכך, הן בלתי נגמרות: החל מעמדות כניסה מפונפנות ועד לגימיקים שונים על הרחבה. 
כל אלו יכולים לגרום לנו למצוא את עצמנו מוציאים מאות אלפי שקלים על החתונה שלנו. 
אז מה עושים? קבלו ניוזפלאש משמח: עם קצת תכנון אפשר לחסוך עד אלפי שקלים בהוצאות החתונה. אז איך ניתן להפיק חתונת פינטרסט מושלמת בתקציב שפוי? ועל מה ממש לא כדאי להתפשר? 
קיבלנו כמה המלצות מעולות מהספקים שלנו, שממש לא כדאי לפספס.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
6.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
המדריך לחתונה מושקעת בתקציב שפוי (בלי להתפשר על חתונת החלומות)
15
15
מהירות:

לפני הכל, זכרו שזה אפשרי!

זה הזמן לשבור את הסטיגמה שמחיר ממוצע לחתונה בישראל נע בין 150,000-200,000 ₪ במקרה הטוב. עלות שכזו, בפרט לאור יוקר המחיה ההולך וגדל, עשויה להוות נטל כלכלי שאפילו השיקים של האורחים יתקשו לכסות. אם התיאור שלנו עשה לכם גירודים, אנחנו מזמינים אתכם לנשום עמוק. יש לא מעט זוגות שהצליחו להפיק חתונות מדהימות, בלי לקרוע את הכיס וללא פשרות על איכות או חוויה כוללת. כן, כן, זה אפשרי, וכבר נדייק איך גם אתם תוכלו לעשות זאת.

"יש זוגות שהצליחו להפיק חתונות מדהימות, בלי לקרוע את הכיס וללא פשרות על איכות או חוויה כוללת". | תמונה: גלושא צלמים

איך לחסוך בהוצאות אולם או גן אירועים?

בגן האירועים 88 בעמק חפר, משתפים אותנו שהדרך לחסכון אינה מסובכת: "אין צורך בידע כלכלי נרחב כדי להתנהל בחכמה". 
לדבריהם, המפתח הוא לבחור באופן עצמאי ולחשוב מחוץ לקופסה. 

מועד האירוע, למשל, יכול להשפיע רבות על העלות. בעונת הקיץ, בה רוב הזוגות מעדיפים להתחתן, המחירים גבוהים במיוחד. בחירה בחודשי החורף או הסתיו לעומת זאת, יכולה לחסוך משמעותית, וכן להעניק לחתונה קסם חורפי עם תאורה רומנטית ונופים דרמטיים.

גודל רשימת המוזמנים גם הוא קריטי. לעיתים, הנטייה להזמין יותר אורחים כדי למלא את המינימום הנדרש על ידי המקום עשויה להפוך לעלות נוספת, אך זה לא תמיד כדאי. במקום זאת, תוכלו להשתמש באפליקציית ה-Wedplanner שלנו כדי לנהל ביעילות את התקציב והספקים, ולשמור על התאמה מושלמת ליעדים הכלכליים שלכם.

בדקו שיתופי פעולה אפשריים- המלצה נוספת, היא לבדוק את אפשרויות שיתוף הפעולה עם ספקים בהמלצת המקום. לעיתים, ספקים קבועים מטעם המקום כמו צלמים, דיג'ייז, מעצבים ועוד, יכולים להציע חבילות שמחירן נמוך יותר מהזמנת השירותים הללו באופן עצמאי.

על מה לא כדאי להתפשר? בבחירת מקום לחתונה, חשוב לא להתפשר על נגישות לאורחים
ב88 גן אירועים מדגישים כי נושא הנגישות הוא קריטי. אורחים שמגיעים בקלות ונוחות למקום האירוע, מתחילים את החגיגה ברגל ימין, דבר שתורם להצלחת האירוע כולו.

בנוסף לכל הטיפים והאפשרויות שהוצגו לחיסכון ולניהול חכם של האירוע, חשוב לציין שהצוות 
ב-88 גן אירועים יעמוד לרשותכם לאורך כל התהליך. מרגע החתימה על ההסכם ועד ליום המרגש בו תחלקו את אהבתכם, הצוות במקום זמין לכל בקשה, שאלה או התייעצות. 

"הנטייה להזמין יותר אורחים כדי למלא את המינימום הנדרש על ידי המקום עשויה להפוך לעלות נוספת". | תמונה: 88 גן אירועים

איך לחסוך בעלויות שמלת הכלה?

מעין מלכה, מעצבת שמלות כלה וערב, משתפת אותנו בדרכים לחסכון בהוצאות בשמלת הכלה: "כל כלה רוצה להרגיש הכי וואו ביום שלה, גם מבחינת הלוק וגם מבחינת הנינוחות. לכן, לפני הכל אדגיש ואומר שלא כדאי להתפשר על הנינוחות בשמלה, כי היא זו שמאפשרת לכלה לשמוח ולהנות בביג דיי שלה".

טיפים להערכות חכמה
  • הגדירו תקציב והתכווננו בהתאם- בדיוק כמו שכלות מגדירות לעצמן תקציב עבור כל אחד מהספקים: תקציב לאולם, לצלם וכן הלאה, כדאי להגדיר תקציב עבור שמלת כלה. כשכלה מגיעה למעצבת עם תקציב שנקבע מראש, הרבה יותר קל לה לכוון אותה כיצד לנצל אותו בצורה הטובה ביותר. 
    האפשרויות העומדות בפני הכלות לחלוקת התקציב הן בדרך כלל- שמלה אחת מושקעת לכל האירוע, או לחילופין 2-3 שמלות במחיר אטרקטיבי. 
    כלות שרוצות לחסוך לא ילכו על שמלה בתפירה אישית, אלא על שמלות כלה מרשימות מקולקציות קודמות. 
    שימי לב, כשאת בוחרת שמלה מקולקציה קודמת, את כמעט לא מתפשרת, כי בשמלות כלה האופנה כמעט אינה משתנה. כך, באותו התקציב, מסבירה לנו מעין מלכה, כלה יכולה לקבל מספר שמלות יפות ומושקעות, שלא נופלות ברמתן משמלה חדשה.
  • חפשו סייל מכירות- במועדים שונים במהלך השנה, מעצבים יוצאים לסיילים מרוכזים, בהם ניתן לרכוש שמלות כלה מושלמות בעלות נמוכה, ולהתאים אותן בקלות אצל כל תופרת. כך ניתן לא רק לחסוך בעלויות, אלא גם למכור את השמלה, ולהרוויח לא מעט. 
  • כל השמלות במקום אחד- במקום להתפזר ולרכוש כל שמלה במקום אחר, כדאי לנסות לרכוש את כל השמלות מאותו המעצב, ולבדוק אופציה לחבילה במחיר מופחת. תתפלאו לדעת שלא מעט מעצבים ישמחו לבוא לקראתכן. בסופו של דבר, עסקה כזו היא WIN WIN לשני הצדדים.

"כשכלה מגיעה למעצבת עם תקציב שנקבע מראש, הרבה יותר קל לה לכוון אותה ". | צלם: אמיר בוכניק | תמונה: מעין מלכה

איך לחסוך בהוצאות צלם החתונות?

"השלב הראשון בחסכון בתחום צילום האירועים, הוא להגדיר אילו פרטים חשובים עבורכם", אומרים לנו בגלושא צלמים.
טווחי המחירים של חבילות הצילום, הכוללים צילומי סטילס ווידאו, ולעיתים גם הפקת אלבום חתונה, נגזרים מהניסיון, הכשרון ורמת ההשקעה של הצלם בעיבוד החומרים לאחר החתונה.

לכן, לזוג שקצר בתקציב, ההמלצה היא לוותר על חלק מהמוצרים של אחרי החתונה. למשל, ויתור על אלבום, יכול להוזיל את עלויות הצילום בערך ב 1500-2000 ₪.
בגלושא צלמים באים לקראת הלקוחות, ומאפשרים להם להחליט לאחר החתונה, כאשר התמונות כבר קיימות, באילו מוצרי אקסטרה הם מעוניינים: וידאו, אלבומים ועוד.

אופציה נוספת לחסכון בעלויות, היא לוותר על וידאו בכלל, או לפרק אותו למרכיבים- במקום וידאו בעריכה מלאה, לקבל היילייטס של סרטונים קצרים, או סרטון מקוצר במקום סרטון ארוך. יהיו זוגות שיעדיפו את הוידאו שלהם מוגבל לחופה ולקבלת הפנים, גורם שגם יתרום לחסכון בעלויות.
היתרון שלנו על פני צלמים אחרים, מדגישים בגלושא צלמים, הוא האפשרות לקבל הצעה מודולרית, עם גמישות מלאה בפירוק כל שירות למרכיביו.

לסיום, ניתן לערוך רק חלק מהתמונות- אופציה נוספת היא לוותר על עריכה של חלק מהתמונות. כמובן, שגם במקרה הזה ניתן להחליט על עריכה לאחר החתונה במידה והתקציב מאפשר.
כך בסך הכל, עם תכנון והערכות חכמה, מסכמים בחברה, זוגות יכולים לחסוך בסעיף הצלם כ-2500 ₪, מעבר למחיר המבצע שהצלם מציע.

על מה לא כדאי להתפשר?
"צילום סטילס הוא בעיני המרכיב החשוב ביותר בבחירת צלם לחתונה, כי הוא המזכרת הנותרת מהיום הגדול. בתוך הנישה של צילומי הסטילס, לא כדאי להתפשר על צילומי המשפחות, החופה וצילומים מהאירוע עצמו". מדגישים בגלושא צלמים. "יש זוגות שכן ימצאו את עצמם מתפשרים על צילומי האווירה שלפני או במהלך האירוע, על הוידאו, או על מגנטים משיקולי תקציב".

"ההמלצה היא לוותר על חלק מהמוצרים של אחרי החתונה". | תמונה: גלושא צלמים

לסיום, 3 טיפים ששווים זהב ממפיק אירועים מנוסה

לסיום, אופיר שמש, מפיק ומנהל אירועים עם מוניטין של 20 שנים בתחום, משתף אותנו ב-3 טיפים חשובים מניסיונו האישי:

#1 בחרו אולם בשלב מוקדם מומלץ להערך בצורה חכמה ולסגור את האולם מוקדם ככל האפשר, כאשר ההמלצה היא כחודשיים-שלושה לפני האירוע. ככל שסוגרים מוקדם יותר, כך המחיר יורד בהתאם, ולרוב מדובר בהבדל של עד עשרות אלפי שקלים. 

#2 קבעו את המחיר למנה- חלק מהאולמות או גני האירועים מחתימים את הזוגות שהמחיר למנה ישתנה בהתאם למדד המחירים לצרכן. זו דוגמא לאותיות הקטנות שחשוב לבדוק אותן לעומק.
איך פותרים את הפלונטר? אופיר מציע: "כדאי לציין מראש שמבחינתכם, כזוג, זה המחיר הסופי שתוכלו לשלם".

#3 התאימו את כמות המוזמנים לדרישות האולם– רוב הזוגות חושבים שאם יתחייבו ליותר מוזמנים, הם יצ'ופרו במחיר טוב יותר. למעשה, אם אתם בקטע של חסכון, הסוד הוא בדיוק הפוך: כדאי לסגור מראש על מינימום האורחים שהאולם מאפשר, ומשם כבר להתמקח.

"ככל שסוגרים מוקדם יותר, כך המחיר יורד בהתאם". | תמונה: אופיר שמש | מפיק ומנהל אירועים

לסיכום,

תכנון חתונה מושקעת ויפיפיה לא חייב להיות יקר במיוחד. על ידי הערכות חכמה, תוכלו להשיג את אותה המטרה ועדיין להשאר במסגרת התקציב. אז מה עכשיו?
אנו ממליצים לעבור על המדריכים שיצרנו עבורכם באתר (למשל, המדריך המצוין הזה), לאתר את נותני השירות המרכזיים שילוו אתכם בתהליך, ולבקר בקהילה החמימה והמתוקה שלנו: מתחתנים למען מתחתנים הקהילה, כדי לצחוק, להזדהות ולהתייעץ עם זוגות אחרים, בדיוק כמותכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
88 גן אירועים
גני אירועים
אחוזת אירועים חדשה בעמק חפר
תאריכים אחרונים לעונת הקיץ
תאריכים אחרונים לעונת הקיץ
257.7K
למימוש ההטבה
logo
מעין מלכה
שמלות כלה
שמלות כלה ב-3000-8000 ₪
המכירה השנתית בסטודיו החלה!
המכירה השנתית בסטודיו החלה!
13.3K
למימוש ההטבה
logo
גלושא צלמים
צילום וידאו וסטילס
1,000 שקלים הנחה
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
1.5K
למימוש ההנחה
logo
אופיר שמש | מפיק ומנהל אירועים
הפקה וניהול אירועים
שירות בקרת חוזים ללא עלות
הכל התנהל בצורה נעימה, רגועה ושלווה
הכל התנהל בצורה נעימה, רגועה ושלווה
16.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת