מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

גאווה אינטימית ורומנטית: סיפור החתונה של ענבל ואוראל

לפני זמן לא רב, שיתפנו אתכם בסיפור האהבה המיוחד של ענבל ואוראל, שהתחיל בצ'טים תמימים במסנג'ר בתיכון והמשיך לחתונה מרגשת בזכרון יעקב. כעת, כשהיום הגדול כבר מאחורינו, אנחנו חוזרים אל הזוג כדי להביא לכם את כל הפרטים על החתונה עצמה: הצטרפו אלינו למסע מרגש אל מאחורי הקלעים של החתונה של ענבל ואוראל, ונגלה כיצד אהבתן זכתה לחגיגה מופלאה ואותנטית.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
1.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
גאווה אינטימית ורומנטית: סיפור החתונה של ענבל ואוראל
15
15
מהירות:
"לא הרגשתי צורך בדגלי גאווה והיה מספיק במוזיקה מרימה ואווירה מחבקת מצד החברים כדי להדגיש שמדובר בחתונה גאה". | צילום: תומר אלמקייס
סיפור האהבה המיוחד של ענבל ואוראל התחיל בצ'טים של מסנג'ר לפני 15 שנים, כשהיו תלמידות תיכון. אחרי תקופה ארוכה של קשר עם הפסקות, הן חזרו זו לזו והחליטו להתחתן. בחתונה שהתקיימה ב- ב'ביסטרו דה כרמל' בזכרון יעקב, הן בחרו באווירה אינטימית ורומנטית עם דגש על משפחתיות. ענבל, שתמיד הייתה גלויה לגבי זהותה, הופתעה לטובה מקבלת הפנים של הספקים לחתונה הגאה שלהן. הן שאפו שהחתונה שלהן תייצג את אהבתן ואת האמונה באהבה נצחית, וכך היה.

ב-4.4.2024 חגגו אוראל וענבל את החתונה המיוחדת שלהן עם עוד 98 אנשים, חתונה קטנה, אינטימית ורומנטית. הן נישאו ב'ביסטרו דה כרמל' בזכרון יעקב "המקום פשוט וואו והתאהבנו בו מהרגע הראשון. יש בו אווירה של יקב, הכול מעץ, את האוכל מכינים טרי במקום, יש טאבון מושלם שהוא חלק בלתי נפרד מהמקום וגם בר אקטיבי וקוקטיילים שמרימים את האווירה. מנהל האירוע היה תותח וכולם היו זמינים, נעימים וקשובים ועבדו קשה כדי להגשים לנו את כל החלומות".

"החתונה שלנו הייתה מאוד אישית, ולא רציתי שיהיו בה אנשים שלא מכירים אותנו עד הסוף". צילום: תומר אלמקייס
על הטקס מספרת ענבל: "אוראל יצאה לפני לחופה עם השיר James Arthur - Certain things וכשהיא יצאה התחיל השיר שלי 'אהבה כמו שלנו' של שרית חדד, וכבר נורא התרגשתי. את הטקס שלנו הנחה וניהל המחנך שלי מהתיכון, יש לנו קשר מאוד טוב וידעתי שזה יהיה הוא. הוא מכיר אותנו ואת הסיפור, ולקחת מישהו שהוא לא חלק מאיתנו היה נראה לי מוזר. החתונה שלנו הייתה מאוד אישית, ולא רציתי שיהיו בה אנשים שלא מכירים אותנו עד הסוף. בטקס עצמו, כתבנו אחת לשנייה נדרים וגם דודה שלי הקריאה כמה דברים. הוצאנו את הנדרים מהחזייה, זה ממש היה בשלוף. בנוסף, שברנו בקבוק יין עם פטישים וורודים כמחווה לזה ששתינו נשים 'הנדימנז".

עיצוב בלתי נשכח בהשראת פריז:

"את עיצובי השולחנות עשתה אמא שלי" מספרת ענבל "חישוקי זהב עם פרחים, משהו רומנטי שתואם בדיוק לאווירה. בנוסף, היה לנו אלמנט של מגדל אייפל בחתונה. אני מאוד אוהבת את פריז ורציתי לשלב את זה בחתונה, היה לנו גם מחזיקי מפתחות קטנים של מגדל אייפל עם התאריך ועם תודה לאורחים שחגגו איתנו ולא נשאר לנו אפילו אחד, אין לי אחד בבית.

היה לנו קטע מאוד מצחיק, יש לי מראה מאוד סנטימנטלית עבורי שהכנתי בעצמי עם הכיתוב 'ברוכים הבאים לחתונה שלנו' ויום לפני החתונה, עשינו טקס חתונה פורמלי בתל אביב ב'משפחה חדשה', וכשכבר הגענו לזכרון יעקב, עשינו אחורה פנה לבית שלנו בחיפה כדי להביא את המראה, כי פחדתי שנתחרט על זה יום אחריי. לא ישנו דקה בלילה לפני האירוע ואפילו קמנו חולות. שאלתי את מנהל האירוע אם אפשר לקבל יום מחלה, אבל זה לא קרה".

"אני מאוד אוהבת את פריז ורציתי לשלב את זה בחתונה". | צילום: תומר אלמקייס

ההתארגנות, הלוק והשמלות:

"אני ואוראל התארגנו ביחד, בצימר ברוניתא שנמצא 7 דקות הליכה מהאולם. מקום בסגנון ווינטג' עם חלונות טורקיז שמצטלמים מהמם. היינו בחדר 2 כלות שמתארגנות יחד, 2 מלווים ושתי האימהות שלנו והיה מקסים. המאפרת שלנו הייתה מיכל סנה, שהייתה קשובה והאיפור שלה לא זז כל הערב. 

מבחינת עיצוב שיער, בחרנו את רעות אברהם דרך ההמלצות באתר 'MIt4Mit' וקיבלנו ים מחמאות על העבודה שלה ועל הנראות שלנו. 

מבחינת שמלות, את השמלה הראשונה שלי רכשתי ב'גוון לבן' בחיפה, שהוא סטודיו קטן ונעים עם מבחר שמלות. את השמלה ללוק השני קניתי במקרה, כשנסעתי עם חמותי לT&E כדי לרכוש שמלה עבורה, ופגשתי שם שמלה שגרמה לי לבכות מאושר וממש הרגשתי שהיא עבורי. עבור אוראל, ידענו ששמלה זה פחות הכיוון, אבל עדיין רצינו משהו כלתי ונשי ולא מצאנו את זה בארץ, לכן בחרנו להזמין מ'אמזון' וקיבלנו חליפת כלה שנראתה כאילו נתפרה עבורה".

"כל רגע בחתונה היה מלא בריגוש ואושר". | צילום: תומר אלמקייס

רגעים מרגשים של גאווה:

ענבל משתפת, שלא הרגישה צורך בדגלי גאווה והיה מספיק במוזיקה מרימה ואווירה מחבקת מצד החברים כדי להדגיש שמדובר בחתונה גאה. את ההליכים הפורמליים ביצעו אוראל וענבל ב'משפחה חדשה' יום לפני טקס החתונה המדובר ובכך הפכו ל'ידועות בציבור'. רגע מרגש ומלא גאווה, מכיוון אחר לחלוטין, היה כשענבל ראתה כי כל משפחת האומנה שאצלם גדלה בשנות נעוריה, הגיעו בהרכב מלא לחתונה. 

בזמן הארגונים, כל הספקים לא 'נבהלו' כשגילו שמדובר בשתי כלות וענבל משתפת שחלקם אף התלהבו יותר מהעניין ושמחו לחגוג בחתונה גאה.

מבחינת אווירת החגיגה, שקצת מרגישה כמו שמחה מהולה בעצב בימים אלו במדינתנו, משתפת ענבל: "אנחנו ציינו את העובדה שמחכים לחטופים בבית גם בחופה, והרגשנו שזה לא פשוט, אבל עושים הכול כדי להמשיך בחיים, למרות שקשה לערוך אירוע משמח בתקופה לאומית שכזו".

ענבל מספרת, שמכיוון שבחרו לחגוג רק עם הקרובים והאוהבים ביותר, כל רגע בחתונה היה מלא בריגוש ואושר. נמשיך ונאחל להן חיים מאושרים וירח דבש עוד השנה! מזל טוב!

הספקים שעשו את החתונה של ענבל ואוראל:

מקום התארגנות: צימר ברוניתא, זכרון יעקב. 

עיצוב האולם
: עיצוב אישי של אמא של ענבל.

עיצוב חופה
: החופות של אדוה

איפור
: מיכל סנה 

עיצוב שיער
רעות אברהם 

צילום סטילס
תומר אלמקייס 

מגנטים ו-וידאו
: ירון מגנטים

שמלות כלה
: סטודיו גוון לבן & שמלה שנייה מ-T&E

חליפת כלה של אוראל: אמזון

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
White - לחגוג אינטימי
גני אירועים
White - לחגוג אינטימי
⚡חתונת קיץ 2024 ב-WHITE פרדס חנה⚡
⚡חתונת קיץ 2024 ב-WHITE פרדס חנה⚡
133.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת