מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הסדר שעליכם לעשות לקראת החתונה

החתונה שלכם היא אירוע גדול שעומד לכלול בתוכו הרבה מאוד פרטים. בין אם אתם אנשי סדר ובין אם אתם אנשי בלאגן - לקראת החתונה שלכם תצטרכו לסגל לעצמכם שגרה חדשה של סדר וארגון שתעזור לכם להתמודד עם כל הפרטים בעת ובעונה אחת.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
15.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הסדר שעליכם לעשות לקראת החתונה
15
15
מהירות:
כדי לעזור לכם להוציא את החתונה לפועל בדיוק כמו שחלמתם - עם לוח זמנים חכם ומתוקתק, ספקים מעולים וסגירה של פינות אחרונות, דיברנו עם ארבעה ספקים כדי להבין אילו דברים חשוב לסדר רגע לפני שהחתונה מגיעה, כך שהכל יוכל לקרות על הצד הטוב ביותר. מתחתנים למען מתחתנים עושים לכם סדר לקראת החתונה - בואו נתחיל.

״מתחתנים למען מתחתנים עושים לכם סדר לקראת החתונה - בואו נתחיל״.״מתחתנים למען מתחתנים עושים לכם סדר לקראת החתונה - בואו נתחיל״. | תמונה: Tony Benichou Photography

לסדר את השיער ואת עור הפנים רגע לפני שהאירוע מגיע

המון כלות סוגרות איפור ושיער וחושבות שהקסם יקרה מעצמו - הבייביליס יתחמם ויסלסל, המייקאפ יתיישב על העור בקלות, והלוק יחזיק מעמד בצורה מופתית לאורך שעות ארוכות. מה שכן, מאחורי המחשבה הזו עומד סוד שלא כל הכלות מודעות אליו - הרבה מהאיכות של האיפור והשיער תלויה בעצם בכן.

המאפרת ומעצבת השיער מרי פורת מספרת לנו שהטיפוח המקדים יכול לסייע בצורה משמעותית לעור הפנים להיות זוהר ומוכן לקבלת האיפור ולשמירה עליו: "כשבוע עד שבוע וחצי לפני האירוע כדאי לעשות טיפול פנים מקצועי אצל קוסמטיקאית. טווח הזמן הזה הוא לא קרוב מדי לחתונה ועדיין מאפשר לנו ליהנות מאפקט של עור זוהר, חלק ונקי שערוך לקבלת האיפור. טיפולים שנערכים בסמוך לחתונה עלולים לייצר אדמומיות או אלרגיה, ולכן כדאי להימנע מהם. כל טיפול פנים הוא שונה, ולכן כל אחת לפי סוג העור שלה צריכה להתייעץ עם הקוסמטיקאית ולקבל ממנה את הטיפול המתאים. המקצועיות שלה תגרום לעור הפנים להחזיק טוב יותר את האיפור, ותעזור לו להיראות הרבה יותר טוב".

״טווח הזמן הזה הוא לא קרוב מדי לחתונה ועדיין מאפשר לנו ליהנות מאפקט של עור זוהר, חלק ונקי שערוך לקבלת האיפור״.״טווח הזמן הזה הוא לא קרוב מדי לחתונה ועדיין מאפשר לנו ליהנות מאפקט של עור זוהר, חלק ונקי שערוך לקבלת האיפור״. | תמונה: מרי פורת | איפור ועיצוב שיער
לא רק עור הפנים חשוב לעניין הזה. לקראת החתונה מומלץ לטפח את השיער כדי להפוך אותו לבסיס נהדר וחזק לקראת התסרוקת הנבחרת: "ביום האירוע השיער צריך להיות נקי. ההמלצה היא לעשות קצוות לפני האירוע. אם מישהי נוהגת לצבוע את השיער - שתעשה את זה עד שבוע לפני החתונה כדי שלא ישארו סימנים על העור. כלות שעושות החלקה באופן קבוע, מומלץ לעשות אותה כחודש לפני החתונה כך שהיא תוכל לעזור לשיער להחזיק טוב יותר עם העיצוב. אם יש כלה שיש לה קרקפת שומנית או שנוהגת לחפוף בדרך כלל בעזרת שמפו עם מלחים, בערב שלפני החתונה חשוב לחפוף כמו שצריך את הקרקפת. אפשר אפילו להוסיף לשמפו מעט סבון כלים, לשפשף היטב את הקרקפת ולשטוף היטב. בחלק מסוגי השיער כדאי לא להשתמש במרכך בחפיפה האחרונה שלפני החתונה, כי הוא מוריד מהעמידות של העיצוב".

ולסיכום, הנה כמה טיפים כלליים שיעזרו לכן להיערך מראש לחתונה ולהגיע אליה במצב הטוב ביותר: "אם החתונה היא בקיץ, מומלץ לא להישרף מהשמש כי היא גורמת לאיפור להחזיק בצורה פחות טובה, וכמובן שבלתי אפשרי לאפר עור שרוף. מומלץ מאוד לשתות הרבה מים בשבוע שלפני האירוע כדי להזין את העור. בנוסף, ניקיון הפנים בכל יום מעניק לחות נהדרת לעור, ומונע ממנו להתייבש. לכלות החורף אני ממליצה לעשות פילינג לשפתיים כיומיים לפני החתונה, בעזרת גרגרי סוכר ודבש - זה ימנע מהשפתיים להתייבש ויתן להן המון לחות, מה שיגרום לאודם להתיישב עליהן הרבה יותר טוב".

״בחלק מסוגי השיער כדאי לא להשתמש במרכך בחפיפה האחרונה שלפני החתונה, כי הוא מוריד מהעמידות של העיצוב״.״בחלק מסוגי השיער כדאי לא להשתמש במרכך בחפיפה האחרונה שלפני החתונה, כי הוא מוריד מהעמידות של העיצוב״. | תמונה: מרי פורת | איפור ועיצוב שיער

כשיום החתונה הופך לסט הצילומים שלכם

רגע לפני שהצלם יפתח את המצלמה ויתחיל להקליק עליה מאות פעמים, כדאי שתערכו עם כל מה שחשוב שיהיה איתכם על "הסט". ביום החתונה אתם הדוגמנים המרכזיים ולכן חשוב שתראו טוב, תצטלמו בכיף וכמובן תגוונו את אלבום התמונות שלכם עם תמונות יצירתיות ומצחיקות.

הצלם טוני בנישו ממליץ על האביזרים שכדאי להביא איתכם ביום החתונה: "בתקופת החורף כדאי להביא מטרייה צבעונית, שחורה או לבנה, כי זה מאוד מוסיף לצילומים. בקיץ משקפי שמש, מאווררים ניידים ובקבוקי מים הם חשובים ביותר, גם כי אפשר לשלב אותם בתמונות וגם כי הם עוזרים להתמודד עם מזג האוויר החם. כדאי גם להיערך מראש עם מלווים ומלוות איכותיים, שגם יהיה כיף איתם וגם יוכלו להועיל לנו, ולא רק כאלה שבאים לעשות יום של צחוקים. המלווים והמלוות צריכים להיות מעשיים ולעזור איפה שצריך, אם זה להרים, לסחוב או לנקות את השמלה או החליפה שהתלכלכו. ואם כבר לכלוכים - מגבונים להסרת כתמים הם מצרך שחובה להיערך איתו לקראת יום האירוע והצילומים, כי הם יכולים להוריד כל לכלוך בקלות".

״כדאי גם להיערך מראש עם מלווים ומלוות איכותיים, שגם יהיה כיף איתם וגם יוכלו להועיל לנו״.״כדאי גם להיערך מראש עם מלווים ומלוות איכותיים, שגם יהיה כיף איתם וגם יוכלו להועיל לנו״. | תמונה: Tony Benichou Photography
ומה לגבי מצב הרוח על הסט? גם אליו תצטרכו להתכונן מראש: "חשוב מאוד לבוא עם הרבה מצב רוח ליום החתונה ולסמוך על הספקים שלכם, בפרט על הצלמים. תבואו רגועים, תנוחו כמו שצריך ותאגרו אנרגיות, תשנו טוב בלילה שלפני ואל תבזבזו אנרגיה מיותרת, וכמובן תעשו ארוחת בוקר טובה שתזין אתכם ותתן לכם כוח. הרבה פעמים יש לי זוגות, מלווים ומלוות שמגיעים ומפהקים באמצע הצילומים כי הם לא ישנו טוב בלילה. זה אמנם מפתה לשתות אלכוהול ולעשות צחוקים עד השעות הקטנות, אבל זה יכול לפגוע בצילומים ביום החשוב באמת. אל תבואו שבורים לצילומים - בואו עירניים ובאנרגיות, תביאו איתכם משהו מתוק כדי שנוכל להרים את הסוכר אם נצטרך, ויאללה בלאגן!"

״חשוב מאוד לבוא עם הרבה מצב רוח ליום החתונה ולסמוך על הספקים שלכם, בפרט על הצלמים״.״חשוב מאוד לבוא עם הרבה מצב רוח ליום החתונה ולסמוך על הספקים שלכם, בפרט על הצלמים״. | תמונה: Tony Benichou Photography

חליפה מתוקתקת - חתן מסודר

רכישת חליפת החתן היא עניין בפני עצמו, אבל מה קורה אחרי הקנייה? בואו נגיד בקצרה - זה לא שכל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט להוריד אותה מהקולב ביום החתונה, ללבוש אותה וללכת לאולם. רגע לפני שהיום המאושר שלכם מגיע, יש כמה דברים שתצטרכו לעשות כדי לסדר את נושא החליפה במאת האחוזים.

מחנות חליפות החתן "הכי בעיר" מדגישים בדיוק מה חשוב לעשות לקראת החתונה, גם אם נדמה שהכל כבר מאחוריכם: "הרבה חתנים חושבים שאחרי שהם קנו את החליפה הם פטורים מכל משימה אחרת, אבל בפועל יש עוד כמה דברים לעשות. קודם כל, חשוב למדוד את החליפה כמה ימים לפני האירוע כדי לוודא שהיא יושבת עליכם בצורה מתאימה, טובה ונוחה. לפעמים לקראת החתונה מעלים או מורידים במשקל, וחשוב להשאיר זמן לתיקונים אחרונים והתאמות במידת הצורך. מעבר לזה, חשוב לוודא שכל הפריטים מגוהצים ונראים כמו שצריך, כדי להגיע לחתונה כשאתם נראים לא פחות ממצוין".

״חשוב למדוד את החליפה כמה ימים לפני האירוע כדי לוודא שהיא יושבת עליכם בצורה מתאימה, טובה ונוחה״.״חשוב למדוד את החליפה כמה ימים לפני האירוע כדי לוודא שהיא יושבת עליכם בצורה מתאימה, טובה ונוחה״. | תמונה: הכי בעיר
ומה עוד חשוב שיהיה איתכם ביום החתונה? איך להיערך בצורה שתעזור לכם לא לשכוח שום דבר? הנה התשובות: "קחו איתכם חולצה מכופתרת אקסטרה כדי שאם תתלכלכו או תזיעו יהיה לכם למה להחליף. נעלי סניקרס הן הפתרון המושלם להחלפת הנעל האלגנטית על רחבת הריקודים, כמו גם חולצת טישרט להחלפה. אם אתם בוחרים בגרביים מאויירות, אל תשכחו לקחת אותן איתכם, ותוודאו מראש שהן מתאימות לצבע של הנעליים ושל החליפה. לקראת האירוע תכינו לכם רשימה מסודרת של כל פריטי האקסטרה שאתם צריכים לקחת איתכם, אז לא יקרה מצב שתשכחו משהו".

״קחו איתכם חולצה מכופתרת אקסטרה כדי שאם תתלכלכו או תזיעו יהיה לכם למה להחליף״.״קחו איתכם חולצה מכופתרת אקסטרה כדי שאם תתלכלכו או תזיעו יהיה לכם למה להחליף״. | תמונה: הכי בעיר

לעשות סדר עם הדיג'יי: את הבלאגן תשאירו לרחבת הריקודים

על רחבת הריקודים בחתונה שלכם אומנם עומד להיות בלאגן, אבל רגע לפני שזה קורה - חשוב לעשות סדר עם הדיג'יי לגבי השירים, לוח הזמנים של האירוע והתאמת הסגנונות המוזיקלים ביחד איתו.

דיג'יי שימי גרין מחברת MAYO MUSIC עושה לנו סדר בכל מה שאמור לקרות בפגישה שלכם ולאורך כל הדרך עד החתונה: "לפגישת המוזיקה חשוב להגיע עם לוח זמנים מסודר, כדי שהדיג'יי יוכל להתכונן בצורה המיטבית עם המוזיקה המדויקת ביותר לכל שלב. גם בפגישה עצמה וגם אחריה מומלץ לשלוח לדיג'יי סגנונות מוזיקלים שאתם אוהבים, כך שיהיה לו פחות או יותר כיוון לתכנון קבלת הפנים והמסיבה. ההמלצה היא לשלוח בערך 10 שירים לכל שלב באירוע, ולאפשר לדיג'יי לנגן את המוזיקה שהתאים לאירוע לפי הכיוון שנתתם לו. יש תמיד אפשרות לשחק עם המוזיקה ולתת לאופי של הזוג מקום בשלבים השונים באירוע. את מוזיקת העדות שהרבה זוגות אוהבים לשלב בחתונה מומלץ לתכנן לנגן בחלק הראשון של המסיבה כדי לא 'לשרוף' את האירוע, ולהשאיר לחלק השני את הכיף והמסיבתיות. כדי להרים את האווירה מומלץ גם להביא איתכם כפכפים וזוהרים".

״יש תמיד אפשרות לשחק עם המוזיקה ולתת לאופי של הזוג מקום בשלבים השונים באירוע״.״יש תמיד אפשרות לשחק עם המוזיקה ולתת לאופי של הזוג מקום בשלבים השונים באירוע״. | תמונה: Mayo music By Dj Shimi Green
במקביל לסדר והארגון, הנה עוד כמה טיפים נהדרת לתכנון הכללי: "כבר בפגישה הראשונה עם הדיג'יי חשוב לוודא איתו את כל נושא הזמנים. דיג'יי מקצועי יגיע מינימום שעה וחצי לפני האירוע כדי להתמקם עם כל הציוד ולראות שהכל עובד כמו שצריך. רגע לפני האירוע, כדי לא להגיע בבלאגן ובלחץ, מומלץ לשבת לאכול כדי לאגור אנרגיות. מומלץ גם לסגור עם חבר או חברה טובים שיהיו צמודים אליכם לאורך האירוע כדי שלא תשתו יותר מדי ביום הגדול שלכם - רק ככה תוכלו להיות מסוגלים להמשיך בחתונה ולשמור על האיזון. לסיום, הנה משהו נוסף שיעזור לכם בסדר והארגון הכלליים - הכינו רשימת מטלות וחלקו אותה לאנשים שקרובים אליכם. רק ככה תוכלו לשחרר ולהגיע לאירוע בראש של הנאה, ובלי לחשוב על דברים אחרים שמלחיצים אתכם".


עושים סדר ומתחתנים בראש שקט

עשיתם סדר? ארגנתם את הכל? עכשיו חסרים רק עוד שני דברים אחרונים ואתם מוכנים לחתונה שלכם! היכנסו למאגר "נותני השירות" שלנו שיעשה לכם סדר בכל הספקים בכל קטגוריה, והשתמשו ללא עלות במפיק החתונות הדיגיטלי שלנו - ה-WedPlanner, שיהפוך כל רשימת משימות לברורה, מסודרת ומאורגנת. שתהיה לכם חתונה מסודרת ומהממת!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
תכנון חתונה זה עסק רציני - הנה כל מה שחשוב שתדעו
כך תרגישו בטוחים ורגועים לפני החתונה
כאן לומדים מטעויות: מתחתנים מספרים
פלייליסט 2023: השירים שיפתחו את השנה החדשה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

38
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
מרי פורת | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
איפור/עיצוב שיער למלווה במתנה
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
3.8K
למימוש ההטבה
logo
Mayo music By Dj Shimi Green
תקליטנים
מסיבה מטורפת ב- Mayo music ♫
1,000 ₪ הנחה לזוגות mit4mit
1,000 ₪ הנחה לזוגות mit4mit
41.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת