מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ג'ין טוניק ומועבט

גם אם אתם מאוד אוהבים וודקה ורדבול, החתונה שלכם חייבת להיות סביב ג'ין טוניק ומועבט! כי עדן בן זקן יודעת מה היא אומרת - חגיגה אמיתית מתבססת על אלכוהול איכותי וחפלה שמחה במיוחד. כדי שהחתונה שלכם תוכל להיות בדיוק כזו, הכנו לכם כתבה שתעזור לכם לתכנן אירוע שמח מהרגע הראשון ועד האחרון. אז קדימה - בואו לראות איך עושים את זה נכון.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
8.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ג'ין טוניק ומועבט
15
15
מהירות:

המועבט הביתי שלכן בזמן ההתארגנות

כבר בשעות הבוקר המוקדמות תתחיל ההתאספות בבית או בבית המלון שבו אתן מתארגנות. האמא, האחות, החברות הכי טובות והספקים הראשונים שיגיעו - כל אלו יעשו לכן שמח וינסו לשמור על סף הלחץ נמוך ועל רמת השמחה והפאן גבוהה במיוחד.

מעצבת השיער שיר יחיא מספרת לנו איך אפשר להפוך את ההתארגנות לכיפית ומטעינה באנרגיות: "ההתארגנות מאוד משפיעה על האנרגיה, ולכן הדבר הראשון שצריך לבוא בה לידי ביטוי הוא הכימיה והחיבור ביני לבין הכלה. אני לא מפספסת את פגישת הייעוץ עם הכלות ותמיד אומרת להן כמה היא חשובה כדי לייצר את החיבור. בתור מעצבת שיער אני תופסת נפח גדול מהיום ונמצאת כמעט חצי יום עם הכלה, ולכן אנחנו צריכות להרגיש חיבור חברי וקרוב. כשמערכת היחסים היא כזו אני יכולה להיות מי שאני כפרסונה - קופצנית, אנרגטית וחברה של הכלה יותר מאשר ספקית שעובדת בשבילה. אני אוהבת לפתוח את היום עם כוס קפה משותפת ושמה מוזיקה ברקע, וממליצה לכולן להתחיל ככה, בנחת וברוגע".


האווירה הטובה שנוצרת מאפשרת פתיחות ותקשורת חמה ומרגיעה: "בזמן עיצוב השיער אני תמיד אוהבת לשאול את הכלות שאלות שקשורות לחתונה כדי להכניס אותן לאווירת האירוע. הכלות מספרות לי איך הן הכירו את בן הזוג שלהן, על רגעים יפים שהיו להם בדרך, על הצעת הנישואין ובכללי על החיים המשותפים שלהם. תמיד עולים סיפורים מצחיקים בשיחות האלו וזה עושה אווירה מאוד טובה. כמובן שאני יודעת להתאים את עצמי לכלה, כי יש כאלו שנפתחות יותר ויש כאלו שלא. אם אני רואה כלה שקטה יותר אני עושה איתה שיחות קצת יותר רגועות, ולהבדיל עם כלה שאוהבת את המועבט והקרחנה אני אוטומטית בוחרת לה מוזיקה בהתאם".

גם לנשים שילוו אתכן יש תפקיד חשוב בעניין, ומכיסאה של מעצבת השיער אפשר לראות בקלות את הדינמיקות בחלל: "יש משמעות מאוד גדולה למלוות. אני ממליצה לכל כלה לבחור את המלוות שמרגיעות אותה, ולמקם סביבה את הנשים שיקחו ממנה את המשימות הקשות ויתנו לה תחושה של שקט. אם יש מלוות שלא מספיק קרובות לכלה או לא קולטות את הצורך שלה - הן עלולות להוריד את האנרגיה. זה יום שבו אנחנו רוצות אנרגיה כמה שיותר חיובית בחדר. אם בא לכן 10 מלוות או אפילו לא מלווה אחת - זה בסדר גמור, רק תוודאו שאתן עושות משהו שטוב לכן אישית".

"זה יום שבו אנחנו רוצות אנרגיה כמה שיותר חיובית בחדר". | תמונה: שיר | עיצוב שיער לכלות

כשהצלמים באנרגיה טובה - אתם יכולים להיות רגועים

אחרי שההתארגנות תסתיים ייכנסו לתמונה הצלמים, שילוו אתכם מצילומי החוץ ועד למעגל הסיום שבחתונה. מהסיבה הזו בדיוק יש לצלמי האירועים חשיבות עליונה באווירה ובאנרגיות של היום, וחשוב לבחור אותם בהתאם.

מחברת "קואלה צלמים" מספרים שהאנרגיה הטובה היא לא פחות מהכרחית, גם כדי לקבל תמונות יפות וגם כדי ליהנות מכל רגע: "כשאנחנו מגיעים לחתן והכלה אנחנו מיד מפרגנים להם ומעודדים אותם. האווירה בדרך כלל לחוצה בשלב הזה ואנחנו, עם האנרגיות שלנו, דואגים להרים להם את מצב הרוח. לכלה אנחנו אומרים כמה יפה היא ומחמיאים לה על הלוק, והחתן בדרך כלל זורם ומשתלב באווירה. מהרגע הזה רמת הלחץ מתחילה לרדת, ובמהלך הצילומים הכיף הולך ומתגבר. אנחנו תמיד מנסים להצחיק אותם ולגרום להם לזרום. יש לנו את היכולת להוציא מאנשים את הכיף הזה".

"מהלך הצילומים הכיף הולך ומתגבר". | תמונה: קואלה צלמים
האנשים שמסביבכם ממשיכים למלא תפקיד חשוב גם בשלב הצילומים: "אנחנו אוהבים לשחרר לחץ בעזרת המלווים והמשפחות. אנחנו מדברים עם כולם, צוחקים איתם ומנסים להיעזר בהם עד כמה שאפשר בצילומים. המלווים הם בדרך כלל האנשים שהכי חשובים לזוג, ולכן חשוב לנו לגרום גם להם להרגיש שייכים ולקחת חלק בצחוקים ובכיף שאנחנו עושים".

ומה קורה באירוע? כאן כבר מדובר על רמה אחרת לגמרי של פאן: "בצילומי המשפחות אנחנו נותנים לכולם הרגשה טובה. אנחנו בני אדם חייכנים עם מצב רוח טוב מטבענו, ולכן אנחנו מתחברים בקלות לכולם. אנחנו מחמיאים להם על החליפות והשמלות ומרימים להם, ואחרי 20 שנות ניסיון בתחום אנחנו מצליחים לעשות את זה גם עם אנשים שיותר קשה להם בסיטואציות כאלו. במהלך קבלת הפנים אנחנו רואים מי האנשים שקרובים יותר לזוג ומזהים מי החבר'ה שהולכים לעשות שמח על הרחבה, ומשם הכל קורה באנרגיות שיא".

"הכל קורה באנרגיות שיא". | תמונה: קואלה צלמים

על הג'ין והטוניק

אז הגעתם לאולם או לגן האירועים שלכם, ומה עכשיו? עכשיו שותים! האלכוהול הוא אחד השחקנים המרכזיים בחתונה שלכם, והוא זה שאחראי על הוויב השמח והאווירה המחשמלת. זה נכון שאפשר תמיד להסתפק בבר האלכוהול סטנדרטי, אבל מה עם קצת שדרוגים?

חברת "דוקטור בר" מספרת לנו מה תצטרכו לעשות כדי לגרום גם לדודה והדוד לקום מהכיסא ולרקוד איתכם: "בר הקוקטיילים נותן רגע של רענון לקבלת הפנים שבפתיחת האירוע. הבר יכול להיכנס גם לרחבת הריקודים, ואם הזוג מעוניין בכך גם לשרת את האורחים לאורך כל האירוע. שירותי הבר שלנו נותנים שואו באירוע, גם דרך האלכוהול המיוחד וגם דרך העובדים והצוות. אנחנו דואגים להגיע עד לרחבה עם צ'ייסרים ושומרים על האירוע שמח ומקפיץ כל הזמן. הברמנים שלנו מסתובבים תמיד עם חיוך, ומנצלים כל הזדמנות כדי להרים צ'ייסר עם הקהל".

אלכוהול הוא אחד השחקנים המרכזיים בחתונהאלכוהול הוא אחד השחקנים המרכזיים בחתונה | תמונה: דוקטור בר
כדי שגם הקהל שנמנע מאלכוהול יוכל ליהנות, החברה מציעה פתרונות נטולי אלכוהול שעדיין מסוגלים להכניס את כולם לאווירת החתונה: "יש לנו קוקטייל ללא אלכוהול שמתאים לכל הנהגים או לנשים ההריוניות. הקוקטייל נקרא 'מיסטר ג'יג'י' - קוקטייל על בסיס ג'ינג'ר, סירופ וניל ותערובת סאוור. אנחנו פשוט מוציאים ממנו את הוויסקי שאנחנו שמים בדרך כלל, מערבבים את כל הרכיבים, מגישים בתוך כוס קוקטייל שקופה ונותנים גם טוויסט של עיצוב צבעוני. עם אלכוהול או בלי אלכוהול - הכי חשוב לנו שכולם יהנו וירגישו שחשבנו עליהם ועל הכיף שלהם".

"כוס קוקטייל שקופה עם טוויסט צבעוני". | תמונה: דוקטור בר

על המועבט

החלק העיקרי מגיע עכשיו, גבירותיי ורבותיי, על רחבת הריקודים שלכם. המועבט האמיתי מתחיל כאן, ברגע שכולם משתחררים מנעלי העקב והחליפות הכבדות, ומחליפים לחולצת טישרט קלילה וכפכפים. בדיוק ברגע הזה, כשהמוזיקה ברקע והחושך יורד על הרחבה, מתחילה המסיבה שכולם מחכים לה.

אצל דיג'יי יוסי אפי המועבט מתחיל כבר בפגישה הראשונה, וממשיך עד לאירוע: "הכל מתחיל בפגישת ההיכרות. דיג'יי טוב יודע לזהות את הוויב של הזוג ממבט ראשון, ומשם ממשיכים לפגישת הליינאפ לפני האירוע. חשוב לי מאוד להבין מהזוג את טעמם האישי ואת פילוח הקהל שהולך להיות לנו על הרחבה. בתוך הגבולות שאנחנו קובעים אני שומר לעצמי את החופש לנווט את הקהל בכל שלב בערב, בהתאם למצב בשטח. משם הדרך לקרנבל ברחבה בטוחה!"

"החופש לנווט את הקהל בכל שלב בערב, בהתאם למצב בשטח". | תמונה: DJ יוסי אפי
כל השיחות המקדימות מקבלות ביטוי במסיבה עצמה: "אני שומר על קשר עין עם הזוג ועם הקהל לאורך כל הערב. חשוב לי להשרות ביטחון על הזוגות שלי, להיות דינאמי בשטח, לשלוט בסגנונות המוזיקה המשתנים, לדעת לעבור בין סגנונות ומקצבים מבלי לגרוע באנרגיה שברחבה, ולעבור בין סגנון לסגנון בזמן ובשיר הנכון. הכל כדי להקפיץ את האנרגיה ולרענן את הרחבה".

קהל החתונות הוא קהל מעורב שיש בו מבוגרים, ילדים, נשים וגברים - כל אחד וטעמו המוזיקלי. למרות הפערים, תוכלו תמיד לסמוך על הדיג'יי שידע מה לעשות: "כדיג'יי יש לי משימה לעשות שמח לכולם. בראש ובראשונה יש אינסוף שירים שהם על-זמניים, וגם אם ננגן אותם בעוד 10 שנים הם עדיין יהיו רלוונטים. שירים כאלה לרוב יענו על הדרישות של רוב הקהל, וחשוב לדעת לשלב אותם ביחד עם סגנונות המוזיקה האחרים שיתאימו לשאר האורחים. בנוסף, יש סדר הגיוני למסיבה. בהתחלה הרחבה תורכב גם מהקהל הצעיר וגם מהקהל הבוגר יותר, לכן בתחילת הערב ננגן דברים שהם יותר עוטפים, משמחים, עדינים וקולקטיביים. אם אנחנו עושים את זה - אנחנו גורמים לקהל לשיר ביחד איתנו ומנצחים את הרחבה. בחתונות שבהן יש אתגר ומגוון אנושי אני מסתכל על זה כהזדמנות להראות משהו מעבר. להביא רחבה שמורכבת מסוגי קהלים שונים למקסימום אנרגיה זה משהו שעבורי הוא ההצלחה והסיפוק הכי גדולים במקצוע".

"מנצחים את הרחבה".

מוכנים לג'ין טוניק והמועבט הפרטיים שלכם? גם אנחנו!

ממש כמו שכל הדרכים מובילות לרומא, כך גם כל הספקים שלנו מובילים אל המועבט הכי גדול שאתם יכולים לתכנן לעצמכם! היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו כדי למצוא את כל הספקים שירימו לכם חגיגה בלתי נשכחת, ואל תשכחו לשתף בקהילות שלנו על המועבט שהיה לכם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

26
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
שיר | עיצוב שיער לכלות
תסרוקות כלה ועיצוב שיער
שיר | עיצוב שיער לכלות
שיר ואני זה אהבה ממבט ראשון
שיר ואני זה אהבה ממבט ראשון
135.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת