מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מהמומחים למתחתנים: כך תשדרגו את החתונה

חתונה רגילה? חתונה שכולם כבר ראו? חתונה שכמותה היו עוד מאות? זה כבר ממש לא הסטייל של חתונות 2023. השנה הכל עומד להיות גדול, יפה, מיוחד ושונה, עם שדרוגים קטנים וגדולים שיהפכו את החתונות למרהיבות! אם גם אתם מתכננים להתחתן השנה תשמחו לדעת שהכנו לכם כתבה שכל כולה שדרוגים, יחד עם ספקים מעולמות האיפור והשיער, המוסיקה לחתונהצילום האירועים ומקומות לאירועים. אז מה אתם אומרים, שנתחיל להשתדרג?

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
12.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מהמומחים למתחתנים: כך תשדרגו את החתונה
15
15
מהירות:
שנתחיל להשתדרג?שנתחיל להשתדרג? | תמונה: גלושא צלמים

שדרוג החתונה מתחיל עוד לפני שהיא מגיעה

צילום החתונה שלכם עומד להיות מרגש, מיוחד ומהנה, אבל גם אותו אפשר לשדרג. עם צילומי זוגיות לפני החתונה תוכלו להגיע מוכנים יותר, ולקבל גם תמונות מיום האירוע וגם תמונות מיוחדות מצילומי הזוגיות.

מבחינת חברת "גלושא צלמים" צילומי הזוגיות הם שדרוג רציני לא רק לחתונה, אלא גם לחיים הזוגיים שלכם: "צילומי הזוגיות מביאים איתם ערך מוסף גדול ומשדרג. מעבר לתמונות היפות שיהיו לכם בתור זוג צעיר של חתן וכלה, יהיו לכם גם תמונות יומיומיות עם הסטייל האישי שלכם. בצילומי הזוגיות אנחנו מתאמנים לקראת החתונה, מבינים מה זה צלם מקצועי שמצלם ומביים אתכם, וצוברים ביטחון לקראת היום הגדול. בדרך כלל צילומי הזוגיות הם שונים לחלוטין מצילומי החתונה. קודם כל, הצילומים האלו הרבה יותר משוחררים, לא לחוצים ולא מוגבלים בלוקיישנים. אנחנו יכולים להצטלם ליד גרפיטי בנוף אורבני, לנגב חומוס, לאכול גלידה וגם לטייל בטבע עם פק"ל קפה ובמבה. מעבר לזה, את צילומי הזוגיות אנחנו יכולים לתאם לעונה אחרת לגמרי מהעונה שבה תתחתנו - למשל חתונה בחורף עם צילומי זוגיות באביב או בקיץ שלפני. ככה אנחנו מרוויחים שתי תפאורות. בתמונות שמתקבלות אפשר להשתמש בתור ה-SAVE THE DATE שלכם, והצילומים האלו עוזרים להבין שלהצטלם זה כיף. הם ממש מפיגים את כל החששות. הבונוס הגדול כאן הוא כמובן החיבור עם הצלם, כי במהלך הצילומים אנחנו מדברים, צוחקים ומתחילים להרגיש בנוח אחד עם השני. זה שדרוג רציני מכל הכיוונים".

צילומי זוגיות באווירת האוכל האהוב עליכםצילומי זוגיות באווירת האוכל האהוב עליכם | תמונה: גלושא צלמים
השדרוג הנוסף מגיע כשאתם מכניסים את הפאן האישי שלכם לתוך הצילומים: "הזוגות יכולים להביא את עצמם לצילומי הזוגיות, ולהעשיר מאוד את החוויה והתיעוד. היתה לנו כלה שעבדה ביער הקופים אז צילמנו אותה ואת החתן עם הקופים שקפצו עליהם - זה היה מאוד שונה. אפשר להביא את הכלב לצילומי הזוגיות, לנסוע לשדות בצפון, לנסוע ללוקיישן שבו התארסתם או התנשקתם בו בפעם הראשונה, ובכלל - להיכנס למקומות שלא ניכנס אליהם עם שמלת כלה וחליפת חתן. אנחנו ממליצים גם לעשות אלבום נפרד לצילומי הזוגיות ולהשאיר לעצמכם זיכרון מהמם, או לשלב כמה מהתמונות האלו באלבום החתונה".

"אפשר להביא את הכלב לצילומי הזוגיות" | תמונה: גלושא

מקום עם אפשרויות מגוונות שישדרגו כל חתונה

לכל מקום בארץ יש את הקסם שלו, בין אם מדובר באולם, גן או שטח שהפכתם למתחם החתונה שלכם. מה שבטוח הוא שלצד הקסם הזה חשוב גם לקבל אפשרויות שדרוג שונות, שיקפיצו את החתונה שלכם מבחינת הסטייל, הפסיליטיס והקולינריה.

בגן האירועים "שמורתה" מספרים לנו מה חשוב לבדוק שקיים במקום, ואיך אפשר לקחת את הקיים ולהפוך אותו למשודרג: "ברמה הכללית כל זוג צריך לבחור את המקום שהוא מתחבר אליו באופן 
אינדיבידואלי. מעבר לזה, כדאי לבדוק שלמקום יש בר מקומי, מטבח מקומי ואפשרויות שדרוג מקומיות - ללא ספקים חיצוניים. מתחם אפטר פארטי, למשל, גורם לכל אירוע סטנדרטי להפוך למתחם מסיבה גדול, ומרחיב את החתונה אל מעבר לגבולות קבלת הפנים והארוחה. כשמדברים על אפטר פארטי, לדוגמה - מתחם נפרד שמיועד אך ורק בשבילו הופך אותו לאמיתי. זה ידוע שככל שהאירוע מתקדם הכמויות של האורחים מתחילות לרדת ונשאר רק הגרעין הקרוב של הזוג, וכשיש מתחם אפטר פארטי ייעודי הוא מפריד בין המסיבה של כולם לבין המסיבה של הקרובים".

"כל זוג צריך לבחור את המקום שהוא מתחבר אליו באופן אינדיבידואלי." | תמונה: שמורתה
מתחם האפטר פארטי מיועד לא רק למסיבה משודרגת, אלא גם לשדרוגים הנוספים שמגיעים ביחד איתו: "במתחם האפטר פארטי שלנו מוגשת ארוחה נוספת לצד בריכה, קוקטיילים ומגבות. המסיבה הזו נצרבת בזיכרון, אנשים נהנים ממנה בטירוף ויכולים לנצל אותה עד השעות המאוחרות של הלילה. במתחם קיימת עמדה מובנית לדיג'יי, והשדרוג הזה מקפיץ את החתונה למעלה".

"המסיבה הזו נצרבת בזיכרון, הזוג והאורחים הקרובים נהנים ממנה עד השעות המאוחרות של הלילה". | תמונה: שמורתה

לשדרג את האירוע עם להקה חיה

המוסיקה שמתנגנת באירוע מגיעה לרוב מהעמדה של הדיג'יי, אבל היא ממש לא חייבת להסתיים כאן. כדי לשדרג את החתונה שלכם תוכלו לסגור עם להקה חיה ששרה את כל המגוון המוסיקלי שקיים בעולם - החל משירי נוסטלגיה ישנים ועד להיטי הפופ החדשים ביותר.

להקת "רימונים" היא אחת הלהקות שיודעות איך לקחת את המוסיקה בחתונה שלכם ולשדרג אותה עם הצלילים, המנגינות, ולא פחות חשוב מזה - האווירה: "הלהקה שלנו מופיעה עם מוסיקה ישראלית ולועזית גם יחד, ואנחנו יודעים לשלב אותה בצורה שנותנת מענה לכל סוגי הזוגות. אנחנו פונים גם לקהל החילוני וגם לקהל הדתי, ויודעים להתאים את עצמנו לאופי של הקהל. אנחנו יכולים להציע סגנונות חסידיים לצד סגנונות מודרניים, להיטים מכל הזמנים לצד להיטים חדשים. מבחינתנו אין תחליף למוסיקת הלייב בקבלת הפנים. כשאנחנו שרים יש בזה המון חן, וזה גורם לקהל להיות אינטראקטיבי יותר, לחייך ולהרגיש שייך לאירוע. זה שונה לחלוטין מדיג'יי, אבל חשוב להגיד שאנחנו לא מחליפים אותו או באים במקומו, אלא לצידו".


"מבחינתנו אין תחליף למוסיקת הלייב בקבלת הפנים".

"הלהקה שלנו מופיעה עם מוסיקה ישראלית ולועזית גם יחד"

הלהקה יכולה להשתלב בצורה נהדרת גם בשלב המסיבה, ולשדרג אותה עם ניואנסים שרק מוסיקה חיה יכולה להגיע אליהם: "בחלק של המסיבה אנחנו יכולים לעלות לסט לועזי או לסט ישראלי ביחד עם הדיג'יי, ואחרי זה הוא ממשיך את המסיבה בעצמו. מוסיקה בלייב נותנת הרגשה אחרת עם סאונד אחר. זה לא סתם שאנשים לא רק שומעים מוסיקה בבית אלא גם הולכים להופעות חיות. יש בזה משהו אחר לחלוטין, ולכן זה מגוון כל כך את החתונה ומשדרג אותה".

"מוסיקה בלייב נותנת הרגשה אחרת עם סאונד אחר". | תמונה: להקת רימונים

לשדרג את הלוק עם הכנות מקדימות

לחלק מהשדרוגים צריך להתכונן בהתאם, וכשמדברים על השיער והאיפור אין ספק שיש צורך בהשקעה וטיפוח מקדימים. באופן הזה הכל יכול לצאת לפועל כמתוכנן ביום האירוע - יפה, מתוקתק ומחזיק מעמד לאורך זמן. המאפרת ומעצבת השיער שני לב נותנת את כל הטיפים החשובים לשדרוג, ותתפלאו לדעת שהם ממש לא דורשים הרבה מאמץ: "ראשית אני ממליצה לשתות לפחות ליטר וחצי של מים בכל יום, כחודש לפני החתונה. שתיית מים מרובה מסייעת לעור הפנים להיראות זוהר וחיוני, ועוזרת למראה האיפור להיות מושלם. טיפוח קוסמטי כדאי לבצע עד שבועיים מקסימום לפני תאריך החתונה, ולא להתנסות בתכשירים חדשים בסמוך אליו. אנחנו רוצות למנוע ריאקציות בפנים ובשיער, ולכן זה לא זמן טוב לנסות טיפולים ואפילו מאכלים חדשים".

"הכל יכול לצאת לפועל כמתוכנן ביום האירוע - יפה, מתוקתק ומחזיק מעמד לאורך זמן". | תמונה: שני לב
טיפ נוסף וחשוב לשדרוג קשור בפגישה המקדימה עם המאפרת ומעצבת השיער. בפגישה הזו מומלץ לעשות ניסיון ראשוני ללוק כדי לדייק, להתאים ולשדרג אותו בצורה הכי אישית: "אני פוגשת את הכלות בסטודיו שלי ברחובות לאיפור ניסיון, כי אני מאמינה שעל מנת שיבחרו בי חייבת להיות בינינו כימיה הדדית. בסופו של דבר אנחנו הולכות לבלות יחד המון שעות ביום הגדול ביותר בחייה, וחשוב שנרגיש בנוח. כשכלה מגיעה אליי לסטודיו אנחנו מכירות גם מחוץ למסכים ולרשתות, ואני יכולה לשמוע ממנה איך היא מדמיינת את עצמה ביום הכי מאושר שלה. איפור הניסיון שלי כולל שתי אופציות בעיניים, ואני מבקשת מהכלה להראות לי את סגנון השמלה שלה. בפגישה אנחנו גם מדברות על התסרוקת של הערב, ואם יש צורך אז גם על התסרוקת השניה. ככל שאנחנו מתכוננות יחד מראש - ככה אנחנו יכולות לשדרג את הלוק ולהיערך אליו".

"ככל שאנחנו מתכוננות יחד מראש - ככה אנחנו יכולות לשדרג את הלוק ולהיערך אליו". | תמונה: שני לב

כמה צעדים פשוטים והחתונה שלכם משודרגת כמו שצריך

אז אם חשבתם שהחתונה שלכם עומדת להיות רגילה - טעיתם ובגדול! זה הזמן לשדרג אותה עם כמה מהספקים הטובים ביותר בארץ, אותם תוכלו למצוא בעמוד "נותני השירות" שלנו. ואם נגמרו לכם הרעיונות לשדרוג, תוכלו תמיד להצטרף לקהילות שלנו כדי לקבל רעיונות והשראה מזוגות שכבר עשו את זה לפניכם. מזל טוב ושדרוג נעים!

מזל טוב ושדרוג נעים!מזל טוב ושדרוג נעים! | תמונה: גלושא צלמים

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
שמורתה גן אירועים
גני אירועים
שמורתה גן אירועים
חתונה בטבע שלך 🌿
חתונה בטבע שלך 🌿
30.6K
עוד פרטים
logo
גלושא צלמים
צילום וידאו וסטילס
1,000 שקלים הנחה
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
6.2K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת