מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

את הכי יפה כשנוח לך: איך תרגישי הכי טוב שאפשר ביום החתונה שלך?

חשוב שתרגישי ביום החתונה שלך ובמהלך כל המסע אליו הכי נינוחה עם עצמך, עם התהליך ועם האנשים סביבך. לכן יצרנו כתבה שתגרום לך להבין בדיוק מה דרוש כדי להגיע אל היום המאושר שלך בנוחות.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
6.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
את הכי יפה כשנוח לך: איך תרגישי הכי טוב שאפשר ביום החתונה שלך?
15
15
מהירות:
ביום החתונה, את הכוכבת הראשית. עם כל ההתרגשות, הלחץ והפרטים הקטנים שיש לדאוג להם, חשוב מאוד שתרגישי בנוחות לכל אורך היום. לכן החלטנו להתייעץ עם ספקים מכל התחומים, שיסייעו לך להבין בדיוק מהי דרך המלך להרגשה הטובה ביותר ביום הקסום שלך.

1. בחירה נכונה של מאפר/ת ומסרק/ת- המאפר/ת והמסרק/ת יבלו איתך שעות רבות ביום החתונה. ודאי שאת מרגישה בנוח איתם/ן ושיש חיבור טוב ואנרגיה חיובית ביניכם/ן. כך תבטיחי לעצמך אווירה נעימה לאורך כל היום.

2. פגישת ניסיון- אם את לא בטוחה איך תרצי להיראות ביום החתונה או שאת חוששת מהתוצאה, קבעי פגישת ניסיון עם בעל/ת המקצוע. ניסיון מקדים יוריד את הלחץ ויתן לך תחושת ביטחון לגבי איך תיראה התסרוקת והאיפור ביום הגדול.

"ניסיון מקדים יוריד את הלחץ ויתן לך תחושת ביטחון". | תמונה: רעות הופס- מאפרת ומעצבת שיער
3. התאמה לסגנון שלך- כדי להרגיש בנוח ולהיות הכי את ביום החתונה, בחרי באיפור שמתאים לך. אם את לא רגילה להתאפר, לכי על סגנון טבעי. אם את אוהבת איפור נוכח, בחרי איפור בעל נוכחות. חשוב לבחור בעל/ת מקצוע שמתמחה בסגנון שאת מחפשת, כך תוכלי להיות רגועה ובטוחה שהתוצאה תהיה בדיוק כפי שחלמת.

4. התאמה לתנאי יום החתונה ומזג האוויר- בחום הקיצוני בארץ חשוב להקפיד על ההתאמה בין הבחירה לבין מזג האוויר. אם את בוחרת בתסרוקת פזורה, חשוב מאד לבדוק אופציה לליווי אל האולם עבור טאצ' אפים. החום והלחות פוגעים ברעננות השיער וככל שהשיער והעיצוב שבחרת יהיו עמידים, מאד קשה לשלוט בלחות.

5. שימי לב לבחירת מקום ההתארגנות- זו החלטה מאוד חשובה, שנוגעת ישירות לאנרגיה באותו היום. הקפידי שתהיה במקום תאורה טובה, שולחן גדול ונוח, כיסא בר וחלון גדול שניתן לאפר ולהצטלם מולו, עם תאורה מושלמת. זה ממש משנה את כל היום. 

"חשוב מאד לבדוק אופציה לליווי אל האולם עבור טאצ' אפים". | תמונה: רעות הופס- מאפרת ומעצבת שיער

1. קבלת לוח זמנים מפורט- זה מאוד מרגיע כשיודעים מראש מה הולך לקרות ברמת כל שעה במהלך היום. בנוסף, כדאי להקפיד עד כמה שניתן על לוח זמנים מרווח כדי לעשות הכול באופן רגוע ובנחת.

2. בחירה נכונה של ספקים, רגועים, מנוסים ושמחים- אני ממליץ על בחירת צלמים שאת ובן זוגך אוהבים ונהנים מהעבודה שלהם, אני לדוגמא- מלא אנרגיה ואני לא צלם שחוק וזה משפיע על האווירה באותו היום. בחרי ספקים שיענו לכם על כל שאלה ויהיו שלווים לצידכם ולא יגרמו לכם להרגיש בלחץ או בחוסר נעימות. בנוסף, חשוב לבחור ספקים שבאמת נהנים ממה שהם עושים וישיבו לך ולבן זוגך על כל ספק ושאלה בסבלנות ובאהבה.

"חשוב לבחור ספקים שבאמת נהנים ממה שהם עושים". | תמונה: יהל שרביט צילום
3. יצירת אווירה עם פלייליסט ואלכוהול- במקום לשמוע רק נשימות, אפשר לשים מוזיקה שמוצאת חן בעינייך ומכניסה לאנרגיה. בנוסף, אפשר להקליל את היום עם כוס שמפניה או כל דבר שמוצא חן בעינייך ובעיניי החתן כדי קצת להשתחרר ולהרגיש יותר באווירת חגיגה.

"אפשר לשים מוזיקה שמוצאת חן בעיניי הזוג ומכניסה לאנרגיה". | תמונה: יהל שרביט צילום

הטיפים של עורכי הטקסים של הויה- טקס ישראלי

1. בחרי בעורך/ת טקס טוב שיגרום לכם להרגיש בנוח- הסיבה שתהליך ארוך וטוב בהויה מביא לשלווה ביום החתונה, הוא כי הוא מחייב שיחה עם המשפחה ולא לוקח כמובן מאליו שום מסורת- הטקס נותן כבוד ומחפש מקום עבורה. יש הרבה חשיבות בדברור הטקס אל מול המשפחה והחברים וכך הזוג מגיע לטקס מוכן ורגוע. (עורך הטקסים אגם רפאלי פרהדיאן)

2. שימו לב לשגרת היום שלפני- אני תמיד ממליצה לזוגות שלי ככלל ולכלות בפרט, להקפיד על יום רגוע יחסית לפני החתונה, לשתות תה קמומיל לפני השינה ולהיכנס מוקדם למיטה, להתעורר בבוקר באופן רגוע עד כמה שניתן ולאכול ארוחת בוקר טובה. חשוב במהלך היום להקפיד על שתיית מים מרובה, לאכול משהו קטן לפני קבלת הפנים ולהיכנס אל האירוע ברגל ימין. (עורכת הטקסים גלית דיאמנט)

"שימו לב לשגרת היום שלפני החתונה". | תמונה: הויה- טקס ישראלי
3. הביני שהיום הזה הוא מיוחד ולא רק רשימת מטלות- ראי את יום החתונה שלכם מעבר ליום בו חייב להספיק המון משימות, אלא 'הורידי הילוך', הקדישי זמן לביחד, לכי לצד בן זוגך לחופה יחד עם מחשבות טובות בראש ובהודיה וברכה עבור האהובים שלכם. ביהדות נוהגים להגיד שביום החופה שערי השמיים פתוחים בפני החתן והכלה, אז בקשו עבור כולם ימים טובים והיו רגועים. (עורכת הטקסים שרון מייבסקי)

4. קחי הכל ברוח טובה, גם את הדברים הפחות חיוביים- בסוף קבלת הפנים, כשמכניסים את הזוג וההורים לחתימה על כתובה או להרמת כוסית, אחרי שמסיימים עם החתימה והלחיים, אני תמיד אומרת לכולם: החל מרגע זה, שום דבר שקרה או קורה הוא לא "פאשלה". מעדת על העקבים בדרך לחופה? לא פאשלה. נשפך יין? לא פאשלה. בשביל זה ביקשנו יין לבן. רעד לך הקול כשהקראת ברכה? זה לא מביך, זה מעולה! אבא של החתן נתקל בשולחן הגבוה ושבר את כל כוסות היין לפני שהספקנו לברך (סיפור אמיתי)? לא פאשלה. אלה רק החיים עצמם, עם כל מה שכרוך בהם, זה טקס, לא מיוזיקל של ברודווי, והדברים קורים כפי שהם קורים. זה מה שהופך את האירוע לזכיר, עדין ומיוחד. (עורכת הטקסים נילי קופלר)

"קחו הכל ברוח טובה, גם את הדברים הפחות חיוביים". | תמונה: הויה- טקס ישראלי

1. התחברי לעצמך- נסי להתחבר לאני הפנימי שלך וללכת עם הסגנון האישי אליו את מתחברת ואותו את אוהבת. אל תלכי באופן אוטומטי לפי סלבס או לפי מה שאמא שלך או חברה שלך שלחו לך, הישארי נאמנה לעצמך.

2. אל תבחרי על הפעם הראשונה- אל תסגרי מיד שמלת כלה בפעם הראשונה שהגעת למדוד, בסטודיו הכלות הראשון. נסי לבקר לפחות ב-2 מקומות שונים, תישני על זה לילה, התייעצי עם הלב שלך ועם 'שר האוצר' בענייני התקציב וכך תקבלי את ההחלטה שתרגישי הכי בנוח איתה.

"הישארי נאמנה לעצמך". | תמונה: אריאלה כסלו-מעצבת שמלות הכלה
3. חיבור עם המעצב/ת- שימי לב ליחס שאת מקבלת בסלון הכלות ואיך המעצב/ת מתנהג/ת מולך. אם הגעת למקום שמפעיל עלייך לחץ ומניפולציות, אל תקני שם. בנוסף, אם למישהו/י אין זמן עבורך ולא מספק/ת לך תשובות לשאלות שלך, זה לא המקום עבורך. חשוב לבחור מקום שיגרום לך להרגיש בנוח וגם יספק לך חוויה שתשאיר לך טעם טוב מכל התהליך.

"חשוב לבחור מקום שיגרום לך להרגיש בנוח". | תמונה: אריאלה כסלו-מעצבת שמלות הכלה
זכרי, יום החתונה שלך הוא יום שמח ומרגש, וכשאת מרגישה בנוחות, כל החוויה תהיה טובה יותר גם לך וגם לכל הסובבים אותך. עם קצת תשומת לב ותכנון מראש, אפשר להבטיח שתזכרי את היום הזה כזיכרון נפלא ומאושר לכל החיים. בהצלחה ביום המיוחד שלך!

לכתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

12
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רעות הופס איפור ושיער כלות
איפור כלות
כל החבילה ב3300 ש"ח בלבד
איפור ושיער שרואים אותך - והכל במקום אחד
איפור ושיער שרואים אותך - והכל במקום אחד
108.1K
למימוש ההטבה
logo
יהל שרביט צילום
צילום וידאו וסטילס
צילום סטילס לחתונה ב- 5,000 ₪
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
70.0K
למימוש ההטבה
logo
הויה - טקס ישראלי
רבנים ועורכי טקסים
הויה - טקס ישראלי
בואו להתחתן בדיוק כפי שחלמתם!
בואו להתחתן בדיוק כפי שחלמתם!
24.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק