מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מה עושים בחודש שלפני החתונה? הצ'ק ליסט המושלם חודש לפני האירוע

חודש לפני החתונה והמשימות אמנם לא רבות, אך חשובות ויכולות לגרום לכך שתגיעו אל היום המאושר שלכם רגועים ומוכנים במאה אחוז. אז אם אתם אוטוטו מתחתנים, אל תפספסו את הכתבה הבאה.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
6.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מה עושים בחודש שלפני החתונה? הצ'ק ליסט המושלם חודש לפני האירוע
15
15
מהירות:
בהתחלה, קבעתם תאריך לחתונה והוא היה נראה לכם מאוד רחוק. נכון, רשימת המשימות ארוכה, אבל בסדר- יש לכם זמן. מבלי לשים לב, אתם כבר חודש לפני האירוע והלחץ מתחיל להראות את אותותיו. אז כמובן, כמו תמיד, אנחנו כאן בשבילכם עם רשימת המשימות הרשמית: מה אתם צריכים לבצע חודש לפני האירוע, כדי להגיע ליום הגדול רגועים וסגורים מכל הכיוונים?

אנחנו כאן בשבילכם! מה צריך לעשות חודש לפני האירוע?אנחנו כאן בשבילכם! מה צריך לעשות חודש לפני האירוע? | תמונה: טל אקוקה

לסמוך על האיש מאחורי העדשה:

זה לא כל כך משנה אם סגרתם צלם וידאו וגם צלם סטילס ואולי גם צלם מגנטים, או שרק חלק מבעלי המקצוע האלו, האדם שיתעד עבורכם את החתונה הוא אחד מהקריטיים ביותר, מכיוון שזהו תחום שאת התוצאות שלו, תקבלו רק מספר שבועות לאחר החתונה- ולכן חשוב לוודא שאתם באותו קו מחשבה וביצוע.

הצלם טל אקוקה מפרט לנו את המשימות חודש לפני האירוע: "חודש לפני, מבצעים תיאום ציפיות מול החתן והכלה, בודקים עם הכלה מהו מקום ההתארגנות שלה ואיפה הם היו רוצים לעשות את הצילומים. הרוב יענו שהם סומכים עליי כצלם ושאבחר בעצמי את המקום, אך חייב לבדוק ולתאם את זה. בנוסף, אנחנו קובעים שעה לצילומי המשפחות באולם ועוברים על דגשים מיוחדים בצילומים מבחינתם. אם יש לזוג אורחים ספציפיים שהם רוצים שנתמקד בהם יותר, אם יש פריט מסויים בעיצוב האולם שחשוב שיצולם או כל מיני פרטים שחשוב לדעת מראש".

"חודש לפני, מבצעים תיאום ציפיות מול החתן והכלה". | תמונה: טל אקוקה

קוקטייל להורדת הפניקה:

אם בחרתם לשכור שירותי בר חיצוניים, או אפילו כאלו שמגיעים מטעם האולם, כדאי שתדאגו לבדוק שיש את כל מה שאתם זקוקים לו בחודש שלפני החתונה. בשלב בו אתם נמצאים, כבר ידוע פחות או יותר כמה מוזמנים יגיעו ומי הקהל שלכם ולכן ניתן לבצע תיאום ציפיות אל מול הבר לפי כמות האורחים והעדפות השתייה שלהם.

מטעם 'קוקטייל אקספרס' מפרטים: "חודש לפני החתונה אנחנו עוברים על התפריט, על כמות המוזמנים ועל הקוקטיילים לבחירה שיש לזוג. בנוסף, אנחנו מדברים על מיקום הבר- האם צריך להכניס אותו אל תוך האולם או שהוא נשאר קבוע במיקום שנבחר. 
שבוע לפני האירוע אנחנו מתקשרים אל הזוג ובודקים אם יש שינוי מבחינת כמות המוזמנים ומה היא שעת קבלת הפנים, וגם יום לפני החתונה אנחנו מתקשרים על מנת לוודא שהכול בסדר ו'להוריד פניקה' מבחינת בר האלכוהול".


בסוף הקיבה היא המכריעה:

תפריט האוכל שלכם הוא אחד מהדברים החשובים ביותר באירוע. אורחים יזכרו תמיד אם היה להם טעים או לא, אם המנות הוגשו בצורה נעימה ואם הם היו בטמפרטורה הנכונה, ככה זה- כובשים את המוזמנים דרך הבטן. לכן חשוב להתעקש על תיאום ציפיות מושלם אל מול ספק האוכל שלכם- קייטרינג חיצוני או אולם/גן האירועים שלכם.

ב'פודקראפט'- קייטרינג לאירועים מסבירים לנו את הנקודות החשובות שעליהם הם עוברים חודש לפני החתונה אל מול בני הזוג: "חודש לפני אנחנו בדרך כלל קובעים פגישת תכנון אירוע. אנחנו עוברים על התפריט שנבחר על פי ערב הטעימות שמתקיים כמה חודשים לפני החתונה, מייעצים לזוג ומתייעצים איתם לגבי שינויים והתאמות רלוונטיות, לדוגמא: מנות עונתיות חדשות. אנחנו מתכננים את לו"ז האירוע וסוגרים ומהדקים את כל הקצוות כדי שיהיה לזוג הכי זורם ונעים בזמן האירוע, עם מינימום התעסקות מצידם. הם באים לחגוג את האהבה שלהם וליהנות, השאר- עלינו.

כובשים את המוזמנים דרך הבטן.כובשים את המוזמנים דרך הבטן. | תמונה: קייטרינג פוד-קראפט

בואי כלה, את עוד רגע מוכנה:

הסעיף הזה כתוב עבור הכלות שבחבורה, אך אם אתה חתן עם חליפה מיוחדת שדורשת התאמות ומעבר, יכול להיות שזה יהיה רלוונטי גם עבורך. שמלת הכלה נמצאת אצל המעצב/ת כמעט עד הרגע האחרון, עד רגע האירוע והסטודיו בו תבחרי לרכוש את השמלה שלך, יהיה כנראה גם המקום בו תבקרי הכי הרבה לפני החתונה. חודש לפני האירוע, יש מספר דברים שכדאי שתעשי לפני שתקחי את השמלה בפעם האחרונה אל היום הגדול.

טליה כהן, מעצבת שמלות כלה וערב, משתפת אותנו בכל מה שנחוץ: "בדרך כלל, חודש לפני האירוע נשארת לכלה מדידה אחת. בשלב הזה אנחנו דואגות לנעליים ותכשיטים ומתייעצות על הלוק הכללי שמתאים לשמלה- גם מבחינת איפור ושיער. בנוסף, חודש לפני נבחר עבורה את ההינומה המתאימה ביותר לכל ההופעה. בדרך כלל, הכלה תגיע עם המלווה שלה, כדי שאוכל להסביר לה איך לסגור את השמלה ולמה כדאי לשים לב. חוץ מזה, אנחנו גם קצת רוקדות יחד ועושות שמח להעלאת המורל ומתאמות את איסוף השמלה- שיתבצע 3 ימים לפני האירוע".

למדידה האחרונה מומלץ להגיע עם מלווה כדי שתלמד איך לסגור את שמלת הכלה. צילום: אלמוג גבאילמדידה האחרונה מומלץ להגיע עם מלווה כדי שתלמד איך לסגור את שמלת הכלה. צילום: אלמוג גבאי | תמונה: טליה כהן שמלות כלה וערב

אז קבלו אותה- רשימת המשימות חודש לפני החתונה (מוזמנים לצלם מסך או להדפיס):

  • עוד לא הייתם בטעימות באולם/גן האירועים או אל מול הקייטרינג שלכם? זה הזמן! חודש לפני החתונה אתם צריכים כבר 'להיסגר' על התפריט ליום האירוע שלכם.

  • וודאו שמבחינת הלוק של החתן והלוק של הכלה הכול מוכן, במקום ומהודק. זה הזמן לבחור את התכשיטים ליום האירוע, למדוד את הנעליים ואפילו ללכת איתם בבית כדי לוודא נוחות ביום האירוע ולקבוע תאריך בו תאספו את החליפה ושמלת הכלה.

  • קבעו פגישה עם ספק המוזיקה שלכם: דיג'יי, להקה או זמר/ת ובחרו את השירים החשובים: שיר החופה, שיר הסלואו, שיר הכניסה לאולם וכמובן- את סגנון השירים שתרצו ביום האירוע. חשוב לשים לב שאתם באותו ראש עם הספק המוזיקלי שלכם והוא מבין את הטעם והסגנון שתרצו שיתנגן באירוע עצמו, בכל שלב.

  • הגיע הרגע המרגש: שלחו את ההזמנות לאורחים ובמידה ואתם משתמשים בשירות שליחת הודעות/אישורי הגעה, תוכלו להתחיל לתכנן פחות או יותר את סידור ההושבה לפי התשובות הראשוניות של האורחים.

  • אם החלטתם לעשות עיצוב בחתונה, גם אם באמצעות מעצב/ת וגם אם DIY, זה הזמן להתחיל לוודא שיש לכם את כל הפריטים הדרושים, האלמנטים שתרצו והקו העיצובי הכללי תואם למה שחלמתם עליו.

  • עשו לעצמכם רשימה של כל האטרקציות והאקסטרות שיש לכם בחתונה ומה עוד תרצו. חודש מראש זה עדיין מספיק זמן על מנת לקנות מתנות לאורחים, לקנות פיצר'ים מגניבים לרחבת הריקודים ואפילו להזמין ספק של אטרקציה מסוימת כמו תא צילום, עמדת פרחים וכו'.

  • כלה- בצעי פגישת ניסיון עם מעצב/ת השיער והמאפר/ת שלך כחודש לפני החתונה. אם תבצעי את הפגישה הזו מוקדם מדי, אולי משהו עוד ישתנה בלוק שלך לפני החתונה ואם תעשי אותה מאוחר מדי, יכול להיות שתילחצי מאוד. לכן- חודש עד 3 שבועות מראש, זה הזמן המדויק.

  • בדקו בירוקרטיות: שילמתם לאקו"ם? הכתובה תהיה מוכנה בשבוע החתונה? במקרה של חתונת טבע, יש לכם את כל האישורים מכל הגורמים?- אם משהו מהסעיף הזה לא ברור לכם, הקליקו על השאלות וכנסו לכתבה שתסייע לכם.

  • לחתן שלנו: חודש לפני החתונה זה הזמן להסתפר בפעם הלפני אחרונה ולהיסגר על איך תרצה להיראות ביום האירוע, כך תוכל לעשות ניסוי אל מול הספר שלך ולהרגיש הכי בנוח. בנוסף, תרכוש נעלי חתן ותנעל אותם מספר פעמים בבית לפני החתונה, כדי שיתרחבו ותרגיש בהם טוב ביום האירוע ולא תסבול כלל מלחץ וכאבים ברחבת הריקודים ובמהלך היום עצמו.

    אז קדימה, 30 יום של משימות ואושר לפניכם ובסיומם- תהיו נשואים באושר ואולי גם בעושר (אם תנהלו נכון את התקציב כמובן ;) ). מזל טוב! 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
טל אקוקה - צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
1,500 שקלים הנחה
חבילת צילום במחיר מיוחד לזוגות mitformit
חבילת צילום במחיר מיוחד לזוגות mitformit
62.3K
למימוש ההנחה
logo
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
שירותי בר לאירועים
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
65.2K
עוד פרטים
logo
קייטרינג פוד-קראפט
קייטרינג לאירועים
קייטרינג פוד-קראפט
פודקראפט- קייטרינג שף צבעוני ואיכותי 😍
פודקראפט- קייטרינג שף צבעוני ואיכותי 😍
11.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת