מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מאפרת עד הבית: השירות החדש של IL MAKIAGE

אתן מקבלות הזמנה לאירוע, כותבות לעצמכן את התאריך ביומן וכבר מתחילות לחשוב מה תלבשו לכבודו. במקביל, אתן מתלבטות האם להשקיע בשבילו את האקסטרה ולסגור לעצמכן איפור מקצועי, או שהפעם תסתפקו בלאפר את עצמכן. סיטואציה מוכרת?

איפור כלות | זמן קריאה: 8 דקות
14.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מאפרת עד הבית: השירות החדש של IL MAKIAGE
15
15
מהירות:
טוב, אם כן אז ממש אל תרגישו לבד - אלפי נשים כמוכן, צעירות או מבוגרות ככל שיהיו, מתלבטות לא פעם לגבי נושא האיפור, ולבסוף מחליטות לחסוך את מאות השקלים, לאפר את עצמן בזריזות ולצאת מהבית. מהיום כל הסיפור הזה עומד להשתנות לחלוטין, עם שירות "מאפרת עד הבית" של חברת IL MAKIAGE - אחד ממותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם. הנה כל הפרטים על השירות המהפכני שנוחת עכשיו אצלכן בבית, ועומד לשנות את כל מה שחשבתן על איפור לאירוע.

״מהיום כל הסיפור הזה עומד להשתנות לחלוטין, עם שירות ״מהיום כל הסיפור הזה עומד להשתנות לחלוטין, עם שירות "מאפרת עד הבית" של חברת IL MAKIAGE״. | תמונה: IL MAKIAGE

מאפרת עד הבית - תוצר טבעי של פעילות ענפה

זה לא סתם שחברת IL MAKIAGE בנתה לעצמה את אחד השמות המוכרים, הבולטים והמבוקשים ביותר בעולם האיפור והטיפוח. לאורך שנות הפעילות שלה יצרה החברה עוד ועוד מוצרים מעולים שמבוססים על החומרים האיכותיים ביותר בשוק, ובהתאם - כמעט ולא תצליחו למצוא אישה שלא מכירה או משתמשת בהם.
 
עם הרקע המפואר הזה רק מתבקש ששירות כמו "מאפרת עד הבית" יצא תחת ידיה של החברה. מדובר כאן בשירות שמתאים לכל אישה שרוצה לקבל את הלוק המושלם לכל אירוע שהוא. זה יכול להיות ערב חברה וזו יכולה להיות החתונה של החברה הכי טובה שלכן, כשההבטחה לכולכן היא אחת - איפור עמיד, איכותי ומקצועי בעלות מאוד אטרקטיבית.

״מדובר כאן בשירות שמתאים לכל אישה שרוצה לקבל את הלוק המושלם לכל אירוע שהוא״.״מדובר כאן בשירות שמתאים לכל אישה שרוצה לקבל את הלוק המושלם לכל אירוע שהוא״. | תמונה: IL MAKIAGE
צוות IL MAKIAGE מרחיב קצת יותר על השירות שמונגש היום ממש לכולן: "'מאפרת עד הבית' הוא שירות חדש, ייחודי וככל הנראה הגדול ביותר בארץ, ששייך לחברת איפור מובילה. השירות כולל מאפרות מקצועיות מהשורה הראשונה שמגיעות לאפר נשים בבתים שלהן, לכל סוג של אירוע - מקטן ועד גדול - החל מצילומי משפחה, מסיבת סוף שנה או בת מצווה, ועד אמא שמתאפרת לחתונה של הבן או הבת שלה, כלה שמפתיעה את המלוות עם איפור מקצועי לחתונה שלה ועוד. במסגרת השירות הנשים מקבלות איפור שמעבר לזה שהוא נראה טוב הוא גם מקצועי - זה איפור שיודע לעבור מצלמה וכמובן עמיד מאוד, גם מבחינת טמפרטורת הגוף וגם מבחינת מזג האוויר. לצורך הדוגמה, איפור שנעשה בצהריים נראה מעולה גם בשעות הערב, ולכן אין כאן שום הגבלה מבחינת שעת האיפור הרצויה".

״'מאפרת עד הבית' הוא שירות חדש, ייחודי וככל הנראה הגדול ביותר בארץ, ששייך לחברת איפור מובילה״.״'מאפרת עד הבית' הוא שירות חדש, ייחודי וככל הנראה הגדול ביותר בארץ, ששייך לחברת איפור מובילה״. | תמונה: IL MAKIAGE
המאפרות שלוקחות חלק בשירות "מאפרת עד הבית" הן מאפרות מקצועיות, שעוברות הכשרות ייעודיות על ידי החברה: "המאפרות שלנו הן מאפרות מקצועיות שעברו מבחנים והכשרות כדי להתאים באופן ספציפי לשירות הזה. המטרה שלנו היתה לייצר צוות גדול של המאפרות המקצועיות ביותר כך שהשירות יהיה מונגש לכולן בכל רגע, ולפעמים גם מהרגע להרגע. עם צוות כזה אנחנו מסוגלים לתת שירות נרחב, מקצועי ואיכותי במחיר מאוד אטרקטיבי. כל אישה יודעת כמה מסובך זה למצוא מאפרת לבד - זה מערך שלם של התייעצויות עם חברות, פגישות ניסיון, התמקחות על מחירים וכו'. כאן הנשים יכולות לדעת שיש להן שירות מטעם מקום אחד מוכר, מוצרים איכותיים והרבה שקט נפשי - גם מבחינת השירות וגם מבחינת האיכות. המאפרת מגיעה עם ארבעה לוקים לבחירה - CLASSIC, GLOWY , NATURAL ו-SMOKEY. בתוך כל לוק יש מנעד רחב של אפשרויות, וכשהמתאפרת בוחרת את הסגנון שאותו היא רוצה נוצר תיאום ציפיות והכל ידוע מראש, בלי הפתעות. בשורה התחתונה מדובר על איפור ברמה הגבוהה ביותר בשוק, במחיר הכי נוח לכולן".

״בתוך כל לוק יש מנעד רחב של אפשרויות, וכשהמתאפרת בוחרת את הסגנון שאותו היא רוצה נוצר תיאום ציפיות״.״בתוך כל לוק יש מנעד רחב של אפשרויות, וכשהמתאפרת בוחרת את הסגנון שאותו היא רוצה נוצר תיאום ציפיות״. | תמונה: IL MAKIAGE

כשאנחנו אומרים "מחיר שאין לו תחרות", אנחנו לחלוטין מתכוונים לזה

אם התרגלתן לקבל מחירים של מאות או אלפי שקלים עבור איפור ערב פשוט, ב-IL MAKIAGE מביאים איתם בשורה אחרת לחלוטין - מחיר נוח, נגיש וכזה שאפילו משאיר לכן מתנות אחריו. המחיר שהחברה מציעה עבור השירות הוא הרבה יותר מאטרקטיבי, גם ביחס לשוק וגם בכלל, וזו גם הסיבה שגורמת לנשים רבות לסגור את השירות לכמה וכמה אירועים מראש: "נתחיל במחיר - השירות ניתן בעלות של 300 ש"ח בלבד, בתוספת 50 ש"ח עבור הנסיעות. מתוך המחיר המלא אנחנו מעניקים בחזרה לנשים המתאפרות 200 ש"ח כשובר לרכישה בחנויות IL MAKIAGE, בו הן יכולות להשתמש עבור רכישה של כל מוצר ומוצר שאותו הן אוהבות. גילינו שהרבה מהנשים שמתאפרות דרך השירות מאוד מתעניינות במוצרים שבהם המאפרות עושות שימוש, וברגע שיש להן את השובר - הן יכולות מיד לקנות אותו לעצמן. יש פה שלוש ציפורים במכה אחת - גם איפור מלא, גם התאמה אישית של המוצרים לגוון וסוג העור, וגם שובר שמאפשר רכישה של המוצרים".

"השירות ניתן בעלות של 300 ש"ח בלבד, בתוספת 50 ש"ח עבור הנסיעות. מתוך המחיר המלא אנחנו מעניקים בחזרה לנשים המתאפרות 200 ש"ח כשובר לרכישה בחנויות IL MAKIAGE". | תמונה: IL MAKIAGE
עם מחיר כזה, גם נשים שהתלבטו אם להזמין איפור או לא - כבר לא חושבות פעמיים: "יש נשים שמספרות לנו שאין להן אירוע קרוב, אבל רוצות לרכוש את השירות בכל מקרה ולעדכן בתאריך הרלוונטי בהמשך. זה פשוט משתלם לעשות את זה לאור המחיר, שפתח דלת לעולם שלם של אירועים קטנים שנשים רבות וויתרו על אופציית האיפור המקצועי בהם. כשהעלות נטו עומדת על 150 ש"ח נשים מחליטות פשוט לעשות את זה, ולהתאפר גם לחתונה של בת דודה רחוקה או צילומי תדמית פשוטים - זה נגיש ואפשרי. אנחנו גם רואים הרבה אמהות שהתלבטו האם לסגור לילדה שלהן שחגגה בת מצווה איפור מקצועי, והחליטו שהשירות שלנו הוא הזדמנות לתת לה הרגשה שהיא מלכה במחיר מינימלי. מדובר בשירות פורץ דרך - אין אף חברה בסדר גודל הזה או בכלל שהקימה מערך כזה, ואנחנו רואים שאפילו בחודש הראשון שלו באוויר הוא יצר מהפך שלם בתחום - מנשים שצריכות איפור למעמד משמעותי וחשוב בחייהן, ועד נשים שמעוניינות להשקיע בעצמן לקראת אירוע קז'ואלי".

״כשהעלות נטו עומדת על 150 ש״כשהעלות נטו עומדת על 150 ש"ח נשים מחליטות פשוט לעשות את זה, ולהתאפר גם לחתונה של בת דודה רחוקה או צילומי תדמית פשוטים״. | תמונה: IL MAKIAGE

הזמנות מראש או מהרגע להרגע - הכל אפשרי

"מאפרת עד הבית" הוא שירות שמגיע לכל חלקי הארץ, והיתרון הגדול שלו הוא שהוא יכול להיות מתואם מראש ויכול גם להיסגר מהרגע להרגע. מהחברה מבטיחים חזרה מיידית לכל פניה - עד 24 שעות בלבד, ולפעמים גם תוך שעות ספורות: "בתור חברה גדולה עם צוות גדול של מאפרות אנחנו יכולים להציע את השירות מהיום להיום. רוב הנשים מזמינות את השירות בטווח של בין שבוע לחודשיים לפני, אבל גם אם מישהי נזכרת ברגע האחרון - היא יכולה תמיד לפנות אלינו. רק לפני כמה ימים פנתה אלינו מישהי ביום שישי ב-11:00 בבוקר, ובשעה 16:00 כבר היתה אצלה מאפרת".

כדי להזמין את השירות כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר החברה ולהשאיר את הפרטים שלכן - משם החברה כבר תטפל בהכל: "בכניסה לאתר אפשר להשאיר לנו פניה עם פרטים אישיים ומספר המתאפרות הרלוונטי, ואנחנו חוזרים אליהן לתיאום. בקרוב נשיק מערכת ממוחשבת חדשה שתאפשר הזמנה מיידית של השירות, ממש כמו הזמנת מונית או הזמנת אוכל כפי שאנחנו מכירים אותן היום. במסגרת המערכת החדשה הנשים יוכלו להזין פרטים כמו שעת האיפור ומקום האיפור, המערכת תעבד את הנתונים ולבסוף תמצא להן מאצ' רלוונטי. עם האיכות של המוצרים, האיכות של השירות, המחיר האטרקטיבי והנגישות הגדולה כל כך בזמן ההזמנה - אין ספק שמדובר כאן בשירות המושלם".

״בתור חברה גדולה עם צוות גדול של מאפרות אנחנו יכולים להציע את השירות מהיום להיום״.״בתור חברה גדולה עם צוות גדול של מאפרות אנחנו יכולים להציע את השירות מהיום להיום״. | תמונה: IL MAKIAGE

IL MAKIAGE - כשהאיכות נמצאת במקום הראשון

כדי לקבל את האישור הסופי לשירות המעולה הזה, הצוות מספר לנו עוד על הבית שעומד מאחוריו: "IL MAKIAGE הינו מותג איפור וטיפוח בינלאומי מוביל, אשר פועל בארה"ב, אירופה וישראל. למותג אלגוריתם מהפכני היודע להתאים לכל אישה את גוון המייקאפ המדויק עבורה מבלי לראות אותה, אלא באמצעות אלגוריתם. הודות לאלגוריתם, שפותח על ידי צוותי הפיתוח והדאטה של המותג, הפך המייקאפ שלנו למייק אפ הכי נמכר בארה"ב! למייקאפ המדובר שלנו הצטרפו מוצרים מהשורה הראשונה שהפכו לפרטי חובה בכל תיק איפור, כמו קונסילר לכיסוי מושלם, פריימר למראה סקין חלק וללא פגמים, סדרות של שפתונים עמידים שנשארים מושלמים למראה גם אחרי הארוחה ועוד".
 
בהתאם לכל אלו, אין פלא שהמותג הינו מותג הביוטי הצומח ביותר באונליין, כבר במשך 4 שנים ברצף. לצד מוצרי האיפור המעולים, IL MAKIAGE עומד בתור בית הספר המקצועי הגדול ביותר בארץ ללימודי האיפור ומקצועות הביוטי, ומעניק לאלפי לקוחות את שירות "טאץ' אפ" - לימודי איפור מזורזים. לכל אלו מצטרף גם השירות המופלא "מאפרת עד הבית".

״אין פלא שהמותג הינו מותג הביוטי הצומח ביותר באונליין, כבר במשך 4 שנים ברצף...לכל אלו מצטרף גם השירות המופלא ׳מאפרת עד הבית׳״.״אין פלא שהמותג הינו מותג הביוטי הצומח ביותר באונליין, כבר במשך 4 שנים ברצף...לכל אלו מצטרף גם השירות המופלא ׳מאפרת עד הבית׳״. | תמונה: IL MAKIAGE

בלי בלאגן, בלי חיפושים - פשוט להתאפר לפני האירוע

שירות "מאפרת עד הבית" של חברת IL MAKIAGE זמין לכן דרך אתר האינטרנט של החברה, ובהמשך גם ישיק את המערכת החדשה, כך ששווה להישאר עם האצבע על הדופק. זה הזמן להיפטר מההתלבטויות, החששות, הנסיונות והמחירים הגבוהים, ולהתחדש בשירות שעומד לעשות לכן שקט גדול לפני כל אירוע, יחד עם לוק מטריף ואיפור מקצועי ואיכותי. תהנו!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

31
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
מרי פורת | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
איפור/עיצוב שיער למלווה במתנה
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
3.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת