מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך תפתיעו את האורחים שלכם בחתונה?

כשאנו ניגשים למלאכת תכנון החתונה, הדבר הראשון שעולה לנו אלו כל האירועים שכבר היינו בהם, מה אהבנו ומה פחות ובאיזו דרך אנחנו יכולים להפוך את החתונה שלנו לזכורה וייחודית. מהתמונות ועד שמלת הכלה, ריכזנו לכם כמה רעיונות להפיכת החתונה שלכם לאירוע ייחודי בים של שמחות.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
10.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך תפתיעו את האורחים שלכם בחתונה?
15
15
מהירות:
עונת החתונות היא תקופה נפלאה, בה אנחנו חוגגים את האהבה שמאחדת בין האהובים שלנו וגם בינינו לבין בני הזוג שלנו. אבל באיזשהו שלב, הכל נהיה דומה מדי. בדיוק מהסיבה הזו, יצרנו עבורכם כתבה הכוללת רעיונות וטיפים פרקטיים, שיגרמו לכם להבין איך ליצור חתונה ייחודית, שמאפיינת אתכם בצורה הטובה ביותר.

חוגגים את האהבה שמאחדת בין האהובים שלנו וגם בינינו לבין בני הזוג שלנו.חוגגים את האהבה שמאחדת בין האהובים שלנו וגם בינינו לבין בני הזוג שלנו. | תמונה: אולג בל

שלב הטקס והחופה

כבר בתחילת האירוע, כשאתם מצהירים על אהבתכם ההדדית, לא משנה אם בחרתם באירוע דתי או אזרחי, תוכלו לעשות זאת בדרך ייחודית. כיום יש אופציות רבות גם במישור הדתי של הטקס ותוכלו להכניס אל החלק המדובר בחתונה שלכם נגיעות מהאופי שלכם, מהזוגיות שלכם וממי שאתם באמת.

הכירו את 'הרב השובב', דור בכר, שעורך טקסי חתונה אזרחיים. את השם קיבל מחברים, שהיו הראשונים להזמין אותו לערוך את טקס החופה שלהם "אני שחקן ואני יודע גם לכתוב ולהופיע, אז קפצתי על ההצעה ועשיתי להם טקס אדיר. אחריהם ביקש עוד זוג ועוד אחד והבנתי שאני טוב בזה ונהנה".
אם תחליטו להדגיש את הייחודיות שלכם בטקס החופה, הרב השובב מציע לכם לערוך טקס מיוחד שבנוי ספציפית עבורכם, שאף אחד לא ראה בשום מקום, "טקס חופה צריך להיות ברוח הזוג ובמינונים הנכונים להם/ן, לא גנרי וכללי. טקס שמספר את הסיפור של הזוג באופן מרגש ומצחיק, אישי וייחודי שמחבר את כל הקהל לרגע המיוחד. חשוב לי שבסוף הטקס, הקהל יגיד 'זה בדיוק הטקס של יעל וליאור! זה כל כך הם!' כשאני רואה אנשים עם דמעות בעיניים וחיוך, אני יודע שעשיתי את שלי".

"טקס שמספר את הסיפור של הזוג באופן מרגש ומצחיק, אישי וייחודי שמחבר את כל הקהל לרגע המיוחד". | תמונה: הרב השובב, דור בכר
3 הצעות לטקס ייחודי:
  1. חלקו בספסלים שאל מול החופה 'ידיעון' בו תפרטו עובדות מפתיעות ומקסימות עליכם ועל הזוגיות שלכם, וכך האורחים ידעו בדיוק מול מה הם עומדים ומה הסיפור 'מאחוריכם'.
  2. דברו במהלך הטקס, אל תהיו דוממים. גם בטקס דתי תוכלו למצוא רב שיאפשר לכם לומר נדרים או אפילו רק לפנות אל הקהל או אל בן/בת הזוג שלכם ולהגיד כמה מילים. זה הופך את הטקס לזכיר, מיוחד ומרגש יותר.
  3. הפכו את הטקס לאינטרקטיבי. בקשו מעורך/ת הטקס לשתף את הקהל, לשאול שאלות, לפזר בלונים, להפריח בועות ולהיות חלק אקטיבי מהרגע שלכם.

"עובדות מפתיעות ומקסימות עליכם ועל הזוגיות שלכם". | תמונה: הרב השובב, דור בכר

גונבת את ההצגה - הלוק של הכלה

הסוד בלהיות כלה מיוחדת הוא לא בהכרח להיכנס עטופה בשמלה שאף אחד לא ראה מעולם, אלא לבחור בשמלה שהכי מתאימה לך וגורמת לך להרגיש כל כך בנוח, שנראה כאילו נתפרה במיוחד עבורך. כדאי לא להיכנע לתכתיבים של איך כל שמלות הכלה נראות היום ולנסות להבין מה בדיוק מחמיא לך ומה הכי נכון עבורך.

גם בשלב האיפור- שיער, כל אחת זכתה ליתרונות אחרים בנראות שלה והחוכמה היא לבחור את אנשי המקצוע שיאירו אותך באור המחמיא ביותר. חשבי מה את אוהבת ואיך תמיד חלמת להיראות וכך תוכלי לבחור באמת מהלב שלך ולהיות הכי ייחודית.

לבחור בשמלה שהכי מתאימה לך וגורמת לך להרגיש כל כך בנוח, שנראה כאילו נתפרה במיוחד עבורך.לבחור בשמלה שהכי מתאימה לך וגורמת לך להרגיש כל כך בנוח, שנראה כאילו נתפרה במיוחד עבורך. | תמונה: אוהד קריאף
מעצב שמלות הכלה, אוהד קריאף מציע לכן להתחיל בבניית לוח השראה, שיסייע בבחירת השמלה הייחודית והמתאימה ביותר לאופי הכלה שלובשת אותה: "חלק מהמהות של מעצב היא לחשוב מחוץ לקופסא, למצוא פתרונות יצירתיים ולעצב ממקום של השראה וחדשנות. חשוב לתפוס בבחירת השמלה גם את אופי האירוע והלוקיישן.
הייתי ממליץ לבצע מחקר מעמיק של הטרנדים, הצבעים החזקים בעונה או הסגנון העיצובי שהכי התחברתם אליו ולפי זה לבנות לוח השראה ברור שבעזרתו תוכלו להעביר את הויז'ן הייחודי שלכם לאנשי המקצוע. 
אירוע ייחודי שאני זוכר שהתרגשנו לקחת בו חלק זו חתונה שהתרחשה בשנה שעברה. הכלה היא ישראלית שמתגוררת בהונג קונג והגיעה אלינו במיוחד. עיצבנו שמלות עבור הכלה, אם הכלה ואחותה באותו קו ושמרנו על עיצוב אלגנטי לתחילת האירוע ובשלב הריקודים, יצרנו עבור הכלה שמלה קצרה, שובבה ומנצנצת שגרמה לה לזהור למרחקים על הרחבה".

להעביר את הויז'ן הייחודי שלכם לאנשי המקצוע.להעביר את הויז'ן הייחודי שלכם לאנשי המקצוע. | תמונה: אוהד קריאף
 3 טיפים לשדרוג השמלה והביוטי שלך:
  1. חפשי את השמלה הזו, שתדגיש את האופי שלך ולא את זו שראית בכל מקום ברחבי הרשת. גם אם לא ראית אחת כזו מעולם, כל עוד היא מחמיאה לך ומוצאת חן בעיניך- זו השמלה הנכונה.
  2. בחרי באנשי מקצוע עם ראש פתוח, שיהיו מוכנים להקשיב לרצונות וההשראות שלך ולא יהיו מקובעים על העבודות הקבועות שהם רגילים לעשות. אנשי מקצוע שיראו בך כלה ייחודית ולא אירוע נוסף ביומן שלהם.
  3. חפשי השראה בבדים, במרקמים ואפילו בצבעים ואקססוריז שניתן להוסיף אל שמלת הכלה שלך והגיעי אל המעצב/ת לבחירתך עם כמה רעיונות, שתוכלו לפתח יחד.

חפשי השראה בבדים, במרקמים ואפילו בצבעים ואקססוריז שניתן להוסיף אל שמלת הכלה שלךחפשי השראה בבדים, במרקמים ואפילו בצבעים ואקססוריז שניתן להוסיף אל שמלת הכלה שלך | תמונה: אוהד קריאף

זכרונות שלא תשכחו

עם הזמן, ניתן לראות אצל רוב הזוגות יציאה מתחום הצילומים הבנאליים. יש כמה תמונות שתמיד יהיו באלבום החתונה, אבל בשלב הסייב דה דייט וצילומי החוץ ביום החתונה, הרוב בוחרים 'להתפרע' ולעשות בחירות ייחודיות, על מנת לזכור את היום הזה בצורה הכי אותנטית, שהכי מתאימה לכם.
בנוסף, אם אתם מהזוגות שפחות מרגישים בנוח אל מול המצלמה, לבחור קונספט ולוקיישן ייחודי שמתאר את האופי שלכם, יגרום לכם להשתחרר הרבה יותר.

צלם החתונות והאירועים, אולג בל מספר לנו על צילומים מותאמים אישית: "כשהזוג מגיע אליי, אני מנסה להבין ולהכיר אותם לעומק, להכיר את תחומי העניין שלהם כדי לכוון אותם ולספר את סיפור האהבה שלהם בצורה הטובה ביותר דרך העדשה. דוגמא טובה לכך היא בצילומי החוץ, כמובן שניתן לעשות אותם כמו כולם ביער, פארק, מלון או אחד מהיעדים הנפוצים- אבל לעומת זאת, אפשר ללכת על תחום או תחביב משותף לזוג - העובדה ששניהם אוהבים לקרוא, או מטורפים על חדר כושר, או כל תחביב אחר. הקונספט הנבחר יכול להפוך את הצילומים מבנאליים לייחודים מאוד.
הייתי בחתונה בה הזוג היו מאלפי כלבים, אז הכלב הפך לחלק בלתי נפרד מהאירוע. חפשו את הייחודיות שלכם כיחידים וכזוג והשתמשו בזה".

קונספט ולוקיישן ייחודי שמתאר את האופי שלכם, יגרום לכם להשתחרר הרבה יותר.קונספט ולוקיישן ייחודי שמתאר את האופי שלכם, יגרום לכם להשתחרר הרבה יותר. | תמונה: אולג בל
3 טיפים לצילומי חתונה ייחודיים:
  1. בחרו לוקיישן שיש לו משמעות עבורכם. מקום הדייט הראשון, הישוב בו הכרתם, מקום ההצעה שלכם.
  2. זכרו שזה היום שלכם ולא 'חייב' שום דבר. צלמו את התמונות שמתאימות ונעימות לכם ועשו את הפוזות שאתם רוצים ואוהבים. חשוב לבחור ספק שידע לזרום בדיוק עם הרצונות שלכם.
  3. הביאו אביזרים מהבית, כל דבר שמתאר אתכם ויכול להוסיף אופי וצבע אל התמונות שלכם.

עשו את הפוזות שאתם רוצים ואוהבים.עשו את הפוזות שאתם רוצים ואוהבים. | תמונה: אולג בל

גם ייחודיות צריך לתכנן

כשאנחנו מחליטים ללכת על חתונה שעוד לא נראתה כמוה, שיש בה אפקטים מיוחדים, מתנות שעוד לא נראו, הופעה ענקית, אטרקציות בלתי נשכחות וכו', ועושים משהו שעוד לא נעשה קודם, כדאי שתכנון החתונה שלנו יהיה הכי מוקפד ונכון. זה מדהים ללכת אל הלא נודע והרצון לחדש הוא מבורך, אבל באירועים גדולים וחשובים כמו חתונות, כדאי לנו להודות בחולשות שלנו ואם אנו לא מסוגלים לחקור לעומק ולשקוע אל תוך העבודה הקשה שכרוכה בחיפוש, חברות לארגון חתונה יכולות מאוד לעזור לנו, בזכות הניסיון, הידע וגם היכולת להכיל ולהפיק את הויז'ן שלכם.

חברת easywed לארגון חתונה, מבקשות מכם קודם כל להתעלם מקולות הרקע מסביב "הקשיבו לעצמכם. זה שדיג'יי אחד התאים לחברים שלכם, לא אומר שאתם חייבים לקחת אותו וכך לגבי כל הספקים באירוע שלכם. בחרו את הספקים שמתאימים לאופי שלכם ויהפכו את האירוע שלכם לייחודי ביותר. "אנחנו עוזרות להפוך את היום הגדול של כל זוג לייחודי על ידי הקשבה והתמקדות בחלום שלהם, הצרכים, הרצונות והאתגרים שעומדים בפנינו. ההפקה מאפשרת לכל התהליך להיות רגוע יותר, מעבר לארגון החתונה אנחנו גם אוזן קשבת". 

"אנחנו עוזרות להפוך את היום הגדול של כל זוג לייחודי על ידי הקשבה והתמקדות בחלום שלהם". | תמונה: easywed - איזיווד
3 רעיונות שיכולים להפוך את האירוע שלכם לייחודי: 
  • ספקים מיוחדים כמו בר יין על גלגלים לחובבי היין.
  • סגנון קולינרי שמתאים לטעמכם ומנות שלא חוזרות על עצמן בכל אירוע.
  • להקה ייחודית ומגניבה שתנגן בלייב שירים שאתם אוהבים.


אז הדרך הטובה ביותר להפתיע את האורחים שלכם היא פשוט להשקיע עד כמה שניתן בלהפוך את האירוע למיצג של האופי שלכם ושל הזוגיות שלכם. גרמו להם להרגיש שהם הגיעו לחתונה שלכם ולא לעוד חתונה ברשימה, באמצעות הרבה אומץ, תכנון נכון ורעיונות שעוד לא נראו. בהצלחה ומזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אולג בל - צילום חתונות ואירועים
צילום וידאו וסטילס
500 שקלים הנחה
"יש לנו תמונות מדהימות להיזכר בחתונה :)"
91.3K
למימוש ההנחה
logo
אוהד קריאף
שמלות כלה
אוהד קריאף
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
52.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת