מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כך תשדרגו את שולחן החג שלכם

האביב מגיע! מעבר לפריחה, ההתחדשות והשמש החמימה, העונה הזו מביאה איתה גם את חג הפסח - מהחגים החגיגיים ביותר בשנה. בחג הזה כולנו מתאספים סביב השולחן, אוכלים, מדברים, שותים ונהנים, הכל באווירה חגיגית, פרחונית וצבעונית! אז כדי שתוכלו לארח ולהתארח כמו שצריך, הכנו לכם כאן כתבה שטופת פרחים, צבעוניות ואלמנטים שיהפכו את השולחן שלכם לשולחן חג פשוט יפהפה. הנה הטיפים המובילים של שלושה ממעצבי האירועים שלנו שהכניסו אותנו פנימה לתוך עולם שכולו יופי טהור.

עיצוב אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
11.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כך תשדרגו את שולחן החג שלכם
15
15
מהירות:

האוכל לצד העיצוב - איך זה עובד?

אתם כבר יודעים בדיוק איך השולחן שלכם עומד להיראות: הסלטים, הצלחות, הסכו"ם וכמובן - המצות! היות ושולחן החג שלכם עומד להיות עמוס בכל טוב, תצטרכו לחשוב היטב איך לעצב אותו כך שהעיצוב לא יבוא על חשבון האוכל או ההיפך.

Michali’s Design עושה לנו סדר לקראת ליל הסדר: "אז אחרי שחשבתם כבר על הכל, השולחן ערוך וממתין לאורחים! בין אם אתם חוגגים בפורמט מצומצם ואינטימי ובין אם אתם מרימים הפקה רבת משתתפים - תדעו שלעיצוב יש חלק משמעותי באווירה. העיקרון הראשון שחשוב לזכור הוא שאם השולחן שלכם שופע באוכל, אין צורך להעמיס עליו אלמנטים עיצוביים. סידור פרחים מרכזי, מרשים ונמוך יעשה בהחלט את אפקט ה'וואו', ויוכל להיות פרקטי בזמן הסעודה. לשולחן של עד 8 סועדים אני ממליצה לבחור באורך של עד 40 ס"מ לסידור. לעומת זאת, בשולחן רב משתתפים אפשר להכפיל את כמות הסידורים שעל השולחן, או להאריך בהתאם את סידור הפרחים. מומלץ להוסיף שני נרות לצד כל סידור, והנה לכם שולחן חגיגי ומרשים במיוחד! באור הנרות יש משהו מאוד חגיגי, מזמין ורך. שלבו בשולחן החג שלכם נרות בלוק גדולים בקומפוזיציה, נרות צפים בכלים שקופים עם מים ופרחים בפנים, נרות בבתי נר נמוכים על השולחן, וכן נרות אצבע גדולים בתוך בקבוקי יין או בירה ריקים ונקיים. כל אלו יהיו מושלמים בעיצוב שולחן החג".

"באור הנרות יש משהו מאוד חגיגי, מזמין ורך". | תמונה: Michali’s Design | עיצוב אירועים אחרת
שולחן החג - לא על סידורי הפרחים והנרות לבדם! הנה עוד כמה הצעות יפהפיות לעיצוב השולחן: "אם השולחן לא עמוס מדי באוכל, תרגישו חופשי ללקט ענפים מעצים שאתם אוהבים, לשטוף ולנקות אותם, ואז לפזר אותם בצורה א-סימטרית על השולחן. ליצירתיים יותר מביניכם - לקטו אצטרובלים, צבעו אותם בספריי צבע ופזרו גם אותם על השולחן. השילוב בין כל האלמנטים מייצר שולחן חג משגע".

לצד האוכל, שולחן החג מתאפיין גם בשיחות בין המשתתפים, וחשוב לקחת את הנקודה הזו בחשבון בזמן העיצוב: "הגובה לגמרי משחק תפקיד בשולחן. אנחנו רוצים שיתקיים שיח בין האנשים שיושבים סביב השולחן, ואיך לומר - לדבר לתוך פרחים או אלמנטים עיצוביים זה פחות נחמד. לכן, בדיוק כמו בעיצוב שולחן החתונה, חשוב לוודא שסידור הפרחים נמוך מגובה הפנים, או יושב בכלי יותר גבוה משמעותית - ככה הסידורים לא יסתירו את האדם שיושב מולכם. באופן כללי, ממש כמו בחתונה - מומלץ לא להשאיר את העיצוב לסוף. הוא משמעותי לאווירה, הוא מכבד את האורחים, הוא נעים ובזכותו אפילו האוכל יותר טעים".

"חשוב לוודא שסידור הפרחים נמוך מגובה הפנים" | תמונה: Michali’s Design | עיצוב אירועים אחרת

קריעת ים סוף - על שולחן החג שלכם

מאחורי חג הפסח עומדים סיפורים שלמים ששאובים מהמקורות ומהמסורת היהודית. עיצוב שולחן החג שלכם יכול להיות גם הוא שאוב מהסיפורים, בדגש על סיפור יציאת מצרים, שירי החג והמאכל המרכזי בחג - המצות.

המעצבת הודיה מ"ריין עיצוב אירועים" מספרת לנו איך לשלב בין אווירת החג לבין עיצוב השולחן בעזרת אלמנטים שמשדרגים בקלות את הלוק: "אם אתם רוצים לארח תוך חיבור מושלם בין החג לשולחן, תוכלו לעשות זאת בכמה דרכים: הניחו ראנר בצבע תכלת שידמה את הים באמצע השולחן. ליד הראנר אפשר להציב בובות לגו קטנטנות של אנשים, ולדמות את כל סצנת קריעת ים סוף. זה אמנם פחות נוח ופרקטי לאורך זמן, אבל בשביל השואו של פתיחת הארוחה זה ממש יפה. כמובן שאפשר להוסיף על השולחן קערות עם אגוזים, או אפילו להניח אגוזים בתוך סידורי הפרחים שמעטרים את השולחן. היום אפשר להשיג בקלות מפיות בצורת מצות, מה שמוסיף מאוד לאווירה החגיגית של פסח. סביב המפיות ניתן להניח חבקים ולצידם פרח שמתאים לקונספט - ליזאנטוס, פרח שעווה ועוד. אם אתם ממש רוצים להשקיע, תוכלו לרכוש הגדות פסח ממותגות עם השמות של האורחים, ובעיצוב שמשתלב עם צבעי השולחן, הפרחים והנרות".

האווירה האביבית גם היא מאפיינת מאוד את חג הפסח, ויכולה לקבל ביטוי יפהפה על השולחן: "אפשר להוסיף פלייסמנט קש מתחת לכל צלחת, דבר שמאוד מוסיף לנראות. אם רוצים לשלב נרות בעיצוב, כדאי לבחור בנרות בלוק שדולקים למשך הרבה זמן. כדאי לשלב נרות בצבעים שונים, כמו ורוד בהיר, ירוק בהיר ואפילו תכלת - כולם צבעי פסטל שמתכתבים עם האביב. לסיום, הנה עוד תוספת יפה שלוקחת את נושא הפרחים לרמה אחרת: חברו לבקבוק יין ריק ספוג בעזרת רשת לול ואזיקון, ועל גבי הספוג שזרו פרחים. זה מראה מאוד מיוחד, מרשים וצבעוני לכבוד החג".

עיצוב שמשתלב עם צבעי השולחן, הפרחים והנרותעיצוב שמשתלב עם צבעי השולחן, הפרחים והנרות". | תמונה: ריין עיצוב אירועים

פרחים לשולחן ופרחים למארחים

אם את הארוחה של חג הפסח הקרוב תעבירו אצל ההורים, הדודים או החברים, לא תוכלו להגיע בידיים ריקות. אחד הדברים שהכי כיף להעניק למארחים הוא פרחים, ומ"משתלת תגל הארץ" מספרים לנו אילו פרחים הכי מתאימים לעונה ולחג: "זר של פרח הגרמית בצבעי פסטל כמו סגול, ורוד, לבנדר או לבן הוא זר פשוט יפהפה להעניק למארחים. גם חרציות בצבעים חיים, כמו לבן, ורוד, אדום או צהוב הן נהדרות, ובמידה ורוצים - אפשר לשלב אותן בשולחן החג בקלות. אפשר גם להעניק צמחי תבלין שנותנים את הצבע הירוק החי יחד עם הריח על השולחן. צמחים כמו נענע, מליסה ולואיזה נותנים את הריח הלימוני שמשתלב בצורה מושלמת עם האווירה. כמו כן, בצמחים האלו אפשר לטפל גם אחרי ערב החג, ולקשר אותם לאדמה. עוד פרחים שמגוונים ומקשטים בצורה יפהפיה את שולחן החג הם סחלב, אנתוריון, צמחים ירוקי עד וצמחים מטהרי אוויר כמו סנסיווריה".

"זר של פרח הגרמית בצבעי פסטל כמו סגול, ורוד, לבנדר או לבן הוא זר פשוט יפהפה להעניק למארחים". | תמונה: משתלת תגל הארץ

מעצבים את השולחן וחוגגים בגדול - שיהיה חג שמח!

עכשיו אתם מוכנים לגמרי עם כל האפשרויות המגוונות לעיצוב שולחן החג שלכם! אל תשכחו - חג הפסח הוא זמן מצוין לנוח ולאגור כוחות, ואם החתונה שלכם קרובה - נצלו את ההזדמנות כדי לשאוב רעיונות לעיצוב השולחנות באירוע שלכם. חג שמח מ-mit4mit!


כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Blossom Design | בלוסום
הפקה וניהול אירועים
אם כן, הגעת לכתובת הנכונה.
חולמת על אירוע מושלם?
חולמת על אירוע מושלם?
6.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת