מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

2022 מסתיימת ואיתה בחירת הזוגות!

זוהי השנה השמינית בה נעניק את אות "בחירת הזוגות" לספקי 'מתחתנים למען מתחתנים' הנבחרים. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
58.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
2022 מסתיימת ואיתה בחירת הזוגות!
15
15
מהירות:
במשך שנה שלמה נאספות כל חוות הדעת שכתבתם על כל הספקים הנפלאים שלנו, וממש בקרוב נגלה מי הם אלו שיקבלו את אות בחירת הזוגות לשנת 2022. אז איך כל הסיפור הזה עובד? ואיך לכם יש אפשרות להשפיע? בואו לגלות.

״איך כל הסיפור הזה עובד? ואיך לכם יש אפשרות להשפיע? בואו לגלות״.״איך כל הסיפור הזה עובד? ואיך לכם יש אפשרות להשפיע? בואו לגלות״.

2022 - ה-שנה של עולם האירועים

השנה אנחנו מתרגשים במיוחד לקראת בחירת הזוגות שלנו. זו שנה שהגיעה אחרי שנתיים של משבר שהשבית את עולם האירועים בצורה כמעט מוחלטת, ולכן ראינו השנה המון חתונות, רחבות מלאות, ריקודים עד אור הבוקר וספקים שחזרו לעבוד עם חיוך ענק על הפנים. אחרי שנה שבה עולם האירועים חזר סוף סוף לשגרה הפעילה והשמחה שלו - בחירת הזוגות הופכת לעוצמתית וחשובה אפילו יותר מבדרך כלל.

גם השנה הספקים שלנו עבדו, השקיעו, הגדילו ראש, פינקו ודאגו שהחתונה שלכם תצא על הצד הטוב ביותר, אז אם אתם שואלים אותנו - לפרגן להם בחזרה עם חוות דעת אותנטית שתתן להם סיכוי לזכות בבחירת הזוגות זה ממש מתבקש! תאמינו או לא, מדובר על אחד המעמדות החשובים והגדולים ביותר שהספקים יכולים להגיע אליהם, ואין לתאר את ההתרגשות שהם חווים כשתעודת ההוקרה שלנו מגיעה אליהם. אז מה אתם אומרים, מגיע להם, לא?

״אחרי שנה שבה עולם האירועים חזר סוף סוף לשגרה הפעילה והשמחה שלו - בחירת הזוגות הופכת לעוצמתית וחשובה אפילו יותר״.״אחרי שנה שבה עולם האירועים חזר סוף סוף לשגרה הפעילה והשמחה שלו - בחירת הזוגות הופכת לעוצמתית וחשובה אפילו יותר״. | תמונה: אביב שויקה | צילום אירועים

בחירת הזוגות - הכל מתחיל ונגמר בכם

בתור חברי קהילת 'מתחתנים למען מתחתנים' יש לכם יכולת השפעה אדירה על בחירת הזוגות שלנו. לאורך השנה נאספות כאן עשרות אלפי חוות דעת שונות על גני ואולמות אירועים, דיג'ייז, צלמים, אטרקציות, עיצובים, שמלות כלה, חליפות חתן ועוד שלל הקטגוריות שמופיעות באתר. בסוף השנה אנחנו בודקים מי הם הספקים שקיבלו את הכמות הגדולה ביותר של חוות הדעת החיוביות ביחס לקטגוריה, ומגלים מי הם הספקים שעשו לכם את השנה!

אצלנו ב-mit4mit חוות הדעת והדירוגים הם אותנטיים לחלוטין, ולכן הבחירה שמתקבלת בסוף השנה היא בחירה שמשקפת במאות האחוזים את החוויה האישית והאמיתית שלכם - הזוגות שלנו.
אז אם כבר התחתנתם ולא הספקתם לכתוב חוות דעת - אל דאגה, עדיין לא מאוחר לעשות את זה. פתחו את רשימת הספקים שהשתתפו בחתונה שלכם, כתבו את חוות הדעת שלכם ודרגו אותם. כך תוכלו גם לעזור לזוגות נוספים לעשות את בחירות החתונה שלהם בצורה הכי נכונה, וגם לסייע לספקים לזכות באות בחירת הזוגות שלנו. מי ביקש WIN-WIN SITUATION ולא קיבל?

״כתבו את חוות הדעת שלכם... כך תוכלו גם לעזור לזוגות נוספים לעשות את בחירות החתונה שלהם בצורה הכי נכונה״.״כתבו את חוות הדעת שלכם... כך תוכלו גם לעזור לזוגות נוספים לעשות את בחירות החתונה שלהם בצורה הכי נכונה״. | תמונה: אספוסה

לכתוב חוות דעת אותנטית - למה זה חשוב?

בחירת הזוגות היא ה'קרם דה לה קרם' של כל שנת פעילות, והיא מתבססת כל כולה על חוות הדעת שלכם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם לכתוב חוות דעת אותנטיות, אמיתיות וכנות (אנחנו הפלטפורמה היחידה בה יש לכם מקום לכתוב גם חוות דעת שליליות). האופציה שלכם לשקף לזוגות אחרים את החוויה שלכם היא חשובה יותר מהכל, כי איך אומרים - אין חכם כבעל ניסיון. המעגל השיתופי הזה בין חוות הדעת של הזוגות מאפשר לנו לשמור על האותנטיות של הפלטפורמה, ומאפשר לכם להמשיך להתחתן בראש שקט עם הספקים הטובים ביותר שקיימים היום בעולם האירועים והחתונות.

מעבר לזה, לכתוב חוות דעת ב-mit4mit זה הכי קל בעולם. הכנו לכם תשתית נוחה שמאפשרת לכם להשאיר חוות דעת ודירוגים בצורה קלה ונגישה, על ידי כמה לחיצות כפתור בודדות וכמובן תיבה פתוחה לכתיבת טקסט חופשי. כשהדברים כל כך פשוטים - כל מה שנשאר זה פשוט לעשות אותם בדרך לבחירת הזוגות של 2022.

״האופציה שלכם לשקף לזוגות אחרים את החוויה שלכם היא חשובה יותר מהכל, כי איך אומרים - אין חכם כבעל ניסיון״.״האופציה שלכם לשקף לזוגות אחרים את החוויה שלכם היא חשובה יותר מהכל, כי איך אומרים - אין חכם כבעל ניסיון״. | תמונה: מגנטינה - צילום ומגנטים

הפרמטרים שישפיעו על בחירת הזוגות לשנת 2022

הספקים שיקבלו את אות 'בחירת הזוגות' שלנו הם העסקים המובילים בכל קטגוריה.

1. קצת מספרים...
בכל קטגוריית אב קטנה יבחרו כ-15 (כדוגמת צילום ארועים) ובכל קטגוריית אב גדולה יבחרו כ-20 עסקים(כדוגמת ארגון חתונה), אשר קיבלו את מרבית חוות הדעת בקטגוריה.

2. חוות דעת ואופיין
כל עסק שיזכה באות 'בחירת הזוגות' ידרש בלפחות 40 חוות דעת חיוביות במהלך שנת 2022, על מרבית חוות הדעת לתאר שירות התואם את הקטגוריה ו/או להתייחס לאירוע מסוג 'חתונה'.

3. תנאי שימוש באתר
על כל עסק נבחר נדרש לעמוד בתנאי השימוש של האתר.

"הספקים שיקבלו את אות 'בחירת הזוגות' שלנו הם העסקים המובילים בכל קטגוריה" | תמונה: ברגש-רן שיינברגר צלם

כותבים, מדרגים, בוחרים!

אז רגע לפני שבחירת הזוגות מגיעה אלינו, זה הזמן לקחת בה חלק גם בעצמכם. היכנסו לעמוד כתיבת חוות הדעת שלנו, מצאו את כל הספקים המעולים שעשו לכם את החתונה, השאירו את חוות הדעת שלכם וקדמו אותם אל עבר אות בחירת הזוגות הנחשק שלנו. ממש בקרוב נחשוף כאן את שמות הספקים שנבחרו, אז קדימה - מהרו להשפיע!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
ספקים מספרים: חוות הדעת שריגשה אותי
מאחורי כל חוות דעת עומד זוג שיש לו מה להגיד לכם
בלי אף תביעה - כך תכתבו חוות דעת בצורה נכונה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

43
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Seatup- החברה לניהול אירועים
הפקה וניהול אירועים
אזעקת טרנד חדש!
על בר סיגרים לחתונה שמעתם?
על בר סיגרים לחתונה שמעתם?
194.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת