מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

"רוקדות" על שתי חתונות

היינו שם איתן בכל הרגעים בדרך לחתונה, ראינו את המדידה הראשונה של השמלה, את הדילמות לגבי כמות המוזמנים, את התסכולים שיש לכל כלה בזמן תכנון החתונה, התרגשנו מכל שלב שעברו וחיכנו כל כך לחגוג איתן את היום הגדול הזה, אך לא דמיינו בחיים שכך תראה החתונה שלהן.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
12.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
"רוקדות" על שתי חתונות
15
15
מהירות:
ליטל ברור ושהם מילשטיין הן חלק ממועדון 'כלות מספרות'  בקהילת מתחתנים למען מתחתנים, במועדון מספר גדול של קבוצות כלות המלוות ומשתפות בקבוצה אינטימית את כל תהליך החתונה שלהן וכל זה קורה במעטפת תומכת ובליווי אישי ומקצועי של מנהלת הקהילה, גלי רוזן-ביטון.

ליטל ברור (מימין) ושהם מילשטיין.ליטל ברור (מימין) ושהם מילשטיין.
שתיהן היו אמורות להתחתן עכשיו, שהם ממש בשבוע הראשון למלחמה וליטל באמצע חודש נוב', לשתיהן, כמו כלות וזוגות רבים השתנתה המציאות ולא רק זה, ישי, בן הזוג של שהם גוייס למילואים מהרגע מהיום הראשון ודוד בן הזוג של ליטל הוא קצין בקבע בחיל הים שלא נמצא בבית החל מה-7 באוקטובר. פגשנו אותן כדי לשמוע הכי קרוב שיש על הרגעים הלא פשוטים שהתמודדו איתן, החל מרגע ההחלטה על דחיית החתונה, על ההתמודדות עם שלוש דחיות בתוך תקופה כה קצרה, על תכנון חתונה נוספת לבד, על הרגע שהפסיקו להתרגש מהיום שכל כך חיכו לו ועל הקושי הגדול לדבר על חתונה בימים כה מורכבים.

שהם וישי בן זוגה שגוייס למילואים.שהם וישי בן זוגה שגוייס למילואים.

"לא ידענו מה הולך להיות עם החתונה, כאילו היינו ממש בהלם"

שהם תכננה את החתונה ל-11 באוקטובר, אך עם תחילת מלחמת חרבות ברזל נאלצה לדחותה. היא וארוסה, ישי, היו בהלם מוחלט, במיוחד הוא שגויס למילואים והחליטו לדחות ל-8 בנובמבר, אך הבינו שגם זה בלתי אפשרי. לבסוף קבעו תאריך סופי - 27 בדצמבר, והפעם החליטו שלא משנה מה יהיה, הטקס יתקיים, " אנחנו מחכים בקוצר רוח להפוך לבעל ואישה ולבנות חיים משותפים" ריגשה שהם.
ליטל ודוד בחרו לא לוותר על טקס החופה בתאריך המקורי והתחתנו ב-16.11 בטקס חתונה מצומצם: "זו היתה חתונה אינטימית ומשפחתית, והחגיגה הגדולה תידחה" ציינה ליטל.

ליטל ודוד בחרו לא לוותר על טקס החופה בתאריך המקורי והתחתנו ב-16.11 בטקס חתונה מצומצם. צילום: גלושאליטל ודוד בחרו לא לוותר על טקס החופה בתאריך המקורי והתחתנו ב-16.11 בטקס חתונה מצומצם. צילום: גלושא
"זו היתה חתונה אינטימית ומשפחתית, והחגיגה הגדולה תידחה".

"יש לך לגמרי זכות, לגמרי מותר לך, לגמרי מותר לך להתבכיין, לגמרי מותר לך לצעוק…"

אז יש תאריך חדש והן לגמרי על המשימה גם אם קשה אבל מה קורה להתרגשות שמחזיקה כלה שנה שלמה ואיך הצליחו שתיהן לאמת תובנות מרגשות על מהות המילה -חתונה.
ליטל שיתפה שהיא מופתעת מעצמה שאינה בלחץ לקראת הטקס, היא מאמינה שזוגיותם תצא מחוזקת מן המשבר, ושהאהבה תנצח בסוף. היא מצפה בהתרגשות לרגע כניסתו לחופה. שאלנו את שתיהן על הלגיטימציה לדבר על חתונות בתקופה כה קשה לעם ישראל. שהם שיתפה שבהתחלה הרגישה אשמה, אך הבינה שהחתונה מספקת תקווה ומאפשרת לאחרים לחייך וליטל אמרה שהאהבה והאחדות חשובים עתה יותר מתמיד. הן סיפרו על תמיכת המשפחה והספקים הנהדרים שמלווים אותן מהיום הראשון על הרגעים המרגשים במסע הזה ועל הרצון הגדול להיות כבר זוג נשוי ולהתחיל את הדרך המשותפת שלהם.

"אם לי יש את הזכות להדביק אחרים לחיוך, אז אני הולכת לזה"

אנחנו מאחלים לשתיהן ולכל הזוגות האוהבים, חיי אהבה טובה, שמחה גדולה וחברות אמיתית.
את הסיפורים המלאים עם כל הרגעים הכי אינטימיים  תוכלו לשמוע בפרק המלא שהכנו לכן בפודקאסט ''בואו נדבר חתונה רוקדות על שתי חתונות" , והצטרפו אלינו לעקוב אחרי סיפורי החתונה של שהם וליטל, יחד איתנו בקהילת הזוגות 'הצילו התארסנו'. כי בסוף כולנו מחכים ורוצים- סוף טוב :)

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Celeste bridal- רות סלסט שמלות כלה
שמלות כלה
10% הנחה
מחזקים את עם ישראל עם הטבה בלעדית!
מחזקים את עם ישראל עם הטבה בלעדית!
154.0K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת