מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הטרנדים של שמלות הכלה 2023

2023 רק התחילה וכבר היא הצליחה להביא איתה גל שלם של שמלות כלה טרנדיות. היום אנחנו מביאים כאן בפניכן את כל מה שחם ב-2023 בגזרת שמלות הכלה, עם הבדים, הטקסטורות והלוקים הבולטים שאותם נראה השנה. יחד עם חמישה מעצבים ומעצבות שמלת כלה אספנו לכן את כל מה שאתן צריכות לדעת רגע לפני שאתן בוחרות לעצמכן את שמלת הכלה המושלמת לשנה הזאת.

שמלות כלה | זמן קריאה: 7 דקות
16.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הטרנדים של שמלות הכלה 2023
15
15
מהירות:

לוק ראשון, שני ואפילו שלישי

אם עד לפני כמה שנים כל כלה היתה נצמדת ללוק אחד בלבד, הרי שהיום הכלות נוטות לבחור גם בלוק שני ולפעמים אפילו בלוק שלישי. הכלות שרוצות לייחד את המראה שלהן ולהעניק לו טוויסט ימצאו השנה מגוון רחב של אפשרויות בסטודיואים לשמלות הכלה, כזה שיאפשר להן להתאים בין הלוק לבין כל אחד משלבי החתונה.

מעצבת שמלות הכלה לימור בן יוסף מספרת לנו מה קורה היום בשטח: "מההתרשמות שלנו בשטח, מאוד טרנדי לבחור בלוק שכולל חצאית נשלפת, או להבדיל בשמלה ראשונה, שנייה ואפילו שלישית. אחרי שהקורונה נגמרה הכלות רוצות לחגוג את עצמן, ובוחרות בשלושה לוקים. הלוקים מגיעים באחת מבין שתי אפשרויות - או שלוש שמלות עם נושא שונה לחלוטין, או שכולן מדברות את אותה השפה. בעזרת החצאית הנפרדת אנחנו יכולות לייצר לוק של שמלה שהשילה את עצמה לאורך האירוע, וזה מאוד יפה ומגוון".

"הכלות רוצות לחגוג את עצמן" | תמונה: לימור בן יוסף
עוד שני כיוונים שיעבדו חזק השנה הם הכיוון מלא הגלאם ולצידו הכיוון הצנוע: "השנה הבדים המנצנצים מבוקשים מאוד - הנצנצים גדולים יותר, יש לנו אפליקציות של תחרות מנצנצות, ובאופן כללי העיצוב הוא יותר מלכותי. אם בשנים האחרונות ראינו רגיעה וכיוון נקי יותר של טולים ושקיפויות, עכשיו הגלאם חוזר ובגדול עם עיצוב אדג'י ומלכותי יחד עם בדים עשירים. במקביל, לאחרונה שמלות כלה צנועות הופכות לטרנדיות מאוד גם עבור הכלות החילוניות. אנחנו רואות הרבה פחות מחשופים ויותר שרוולים נפוחים, גדולים ונשפכים, יחד עם כיסוי חופה אטום - כל מה שעוזר לייצר טקס חופה צנוע ומכבד. אצלנו בסטודיו יש ברדס יפהפה - גלימה ארוכה במגוון וריאציות, שעוזרת לכלות לקבל את המראה הצנוע לחלק הראשון של האירוע".

"ברדס יפהפה - גלימה ארוכה במגוון וריאציות שעוזרת לכלות לקבל מראה צנוע". | תמונה: לימור בן יוסף

הומוגניות ואחידות חומרים

מכירות את שמלות הכלה שבנויות מחלק עליון וחלק תחתון ששונים האחד מהשני? ובכן, השנה הטרנד שהיה מוביל וחזק בשנים האחרונות עומד להתחלף בטרנד שונה לחלוטין.

מעצבת שמלות הכלה לירון פרטוש מספרת שאחד השינויים הגדולים השנה עומד להתמקד בהומוגניות והאחידות בין שני החלקים הנפרדים: "בשנים הקודמות היה טרנד חזק של חלק עליון עשיר ומחורז עם תחרות, וחלק תחתון שמאזן אותו עם בדי שיפון וטול. השנה אנחנו עומדות לראות הרבה יותר הומוגניות בין שני החלקים האלו, כלומר מה שנראה בחלק העליון זה בדיוק מה שנראה גם בחלק התחתון. הטרנד הזה מוביל גם לטרנד הבא - החומר. בגלל ההומוגניות והאחידות בשמלה אנחנו רוצות לעבוד עם בדים עדינים, חלקים וקלאסים שמדברים בשפה אחידה. בקולקציה החדשה שלי חשבתי לא לעשות שום שימוש בתחרות, אלא לבסס קולקציה שלמה רק על בדים חלקים וטקסטורות. לבסוף עשיתי שימוש בתחרת סולסטיס עדינה שמדברת את השפה של הקולקציה".

"בדים עדינים, חלקים וקלאסים שמדברים בשפה אחידה". | תמונה: לירון פרטוש
עוד שניים מהטרנדים של שמלות הכלה 2023 הולכים יד ביד עם תנאי בסיס שיגרום להם להיות לא רק יפים אלא גם נעימים על הגוף: "המון כלות אוהבות להתחתן עם 3 שמלות, שזה אמנם לא הכרחי אבל זה מאוד כיף. הכלות מבינות גם ב-2023 שאפשר להחליף את הלוקים לאורך הערב, ולשלב שמלה קצת יותר קלילה לחלק של המסיבה. טרנד נוסף שנראה השנה הוא אבני סברובסקי שמשתלבות בשמלה. אם פעם התחרות היו אלו שנתנו את הטון, אז היום מי שנותן את הטון הוא השילוב בין הגזרה לשיבוץ אבני הסברובסקי והקריסטל. השילוב הזה עומד להוביל את 2023. באופן כללי, חשוב לזכור שההרגשה הנוחה של הכלה בתוך השמלה היא אקסיומה - נקודת המוצא של כל שמלה. היום כלה לא יכולה להתחתן כשלא נעים לה, ולכן הבד אמור ללטף אותה. ככל שיותר נעים ונוח בגוף, ככה ההרגשה לאורך החתונה היא טובה יותר".

"השילוב בין הגזרה לשיבוץ אבני הסברובסקי והקריסטל". | תמונה: לירון פרטוש

שמלות כלה לבנות הן לא דבר מובן מאליו

אמנם נהוג לחשוב שכל שמלות הכלה הן לבנות, אבל בפועל בשנים האחרונות צצו להן לא מעט שמלות כלה ששיחקו עם הגוון הלבן והטו אותו מעט. השנה, לפי הצוות של "כלה קלה" הצבע הלבן עומד לחזור השנה ובגדול: "השנה אנחנו רואות הרבה יותר ביקוש לצבע הלבן, כלומר או לבן שהוא חלק לחלוטין או לבן שמשלב תחרות לבנות. בשנים האחרונות היו צבעים כמו צבע גוף מתחת לתחרה, והשנה הכיוון הוא יותר לבן, בהיר ובוהק. בנוסף, השנה אנחנו רואות שהחלק התחתון של השמלה, החצאית, הפך להיות הרבה יותר משמעותי. בשנה שעברה הטופ של השמלה היה הרבה יותר חשוב, והשנה אנחנו ממש רואות ששניהם חשובים באותה המידה. יש ביקוש גדול לזה שהחצאיות יכללו דיטייל מסוים, ובחלק מהמקרים גם ביקוש לחצאיות נפוחות. במקביל, יותר ויותר כלות מבקשות שהשמלה תהיה שלמה ללא שני חלקים נפרדים".

אם בשנים האחרונות התרגלנו לראות המון שמלות כלה שהולכות לכיוון הכפרי, הרי שהשנה הטרנד החזק הוא דווקא הקלאסי: "בשנה האחרונה הביקוש לשמלות כלה קלאסיות הוא הרבה יותר גדול ומשמעותי. הקלאסיקה באה לידי ביטוי בשרוולים, בבדים החלקים ובשמלה שמשדרת יותר רוגע ופחות שובבות. ההמלצה שלנו, בתור מקום שמראש מאפשר לכלות לרכוש שמלות כלה זולות יותר ממה שמקובל בשוק, היא לבחור בשמלה שתהיה נוחה לאורך כל הערב - גם לחלק הראשון וגם למסיבה. אפשר תמיד להביא שמלה לבנה לגיבוי, אבל היא לא בהכרח חייבת להיות שמלת כלה נוספת ויקרה".

"הקלאסיקה באה לידי ביטוי בשרוולים". | תמונה: כלה קלה
"בדים החלקים ושמלה שמשדרת יותר רוגע ופחות שובבות" | תמונה: כלה קלה

המראה המרשים והלא מתאמץ

כל שמלת כלה יכולה להביא איתה עיצוב ייחודי, אבל כחלק מהטרנדים של שמלות הכלה 2023 הן כולן הולכות לכיוון אחד ברור - מראה מרשים ולא מתאמץ.

מעצבת שמלות הכלה נטלה בונדרנקו מספרת על הבדים היוקרתיים שעוזרים למראה להיות כזה בדיוק: "השנה אנחנו עומדות לראות המון רקמות, קריסטלים ופרחי משי תלת מימד משולבים בחרוזים. הבסיסים יהיו מעט שקופים ומנצנצים בעדינות, וגם הגזרות הנשפכות יהיו בולטות במיוחד. יותר ויותר כלות רוצות להגיע למראה הטבעי עם המון נוכחות. הן עושות את זה בעזרת מחוכים דקים ומעט שקופים, לצד גזרות מחמיאות שמדגישות את המותניים ומוסיפות סקסיות למראה. גם השרוולים השקופים, כאלו שאינם מגבילים את התנועה, והחגורות המיוחדות שקשורות בפפיונים יופיעו המון השנה".

"השנה אנחנו עומדות לראות המון רקמות, קריסטלים ופרחי משי תלת מימד משולבים בחרוזים". | תמונה: נטלה

שמלות א-סימטריות ודיגומים מעניינים

אין ספק שאיכות היא מילת המפתח בטרנדים של שמלות הכלה 2023, וגם מעצב שמלות הכלה אלון ליבנה מספר לנו איך היא תבוא לידי ביטוי השנה: "הטרנדים שניתן יהיה לראות השנה יבואו בצורת שמלות מאוד אלגנטיות מבדים איכותיים ונשפכים שרובם חלקים, כמו משי, סאטן או קרפ. טרנדים כמו התחרות קצת ירדו מהאופנה לאחרונה. השנה נראה את הנצנצים ואת השמלות היותר נועזות בלוק של השמלה השניה והשלישית - לוקים שקיבלו מקום של כבוד בשנים האחרונות. בשמלה הראשונה נראה בעיקר טרנד של שמלות א-סימטריות, דיגומים מעניינים בצורה א-סימטרית על גבי מחוך חלק, ומשחקים של שקיפויות ואטימות בעזרת כיווצי טול שיוצרים מראה גיאומטרי על הגוף".

"הנצנצים והשמלות היותר נועזות בלוק של השמלה השניה והשלישית". | תמונה: אלון ליבנה

ואיזו שמלה תבחרו לעצמכן?

עכשיו, כשברור לכן מה הכי טרנדי, שיקי ובסטייל של 2023, אתן לגמרי מוכנות לצאת לדרך! היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו בקטגוריית "שמלות כלה", מצאו את הסטודיו שאליו אתן הכי מתחברות וקדימה, למדידות!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
לירון פרטוש
שמלות כלה
שמלה שנייה ב- 50%!
New collection 2024 - ATELIER
New collection 2024 - ATELIER
270.5K
למימוש ההטבה
חתונה בקטנה
logo
כלה קלה
שמלות כלה
שמלות כלה במחיר שפוי
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
20.0K
למימוש ההטבה
logo
נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
48.0K
עוד פרטים
logo
אלון ליבנה
שמלות כלה
אלון ליבנה
קולקציית שמלות הכלה לשנת 2024 הגיעה!
קולקציית שמלות הכלה לשנת 2024 הגיעה!
180.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת