מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתן זה בשבילך - הרשימה שתסייע לך בהכנות לחתונה

בזמן שהכלות מתארגנות, מתאפרות ועושות שיער, על החתנים עובר בוקר די רגוע. רוב החתנים מבלים את יום החתונה שלהם בארוחת בוקר עם החברים או במסאג' מפנק, ואז מתגלחים, לובשים את החליפה ופשוט יוצאים לדרך. כיוון שהבוקר הזה פנוי כל כך, החתנים מקבלים לא פעם משימות אחרונות שצריך לסגור רגע לפני שהאירוע מתחיל.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
17.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתן זה בשבילך - הרשימה שתסייע לך בהכנות לחתונה
15
15
מהירות:
אם אתם רוצים להיות מהחתנים שמבצעים את המשימות האלו כמו שצריך, ולא מאלו שכולם אומרים להם - "You only had one job" - טוב שהגעתם אלינו! לצורך הכנת הכתבה הבאה דיברנו עם ארבעה ספקים מעולים שסיפרו לנו איך תוכלו לא לשכוח שום דבר ביום החתונה, ולהגיע אליו מתוקתקים ומסודרים.

״אם אתם רוצים להיות מהחתנים שמבצעים את המשימות האלו כמו שצריך - טוב שהגעתם אלינו!״״אם אתם רוצים להיות מהחתנים שמבצעים את המשימות האלו כמו שצריך - טוב שהגעתם אלינו!״ | תמונה: ניב בריג

איך מגיעים? איך חוזרים? עם מי מדברים?

אחד המרכיבים הבולטים בחתונות של היום הוא מרכיב ההסעות. ההסעות ממש לא מסתכמות רק בשירותי ההסעה לחברים הלוך וחזור מהאירוע, אלא גם בשירותי הסעה לזוגות עצמם ולמלווים - עוד בשלבים המוקדמים יותר של היום.

כדי לא לשכוח מהנושא החשוב הזה, חברת "דובי הסעות בע"מ" מספרים לנו על מה כדאי לכם לשים את הדגש: "אם אתה חתן תחייך - אתה יכול לקום מאוחר ביום החתונה והכל סבבה! אבל בכל מה שקשור בהסעות - אתה צריך לדאוג לכמה דברים: בתור התחלה חשוב למצוא ספק הסעות כבר כמה שבועות לפני האירוע, גם אם עדיין לא ברור כמה אנשים יגיעו. חשוב לעשות תיאום ציפיות עם החברה - בחברה שלנו ניתנת האפשרות לעדכן אותנו עד יומיים לפני האירוע בגודל, הרכב ובכמה אנשים זקוקים להסעה. הגמישות הזו חשובה כדי לא להיתקל בהפתעות, כי בימים האחרונים שלפני האירוע ממש לא כדאי לייצר מצבי לחץ, עצבים, תשלום גבוה יותר ממה שצריך או חיפוש אחרי חברה אחרת".

״חתן תחייך - אתה יכול לקום מאוחר ביום החתונה והכל סבבה! אבל בכל מה שקשור בהסעות - אתה צריך לדאוג לכמה דברים״.״חתן תחייך - אתה יכול לקום מאוחר ביום החתונה והכל סבבה! אבל בכל מה שקשור בהסעות - אתה צריך לדאוג לכמה דברים״.
אחד הדברים שנמצאים לרוב באחריות החתן הוא מינוי של איש או אשת קשר שיוכלו לתקשר עם הנהגים ביום האירוע, בזמן שהזוג עסוק בהתארגנות ובצילומים. בנוסף, גם בחירת התחנות צריכה להיות שקולה ולהימסר לחברת ההסעות בזמן: "חשוב מאוד לסגור איש קשר אחד אחראי עם שיקול דעת, ולהעביר לו את כל המידע הדרוש לו - שמות וטלפונים של הנוסעים, כיווני הסעה, תחנות איסוף והורדה וכו'. כמה ימים לפני האירוע, לפני שהלחץ מתחיל, אנחנו אמורים לקבל את פרטי איש הקשר, ודואגים לדבר איתו ביום האירוע כדי לתאם את הכל. במקביל, מומלץ למנות גם איש קשר לכל נושא התשלום, כדי שהזוג לא יצטרך להתעסק בכספים ביום החתונה. לגבי תחנות האיסוף - במיוחד אם מדובר באיסוף מתל אביב, חשוב לזכור שכל תיאום שגוי עלול לגרום לעיכובים ולסיבובים בתוך העיר עד ההגעה לתחנה. חשוב לתאם את נקודת המפגש מראש ולשלוח את המיקום המדויק גם לנהג, גם לאיש הקשר וגם לאורחים, כדי שכולם יוכלו להגיע בזמן ובצורה מסודרת".

קיימים כמה שירותים שכדאי לשקול כדי להפוך את יום החתונה להרבה יותר נוח לכולם: "הרבה זוגות רוצים להוריד מעצמם את נושא ההסעות, מבלי לשריין את האוטו של אמא ולבחור את החבר שצריך לנהוג במקום לשמוח עם כולם. אנחנו מציעים השכרת מיניבוס לימוזינה של עד 10-12 אנשים, כולל הזוג והמלווים, עם נהג צמוד שילווה אותם מהמפגש והצילומים עד לאירוע. בלימוזינה יש בר אלכוהול, אורות ומוזיקה, וככה במקום לייצר שיירה של 5 רכבים ולהתפצל, הרכב המשותף מאפשר לכולם ליהנות אחד עם השניה, לייצר אווירה של צחוקים וכיף עוד לפני האירוע, ובעיקר להיות ביחד ביום הזה. כמובן שאת הרכב אפשר גם לקשט מראש עם בלונים או פרחים. עוד יתרון גדול של הרכבים האלו הוא המרווחים שיש בתוכם, כך שהשמלה והחליפה לא יתקמטו. ברכב אפשר גם לשנע את הציוד של הזוג לחתונה, בין אם זה בקבוקי אלכוהול נוספים, כפכפים וזוהרים לרחבה, שמלה שנייה וכל דבר אחר. חשוב לעדכן אותנו בכל הציוד שאתם מביאים איתכם, ככה שלא תצטרכו להצטופף או למצוא פתרון מאולתר, אלא שנגיע מוכנים וערוכים בשבילכם".

״אנחנו מציעים השכרת מיניבוס לימוזינה של עד 10-12 אנשים, כולל הזוג והמלווים, עם נהג צמוד שילווה אותם מהמפגש והצילומים עד לאירוע״.״אנחנו מציעים השכרת מיניבוס לימוזינה של עד 10-12 אנשים, כולל הזוג והמלווים, עם נהג צמוד שילווה אותם מהמפגש והצילומים עד לאירוע״. | תמונה: דובי הסעות בע״מ

תעשו לנו טובה ואל תשכחו את הטבעות

כמה קטנות, ככה חשובות - הכינו את הטבעות! הטבעות ילוו אתכם כבר מרגע הצעת הנישואין ועד הרגע שבו הן יונחו על האצבעות מתחת לחופה, ולכן חשוב מאוד לשים אותן בראש סדר העדיפויות.

"שרף דניאל תכשיטים" מספרים לנו על התהליך כולו - מרגע בחירת הטבעת ועד הרגע הגדול שבו יוכרז במיקרופון: "מקודשת, מקודשת, מקודשת": "רכישת הטבעות היא שלב משמעותי בדרך לחתונה, כבר משלב האירוסין ועד שלב הנישואין. לשלב רכישת טבעת האירוסין זה מצוין אם חתן מצליח להביא איתו את אחת הטבעות של הכלה כדי שנמדוד את הגודל של האצבע שלה ונייצר את הטבעת בהתאם. מנסיוני, אין הרבה חתנים שמסוגלים להעלים טבעת לבנות הזוג שלהם, אבל אם זה מתאפשר - מעולה! כמובן שאם צריך, אחרי הצעת הנישואין הכלה יכולה להגיע אליי למדידה מדויקת של האצבע, ולקבל בחזרה טבעת מושלמת".

כדי שתוכלו לרכוש את טבעות הנישואין בהצלחה, תצטרכו לקחת טווח זמן מספיק לעיצובים, מדידות ותיקונים: "הזמן הטוב ביותר לרכישת טבעות הנישואין הוא בין 6-8 שבועות לפני החתונה. בחלק מהמקרים הטבעות זקוקות לתיקון כמו הגדלה או הקטנה, ובטווח הזה יש לנו מספיק זמן לשנות ולתקן את מה שצריך. את הטבעות המוכנות אני נותן לזוג בתוך קופסה גדולה, יפה ובולטת, כך שאין סיכוי לשכוח אותן. בכל מקרה, כדי להימנע מטעויות, מומלץ לתת את הטבעות לחותנת - כי היא בטוח לא תשכח להביא אותן איתה".

״רכישת הטבעות היא שלב משמעותי בדרך לחתונה, כבר משלב האירוסין ועד שלב הנישואין״.״רכישת הטבעות היא שלב משמעותי בדרך לחתונה, כבר משלב האירוסין ועד שלב הנישואין״. | תמונה: שרף דניאל תכשיטים
״את הטבעות המוכנות אני נותן לזוג בתוך קופסה גדולה, יפה ובולטת, כך שאין סיכוי לשכוח אותן״.״את הטבעות המוכנות אני נותן לזוג בתוך קופסה גדולה, יפה ובולטת, כך שאין סיכוי לשכוח אותן״. | תמונה: שרף דניאל תכשיטים

חליפה זה מהמם, אבל מה עם השאר?

ללבוש חליפה ביום החתונה זה הדבר המתבקש לעשות עבור החתן. לצד זה, חשוב לזכור שכל חליפה מביאה איתה לוק קצת שונה, אביזרים שונים, צבעים מיוחדים וכמובן סט להחלפה - כי בסוף מגיע לכם שיהיה לכם הכי נוח בעולם.

"לנסקי חליפות חתן" מספרים שבחירת החליפה צריכה לקחת בחשבון כמה נקודות שחשוב לא לשכוח מהן: "כשחתן מגיע לבחור חליפה הוא צריך לזכור שהדבר הכי חשוב הוא שהחליפה תיראה עליו טוב, שהוא ירגיש בה בנוח, ושיזכור שאין לזה שום חוקיות. כל חתן צריך להרגיש שהוא מסתכל במראה ונהנה ממה שהוא רואה, הרי חליפה היא סוג של תחפושת לערב אחד, וממש כמו שעבור הכלה לראות את עצמה בשמלה זה מוזר, ככה גם קורה לחתן עם החליפה. חשוב לזכור שמדובר על שני עולמות נפרדים לחלוטין בין מה שהחתן לובש ביום-יום לבין מה שביום האירוע, ולכן הבחירה צריכה להיעשות עם הכוונה ועם ראש פתוח".

״כל חתן צריך להרגיש שהוא מסתכל במראה ונהנה ממה שהוא רואה״.״כל חתן צריך להרגיש שהוא מסתכל במראה ונהנה ממה שהוא רואה״. | תמונה: לנסקי Lanski מכירה והשכרת חליפות חתן
לצד החליפה מומלץ לא לשכוח לרכוש גם חליפה נוספת, שתשמש אתכם לשלב הריקודים: "אנחנו היחידים בארץ שתופרים מכנס קצר לחליפה כדי שלחתן יהיה נוח בריקודים ובאפטר פארטי. הרבה חתנים בוחרים להיכנס מראש עם המכנס הקצר שאנחנו תופרים להם, ויש כאלה ששומרים אותו לאחרי טקס החופה. כאן אנחנו ממליצים גם להחליף את הנעל האלגנטית בסניקרס, ואפשר גם את החלק העליון של החליפה להחליף בחולצת טישירט לבנה ונוחה".

כדי לקבל את מעטפת הלבוש המושלמת, הנה הדברים שאותם תצטרכו לרכוש לצד החליפה: "מומלץ לקחת שתי חולצות טישירט להחלפה לריקודים, חולצה מכופתרת נוספת לגיבוי - למקרים של זיעה בצילומים, לכלוך מהמייקאפ של הכלה או כל דבר אחר. חתן לא יכול להגיע לחופה עם חולצה מלוכלכת, ולכן חולצה ספאר היא תמיד רעיון טוב. אם לא תשתמשו בה ביום האירוע - אף פעם לא מזיק שתהיה לכם חולצה מכופתרת בארון, לשבת חתן, לחגים, לאירועים נוספים וכו'. מומלץ גם לקחת חוט ומחט כדי שבמידת הצורך ניתן יהיה לתפור, וגם כפתור ספאר שמגיע בדרך כלל יחד עם המכנס. בנוסף, כמה ימים לפני החתונה כדאי למדוד את החליפה כדי לראות שלא ירדתם או עליתם במשקל, ואם כן - שיהיה לנו זמן להתאמות. כדי לא לשכוח מכל זה, הכי טוב לתת למישהו כמו חבר או אח את האחריות לעשות רשימה של הדברים שצריך לקחת ולעשות, ככה ששום דבר לא יישכח".

״אנחנו היחידים בארץ שתופרים מכנס קצר לחליפה כדי שלחתן יהיה נוח בריקודים ובאפטר פארטי״.״אנחנו היחידים בארץ שתופרים מכנס קצר לחליפה כדי שלחתן יהיה נוח בריקודים ובאפטר פארטי״. | תמונה: לנסקי Lanski מכירה והשכרת חליפות חתן

אין מפגש בלי זר פרחים

אחרי ההתארגנות ולקראת הצהריים יתקיים המפגש הגדול ביניכם לבין הכלות. המפגש הוא מרגש ומלא באהבה, ולאחריו יגיעו גם הצילומים. רגע לפני שהמצלמה נדלקת, יש כמה דברים שחשוב לזכור לעשות.

הצלם ניב בריג לא שוכח את הפעם שבה זר הפרחים נשכח על ידי החתן, ומביא לכם פתרונות מעולים ליום האירוע כדי שהסיטואציה הזו לא תקרה גם לכם: "באופן עקרוני החתן חי די טוב ואין לו יותר מדי דברים לשכוח, אבל כן קרה לי שהחתן שכח את זר הפרחים במפגש וזאת הייתה ממש פאדיחה. כדי להימנע מפאדיחות כאלו הכי טוב זה לעשות רשימה מסודרת, מרמת הטבעות ועד לרמת הגרביים, לקחת את החברים והמשפחה, לחלק להם משימות ולהיעזר בהם, וככה להוריד כמה שיותר אחריות מהראש שלכם".

אין ספק שביום כל כך לחוץ קשה שלא לשכוח לפחות משהו אחד, אבל עם חלוקה נכונה של הדברים אין שום סיבה שזה יקרה: "כדאי לחלק את הדברים בצורה חכמה, גם בין החברים והמשפחה וגם בין החתן לכלה. למשל, אני ממליץ להשאיר אצל הכלה או אצל המלוות שלה את הטבעות - זה גם משמש אותנו לצילומים וגם מבטיח שהן לא ישכחו להביא איתן את זה. לעומת זאת, האחריות על לקשט את האוטו לגמרי יכולה להיות אחת מהמשימות של החתן, כי הבוקר שלו די פנוי, כמו גם להביא לצילומים אביזרים כמו מטריות או משקפי שמש".

״באופן עקרוני החתן חי די טוב ואין לו יותר מדי דברים לשכוח, אבל כן קרה לי שהחתן שכח את זר הפרחים במפגש וזאת הייתה ממש פאדיחה״.״באופן עקרוני החתן חי די טוב ואין לו יותר מדי דברים לשכוח, אבל כן קרה לי שהחתן שכח את זר הפרחים במפגש וזאת הייתה ממש פאדיחה״. | תמונה: ניב בריג
״כדאי לחלק את הדברים בצורה חכמה, גם בין החברים והמשפחה וגם בין החתן לכלה״.״כדאי לחלק את הדברים בצורה חכמה, גם בין החברים והמשפחה וגם בין החתן לכלה״. | תמונה: ניב בריג

גזרו ושמרו - רשימת "אל תשכח" לחתן

כדי לעשות לכם את זה מסודר, הנה רשימת הטיפים המקוצרת שתעזור לכם לזכור את הכל. פשוט לגזור, לשמור, לתלות על המקרר ולא לשכוח לתת עותק אחד גם לכלה - כי בכל אופן מישהו צריך לוודא אתכם:

  1. הסעות: לתאם נקודות איסוף והורדה, לבחור איש קשר ולחבר בינו לבין חברת ההסעות, להכין רשימת שמות וטלפונים של האורחים בהסעה ולקשט את האוטו.
  2. טבעות: רכישה 6-8 שבועות לפני החתונה, מדידות ותיקונים במידת הצורך, בחירת קופסה גדולה ובולטת ולקחת אותה בעצמכם/לתת אותה לכלה/לשמור אצל מישהו אחראי.
  3. חליפה: לרכוש גם מכנסיים קצרים או חליפה נוחה יותר להחלפה, לקחת 2 טישרט לבנות, חולצה מכופתרת אקסטרה, חוט ומחט, כפתור ספאר ולמדוד את החליפה יומיים לפני האירוע.
  4. צילומים: לקחת זר פרחים לכלה ואביזרי צילום.

עכשיו אתם מסודרים לגמרי ליום החתונה שלכם! ואם בא לכם חיזוק נוסף, תוכלו תמיד להכין רשימת משימות דרך ה-WedPlanner שלנו, שילווה אתכם לאורך כל תכנון החתונה ועד ליום האירוע. מזל טוב!

״עכשיו אתם מסודרים לגמרי ליום החתונה שלכם!״״עכשיו אתם מסודרים לגמרי ליום החתונה שלכם!״ | תמונה: ניב בריג

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לנסקי Lanski מכירה והשכרת חליפות חתן
חליפות חתן
טוטאל לוק מושלם במחיר מבצע
לחתנים שלא רוצים להיראות כמו כולם!
לחתנים שלא רוצים להיראות כמו כולם!
44.6K
למימוש ההטבה
logo
דובי הסעות בע"מ
הסעות לאירועים
עד 20% הנחה על הסעה לחתונה!
הישענו לאחור ותנו לנו לדאוג להגעה שלכם:)
הישענו לאחור ותנו לנו לדאוג להגעה שלכם:)
3.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת