מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סיפורה של כלה: הדברים שאתן חייבות לשמוע

לכל כלה יש את הסיפור שלה, בין אם היא בריידזילה ובין אם היא הכלה הכי רגועה שיש. סיפורי הכלות הם ייחודיים, וכל אחד מהם עטוף בעטיפה אחרת - צחוק, לחץ, פאדיחה או התרגשות. החלטנו להביא בפניכן את סיפורי הכלות שאתן פשוט חייבות לשמוע. הפעם מי שסיפרו לנו את הסיפורים היו דווקא הספקים שלנו, שעובדים עם עשרות כלות בשנה ומכירים אותן הכי מקרוב. אז כלה שהגיעה לארץ ממונטה קרלו בשביל שמלת כלה? יש! כלה שקיבלה אלפי תמונות מצלמי האירועים ובסוף הכי אהבה את התמונה שצילמה המפיקה? יש! וזוהי רק ההתחלה…

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
15.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סיפורה של כלה: הדברים שאתן חייבות לשמוע
15
15
מהירות:

סיפורי הכלות הייחודיים

מפיקי האירועים מלווים את הזוגות בכל רגעי החתונה עוד לפני שהיא מתחילה, אבל כמו שאתם מכירים את חוקי מרפי - דווקא ביום החתונה יצוצו להם הכי הרבה פאדיחות ובלת"מים. מפיקת האירועים אופיר משאלי מספרת לנו שני סיפורים מני רבים שבהם היא יצאה הוונדר-וומן של הכלה והצילה את המצב.

מפיקת האירועים אופיר משאלי | צילום: סשה קוזלובמפיקת האירועים אופיר משאלי | צילום: סשה קוזלוב | תמונה: אופיר משאלי

הדוגיסיטר שהבריזה והתמונה שהכלה לא תשכח בחיים

בחתונת שישי בצהריים, שגם ככה נערכת מוקדם יותר מהרגיל, הדוגיסיטר החליטה להבריז: "חתונת שישי צהריים, והרבה מהקונספט של החתונה היה סביב הכלבה המשותפת שלהם. הם הכינו מתנות לאורחים עם התמונה שלה, מניפות ממותגות שלה ואפילו עשו איתה צילומי זוגיות. לכלה היה חשוב שהכלבה תהיה חלק מהאורחים ותסתובב בקבלת הפנים, אבל היא פחדה שהיא תצטרך להתעסק בה ולשמור עליה בזמן החתונה. הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לדאוג לדוגיסיטר, שגם יסתובב איתה בזמן קבלת הפנים וגם יחזיר אותה לפני החופה הביתה. השעה היתה 9:00 בבוקר כשקבלת הפנים מתחילה ב-11:00, ופתאום אני מקבלת הודעה מהדוגיסיטר: 'אני לא אגיע היום, סליחה'. התקשרתי מיד לבן הזוג שלי ואמרתי לו שתכננתי לו יום כיף ודייט בהפתעה, וגייסתי אותו להיות הדוגיסיטר בחתונה. ידעתי לתדרך אותו ולתת לו את כל הפרטים - אצל מי האוכל של הכלבה, אצל מי נמצאים המפתחות לבית, מה הכתובת של הזוג ואיך לשחק איתה. בן הזוג שלי הגיע עם הכלבה שהשתתפה בחתונה, הייתה ממש כמו אורחת והכלה לא היתה מעורבת בכלל בבלת"מ".

"הכלבה שהשתתפה בחתונה". | תמונה: אופיר משאלי
היום, כשבכל טלפון נייד נמצאת גם מצלמה איכותית, הכלות מקבלות תמונות לא רק מהצלמים אלא גם מהאנשים שמלווים אותן לאורך היום. אבל מה קורה כשהתמונה האהובה על הכלה צולמה בטלפון של המפיקה? מסתבר שגם זה קורה: "הזוגות שלי יודעים שאני מצלמת אותם לאורך היום, שתהיה להם עוד זווית מאחורי הקלעים, ובסוף האירוע הכל עולה לתיקייה משותפת. היה לי אירוע יפהפה עם זוג מהמם, והם הגיעו באיחור לצילומי המשפחות - אחרי שהאורחים התחילו להגיע. הזוג כל כך השקיע בעיצוב החופה שהחלטנו לקיים את צילומי המשפחות לידה למרות שהאורחים כבר הגיעו, ולמרות שהכלה לא רצתה לצאת עם השמלה לפני החופה. הם תקתקו את הצילומים והכל היה טוב. כחודש אחרי החתונה הכלה התקשרה אליי להודות לי ודיברנו קצת, ופתאום היא סיפרה לי שהם שכחו להצטלם לבד ליד החופה - רק הזוג. אני היחידה שעשתה להם תמונה לבד ליד החופה! מפה לשם, היא סיפרה לי שאני צילמתי את התמונה שהיא הכי אוהבת מכל החתונה, ואמרה שמזל שהייתי שם לתעד את הכל במקביל".

"מזל שהייתי שם לתעד את הכל במקביל". | תמונה: אופיר משאלי

להיכנס לחופה עם שיר שלא קיים

יש סיפורים ויש סיפורים, אבל זוג כלות שנכנסו לחופה עם שיר שלא קיים - זה כבר סיפור מסוג אחר לגמרי. דיג'יי בנג'י מחברת קלמנטין דיג'ייז מספר לנו איך נכנס לאולפן ההקלטות והתחיל לשחק עם המוזיקה, עד שיצאה הגרסה הסופית לשיר שלא קיים: "היה לי זוג של שתי נשים שהתחתנו, ושתיהן רצו מאוד להיכנס לחופה עם שיר מסוים שיש בו פניה מאישה לאישה. הבעיה היתה שלא מצאנו שום גרסה קיימת שיכלה להתאים לכניסה שלהן. הן נורא התבאסו כי הן רצו את השיר הזה מאוד לכניסה, אבל הגרסה הקיימת לא התאימה מבחינת המנגינה - היא היתה בגרסה מאוד מלנכולית, שקטה ורגועה. בגלל שהן שיתפו אותי בחלום הזה, הרשיתי לעצמי להשתעשע עם הרעיון והעברתי את הגרסה הקיימת תהליך מפורט מאוד באולפן שלי, ובסוף הוצאתי להן גרסה מיוחדת שלא היתה קיימת. בסוף זה יצא שיר שנגעתי בו מבחינה הפקתית ואישית במיוחד בשבילן, ולי אישית היה ברור שאני הולך על זה. היה לנו קליק מהשניה הראשונה שהן נכנסו למשרד, ועשיתי את זה הכי באהבה".

"לי אישית היה ברור שאני הולך על זה" | צילום: עמית מזרחי | תמונה: קלמנטין דיג׳ייז

ממונטה קרלו לסטודיו שמלות הכלה

יש לא מעט כלות שיעשו הכל בשביל לקבל את השמלה המושלמת, והכלה הבאה מוכיחה את זה בגדול. מעצבת שמלות הכלה ערבה פולק מספרת על הכלה שהגיעה לארץ כל הדרך ממונטה קרלו כדי לקבל את שמלת החלומות שלה: "לפני כשנה פנתה אליי כלה ממונטה קרלו. היא אמרה לי שהיא מאוהבת בסגנון של השמלות ובמיוחד בדגם אחד ספיציפי, ושיתפה שהיא לא מצליחה לדמיין את עצמה מתחתנת בשום שמלה אחרת. כשבועיים אחרי השיחה איתה היא יצרה איתי שוב קשר והודיעה שהיא מגיעה לארץ במיוחד בשביל השמלה. לפגישה היא הגיעה עם אמא שלה ואחותה, והיה פשוט מהמם. הכלה הייתה יפהפיה, התאהבה בישראל ועד היום אנחנו בקשר".

ממונטה קרלו לסטודיו שמלות הכלה של ערבה פולקממונטה קרלו לסטודיו שמלות הכלה של ערבה פולק | תמונה: ערבה פולק

לחזור לבית הקפה מהדייט הראשון

אין כמו סגירות מעגל רומנטיות, וביום החתונה הן מקבלות משמעות אפילו גדולה יותר! הצלם טוני בנישו מספר על הכלה שכל חלומה היה להצטלם בשמלת הכלה שלה במקום שבו הכירה את בן זוגה: "אחד מהזוגות הראשונים שצילמתי היה זוג שהכיר בבית קפה מסוים. כשסגרנו הכלה סיפרה לי שיש לה חלום להצטלם בבית הקפה הזה, ולייצר מזכרת לכל החיים. ביום החתונה הגענו לבית הקפה וצילמנו בו כמה תמונות, ועד היום כיף להם להיזכר ברגעים האלו - מהדייט הראשון בבית הקפה ועד הנקודה שאליה הוא הוביל - החתונה".

"מהדייט הראשון ועד החתונה". | תמונה: טוני בנישו

על שמלות קרועות וכלות שהפכו לחברות

בלת"מים עם שמלת הכלה עלולים להפוך לאסון, אבל לא כשיש ספקית יצירתית בשטח. המאפרת ומעצבת השיער מריה ליסר מספרת על הכלה שרצתה להחליף שמלה אבל לא ממש הצליחה: "היתה לי כלה שעשיתי לה ליווי לאולם. כשהגיע הרגע להחליף את שמלת הכלה הראשונה לשמלה השניה, הכלה לא הצליחה להוריד את השמלה! עמדנו שם וניסינו ביחד לפתוח את הריצ'רץ' ושום דבר לא עזר. אני ואבא של הכלה ווידאנו איתה שהיא בטוחה ב-100% שהיא רוצה להחליף את השמלה, והחלטנו לקרוע את השמלה ולחלץ את הכלה ממנה. לשמחתנו זה עבר בשלום".

ויש גם כלות שהופכות לחברות: "היתה לי כלה מהממת שאחרי החתונה הפכנו לחברות ממש טובות. בהמשך הדרך נכנסנו להיריון ביחד גם עם הילד הראשון וגם עם השני, הכל בסנכרון מטורף".

"היתה לי כלה מהממת שאחרי החתונה הפכנו לחברות ממש טובות". | תמונה: מריה ליסר

כלות או לא להיות - הסיפורים הכי טובים ביום המאושר ביותר

אין ספק שכל הסיפורים נהדרים, ועכשיו הגיע הזמן לכתוב את הסיפור שלכן. היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו במגוון הקטגוריות השונות - מקום לאירועמוסיקה לחתונהקייטרינג ובר ועוד, ותכננו לעצמכן חתונה שתספק סיפורים יפהפיים שייזכרו לשנים ארוכות.

"עכשיו הגיע הזמן לכתוב את הסיפור שלכן". | תמונה: טוני בנישו

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

31
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מריה ליסר | מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
מחיר מיוחד ל-10 הכלות הראשונות
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
31.4K
למימוש ההטבה
logo
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תקליטנים / DJ
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
23.9K
עוד פרטים
logo
ערבה פולק - שמלות כלה
שמלות כלה
ערבה פולק - שמלות כלה
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
121.7K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת