מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הזוג שתכנן יחד את החתונה מא' ועד ת': החתונה של עדן ואלעד

הלחץ שכרוך בארגון החתונה לעיתים משכיח מהזוג המאושר את העובדה שמדובר ביום השמח והמרגש בחייהם. עדן ואלעד, הזוג שמתארח אצלנו בבלוג, ידע לשים את הספוט על הדברים החשובים ולתכנן את החתונה יחד פרום דיי וואן, עם שלל דיטיילז מקוריים שהפכו את החתונה להכי שלהם. השניים הוסיפו בסוף החתונה מחווה יוצאת דופן שגרמה לכל האורחים להתרגש וגם לנו. אנחנו מאוהבים!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
1.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הזוג שתכנן יחד את החתונה מא' ועד ת': החתונה של עדן ואלעד
15
15
מהירות:
סיפור האהבה המיוחד של עדן ואלעד, התחיל במכינה הקדם צבאית בנופי פרת. אלעד ועדן, היו חברים טובים לספסל המכינה, ולא דמיינו שהקשר ביניהם ילך למקום זוגי. מפה לשם, הלאב סטורי החל להתממש, והיום השניים מציינים יחד שש שנות זוגיות, טפו טפו חמסה שום בצל.

לא דמיינו שהקשר ביניהם ילך למקום זוגי. | צילום: PicMomentsלא דמיינו שהקשר ביניהם ילך למקום זוגי. | צילום: PicMoments | תמונה: עדן ואלעד
לפני הצעת הנישואין, אלעד הודיע לעדן שמעכשיו היא "בהזנקה", שתהיה מוכנה להצעה הגדולה. מסתבר שאלעד, פרקטי שכמותו, תוך שבוע כבר קנה את הטבעת.

יום לפני הצעת הנישואין, אלעד הודיע לעדן שיש בר מצווה לשכן של בן הדוד, ונוסעים לכפר אדומים לטיול ג'יפים. הבן דוד רמז שלא כדאי להם לבוא, כי זו סתם בר מצווה לשכן 'ושלא יהיה כיף בכלל' (הפוך על הפוך ממש, והכל כדי שעדן לא תחשוד). מפה לשם, יום למחרת, בשעה בחמש לפנות בוקר, השניים מצאו את עצמם נוסעים למדבר יהודה בג'יפ יחד עם הבן דוד. תוך כדי שהבן דוד מארגן את כל התפאורה, ובורא עולם את הזריחה המהממת, השניים מגיעים לצוק מרהיב ולמחצלת עם פופים שהוכנה בדייקנות מראש. על רקע התפאורה המהממת של הזריחה, אלעד שלף את הטבעת והצהיר על אהבתו. עדן התרגשה כל כך ולמרות שהשניים גרים יחד לא מעט זמן והיא ציפתה להצעה, ההפתעה מבחינתה היתה ענקית.

"על רקע התפאורה המהממת של הזריחה, אלעד שלף את הטבעת והצהיר על אהבתו". | תמונה: עדן ואלעד

מועדון כלות מספרות: הזדמנות לכתוב ולשתף

בשלב די מאוחר של ההכנות לחתונה, עדן הצטרפה למועדון כלות מספרות, פלטפורמה שמהווה כתף תומכת ואוזן קשבת לכלות רבות. בשונה מכלות אחרות במועדון, עדן בחרה לקחת חלק דווקא בצד המשתף:

"אני אוהבת לכתוב ולשתף בתהליכים שעוברים עליי, ומשהו במועדון הרגיש לי מאוד נכון. אומנם הצטרפתי בשלב מאוחר (המועדון נפתח במרץ וביוני התחתנתי) אבל היה לי חשוב לשתף כלות בתהליכים שעברו עליי ולחלק טיפים ועצות על הדרך". גם היום, תאמינו או לא, חודש אחרי החתונה, עדן עדיין מחלקת טיפים שימושיים לכלות. 

"משהו במועדון הרגיש לי מאוד נכון". צילום: דור יהודה | תמונה: עדן ואלעד

הלוקיישן הנבחר: הוויט בפרדס חנה

כיאה לזוג המיוחד והאותנטי שהם, לשניים היה חשוב שכל האירועים המיוחדים שיחוו יחד, יהיו קשורים למקומות המשמעותיים להם ביותר.
לכן, הצעת הנישואין במדבר יהודה היתה בקרבת המכינה הקדם צבאית בנופי פרת בה למדו השניים, והחתונה בפרדס חנה התקיימה ליד בנימינה, מקום הולדתה של עדן.

משהו באינטימיות ובפשטות של המקום קנה את עדן ואלעד. "פסלנו מראש כל מקום שמיועד למעל 300 איש. היינו אמורים להתחתן במקום קטן, בית בשימור של חברים של המשפחה של אלעד. מהר מאוד הבנו שזה לא שייך, אז ביררנו לגבי אולמות באזור בנימינה". 
לבסוף, נבחר הלוקיישן המושלם: הוויט בפרדס חנה, מתחם שמשלב בין מועדון קצינים בריטי משנות ה-40, לבין גינה מרווחת ופוטוגנית במיוחד.

"מתחם שמשלב בין מועדון קצינים בריטי משנות ה-40, לבין גינה מרווחת ופוטוגנית במיוחד". | תמונה: White גן אירועים

יחד ננצח: ההישג המדהים של עדן ואלעד

בזמן שעבר מההצעה עד לחתונה, השניים הגיעו להישג שזוגות רבים מקנאים בו: תכנון החתונה יחד עד לפרט הקטן ביותר. עדן ואלעד משתפים שהם מצאו את עצמם יושבים בבתי קפה, עם לפטופ ואקסל, ומקבלים יחד את כל ההחלטות החשובות בנוגע לאלכוהול, דיג'יי, עיצובים והלו"ז ביום החתונה. כן כן, אלעד היה רחוק מלהיות "אורח" בחתונה, אלא הצליח להיות מעורב לחלוטין בפרטים הקטנים והחשובים.

"אלעד הצליח להיות מעורב לחלוטין בפרטים הקטנים והחשובים". | צילום: PicMoments
השניים התארגנו במבנה מיוחד במינו מהתקופה העות'מאנית, הממוקם במערב בנימינה. המבנה הוקם בשלהי המאה ה-19 ושימש כבית אחוזה לאפנדים בעלי קרקעות. כרגיל, גם שם התארגנו יחד, כל אחד בחדר אחר.

"השניים התארגנו במבנה מיוחד במינו מהתקופה העות'מאנית". צילום: PicMoments | תמונה: אלעד
על האיפור והשיער המעלפים שאתם רואים בתמונה, אחראית לא אחרת מרביד פלג, מאפרת ומעצבת שיער שבלטה בשירות האישי שנתנה ביום ההתארגנות: "רביד היא אשת מקצוע סופר זמינה וזורמת. הייתי שולחת לה רפרנסים לאיפור ועיצובי שיער, וכל פעם היא התייחסה אליהם והיתה לחלוטין איתי, עד לתוצאה המהממת". משתפת עדן.

"שלחת רפרנסים לאיפור ועיצובי שיער עד לתוצאה המהממת". | צילום: PicMoments | תמונה: עדן

היילייטס שאי אפשר לשכוח

השניים קיימו שתי חופות: חופה רבנית קטנה במקום ההתארגנות בבנימינה בשעה 17:00 אחרה"צ, מתוך רצון לכבד את המשפחה של אלעד, דתי לשעבר, שהגיע מבית דתי. בחופה נכחו 15 איש בסה"כ (ההורים והמשפחה הכי קרובה).

"השניים קיימו שתי חופות". | צילום: PicMoments | תמונה: עדן ואלעד
בחתונה עצמה היתה חופה נוספת, יצירתית ואישית, שהשניים כתבו יחד, מילה במילה, עד לרמה של מי אומר מה ואיזו בדיחה להכניס בכל אחד מהשלבים (!). 
חופה שהיא ממש יצירה משותפת.
הוויב בחופה היה ישראלי ציוני, והשניים בחרו להזכיר כמה חשוב להמשיך את המורשת בישראל.  אחרי שהחופה הסתיימה, הזוג קיבל מלא פידבקים חיוביים: "אנשים בכו והתרגשו בטירוף ואמרו שהיה מיוחד כל כך", משתפת עדן. מסתבר שככה זה כשעושים את הדברים מהמקום הכי אותנטי.

"הוויב בחופה היה ישראלי ציוני, והשניים בחרו להזכיר כמה חשוב להמשיך את המורשת בישראל". | צילום: PicMoments | תמונה: עדן ואלעד
עדן משתפת בטיפ שעזר לה להגיע ליום החתונה הכי בצ'יל:
"יום לפני החתונה הייתי בלחץ. עלה לי רעיון להירגע: לעשות דמיון מודרך ולדמיין את כל היום שלמחרת לפרטי פרטים און דה ברייט סייד. דמיינתי שאנחנו קמים בבוקר בפנאן, שותים קפה, הספקים מגיעים בזמן, אני מחייכת… ונחשו מה? הכל קרה בדיוק כפי שדמיינתי, כנראה זימנתי לעצמי את המציאות של היום שאחרי".
איך אומרים? המציאות עלתה על כל דמיון, במקרה של עדן ואלעד זה בדיוק היה כך- השניים היו באורות, רקדו כל האירוע ופשוט קרנו מאושר.

עדן ואלעד

בלטה במיוחד

רחבת הריקודים בניצוחו של הדי ג'יי דור קיסר (ריו). השניים הגיעו לריו דרך דף האינסטגרם, והציב בפניו רף גבוה - פלייליסט של שירים שנבחרו בפינצטה באורך 14 שעות.

להפתעת הזוג, דור עף על הרעיון, ניגן את כל השירים והזוג שלנו התרגש שכל השירים שבחרו, התנגנו באירוע. עדן מוסיפה: "בדרך כלל בחתונות של דתיים יש להקה, ופה בחרנו להרים בדרך שלנו, וזה הכי היה מדויק".

"בדרך כלל בחתונות של דתיים יש להקה, ופה בחרנו להרים בדרך שלנו, וזה הכי היה מדויק". | צילום: PicMoments | תמונה: עדן ואלעד

סמול דיטיילז, ביג דיפרנס

כמה קלישאתי לומר שהיופי נמצא בפרטים הקטנים. יש לכם משהו נגד קלישאות? במקרה שלנו, הפרטים הקטנים הם אלו שהפכו את החתונה של עדן ואלעד למיוחדת כל כך.
רוצים דוגמאות? בבקשה. השניים יצרו גרסה משופצרת לקוקטיילים של האולם עם שמות מיוחדים שהמציאו, כדי שכל אחד מהאורחים יתחבר אליהם.

"היופי נמצא בפרטים הקטנים".
בנוסף, חילקו מזכרות מיוחדות לאורחים: עציצי תבלין ריחניים מעמותת משתלה מהלב (במיוחד לכבוד החתונה שהתקיימה לקראת שבועות) וחמסות מיוחדות מבית נגיעה באבן, עם ברכת הבית והציטוט המוכר: "אם אשכחך ירושלים" שהשתלבה פיקס עם ערב יום ירושלים בו בחר הזוג להתחתן.

מהשפע לא נשאר פירור, האורחים חטפו את המזכרות, ובעיקר התרגשו מהחמסה שהיה בה משהו כל כך ישראלי ומחבר. חשוב לציין, מדגישה עדן, שהמקום זרם איתנו בכל פאשן שלנו, גם בשינוי הקוקטיילים, הכל היה מותאם אלינו.

"האורחים חטפו את המזכרות, ובעיקר התרגשו מהחמסה שהיה בה משהו כל כך ישראלי ומחבר".

טיפים לסיום לזוגות שבדרך?

  • לארגן יחד את החתונה - עדן מציינת בהתרגשות: "אנחנו לא יכולים לתאר עד כמה מבחינתנו הארגון המשותף היה מהלך חיובי. כל פרט בחתונה היה פרי יצירתנו, מהעיצוב במקום ועד לקוקטיילים. שיתוף הפעולה הקל על התהליך, והפחית תסכולים וחילוקי דעות. מעבר לכך, זה כל כך מוסיף באירוע עצמו כשמרגישים את החתן נוכח בחתונה". השניים ממליצים בחום, אז אם שניכם בעניין.
  • מחווה מיוחדת לאורחים - השניים בחרו לפרגן לאורחים שלהם בדרך ממיסה במיוחד: שליחת הודעות תודה אישיות בוואטסאפ.
    לאחר שהסתיימה החתונה, כמיטב המסורת, הזוג פתח את כל המעטפות מכל אחד מהאורחים. כאות הוקרה, עדן ואלעד טרחו לכתוב 200 הודעות תודה אישיות ומפורטות בוואטסאפ לכל מי שלקח חלק. 
    "אנחנו גאים לומר שזכרנו כל מי שבא לשמוח איתנו, היינו מאוד מודעים (הם מוסיפים בחיוך: עדיף לא לשתות הרבה כדי שזה יצליח...). כך הצלחנו לתת לכל אחד מהאורחים את מלוא תשומת הלב על הנוכחות, המתנה היפה, והראנו שההשתתפות שלו הייתה מוערכת".

השניים זרחו מאושר וקרנו לאורך כל האירוע. | צילום: PicMomentsהשניים זרחו מאושר וקרנו לאורך כל האירוע. | צילום: PicMoments | תמונה: עדן ואלעד
בשורה התחתונה: החתונה היתה מהממת, והשניים זרחו מאושר וקרנו לאורך כל האירוע, כשהסוד הגדול מבחינתם: להתמקד רק במה שחשוב, ולהתעלם מכל השאר. זו גם העצה של המתוקים האלו לזוגות שבדרך: אל תתמקדו בפאשלות של הספקים שלכם, אלא באושר שלכם.
איך אומר שלמה ארצי? זה מה שנשאר. 

קרדיטים:
לוקיישן: וויט, פרדס חנה
צילום: אור ומריה פיק מומנטס
די ג'יי: דור קיסר "ריו"
שמלת כלה: סימפלי יו
איפור ועיצוב שיער: רביד פלג
חליפת חתן: Names דיזנגוף
נעלי חתן: אלדו
מגנטים: המגנט הלוהט

כתבות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אופיר שמש | מפיק ומנהל אירועים
הפקה וניהול אירועים
שירות בקרת חוזים ללא עלות
הכל התנהל בצורה נעימה, רגועה ושלווה
הכל התנהל בצורה נעימה, רגועה ושלווה
25.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת