מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

יום נשות העסקים 2023: הנשים של עולם החתונות

ב-22.9 נציין את יום נשות העסקים הבינלאומי, ואיך אפשר לציין יום עוצמתי כזה מבלי לשוחח עם הנשים של עולם החתונות והאירועים? כתבה מלאה בגאווה והעצמה נשית.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
9.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
יום נשות העסקים 2023: הנשים של עולם החתונות
15
15
מהירות:
ב-22.9 יחול יום נשות העסקים, שמטרתו לחגוג את השוויון המגדרי בעולם העסקים. למה דווקא בתאריך הזה? כי זהו התאריך ב-1949 בו איש העסקים הילרי א. בפטון ג'וניור, הקים את העמותה לקידום נשות עסקים אמריקאיות ביחד עם שלוש נשות עסקים אחרות מקנזס סיטי, על מנת לקדם נשים בעולם העסקים ולתת להן הזדמנות שווה. היום נחגג ברחבי העולם משנת 1983 באמצעות סמינרים ואירועים שונים ואצלנו- בחרנו לחגוג בפרגון לנשות העסקים של תחום האירועים והחתונות: אז איך מרגיש להיות אשת עסקים בשנת 2023 ולמי הן בחרו לפרגן?

הפקה וניהול אירועים - יום נשות העסקים 2023: הנשים של עולם החתונות
טלי עמרם- מאפרת ומעצבת שיערעוסקת בתחום האיפור ועיצוב השיער מזה 23 שנה, בהן היא מלווה כלות ביומן החשוב "כלות בשבילי הן עולם ומלואו, אני אוהבת להרגיש אותן, להבין אותן ולעשות אותן מאושרות ברגעים שלהן".

איך זה להיות אשת עסקים בשנת 2023?
"קודם כל, אני כל הזמן בשמחה- חתונות זה שמחה, אני בונה לכלות לוק, מוציאה מהן את היופי הטבעי שלהן וגורמת להן להרגיש הכי יפות שיש. החיסרון הוא שמדובר בתחום עונתי, בקיץ עובדים חזק ובחורף רדום. כאשת עסקים ב-2023 אני מרגישה גאווה, אנחנו בשנה מאוד קשה ומי שמצליחה לנהל עסק זו גאווה, כי זה מאתגר מאוד אך יחד עם זאת, כיף מאוד".
מהו המסר שלך לנשות העסקים בארץ, לכבוד היום המיוחד?
"תהיי נאמנה לעצמך ולדרך שלך, אל תנסי ללכת על תכתיבי החברה, תלכי רק לפי מה שנכון לך. זה תקף כאשת עסקים וכאישה בכלל".
אשת עסקים שתרצי לפרגן לה?
"מור לרר- מורה לפילאטיס מכשירים ותזונה נכונה וטליה דגן- אסטתיקאית (קוסמטיקאית קלינית) בעלת הקליניקה Roof top ברחובות".

איפור ושיער של טלי. צילום: רגב חזיאיפור ושיער של טלי. צילום: רגב חזי | תמונה: טלי עמרם - מאפרת ומעצבת שיער
תמר נבו- הבעלים של 'תמר'ס' מקום להתארגנות כלה, שם הכלה והצוות שלה יכולים להתארגן, לבלות ולהירגע לפני היום המאושר. המתחם נמצא במושב בית עובד ומספק מתחם מרווח עם גינה רחבת ידיים. בנוסף, תמר היא גם האמא הגאה של ליהי ונועה.

איך זה להיות אשת עסקים בשנת 2023?
"להיות אישה זו חגיגה. בתמר'ס אנו חוגגים את הנשיות בכל יום. ייסדתי את העסק מתוך הבנת הצרכים של הנשים הנפלאות שמתארחות אצלנו ביום חגן וגם אחרי אינספור כלות, אנחנו מתרגשות עם כל אחת מהן. 2023 היא שנה מאתגרת, אבל גם 2020 הייתה מאוד מאתגרת, אני מאמינה באחדותנו כעם ומשם מאמינה שנצליח להשתפר".
מהו המסר שלך לנשות העסקים בארץ, לכבוד היום המיוחד?
"תמר'ס זה חלום שמתגשם מבחינתי. אחרי שנים של עשייה בתחום אחר, הצלחתי לשלב בין 2 האהבות הגדולות שלי- אדריכלות ואירוח. המסר שלי אל נשות העסקים בהווה ובעתיד הוא פשוט לא לוותר על שום חלום, קטן כגדול".
אשת עסקים שתרצי לפרגן לה?
"יש לי חברה, היא מהממת ומלווה אותי כבר שנים רבות בתחום הסושיאל. שמה פטריסיה חזן וזוהי חברות שהחלה בעבודה משותפת והפכה לחברות אמיצה עם השנים. היא מנהלת משרד סושיאל משגשג בתחום האדריכלות והעיצוב".

תמר נבו. צילום: ליאת פדרמןתמר נבו. צילום: ליאת פדרמן | תמונה: Tamars Home's
צילום: גלעד רדטצילום: גלעד רדט | תמונה: Tamars Home's
מעיין לב- דיג'יית, חלק מהמותג 'פפריקה מוסיקה' וגם שדרנית ברדיו חיפה (107.5), תוכלו לשמוע אותה כל יום ב-10:00 או בלילות באולמות האירועים ברחבי הארץ "אני פריקית של חופות ושל קהל עף באוויר כשהוא שומע את השיר הבא והבא והבא.. כבר יותר מעשור שאני מחברת בין הרגש לקצב ואחראית לאווירה הבלתי נשכחת בערב הכי משמעותי של הזוג".

איך זה להיות אשת עסקים בשנת 2023?
"הרבה עדיין מופתעים לראות אישה על העמדה, שגם יודעת את העבודה! פעם ניגש אליי משגיח כשרות ואמר לי 'תאמיני לי, את יותר טובה מגבר'. להגיד שהופתעתי מהאמירה? לא ממש, אבל זה לא קורה הרבה. כשאני בטוחה בעצמי, מקצועית ועושה את העבודה מהלב, אני מקבלת תגובות בהתאם. אני לא מרגישה יחס לא שוויוני, חשוב שנעריך את עצמנו ונדע לדרוש בהתאם".
מהו המסר שלך לנשות העסקים בארץ, לכבוד היום המיוחד?
"הכי קלישאתי, אבל הכי נכון- תחלמו בלילה ותגשימו בבוקר, הכול אפשרי, באמת. כשהתשוקה מניעה אתכן, אתן בלתי מנוצחות, וזה לא אומר שלא יהיו אתגרים בדרך. בהצלחה".
אשת עסקים שתרצי לפרגן לה?
"אמילי מטיוסי, בעלת עסק לעיצוב גרפי. היא חברה לפני הכול והשראה, היא בנתה בשתי ידיים עסק מקצועי להפליא עם ים כריזמה ויוזמה".

צילום: בן קצלר.צילום: בן קצלר. | תמונה: דיג'יי מעיין לב
צילום: ניצן גורצילום: ניצן גור | תמונה: דיג'יי מעיין לב
לימור בן יוסף- מעצבת ובעלת סטודיו לשמלות כלהעוסקת בתחום האופנה והכלות כבר למעלה מ-2 עשורים. היא בעלת סטודיו חמים וביתי לעיצוב שמלות כלה בהוד השרון ובמקביל, עובדת עם בוטיקים בארה"ב.

איך זה להיות אשת עסקים בשנת 2023?
"היתרונות בלהיות אישה בתחום כזה אינסטיבי כמו עולם האירועים מתבטאים בעיקר בהבנה של הכלה שמולי. הייתי במקום הזה, ליוויתי את בתי ובע"ה כשיגיע היום גם את כלתו של הבן שלי ולכן אני מאוד מבינה את הכלה בפן האישי וגם את האמא של הכלה, את האחות, החברה והמלווה- אני פשוט חלק מהן וזה יוצר תחושה הרבה יותר נעימה בתהליך עיצוב שמלת הכלה. מעבר לזה, אני מאמינה בהעצמה נשית, להיראות טוב ולהרגיש טוב- בטח ובטח ביום הגדול שלך.
החיסרון היחיד זו האינטנסיביות, אני כל כך פרפקציוניסטית שקשה לי לחשוב על ה'פאק' הכי קטן וזה גורם לי לעבוד שעות נוספות, שבאות על חשבון הזמן האישי- אבל בסוף כל שמלה, כשאני מקבלת תמונות ורואה את החיוכים של הכלות-  החיסרון הופך ליתרון גם כן.
לדעתי אין הבדל בין אישה לגבר שהם בעלי עסקים ב-2023, להיות בעלת עסק השנה אומר שאת  עצמאית ולא תלויה באף אחד. כולנו מרגישים את יוקר המחיה ורוצים לבוא לקראת, אבל זה כמעט ובלתי אפשרי. הייתי רוצה שהמדינה תטיב יותר עם העצמאיים, שנוכל גם מעט לנשום והלקוחות יוכלו ליהנות מהטבות במחיר ובכלל".
מהו המסר שלך לנשות העסקים בארץ, לכבוד היום המיוחד?
"אם את קמה בבוקר ואוהבת את מה שאת עושה? התמדה, התמדה, התמדה ואם את באמת מלאת תשוקה למה שאת עושה ומאמינה במוצר שלך, את תראי שתצליחי! תמיד להציב מטרות ויעדים ולעוף על עצמך, אם את רוצה- את יכולה!".
אשת עסקים שתרצי לפרגן לה?
"רוב החברות שלי הן נשות עסקים בעצמן. הרבה נשים שעבדתי איתן או שאני עובדת איתן כרגע הן השראה מלאה בעוצמה ויופי עבורי כמו חווה זינגבויים, רונית ים, ליאת אשורי ועוד המון נשים מדהימות שפגשתי במהלך הדרך".

צילום: Yvonne Gougeletצילום: Yvonne Gougelet | תמונה: לימור בן יוסף
דנה שדה- מעצבת אירועים: "יש לי עסק לעיצוב אירועים, בו אני מגשימה את היצירתיות שלי וגם את החלומות של הכלות המהממות שלי".

איך זה להיות אשת עסקים בשנת 2023?
"היתרון בלהיות אישה בעסק כזה הוא בעיקר האינטרקציה עם הלקוחות, בסופו של יום- אני עובדת בלשמח אנשים ביום הכי חשוב בחייהם וזה סיפוק אדיר, בתור אישה אני מביאה את הנגיעה האישית שלי והפן העיצובי שלי בכל יום ובכל שלב בעבודה. אך יש גם חסרונות, בתור אמא לילדים קטנים יש המון ויתור בפן האישי בגלל שעות העבודה. אני לא תמיד מצליחה להגיע לכל ההופעות של הילדים או לאסיפים הורים, אבל אני דואגת להשלים את הפערים ולפצות, כך שזה לא יורגש כמעט מצידם. 
להיות אשת עסקים ב-2023 אומר לא להוריד את הרגל מהגז, לתת לכל זוג את כל היחס שבעולם, לעבוד מול ספקים, לנהל עובדים ולעבוד בגדול מסביב לשעון, תוך כדי שאת אמא במשרה מלאה".
מהו המסר שלך לנשות העסקים בארץ, לכבוד היום המיוחד?
"לכו אחרי החלומות שלכן, הכול אפשרי, אנחנו לביאות. אפשר לתמרן ולעבוד מכל מקום ויש לכולן מקום להצליח, המסר שלי הוא בעיקר לפרגן אחת לשנייה, זה סוד הקסם של המקצוע".
אשת עסקים שתרצי לפרגן לה?
"דבורה יצחק, Lili flowers, Meytal flower design".

עיצוב חופה של דנה.עיצוב חופה של דנה. | תמונה: דנה שדה - עיצוב אירועים
אז בעולם בו כולן רוצות להיות הכול וכל שנייה מתועדת, זכרו שמאחורי הספקיות המהממות שלכן עומדת אישה, שמגשימה את החלומות שלה דרך הימים המיוחדים שלכן.
רוצות לפרגן לנשות העסקים שעשו את האירוע שלכן לטוב ומאושר יותר? חפשו אותן בדף 'נותני השירות' באתר וכתבו להן ביקורת מהלב, שכולן ידעו במי לבחור ליומן המאושר. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
פפריקה | Paprika
תקליטנים
פפריקה | Paprika
Makes your wedding- party
Makes your wedding- party
345.0K
עוד פרטים
logo
Tamars Home's | תמרס המקום להתארגנות
מקום להתארגנות
בואי להתארגן אצלי!
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
9.0K
למימוש ההטבה
logo
טלי עמרם - איפור ושיער
תסרוקות כלה ועיצוב שיער
איפור ועיצוב שיער ב- 1,700 ₪
חבילת כלה שכוללת את כל מה שאת צריכה ♥️
חבילת כלה שכוללת את כל מה שאת צריכה ♥️
27.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת