מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל העצות הנכונות: טרנדים לעונת החתונות 2024

שנה אזרחית חדשה מתקרבת אלינו בצעדי ענק. אם התחלתם לתכנן את האירוע המשמח שלכם לשנת 2024, כדאי שלפני הכול תקראו את הכתבה הבאה ותלמדו את כל הטרנדים הכי חמים מפי הספקים שלנו, כדי שתוכלו להתחתן נכון ובסטייל.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
165.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל העצות הנכונות: טרנדים לעונת החתונות 2024
15
15
מהירות:
כמו בכל תחום, גם בתחום החתונות והאירועים, יש את הדברים הקלאסיים שנשארים איתנו לעד ויש את הטרנדים שמתחדשים בכל עונה ובכל שנה. אז כדי שהחתונה שלכם תהיה הכי מעודכנת והכי נכונה, אספנו לכם את הטרנדים לשנת 2024 מספקים בשלל התחומים, על מנת שתוכלו ליצור את האירוע שיושב בול עלייכם ועל השנה האזרחית החדשה.

האירוע שיישב בול עלייכם ועל השנה האזרחית החדשה. צילום: אורי עשורהאירוע שיישב בול עלייכם ועל השנה האזרחית החדשה. צילום: אורי עשור
הטרנדים של דיפלומט חליפות:

  • חתן קליל: באופן כללי, ישנה מגמה ההולכת וגדלה בישראל בה החתנים רוצים להרגיש בנוח, פחות מעונבים ויותר קלילים. לכן, הטרנד החזק לשנת 2024 הוא חליפה פשוטה מבד פשתן או צמר, מכנסיים בגזרה משוחררת יותר (ולסקיני שלום) ללא אקססוריז כגון עניבה ופפיון ובליווי סניקרס: "ישראל אוהבים שנוח להם, הם לא רוצים להרגיש בחליפה". 
לאלו שמעוניינים להוסיף טאץ' מעבר, ישנה אופציה למטפחות כיס צבעוניות.
  • הצבעים הקלאסיים נשארים, הגוונים המעושנים מצטרפים: לצד הטוקסידו בגווני שחור וכחול כהה, השנה יכנסו הגוונים המעושנים כגון כחול, סגול וירוק מעושן, שאהובים מאוד על החתנים בארצנו. 

"ישראל אוהבים שנוח להם, הם לא רוצים להרגיש בחליפה". | תמונה: דיפלומט חליפות - Diplomat

  • חבילות חתונה: ישנה 'כניסה חזקה' של טרנד חבילות חתונה מן האולם. במקום לחפש ולסגור עם כל ספק בנפרד, אולמות האירועים מציעים חבילה כוללת של דיג'יי, עיצוב, אלכוהול וכו'. בחופית מחזקים השנה את הנישה הזו, שעל פיהם "גורמת לחתן ולכלה לא להתעסק באירוע יותר מדי ולקבל ליווי מהרגע הראשון, דבר שמאפשר להם ליהנות לאורך כל הדרך ולמינימום כאב ראש".
  • לא פשוט להיות פשוט: טרנד חוזר לשנה זו באספקט האוכל הוא המטבח המקומי והאוכל העונתי, הטרנד הזה מביא אל המטבח חדשנות, רעננות, מנות מוקפדות, חומרי גלם איכותיים והקפדה על תהליך הבישול והיד המתבלת.

"טרנד חוזר לשנה זו באספקט האוכל הוא המטבח המקומי". צילום: תמיר ישעיהו | תמונה: חופית - בית קולינרי לארועים

  • ישירות לסושיאל: טרנד חדש שמייצר מוצר חדש הוא יצירת רילסים לרשתות החברתיות, המאפשר לזוגות לשתף במהירות את העוקבים והמכרים שלהם באמצעות סרטון בפורמט המתאים לאינסטגרם וגם לטיקטוק: "בשנים האחרונות נתנו לזוגות הייליט של החתונה, 3-4 דקות של תקציר. היום עלה הביקוש לרילסים, סרטון של דקה אחת שערוך בפורמט המתאים לאינסטגרם. כלות עפות על זה וזה מאוד אינטימי ולא 'חופר'".

"כלות עפות על זה וזה מאוד אינטימי ולא 'חופר'". צילום ועריכה: אורי עשור

  • הרומנטיות בשיאה: לאחר כמה עונות של טרנדים פשוטים, במינימום מאמץ, שכל מטרתם לגרום לכלה להרגיש הכי 'היא' והכי בנוח, נראה כי בשנת 2024 אנחנו חוזרים למחוזות מלאי אהבה, רכות ורומנטיקה, עם נפח, תחרה ואלמנטים מיוחדים: "הטרנדים הבולטים לשנה זו הם שרוולי סטייטמנט מתנתקים, חצאיות נפוחות ורכות ובדי תחרה עם פרחים בולטים ותלת מימדיים, לצד תחרות קלאסיות על זמניות".

בשנת 2024 אנחנו חוזרים למחוזות מלאי אהבה, רכות ורומנטיקה. צילום: דודי חסוןבשנת 2024 אנחנו חוזרים למחוזות מלאי אהבה, רכות ורומנטיקה. צילום: דודי חסון | תמונה: ערבה פולק - שמלות כלה
אז אחרי שהתעדכנתם בכל הטרנדים לשנה האזרחית הקרובה, תהיו בטוחים שהחתונה שלכם תהיה הכי מדויקת והכי נכונה, רק תדאגו למלא אותה בהמון המון אהבה. מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

38
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
דיפלומט חליפות - Diplomat
חליפות חתן
לוק מושלם לחתן החל מ-1,250 ₪
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
38.3K
למימוש ההטבה
logo
אורי עשור צלמים
צילום וידאו וסטילס
אורי עשור צלמים
חבילת צילום מושלמת לחתונה במחיר מנצח!
חבילת צילום מושלמת לחתונה במחיר מנצח!
190.7K
עוד פרטים
logo
ערבה פולק - שמלות כלה
שמלות כלה
ערבה פולק - שמלות כלה
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
118.6K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת