מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מדן ועד אילת: חברת ההסעות שמסיעה אורחים לחתונות מדור לדור

"גמבורג הסעות" היא חברה ותיקה ומקצועית שמסיעה אורחים לחתונות כבר שני עשורים. מה שלא ידענו זה שמאחורי החברה יש עבר מרשים בהסעות שעובר מדור לדור כבר 70 שנים. 
שוחחנו עם שי גמבורג, בעליה ומנהלה של חברת "גמבורג הסעות" מקבוצת Rent A Bus Israel, שסיפר לנו על העבר המשפחתי המפואר, על כל היתרונות של חברת הסעות בחתונה ועל כל מה שחשוב לדעת לפני שסוגרים הסעה לחתונה. 

הסעות לאירועים | זמן קריאה: 5 דקות
14.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מדן ועד אילת: חברת ההסעות שמסיעה אורחים לחתונות מדור לדור
15
15
מהירות:

חברת "גמבורג הסעות" מעניקה שירותי הסעות למגוון רחב של לקוחות בכל חלקי הארץ עם התמחות מיוחדת בהסעת אורחים לחתונות ולאירועים. 

במשפחת גמבורג דלק זורם בעורקים. אברום גמבורג ז"ל, סביו של שי, היה ממייסדי חברת "אגד" והסיע אנשים החל משנות ה-50. בנו, יעקב גמבורג, היה ממייסדי ענף ההסעות הפרטיות בישראל ועבד איתו ב"אגד". 
בשנת 1983 פתח יעקב את חברת "טיולי הנשיא". בנו, שי גמבורג, המשיך את דרכו בניהול החברה ולאחר מכן הקים את חברת "גמבורג הסעות".

מה מייחד הסעה לחתונה על פני הסעה למטרה אחרת?

"הסעה לחתונה מחייבת נהג בעל ניסיון בתחום. חתונה היא אירוע גמיש וישנם לא מעט מקרים בהם הצפי לסיום החתונה הוא בשעה 2 בלילה אך לבסוף משתנה לשעה 3. נהג בעל ניסיון בהסעה לחתונות מודע לשינויים שעשויים להיות ומוכן אליהם. בנוסף בנסיעה בחזור ישנם אנשים רבים ששתו לא מעט ולעיתים אפילו מקיאים בהסעה. חשובה מאוד המוכנות של הנהגים לתרחישים כאלה ולהתמודדות איתם".

מחכה לכם עד סיום האירוע...מחכה לכם עד סיום האירוע... | תמונה: גמבורג הסעות

מדוע כדאי לזוג להזמין הסעה עבור האורחים?

"בשנים האחרונות הסעות לחתונה נהיו מאוד פופולריות, ובצדק - האכיפה כלפיי נהגים שיכורים התגברה והעונשים הוחמרו ולכן יותר ויותר אורחים נשמעים מלשתות או עוזבים את החתונה מוקדם. בנוסף זוגות לא מגבילים את עצמם לקיום חתונה באזור המגורים של המשפחות ולכן על מנת להקל על האורחים הם מספקים הסעה שתאפשר להם להגיע בשמחה ובנוחות לאירוע. 

בסופו של דבר, הזמנת הסעה לחתונה מעניקה לזוג יתרון כלכלי. מלבד הנוחות שהם מספקים לאורחים שלהם, הסעה לחתונה מאפשרת למוזמנים רבים שהתלבטו אם להגיע לאירוע, להגיע באמצעות ההסעה, לתת מתנה ולשמוח עם הזוג.
הסעה לחתונה מגדילה באופן משמעותי את כמות האורחים בחתונה ובהתאם את גובה המתנות שהזוג מקבל. הסעה לחתונה מאפשרת לזוגות להעניק חוויה טובה ונוחה לאורחים שלהם, לאפשר להם לשתות, להשתחרר ולשתות מבלי לחשוב על הנסיעה חזרה הביתה ומאפשרת ליותר מוזמנים להצטרף לחגיגה.
בקיצור win-win לכל הצדדים".

הסעות לאורחים מגדילות את אחוזי ההגעההסעות לאורחים מגדילות את אחוזי ההגעה | תמונה: גמבורג הסעות

מה ההבדל בין חברת הסעות לנהג פרטי?

"ישנם המון הבדלים בין חברת הסעות לנהג פרטי. מאחורי חברת הסעות מומלצת עומד מערך מסודר שמבטיח ללקוחות ביטחון, יציבות ומענה לשינויים הנדרשים על ידי הלקוחות. למשל כאשר הזוג שמתחתן מבין פתאום שכמות האורחים גדלה ושהוא זקוק להסעה נוספת, לחברות הסעות יש את יכולת לספק אוטובוס או מיניבוס נוסף בהתאם לצרכי הלקוחות.
גם כלי הרכב של חברת הסעות חדשים, מאובזרים ובטוחים יותר. חשוב להבין שרכב הסעות עובר נסיעות רבות שמקצרות באופן משמעותי את אורך החיים שלו ואת התקינות שלו. רכב הסעות פרטי לא מוחלף לעיתים קרובות ולכן נוטה להיות ישן, פחות נוח ופחות בטיחותי.
לחברת הסעות יש מנהל שיכול לתת פרטים ומידע באופן מסודר, לעומת נהג פרטי שלעיתים עושה את כל זה תוך כדי נסיעה. 
בנוסף, לחברת הסעות מומלצת ומסודרת יש את כל הביטוחים הדרושים כדי להבטיח את בטיחות הנוסעים, הנהג והחברה ולכן בחירה בחברת הסעות היא בחירה בטוחה יותר".

גמבורג הסעות מקבוצת רנט א באס

אפרופו ביטוחים - אילו ביטוחים חשוב שיהיו להסעה?

פוליסת ביטוח לכלי רכב המשמשים להסעת נוסעים בתשלום הינה פוליסה עם כיסויי יחודי. מכיוון שהסעת נוסעים נוסעים מרובים כרוכה בסיכון גבוה יותר ובלאי כלי הרכב גדול יותר, עלות הביטוח גבוהה משמעותית משל רכב פרטי. 
חשוב שלכל רכב הסעות יהיו ביטוחי חובה, מקיף וצד ג'. בנוסף אנחנו  מספקים ביטוח לנהג חלופי, למקרים בהם נהג אחר נדרש להלחיף את נהג ההסעה. כמובן שיש חובה לבטח את כלל הנוסעים  בהסעה. 
חשוב לשים לב שלרכב ההסעות יש את כל הביטוחים הנדרשים ושהרכב תקין, מאובזר כראוי ומספק נסיעה בטוחה לכל נוסע.


אלו רכבים אתם מספקים להסעה לחתונה?

"יש לנו מגוון רכבים המיועדים להסעות לחתונה בהם אוטובוסים, מידיבוסים, מיניבוסים, רכבים שמותאמים להסעת נכים, מוניות, רכבים מפוארים ואפילו מיניבוס לימוזינה שכמעט ולא ניתן למצוא בארץ. כל הרכבים שלנו חדישים, מאובזרים באופן נוח ומתקדם ומאפשרים לאורחים להגיע ולחזור מהחתונה בבטחה ובנוחות".

רכבים מאובזרים מבית גמבורגרכבים מאובזרים מבית גמבורג | תמונה: גמבורג הסעות

מה עם אירועים שנמשכים יותר מערב אחד?

"מרבית האירועים מתקיימים בערב או או בצהרי יום שישי אולם לעיתים רחוקות ישנן חתונות שנערכות במהלך סוף שבוע שלם או כוללות לינה של האורחים. כאשר האירוע מתקיים במקום נגיש, אנחנו לרוב מספקים הסעה לחתונה ולמחרת ההסעה מגיעה למקום האירוע על מנת לאסוף את האורחים. במקרים בהם החתונה מתקיימת במקומות מרוחקים ומבודדים, למשל במדבר - אנחנו או הזוג דואגים ללינה של הנהג בסמוך למקום האירוע על מנת לשמור על עירנותו ועל עמידה בלוחות הזמנים והסעת האורחים בזמן הדרוש".

למה דווקא "גמבורג הסעות"?

"קודם כל בגלל הניסיון רב השנים והמקצועיות. יש לנו מגוון גדול של נהגים מקצועיים ברחבי הארץ. לכל הנהגים שלנו שמסיעים אורחים לחתונות יש ניסיון רב בהסעה לחתונות. בנוסף אנחנו מעניקים שירות מצוין ומסודר ללקוחות. הזוגות יכולים להיות בטוחים שאם הם סוגרים הסעה, היא תגיע בזמן ולפי התנאים שסוכמו. 
אנחנו ערוכים לכל שינוי ולכל בעיה שעלולה לצוץ בעזרת מערך גדול של הסעות, התנהלות מסודרת ומקצועית וקשרים ענפים עם נהגים, הסעות וחברות תחבורה ברחבי הארץ. במקרה פתאומי וחריג של תקלה ברכב, יש לנו יכולת למצוא פתרון מהיר מאוד שמעניק לזוג שמתחתן ראש שקט ומקסימום ביטחון שהאורחים יחזרו לביתם בנוחות, בזמן וכמתוכנן".


להסעת אורחים לחתונה ישנם יתרונות רבים גם עבור הזוג שמתחתן וגם עבור האורחים. הזמנת הסעה לחתונה היא אחד הדברים האחרונים שזוג סוגר בדרך לחתונה.
על מנת לנהל את משימות ותקציב החתונה באופן היעיל והנוח ביותר, הצטרפו בחינם ל- WedPlanner, אפליקציית ניהול החתונה החדשה שלנו. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
גמבורג הסעות מקבוצת רנט א באס rent a bus הסעות לאירועים
הסעות לאירועים
גמבורג הסעות מקבוצת רנט א באס rent a bus הסעות לאירועים
"חוץ משיחת התיאום לא צריך להתעסק בכלום!"
200.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת