מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

המומחים קבעו: כך תגיעי לחתונה שלמה ורגועה

החתונה שלך הוא אירוע מדהים, אך גם מלחיץ באותה המידה. אנחנו יודעים שאת חוששת מלהיות כלה לחוצה, אבל בדיוק בשביל זה- יצרנו כתבה שכל מטרתה לתת לך טיפים לפני חתונה שיעזרו לך להגיע ליום המאושר הכי רגועה ושלמה שאפשר, הכתבה כוללת עצות מהמומחים בעלי הניסיון שיהפכו אותך לכלה הכי Chill שיכולה להיות. אז קדימה, תנשמי ותצללי פנימה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
14.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
המומחים קבעו: כך תגיעי לחתונה שלמה ורגועה
15
15
מהירות:
שמלת הכלה מוכנה ומהממת, נותני השירות נבחרו בקפידה, כל האורחים מתרגשים לקראת האירוע ונדמה שהכל מושלם- אבל משהו בתוכך, פשוט לא רגוע. אל תדאגי, את לא לבד, זו תחושה שקיימת אצל רוב הכלות וגם הפעם, אנחנו כאן לעזרתך. כך תהיי כלה רגועה ותהני כמה שיותר מהיום שלך:

נתחיל מ
מפיקת האירועים, אלה קיסר, שגם אוחזת בתואר בפסיכולוגיה ולכן יכולה לתת לך את הטיפים הנכונים ביותר לרוגע פנימי. אלה מספקת לנו את 4 הטיפים הראשונים:

  1. ארגני את הציוד שלך מראש, אפילו יומיים- שלושה לפני. אם אין לך צ'ק ליסט להיעזר בו, כבר הכנו לך כתבה בנושא- פשוט לחצי כאן.
  2. מוזיקה עוזרת, בכל מצב- הכיני לעצמך מראש פלייליסט כיפי, שיעשה לך אווירה טובה וישמח אותך ביום המאושר.
  3. הפקידי את הטלפון שלך- "זה היום שלך. את רוצה להיות בתוך הרגע ולא להסיט את תשומת הלב לדברים שאינם קשורים או דברים שאין לך שליטה עליהם. אם אין לך מפיק\ה או מנהל\ת אירוע שכבר בקשר עם הספקים שלך וכל שאר המשימות, אני ממליצה להפקיד את הטלפון בידי אחת המלוות וליידע את הספקים מראש מי יהיה איש הקשר ביום החתונה - כדי שאת לא תצטרכי להתעסק בזה".
  4. התמקדי בחיובי, מה שחשוב זה את ובן/בת הזוג שלך- "אני חיה את התחום הזה כבר מספר שנים, ומהניסיון שלי, תמיד יהיה משהו שלא יקרה בדיוק כפי שתכננת. אז הטיפ הכי חשוב שלי - לשחרר. זכרי שאת מוקפת באנשים הכי קרובים אלייך, שאוהבים אותך, ובאו במיוחד כדי לשמוח איתכם. אני תמיד אומרת לכלות שלי להגיד לעצמן שוב ושוב את המשפט "הדבר הכי חשוב שקורה היום הוא שאני ו- X מתחתנים" לא משנה מה קורה, ספק שמאחר, החופה התעכבה, נשבר לך העקב חלילה או חור בשמלה, כל הדברים האלה עשויים לקרות. וקרו. נסי לזכור שבסוף לא זוכרים את הדבר הקטן הזה אלא את החגיגה של האהבה וההתחלה החדשה של שניכם".

"הדבר הכי חשוב שקורה היום הוא שאני ובן זוגי מתחתנים". צילום: עומר שפירא | תמונה: אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים

אלינור ברש, מאפרת ומסרקת כלות כבר 20 שנה, תורמת מניסיונה האישי ומעניקה לך את 2 הטיפים הבאים והצצה ללו"ז הבוקר של יום החתונה, שבטוח ירגיע אותך:

  1.  בחרי נכון את הספקים שלך- "שימי לב שהספקים קשובים אלייך, רגישים לבקשות שלך, שקראתן וקיבלתן המלצות ואהבתן את העבודות שלהם ושאתן מרגישות חיבור. מבחינתי חיבור אישי הוא משהו חשוב, בייחוד בתקופת חתונה שהיא מאתגרת ולחוצה, חשוב להרגיש בנוח עם מי שילווה אותך".
  2. דעי מה הולך לקרות במהלך היום- כשהלו"ז שלך מוכן ומסודר, הרבה יותר קל להיות רגועה. אלינור משתפת כי הלו"ז שלה אל מול הכלה מתחיל בקביעת שעת הש', כלומר השעה בה מגיע הצלם והכלה צריכה להיות מוכנה: "ניפגש במקום ההתארגנות ונתחיל בחיוך, חיבוק ואהבה". אחרי שתציגי למאפרת והמסרקת שלך את השמלה, היא תחל בסידור השיער ואלינור מרגיעה "בכל שלב חשוב לבדוק שהכיוון נכון ואת אוהבת את מה שמתפתח". לאחר מכן, תהיה הפסקה קצרה בה חשוב לנשנש ואז תתחילו במלאכת האיפור. אלינור מתארת לנו את הרגע של סוף ההתארגנות: "את ניגשת למראה ולרגע אחד את קצת בהלם, וזה לגמרי מובן- את פתאום רואה את עצמך ככלה! אחרי הרגעים הראשונים של ההפתעה, את מתאהבת ואם תרצי לשנות משהו, לטשטש או להוסיף, אין בעיה! יש לנו זמן! לאחר מכן יכנסו הצלמים ונעשה צילומי טאצ' אפ מבוימים וכשייגשו לצלם את החתן, את הופכת לכלה. אני בודקת את האיפור- שיער בפעם האחרונה ובודקת אם צריך משהו נוסף, תיקונים קטנים ואת יוצאת לדרך גם אחרי כמעט 20 שנה עם כלות הרגע הזה כל כך מרגש עבורי, להיות חלק מהיום שלך, ללוות אותך ביום החשוב שלך מהבוקר ועד הרגע שאת יוצאת יד ביד עם החתן שלך".

"אחרי הרגעים הראשונים של ההפתעה, את מתאהבת". | תמונה: אלינור ברש - איפור כלות

את 4 הטיפים הבאים מספק לך הצלם עדי עמראן, שנמצא כבר 14 שנה בתחום ופגש כלות וחתנים מכל הסוגים, בכל מצבי הלחץ:

  1. בואי ליהנות- אל תתעסקי ביום החתונה בסידור שולחנות או אישורי הגעה, תיהני מהרגע ותביני שאתם כבר ב-Money time, ומה שיהיה- יהיה טוב.
  2. תני משימות למלוות שלך- הן נמצאות כאן עבורך, כדי לדאוג לדברים הקטנים ולהוריד ממך כמה שיותר, אז השתמשי בהן ומראש בחרי מלוות שאת סומכת עליהן במאה אחוז.
  3. בחרי מקום התארגנות שקרוב לאולם- עדי מסביר: "זה נושא חשוב ואני אישית תמיד ממליץ לזוגות שלי לבחור מקום קרוב לאולם, כדי לחסוך כמה שיותר זמן נסיעה ולנצל את הזמן לצילומים. בנוסף, זה מוריד המון לחץ ונותן מרווח בתכנון הלו"ז היומי".
  4. קבעי לו"ז אל מול הצלם- "נסו לעמוד בזמנים שקבעתם עם הצלמים שלכם. אני למשל, קובע שיחת זום עם הזוג שבועיים לפני האירוע ואנחנו משוחחים על כל שלבי החתונה ומתכננים מתי הכלה תהיה מוכנה, מתי החתן יגיע, מה יהיה הלוקיישן לצילומים ובאיזה שעה יהיו צילומי המשפחות. התכנון מראש משרה נחת ושלווה".

"אתם כבר ב-Money time". | תמונה: עדי עמראן

את הטיפים הסופיים אנו מקבלים ממעצבת שמלות הכלה, אלכסנדרה מסטודיו יקיר & אלכסנדרה, שמתמחה במגוון סגנונות בהתאמה אישית, ולכן פגשה כלות מכל קשת הלחץ:

  1. אל תקחי יותר מ-2 מלוות- כפי שהזכרנו קודם, יותר אנשים=יותר לחץ, לכן אם את לא יכולה להסתפק במלווה אחת, קחי מקסימום 2, ונסי לוודא מראש שהן בוייב רגוע וחיובי שישפיע גם עלייך.
  2. הזמיני מראש ארוחת בוקר ודאגי לאוכל ולשינה שלך, גם ביום לפני- הראש שלך ביום החתונה לא יחשוב על הרעב, לכן אם תתאמי את הארוחה מראש, היא תגיע עד אלייך ותוכלי ליהנות ממנה לאורך כל זמן ההתארגנות בלי לחשוב יותר מדי.
  3. מדדי שוב את השמלה ביום האיסוף- אלכסנדרה מרחיבה: "כשתאספי את השמלה בפעם האחרונה, מדדי אותה שוב, לכי בה הלוך- חזור, וודאי שהיא יושבת בול, שהאורך מתאים לנעל, שיש קרס לשובל במידה וזה נחוץ, שהכל מגוהץ ויושב בתוך הקאבר בצורה מדויקת".

"וודאי שהיא יושבת בול". צילום: פיפל | תמונה: יקיר & אלכסנדרה | Yakir & Alexandra
אז קדימה, חמושה ברשימה הזו, צאי אל יום החתונה שלך וזכרי שאת בוחרת איך לזכור את היום הזה ואיך להתנהג בו, את יכולה לבחור להיות רגועה, שלמה וחייכנית וליהנות מיום מושלם- הכל תלוי בך. אנחנו מאחורייך, מזל טוב!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים
הפקה וניהול אירועים
אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים
הפקה וניהול אירוע - מעבר לכל מה שחלמתם🌼
הפקה וניהול אירוע - מעבר לכל מה שחלמתם🌼
26.6K
עוד פרטים
logo
אלינור ברש
איפור כלות
איפור מתנה לאירוע נוסף לבחירתך
הטבה ל-10 כלות בלבד!
הטבה ל-10 כלות בלבד!
88.8K
למימוש ההטבה
logo
Alexandra - שמלות כלה
שמלות כלה
שמלות כלה החל מ-4,000 ₪
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
84.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת