מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

עשר המכות- הדברים שלא תרצו שיקרו בחתונה שלכם

היום המאושר והמרגש שלכם כולל בתוכו כל כך הרבה רגעים יפים, אבל כשמארגנים אירוע- יכולים לקרות גם דברים פחות כיפיים ואפילו מלחיצים במיוחד. לכבוד חג החירות, הכנו לכם רשימה של עשרת המכות שלא תרצו שיתרחשו בחתונה שלכם, בוודאות.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
10.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
עשר המכות- הדברים שלא תרצו שיקרו בחתונה שלכם
15
15
מהירות:

חמסה, שום, בצל

לפני הכול, בואו נתחיל בברכת שום שום חמסה חמסה, לא עלינו, בן פורת יוסף וכל שאר ההגנות הנדרשות. אבל אם נהיה כנים, עדיף להכיר את גם את הצד השלילי של עולם החתונות וללמוד מטעויות של אחרים, לא? אז בואו ניכנס אל רוח חג האביב, נזדהה עם העם המצרי העתיק ונדבר על עשרת המכות שאנחנו לא מאחלים לאף אחד בשום חתונה:


  • הספקים שמתבלבלים בתאריכים- זה לא מקצועי, אך לא אומר שזה לא יכול לקרות. ספק כלשהו, צלם או דיג'יי או אפילו מאפרת שעשו דאבל בוקינג על יום החתונה שלכם ומבריזים ברגע האחרון או כמה ימים לפני החתונה, זו מכה כואבת. מה הפתרון? אל תסמכו על אף אחד, תהיו אחראים ושלחו להם הודעה שבוע ויום לפני האירוע, לוודא שכולם באותו קו ויודעים לאן להגיע ומתי.
  • הטלנובלה המשפחתית- לכל משפחה יש את הדרמות שלה ומספיק שתושיבו את דודה סימה ליד דוד אלי, איתו היא לא מדברת משנת 2003 בגלל סכסוך כלכלי והרי לכם מתכון לפיצוץ דרמטי לאחר קבלת הפנים. מה הפתרון? למרות שזה לא הכי כיף, נסו ללמוד כמה שיותר על הדרמות המשפחתיות לפני האירוע ובדקו מה תוכלו לעשות על מנת למנוע אותם.
  • השם הלא נכון, התאריך השגוי- מהכלה שקראו לה בשם הלא נכון בדרך אל החופה ועד הזוג שלפי המגנטים התחתן בכלל 10 ימים לפני התאריך המקורי, טעויות בשמות ומספרים יכולות לקרות בקלות. מה הפתרון? בכל עמדות הצילום וכל אקססורי נוסף שתבחרו לציין עליו את השם שלכם ואת תאריך החתונה, ודאו שהכול ברור, וגם אל מול הדיג'יי, שקורא בשמכם לפחות 4 פעמים במהלך הערב.

וודאו שכולם באותו קו ויודעים לאן להגיע ומתי.וודאו שכולם באותו קו ויודעים לאן להגיע ומתי.
  •  הכוס שמסרבת להישבר- ישנה אמונה תפלה, שאם הכוס לא נשברת בפעם הראשונה, אין מזל למתחתנים. גם אם אתם לא מאמינים, לא שווה לקחת סיכונים, כי בכל זאת- זו פדיחה לא קטנה ואפילו בלתי נשכחת. מה הפתרון? תתאמן בבית. רק בזהירות, ועם נעליים מתאימות.
  •  המבוגר השיכור- תמיד יש את אותו אחד או אחת, שמגיעים לאירוע גם כדי לשמוח בשמחתכם, אבל גם כדי לקיים את מצוות עד לא ידע. יכול להיות שזה יהיה רק מצחיק ומשעשע, אבל זה גם יכול להפוך להרבה יותר גרוע. מה הפתרון? בקשו מהברמנים להציע גם צ'ייסר מלווה במים מדי פעם ולהפעיל שיקול דעת במידה והאורחים נראים להם קצת אובר שיכורים. 
  •  לא מספיק אורחים- הזמנתם 500 איש, 400 אישרו הגעה, התחייבתם על 380- אך בפועל הגיעו רק 350? לא נעים, אך יכול לקרות לכולם. המכה הזו היא בעיקר כלכלית, ויכולה להגיע בעקבות מזג אוויר קשה, תאריך לא אטרקטיבי ואפילו אירועים לא צפויים בארץ ובעולם. מה הפתרון? תתחייבו על לפחות 30% פחות מכמות האורחים שאישרו הגעה. לפתוח רזרבות ולהוזיל לכם את עלות המנה תמיד אפשר.
  • משחק הכיסאות הנורא- בהמשך לסעיף הקודם, אחת המכות הגדולות ביותר בחתונות היא טעויות בסידורי ההושבה. בין רגע האולם הופך למשחק כיסאות נוראי, בו יש רק שולחן אחד אבל רק 12 זוכים לשבת בו, למרות שלפי המחשב- אמורים להצטופף בו לפחות 30. מה הפתרון? סדר ואחריות. עברו כמו שצריך על ההושבה לפני האירוע ובחרו באדם אחד אחראי שיסתובב באולם מטעמכם, יחד עם המפיק, על מנת לוודא שאין שום בעיה ואם יש- לפתור אותה עוד לפני שתשימו לב.
הכוס שמסרבת להישבר.הכוס שמסרבת להישבר.
  • בעיות במחלקת הלבוש- שמלה שהתלכלכה, נעל לא נוחה, תחתון מחטב שנשכח בבית- הרבה מאוד דברים יכולים להשתבש מבחינת הלבוש הייחודי של היום המאושר שלכם וזה באמת יכול להעכיר את האווירה. מה הפתרון? התארגנות נכונה ומדידה של כל הפריטים קרוב ליום האירוע, כדי לוודא שהכול יושב נכון ונוח לכולם.
  •  מכת חום או מכת קור- לכולנו יש את האירוע הזה בו היה חם עד לרמת הזעה מסיבית או את החתונה ההיא בה קפאנו מקור במשך 25 הדקות בהן נערכה החופה. אמנם זה יהיה קשה יותר לאורחים מאשר לכם, כי אתם לא תשימו לב כנראה מרוב אדרנלין, אבל תאמינו לנו- שהם לא יפסיקו לדבר על זה. מה הפתרון? תחשבו טוב טוב על תנאי מזג האוויר, אם חם מדי- שימו צ'ילרים ודאגו לעמדות מוצלות ונעימות ואפילו לאספקת מים או משקה מרענן אחר במהלך כל שלב באירוע שמתקיים בחוץ ואם קר מדי, נסו להשאיר את כל התכנונים בפנים, כדי שלאורחים יהיה הכי נעים שאפשר ואף אחד לא יחזור הביתה מצונן.
  • מכת הבכורות של החתונות- לאחר השנים שעברנו לאחרונה, עם מגפת הקורונה, מצב בטחוני וכל מה שמסביב, למדנו להעריך כל רגע וגם את העובדה ששום תאריך לא חסין מגורמים לא צפויים. המכה החזקה ביותר הוא אירוע שמתבטל וזו המכה שאנחנו הכי לא מאחלים לאף אחד ואחת מכם. מה הפתרון? שימו לב שיש בחוזה שלכם עם מקום האירוע והספקים סעיף שמאפשר לכם לדחות או לבטל את האירוע במחיר סמלי או אפילו ללא עלות, כך שגם אם חס וחלילה משהו ישתנה או יתרחש, לפחות תצאו עם כמה שפחות נזק כלכלי.

התארגנות נכונה ומדידה של כל הפריטים קרוב ליום האירוע.התארגנות נכונה ומדידה של כל הפריטים קרוב ליום האירוע.
אז לסיום, אל תשכחו שלאחר עשרת המכות, בני ישראל יצאו ממצרים מאושרים וחופשיים, וגם לכם נאחל חתונה מוצלחת, ללא שום בעיה, ושטפו חמסה שום בצל תזכרו ממנה רק דברים טובים, אמן והמון מזל טוב! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
נוי שלום הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
10% הנחה
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
26.5K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת