מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

פלייליסט 2023: השירים שיפתחו את השנה החדשה

אחחח איזו שנה זאת הייתה! שנה של להיטים, נוסטלגיות, רחבות מלאות ואנשים שרוקדים משעות הערב המוקדמות עד לפנות בוקר באולמות וגני האירועים ברחבי הארץ.

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 9 דקות
21.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
פלייליסט 2023: השירים שיפתחו את השנה החדשה
15
15
מהירות:
שנת 2022 החזירה את כולנו להתחתן ולחגוג בגדול, ואין ספק שהמוזיקה המעולה שנלוותה לחגיגות הרימה את החתונות שלכם כמה רמות למעלה. באווירת סיכום 2022 ולקראת פתיחתה של 2023 ביקשנו מהדיג'ייז שלנו לספר אילו שירים עשו להם את השנה וימשיכו איתנו בוודאות גם לשנה הבאה - מהישנים ועד החדשים, ממוזיקת המיינסטרים ועד הקלאסיקות האהובות, מהלהיטים הגדולים ביותר בישראל ועד אלו שכבשו את כל העולם. תגבירו את הווליום - המסיבה של mit4mit יוצאת לדרך!

תגבירו את הווליום - המסיבה של mit4mit יוצאת לדרך!תגבירו את הווליום - המסיבה של mit4mit יוצאת לדרך! | תמונה: דימה וזינוביץ' - צלם

"כשהיינו ילדים שיחקנו משחק כדורגל שנקרא 'סטנגה'. המשחק אולי נשכח, אבל הטרק Sagi Abitbul & Guy Haliva - Stanga ממש לא. איכשהו בין כל המוזיקה האלקטרונית הוא מצליח להרים את הקהל כל פעם מחדש. הכי כיף שמי שהפיקו אותו הם משלנו - צמד ישראלי כחול-לבן שסימפל בגאונות קטע פולק בולגרי, והגיע עד עכשיו ל- 91 מיליון צפיות ביוטיוב!״


״הבחירה השנייה שלי היא בשיר ‏Shut Up and Dance שיצא בשנת 2014, אבל לגמרי עושה פלאשבק לשנות השמונים. האנרגיה המתפרצת שלו תפורה לחתונות, ומי שפחות מתחבר לרמיקסים ישמח לדעת שגם גרסת המקור שלו מרימה לאללה, בלי שום תוספות של מחשבים״.


״הבחירה השלישית שלי היא בקלאסיקה שיצאה בשנת 2009 ועד עכשיו צברה 'רק' 202 מיליון צפיות - ‏Flo Rida - Low. הקלאסיקה הזו עבדה עד עכשיו ותעבוד גם ב-2023, אבל הפעם היא מגיעה מגזרת ההיפ הופ שתזיז גם את סבתא שלכם על הרחבה".


הבחירות של דיג'יי טל מור

"הבחירה הראשונה שלי היא בשיר פנתרה. זה די ברור שנועה קירל תוציא להיט חדש גם בשנה הבאה (מינימום אחד כבר מובטח, בכל זאת האירוויזיון על הפרק), ועדיין 'פנתרה' שלה מושמע בקצב מסחרר. אין ספק שהוא כאן כדי להישאר גם ב-2023״.


״בחירה נוספת שלי היא Cute Boy - NUNU. זה מסוג השירים האלו שחצו את כל הגבולות. מה שהתחיל כשיר למצעד הגאווה האחרון הפך להיות התשובה של כל אדם שני לשאלה: 'איפה אתה, אתה פה?', אז כן, הוא פה והוא ימשיך איתנו גם לשנה הבאה, או עד שנונו תעלה על המשפט הגאוני הבא שלה״.


״הבחירה האחרונה שלי היא - Gimme Gimme Gimme (A Man After Midnight) - ABBA. לא רק שירים חדשים שולטים היום במיינסטרים. הטיקטוק ידוע כמקפצה לשירים חדשים שהופכים ויראלים, אבל גם לשירים שההורים שלנו היו שומעים וחזרו לתודעה בזכותו, כמו השיר הזה. להקת אבבא זכתה השנה לאזכור נוסף, גרסאות מחודשות לשיר ובכלל - נדמה שאין טיימינג לא נכון לצלילים הממכרים של המלודיה העל-זמנית הזאת. אני מהמר על זה שגם ב-2023 אשמיע את השיר הזה בחתונות, ועדיין אשמע מבוגרים וצעירים צועקים 'ווהוו' ושרים בהתלהבות את הפזמון!"

"הבחירה הראשונה שלי היא בשיר קנדריק - הפרויקט של רביבו עם רביד פלוטניק. זו יציאה שהגיעה ברגע האחרון של השנה, וחיבור שאף אחד לא היה מדמיין. בלי ששמנו לב יש לרביד כבר כמה להיטי חתונות, ואת הפרויקט של רביבו אין צורך להציג. זו נשמעת לי כמו יציאת השנה״.


״בחרתי גם בשיר-David Guetta - I'm Good. דיוויד גואטה הגאון החזיר להיט עבר לרחבות בגרסה קליטה וצליל שכבר הספקנו לרגע לשכוח. השנה הוא שיחק ועוד ישחק חזק ברחבה.

בחירה נוספת שלי היא בשיר Gimme Gimme Gimme (A Man After Midnight) - ABBA. אשר סוויסה, הלא הוא סקאזי האהוב, בגאונותו מבין את ווייב הרחבות של הזמן האחרון והחדיר אליהן גרסה מצוינת שלו לשיר האלמותי הזה שחד משמעית ימשיך איתנו גם ל-2023".


הבחירות של דיג'יי פרץ גלס

"השיר הראשון שבחרתי הוא חנניה - חנן בן ארי (גיל לוגסי רמיקס). ככל שהשנה עברה השיר הזה תפס יותר ויותר רחבות. מניסיוני ולדעתי תהיה לו המשכיות גם בשנה הבאה, והוא יהיה המחליף של 'אם תרצי' בגזרת להיט החתונות התורן של חנן בן ארי״.


״בחירה נוספת שלי היא בשיר סיוופל'ה - נונו וטוקסיק. זה ה-להיט התורן של נונו שורפת הרחבות. כמובן וברור שהוא יתנגן בכמויות גם ב-2023 הבאה עלינו לטובה, כמו כל שאר הלהיטים של נונו המדהימה״.


״שיר נוסף שבחרתי הוא מגבת באוויר - נורוז עם עידו בי וצוקי. השיר יצא כבר ב-2020 ותפס השנה תאוצה ברחבות. גם הזוגות המתחתנים וגם החברים שלהם לא מפסיקים לבקש ממני לנגן אותו, וגם הוא ימשיך איתנו כמו גדול ל-2023".


הבחירות של אור זיו

"אפשר להתחיל? אז tiesto & black eye peas - pump it louder. עם כניסתו של הטק האוס אל המיינסטרים - אין דבר יותר נכון מהשילוב הזה של קלאסיקה שמזהים כבר מהצליל הראשון לבין סאונד עכשווי ובועט של טיאסטו הגדול המכולם״.


״נמשיך עם סטטיק, בן אל ודנה אינטרנשיונל - אחלה גבר! אמנם סטטיק ובן אל כבר לא יוציאו שירים יחד - אז לפחות לפני הפירוק הם השאירו אותנו עם להיט מעולה".


״ואיך אפשר בלי המלכה האם ביונסה איז אין דה האוס! beyonce - crazy in love. להיט על-זמני שתמיד מעורר צרחות היסטריות מושלמות מהקהל".


הבחירות של פפריקה מוסיקה

"בחירה ראשונה היא ב-Rośalia- bizcochito. הגברת של 2022 הביאה לנו לא רק להיט אחד אלא אלבום שלם, אבל ללא ספק השיר הזה נוגע בכולנו. הנעימה בהתחלה לא משאירה אף אחד אדיש ברחבה, וזה עוד לפני שדיברתי על הביט של השיר״.


״בחירה נוספת שלי היא בשיר - Ckay - Love nwantiti. השיר שהגיע לכולנו מהטיקטוק כרעם ביום בהיר קולע לכל סיטואציה באירוע - מקבלת הפנים דרך זמן האוכל ועד רחבת הריקודים. אין זמן שתשמעו את השיר הזה ולא תתמוגגו״.


״הבחירה האחרונה שלי היא - Tarante groove machine- farha farha. להקת הגרוב הישראלית, שנתנה הופעה מרשימה מאוד באקס פקטור לאירוויזיון, הביאה לעולם שיר עם שורשים אתניים ומקצב מיוחד מאוד. אין ספק שהקטע הזה ירענן לכם את הרחבה גם ב-2023".


הבחירות של דיג'יי אייל אריאל

"נתחיל מהשיר mc kevinho - olha a explosão. זה לא סוד שהלטינית והפורטוגזית תפסו תאוצה והפכו לז׳אנרים השולטים ברחבות הריקודים, אבל לצד כל הלהיטים שיצאו יש את השיר הזה, שלא משנה מתי ובאיזה אירוע - ברגע שהוא יתחיל כולם יזהו אותו ויעופו באוויר. הוא איתנו כבר כמה שנים טובות והוא לא מתכוון ללכת לשום מקום״.


״נמשיך לפעמון - נועה קירל ואיתי גאלו. מכונת הלהיטים לא מפסיקה להפציץ וזה ללא ספק אחד הטובים! קצב טוב והוק שתופס אותך כל דרופ מחדש - אני אישית חושב שהוא מספר 1 מהז׳אנר הזה״.


״נסיים עם כוסות ריקות - סטטיק ובן אל עם ליאור נרקיס. זה המגה-להיט של סטטיק ובן אל שבעקבות הפרידה שלהם הפך להיות הלהיט האחרון. יש בו הכל - אלקטרוני, חפלה, שמחה והוא ללא ספק ישאר איתנו פה עוד הרבה".


"חלק מהעבודה שלנו כדיג'ייז זה להפוך כל חתונה באשר היא לערב מיוחד. זה דורש מחשבה והכרה מעמיקה של הזוג וכמובן קריאת הקהל תוך כדי הערב. אני מאוד אוהב לזרוק יציאות לטיניות מדי פעם - זה תמיד שמח ונותן טאצ' מיוחד, וזו אחת הדוגמאות לארסנל שלי - BAILA CONMIGO - WILLY WILLIAM REMIX״.

״הפופ הישראלי חי ובועט, ואי אפשר להתעלם מזה! אין כמו הלהיט Cute Boy - NUNU כדי לייצג את זה, ולהערכתי השיר הזה ילווה אותנו גם בעונה הקרובה.

ובפינת הנוסטלגיה, הפעם בחרתי את SHOTS - LMFAO. אני מאוד אוהב לחזור אחורה בזמן, כשהכל תלוי בגיל ובצבע של הקהל כמובן".


הבחירות של אליטה

"אי אפשר שלא להתחיל עם הנוסטלגיה העל-זמנית של המאסטרו צביקה פיק ז"ל עם הזמרת של המדינה נועה קירל - הרקדן האוטומטי 2022. הפקה מוזיקלית בועטת עם סאונדים עכשוויים, גרסה שעובדת בכל סוג של רחבה, מבוגרת וצעירה כאחד, והולכת להישאר איתנו לעוד הרבה זמן קדימה!״


״נמשיך עם Shouse - Love Tonight (David Guetta Remix)  - מהשירים שבוודאות ישארו כאן לעוד הרבה זמן. הוא איתנו כבר כמעט שנתיים ותמיד מרקיד ומרגש מחדש, ובגרסה של דיוויד גואטה הענק זה פשוט עובד נהדר!״


״שיר נוסף שבחרנו הוא Acraze ft. Cherish - Do It To It - להיט אלקטרוני שפרץ בשנה האחרונה מהטיקטוק ומהרשתות החברתיות. זה שיר שמתנגן בכל אירוע ומכניס את כולם ברחבה לאווירת מועדון, ובטוח ישאר איתנו לעוד תקופה ארוכה!"


הבחירות של JAM MUSIC

"הרמיקס ללהיט של בניה ברבי - קרן שמש יהיה המרענן הרשמי של 2023. זה שיר שכל הגילאים מכירים, ורק היה צריך להגיש אותו בצורה המושלמת לתוך הרחבה״.


״הלהיט העל זמני שכל פעם חוזר לכבוש את הרחבות מחדש הוא Gala - Freed From Desire. האנרגיה שמתפרצת בפזמון תמשיך לכבוש את הרחבות גם ב-2023 והרבה מעבר.

וכמובן החידוש האגדי David Guetta - I'm Good לשיר שניצח את מבחן הזמן. הוא הגיע אלינו לקראת סוף עונת 2022 וימשיך בענק לרחבות של 2023".


הבחירות של דיג'יי אהוד סבן

"50 Cent - Candy Shop - כי יש להיטים שהם לנצח!״


״Farruko - Pepas - זה הלהיט הכי גדול של שנת 2022, בלי ספק!״


״אייל גולן - לקנות לך יהלום - כי אפילו הצעירים של היום רוצים ים תיכוני שמח ומרגש של פעם!"


זה הזמן לקום מהכיסא, להגביר את הווליום וללחוץ על PLAY! תהנו :)


סוגרים את 2022 ופותחים את 2023 במסיבה מטורפת!

עם כל הלהיטים שארגנו לכם כאן, אין שום ספק שהצעד הבא שלכם הוא להזמין את כל החברים שלכם למסיבה משוגעת לסגירת 2022 ולפתיחת 2023. אז איך אומרים? "תגידו לברמן שאם הוא נותן כבוד אז שימלא לכם עוד", תתלו פתק "סליחה מראש" בחדר המדרגות ותרימו מסיבת בית כמו שרק טובי הדיג'ייז בארץ יכולים לארגן לכם. תהנו ושתהיה שנה מוזיקלית במיוחד!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
השירים שיעשו לכם את תשפ"ג
עשרת השירים המובילים לסרטון החתונה שלכם
השירים שאתם חייבים בחתונה שלכם
ועכשיו – לאט: שירים לריקוד סלואו בלתי נשכח
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
תקליטנים
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
"פרץ האלוף עשה לנו חתונה מהסרטים 🤩"
32.8K
עוד פרטים
logo
פפריקה | Paprika
תקליטנים
איך אתם רואים את מסיבת החתונה?
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
301.8K
למימוש ההטבה
logo
אליטה | ELITA
תקליטנים
אליטה | ELITA
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
55.0K
עוד פרטים
logo
דיג'יי אור זיו - Dj Or Ziv
תקליטנים
500 ₪ הנחה לזוגות mitformit
החתונה שלכם תהיה הכי שמחה שיש - עליי!
החתונה שלכם תהיה הכי שמחה שיש - עליי!
47.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת