מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

תפסיקו לחשוב על מה אנשים חושבים, אבל...

חלק מהסיפור ומהערכים של קהילת הזוגות הסגורה שלנו זה לדבר על הכל, בלי פילטרים ובהבנה מלאה שיש עוד נושאים רבים שקשורים לחתונה וחשוב לדבר עליהם.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
community content
11.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
תפסיקו לחשוב על מה אנשים חושבים, אבל...
15
15
מהירות:
שהם מילשטיין, חברת קהילה פעילה ושותפה גם במועדון 'כלות מספרות', שיתפה לפני מספר ימים פוסט חשוב שעוסק בנושא כל כך חשוב- מה יגידו? וברור שתמיד יהיה מי שיגיד משהו, השאלה היא איך אתם מתמודדים עם זה. השיתוף הזה יגרום לכולכם להבין שאפשר גם אחרת ולא הכל בחיים הוא שחור או לבן...

שהם מילשטייןשהם מילשטיין

להפסיק לדפוק חשבון?

"כשחשבתי לכתוב את הפוסט הזה, עיקר מה שרציתי לומר זה שהיום הזה הוא יום של פעם אחת בחיים, והוא ציון דרך. לכן, כל חתן וכל כלה צריכים לחשוב רק על מה הם היו רוצים שיהיה ויקרה בו מבלי לתת דין וחשבון. פאק איט אול, זה היום שלכם והוא יום חד פעמי שלא יחזור על עצמו יותר, ולכן אתם צריכים להיות העיקריים שאוהבים את מה שקורה ביום החתונה. אם יש משהו שלא מוצא חן בעיניכם עליכם לתקן אותו או לדאוג שלא יהיה, ולא לתת לאנשים אחרים להחליט עבורכם כי זה ש-ל-כ-ם-! ולא רק שזה אירוע חד פעמי בלבד, אלא שאפילו עם כל הניסיון והרצון הטוב פשוט אי אפשר לרצות את כולם, אי אפשר שכולם יסכימו ב-100% ויאהבו הכל ויתחברו. כולנו בני אדם ותמיד יהיו את אלה שיתחברו למשהו אחד יותר ואחרים שיתחברו אליו פחות. לכן, הניסיון שכולם יהיו מרוצים מיועד לכישלון מראש. בכל עניין החתונה (ולא רק, אבל לשם זה התכנסנו כאן) צריך פשוט להקשיב לגלי עטרי ולעשות 'רק מה שאת אוהבת, רק מה שאת חושבת, שיהיה לך טוב'. ואני לגמרי חושבת שזו גישה נכונה כפי שכבר הבנתם, אבל…"

יש גם אמצע מסתבר

"בגישה הזו יש גם סייגים, כי למרות שזה האירוע שלכם - אתם לא לבד. אם יש משהו שאתם רוצים לעשות אבל הוא עשוי לפגוע במישהו קרוב אליכם, אולי כדאי לחשוב עליו פעמיים. אני בטוחה שזה לא מה שאתם באמת רוצים.. ולדוגמה, אם יש משהו שאני רוצה לעשות לזכרה של אמא ז"ל בחתונה, אבל הוא יהיה כואב מידיי לאבא שלי, לאחים שלי, או לסבתא וסבא שלי (ההורים שלה) - אני לא אעשה אותו, וביחד נחשוב על דרך שבה זה יהיה טוב לכולנו".

אתם לא לבד. צילום: טוני בנישואתם לא לבד. צילום: טוני בנישו

Balance

כמו בכל דבר בחיים, גם בחתונה צריך למצוא באלאנס. חשוב לשמור על האיזון שבו תעשו כל מה שאתם אוהבים ורוצים ביום שהוא שלכם, אבל שגם לא תעליבו אף אחד אחר, במיוחד אם הוא קרוב אליכם.
אז הטיפ הוא כזה: תחשבו טוב טוב על איזה בני אדם אתם, ותעשו להפך. למה הכוונה? אם אתם אנשים שכל הזמן חושבים על האחר ומאוד אכפת לכם ממה חושבים עליכם, תנסו באירוע שלכם לתת יותר מקום לעצמכם, מה אתם הייתם רוצים שיקרה ומה אתם אוהבים באמת. ואם אתם מהסוג השני שפחות עסוק במה חושבים אחרים, תנסו לפתוח קצת את הראש ולבדוק אם יכול להיות שאתם עושים משהו שלא יטיב עם קרוביכם.

מוזמנים לפגוש ולדבר עם שהם  בקהילת הזוגות הסגורה שלנו, יש לה המון מה לתרום לכם בתהליך תכנון החתונה. מזל טוב ובהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
חתונה בצ׳יל- הפקת חתונה
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה ב-5,800 ₪ בלבד!
ככה תחסכו זמן, טעויות וכסף מיותר >>
ככה תחסכו זמן, טעויות וכסף מיותר >>
831
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת