מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סיפור החתונה של שלי ואפיק: הפתעה בשיא חתונת הקיץ

אם תשאלו כל כלה ממוצעת מה החשש הגדול ביותר שלה ביום החתונה, היא תענה מיד שהיא מתפללת שלא תהיינה הפתעות בגזרת מזג האוויר. כל אלו יכולים לפגוע בקלות ביום המאושר ולהחריב את האווירה, אבל לא במקרה של שלי ואפיק. גם באמצע יוני, כשמזג האוויר קצת השתגע, השניים לא הפסיקו להיות בטוב.אז איך הכל התחיל? 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
9.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סיפור החתונה של שלי ואפיק: הפתעה בשיא חתונת הקיץ
15
15
מהירות:
שלי ואפיק, בני 24 מאשקלון, הכירו בבר. אפיק ניהל את המקום, ושלי הגיעה לשתות ולבלות, וכבר בפעם הראשונה שנפגשו נדלק הניצוץ, והיחסים בין השניים התחממו במהירות. הצעת הנישואין הגיעה אחרי כמעט 4 שנות זוגיות, והיא הייתה מפתיעה ומרגשת: ערב פורים נפל בדיוק על יום ההולדת של שלי, והשניים חגגו במסיבת תחפושות עליזה. באיזה שהוא שלב התנגן ברקע השיר המפורסם Perfect של אד שירן, ושלי עדיין לא הבינה את הרמז. היא שאלה בתמימות: 'מישהו מתחתן ואני לא יודעת?', ורק אז שמה לב שאפיק כרע ברך מאחוריה. (סורפרייז!)

"מישהו מתחתן ואני לא יודעת?" צילום: יוניק פוטוגרפי

מסטודנטית לניהול קהילה, לכלה קלילה

כסטודנטית לפסיכולוגיה, הגיעה שלי למועדון כלות מספרות במסגרת הפרקטיקום - אחת מהיחידות שבחרה להכין היא היחידה של ניהול קהילות. האתגר היה ליצור מעורבות בקהילה, ויחד עם שותפתה לפרויקט וגלי מנהלת כלות מספרות הקימו את מיזם חתונה 101. שלי מספרת: "במהלך כ-5 חודשים למדנו והתנסינו בהמון רבדים פרקטיים של ניהול קהילה כמו עמידה בזמנים, עבודה בצוות, עבודה עם ארגון, הבאת תוצאות, מדידת העשייה, ניהול פגישות, ניהול אירוע דיגיטלי ועוד".

היא מוסיפה בהתרגשות: "זו הייתה חוויה מטורפת להיות חלק מפרויקט שעושה טוב, שמאפשר להרחיב את מעגל ההשפעה ויוצר חיבורים עם העולם האמיתי, שאחרי התואר. אין ספק שזה שיעור לחיים שישאר איתנו גם בהמשך".

כחלק מתהליך ארגון החתונה, הקהילה עם השיח הכנה שבה, עזרה לשלי להבין שההכנות לחתונה לא חייבות להיות קלילות וורודות, וזה בסדר. "השיח הכנה בקהילה חשוב לכלות שלא מכירות לעומק את עולם החתונות. כשרואים כלות מאושרות באינסטגרם, שבכיף בוחרות שמלת כלה ונהנות, קשה לדמיין את הצד הפחות סימפטי, את הלבטים וההתמודדויות. המקום של כלות מספרות והקהילה של 'הצילו התארסנו', מוריד מחיצות, ומעניק הרגשה של הכלה ושותפות".

שלי במפגש כלות מספרות. צילום: אריאל אריכאשלי במפגש כלות מספרות. צילום: אריאל אריכא

חתונה בטבע היא בטבע שלהם

מהרגע הראשון השניים ידעו שהחתונה שלהם תהיה חתונת טבע, ותתקיים במקום שקט וכפרי, קרוב לעיר מגוריהם אשקלון. הלוקיישן הנבחר היה גני הצבי במושב ברכיה. למה דווקא שם? שלי מסבירה: "אנחנו אנשים שאוהבים טבע וירוק בעיניים, ואוויר פתוח. המקום מוכר לשנינו בזכות הלוקיישן הפסטורלי, היחס המושלם של הבעלים והאוכל המצוין. במקום יש גם אולם סגור וגם גן פתוח, פסטורלי ומשגע כשברגע ריח נהדר של לוונדר, מרווה וריחן. בעיני – המקום האידיאלי לחתונה עבור אנשים שמחוברים לטבע".

"אנחנו אנשים שאוהבים טבע וירוק בעיניים". צילום: יוניק פוטוגרפי

טוויסט בעלילה: הפתעה ברגע השיא של החתונה

הכל היה מתוכנן עד לפרט האחרון, אך קצת לפני החופה, ציפתה לשניים הפתעה מיוחדת, שהכניסה טוויסט בעלילה: לאורך כל יוני היתה שמש קורנת וסאמר וויבז, אך ביום החתונה, כשעתיים לפני החופה, התקדרו השמיים במפתיע וגשם החל לרדת. כל כלה רגילה היתה נלחצת מהסיטואציה, אך לא שלי שלנו. היא תפסה את עצמה והחליטה לשחרר.

"הכל בזכות הצוות המהמם, החברים והמשפחה ששהו לצידי, ודאגו להרמת המורל".

המאפר והספר של שלי הרגיע אותה שוב ושוב: "התמונות הכי יפות יוצאות כשהשמיים קודרים", ו"אל תדאגו, זה מגניב שבצילומים יהיו גם שלוליות". בפועל, הצילומים היו מופלאים, ונראה כאילו צולמו בשני תאריכים שונים – גם בקיץ וגם בחורף. בתחילת האירוע – הצילומים מציגים שמיים כחולים ושמש, ובהמשך, בחופה ולאחר מכן - שמיים אפורים וגשם. גם החברים והמשפחה הרגישו שהזוג במצוקה, אז נרתמו לעזרה בדרך משלהם: הם שלחו הודעות תמיכה עם תחזיות לצפי קיצי יותר של מזג האוויר. גם הצלמים היו מאוד תומכים, מכילים ומשפחתיים וניסו להקליל את החויה ככל יכולתכם. "אין ספק, בזכות הגישה הכיפית שלהם הצלחנו להנות גם מהרגעים האפורים"

הצילומים נראו כאילו צולמו בשני תאריכים שונים – גם בקיץ וגם בחורף. צילום: יוניק פוטוגרפיהצילומים נראו כאילו צולמו בשני תאריכים שונים – גם בקיץ וגם בחורף. צילום: יוניק פוטוגרפי
"התמונות הכי יפות יוצאות כשהשמיים קודרים". צילום: יוניק פוטוגרפי

חופה ומסיבת ריקודים עד אור הבוקר

"החופה הייתה סופר מרגשת. הרב שחיתן אותנו, הוא הרב של המכללה למנהל בה למדתי, הרב דותן קורתי. הרב דותן היה הבחירה המושלמת עבורנו – אדם אמפתי, חייכן, שמלווה זוגות מתוך אהבה ושליחות. לפני החתונה הוא נפגש איתנו כדי לשמוע את הסיפור שלנו ושילב את הסיפור עם בדיחות קלילות ומרגשות תוך כדי החופה".

לאחר החופה, המשיכה החגיגה במסיבת ריקודים סוחפת במיוחד. הדיג'יי שבחרו, שאפו (שאפו עליו!) הצליח לקלוע לטעמם של 400 האורחים בזכות מנעד רחב של סגנונות שבחר (תסכימו איתנו שזו לא משימה קלה)."הוא קלע לטעם של כולם והרים את האווירה בצורה מושלמת, עד כדי כך שהחגיגה הסתיימה מאוחר ממש, ב- 04:00 לפנות בוקר (!). אם זה היה תלוי באורחים, הם היו ממשיכים עד הבוקר, אבל אני עצרתי אותם כי נפלתי מהרגליים". משתפת שלי בחיוך.

הרב שחיתן אותנו, הוא הרב של המכללה למנהל בה למדתי, הרב דותן קורתי. צילום: יוניק פוטוגרפיהרב שחיתן אותנו, הוא הרב של המכללה למנהל בה למדתי, הרב דותן קורתי. צילום: יוניק פוטוגרפי
הרגע המרגש של שלי ואפיק. צילום: יוניק פוטוגרפיהרגע המרגש של שלי ואפיק. צילום: יוניק פוטוגרפי
תוך כדי חופה. צילום: יוניק פוטוגרפיתוך כדי חופה. צילום: יוניק פוטוגרפי
מסיבת ריקודים סוחפת במיוחד. צילום: יוניק פוטוגרפימסיבת ריקודים סוחפת במיוחד. צילום: יוניק פוטוגרפי
אם זה היה תלוי באורחים, הם היו ממשיכים עד הבוקר. צילום: יוניק פוטוגרפיאם זה היה תלוי באורחים, הם היו ממשיכים עד הבוקר. צילום: יוניק פוטוגרפי

מתנות לאורחים בחתונה עם ערך חברתי

השניים העניקו כמתנות לאורחים בחתונה מניפות ממותגות שהזמינו מעלי אקספרס, וגם מגנטים, אבל גולת הכותרת באירוע היו המזכרות המיוחדות שהונחו במרכזי השולחנות. "החלטנו לקנות עציצי צמח ותבלין ב'משתלה מהלב', משתלה שיקומית-טיפולית, בה עובדים מתמודדי נפש כחלק מהתהליך השיקומי-טיפולי. העציצים הייחודיים שהכינו, שימשו גם כעיצוב שולחן וגם נלקחו כמזכרות בתום האירוע". (לעוד רעיונות למתנות שיגרמו לאורחים שלכם לחייך)

העציצים הייחודיים שהכינו, שימשו גם כעיצוב שולחן וגם נלקחו כמזכרות. צילום: יוניק פוטוגרפיהעציצים הייחודיים שהכינו, שימשו גם כעיצוב שולחן וגם נלקחו כמזכרות. צילום: יוניק פוטוגרפי

תנו שני טיפים חשובים לזוגות שבדרך?

שלי לא מהססת:
הטיפ הראשון והחשוב מכל הוא לשחרר: "החתונה שלנו היתה ביוני, ולא דמיינו שמזג האוויר יפתיע אותנו. אם התעוררתם ביום של האירוע, ודברים קורים לא כפי שציפיתם, אז נסו לשחרר, ולשים הכל בצד. אתם טרחתם ב-100%, ומה שקורה מכאן והלאה, כבר לא באחריות שלכם. נסו להקליל את היום, כדי שתוכלו לזכור אותו ולהיות נוכחים בו".

הטיפ השני שלנו לחתנים וכלות הוא לא לחשוש להאציל סמכויות: "זה לא הופך את האירוע לפחות 'שלכם'. אני ביקשתי מקרובי משפחה וחברים לסייע לי בארגון ולוגיסטיקה. למשל: רציתי שהשולחנות יראו בצורה מסוימת, אז ארגנתי מראש את הכל, והנחתי את החברים וקרובי המשפחה, אילו פריטים להניח ומתי לאסוף אותם בסיום האירוע. הכל בכדי לא להגיע לחתונה תחת מעמסה ולחץ, ולהצליח להשתחרר ולהנות".

נסו לשחרר, ולשים הכל בצד. צילום: יוניק פוטוגרפינסו לשחרר, ולשים הכל בצד. צילום: יוניק פוטוגרפי

הספקים שהפכו לשלי ואפיק את יום החתונה, ללא פחות ממושלם:

לוקיישן: גני הצבי, מושב ברכיה
קייטרינג: גני הצבי, מושב ברכיה
צילום סטילס: unique photography יוניק פוטוגרפי
איפור ועיצוב שיערניר אלקובי
דיג'יי: שאפו - מוסיקה בניחוח צרפתי Chapeau 
רב מחתן: הרב דותן קורתי
מעצבת שמלות כלה: סטודיו מדינה 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
טרנד 54 - Trend 54
מגנטים
טרנד 54 - Trend 54
המגנטים שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליהם
המגנטים שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליהם
305.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת