מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה בלתי נשכחת: ספקים מספרים על החתונות שלעולם לא ישכחו

אם יש מטרת על בתכנון החתונה (חוץ מעניין הרישום הפורמלי כמובן) - זו בוודאי המטרה להרים אירוע בלתי נשכח. זוגות רבים מתכננים את חתונתם באופן מדויק ומדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, שוכרים את שירותיהם של הספקים הטובים ביותר ומארגנים שלל אטרקציות. העיקר שהחתונה שלהם תהיה מיוחדת ובלתי נשכחת.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
18.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה בלתי נשכחת: ספקים מספרים על החתונות שלעולם לא ישכחו
15
15
מהירות:

כולם רוצים לנצוץ באינסטגרם עם ההאשטג הנחשק "חתונת השנה" וכדי לזכות בו הם מוכנים לעשות המון דברים שישאירו את האורחים על הרחבה ויגרמו להם לדבר על האירוע הרבה אחרי שהוא נגמר. 
מלבד בר מתוקים מפואר, הופעה של איזה אמן מוכר וזיקוקים בחופה - תפסנו לשיחה 3 ספקים שסיפרו לנו שדווקא האירועים הבלתי נשכחים והמרגשים ביותר היו בסיפורים האנושיים הבלתי שגרתיים.

עולה חדשה שנישאה לבחיר ליבה ללא חברים ומשפחה

על המקרה המרגש הזה סיפר לנו אהרון רון כהן, מעצב שמלות הכלה: "בשיאו של משבר הקורונה הגיעה אליי כלה, עולה חדשה מארה"ב שהחליטה להינשא לבחיר ליבה כאן בישראל. כשהיא רחוקה מבני משפחה ומהחברים, היא ובן זוגה ניסו לארגן חתונה צנועה בהתאם להנחיות הקורונה. משום שלא הייתה להם יכולת כלכלית הדרושה להפקת האירוע, הם פנו אליי באמצעות ארגון "מברוק" שמסייע לזוגות ללא עורף כלכלי להתחתן. הכלה הצעירה הגיעה אליי נרגשת ובפניי עמדה משימה לא פשוטה - ליצור עבורה שמלת כלה יפיפייה בתוך שבוע בלבד. 
עמדנו במשימה בהצלחה, הכלה נראתה נפלא, הייתה מאושרת וחגגה בחתונה קטנה אך מאוד מרגשת ובלתי נשכחת."


ריקוד בהפתעה של כלה ואביה

ריקודי זוגות, ריקוד של החתן אמו ושל הכלה ואביה הם תמיד מרגשים. עבור די ג'יי אמיר דהן זכורה במיוחד חוויה אחת מרגשת ובלתי נשכחת: "לפני כשנתיים ניגנתי בחתונה יפה ושמחה. לפני האירוע הכלה פנתה אליי וביקשה שאנגן בהפתעה שיר סלואו לריקוד שלה עם אביה. 
האירוע התקדם והיה באווירה צעירה ושמחה במיוחד. האורחים לא ירדו מהרחבה ולא מצאתי את הרגע המתאים לריקוד הסלואו שביקשה. במהלך כל האירוע חשבתי על בקשתה של הכלה וחיכיתי לרגע המתאים. 
לקראת סוף הערב ראיתי את אביה של הכלה עומד ליד הכספת ואת הכלה צועדת לעברו. ידעתי שזה הרגע הנכון והתחלתי לנגן את השיר שהיא רצתה. ברגע אחד שניהם עזבו הכל, צעדו לרחבה ורקדו יחדיו. זה היה רגע מאוד מרגש ואינטימי שלא אשכח".


החתונה שהפכה למסיבת אוזניות 

שנת הקורונה הוציאה מזוגות רבים מגוון פתרונות יצירתיים שאפשרו להם לקיים חתונה בהתאם להגבלות הנוקשות אבל באופן ייחודי ומלא בכיף ובשמחה. על אחת החתונות האלה סיפר לנו אופיר, הבעלים של "חוות אלנבי": "בעיצומו של משבר הקורונה, כאשר ניתן היה לקיים חתונות רק באוויר הפתוח ותחת שלל הגבלות, הגיע אלינו זוג נרגש שהיה נחוש לקיים חתונה שמחה למרות המצב.
לחתונה המצמצמת הגיעו פחות ממאה אורחים שנהנו ממסיבת אוזניות מטורפת ומיוחדת. היה מדהים לראות את כל הצעירים רוקדים ומשתוללים בלי הפסקה ואת האורחים המבוגרים נהנים מהשקט היחסי שהיה באירוע ומכך שיכלו לשבת ולדבר זה עם זה. החתונה הייתה הצלחה גדולה והאירוע היה ייחודי ובלתי נשכח".

HappyDaysWedHappyDaysWed | תמונה: חוות אלנבי

אירוע מוצלח ובלתי נשכח לא מסתכם רק באטרקציות ובקייטרינג משובח. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר להצלחת האירוע הוא בחירה נכונה של הספקים הטובים ביותר עבורכם. כאלה שידעו להוציא את המיטב מכל מצב, שיעניקו לכם שירות אישי וקשוב וישימו לנגד עיניהם מטרה אחת - לרגש ולשמח. 
איפה מוצאים ספקים כאלה?
אצלנו באתר תוכלו להתרשם ולקרוא עשרות אלפי חוות דעת של זוגות אמיתיים שיעזרו לכם לבחור את הספקים שילוו אתכם ביום הגדול שלכם. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
חוות אלנבי
אולמות וגני אירועים
חוות אלנבי
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
התארסתם? תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי! ממשיכים לחגוג את האהבה ♡ חתונות מיוחדות ואינטימיות אצלנו בחוות אלנבי. *יש מרחב מוגן* *עד 350 אנשים* כנסו לקרוא המלצות.
171.9K
רוצה לשמוע
הוספת חוות דעת