מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם

שנת תשפ"ד עוד רגע כאן, ואם זו שנת תכנון החתונה שלכם ואפילו השנה בה הכול יקרה, הכתבה הזו באה לעשות לכם סדר בהחלטות שהכי כדאי וגם באלו שלא כדאי לכם לקבל, מה אתם חייבים לעשות השנה ומה כדאי שתפסיקו ועכשיו.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
8.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם
15
15
מהירות:
חגי תשרי זו תמיד תקופה כזו של הסקת מסקנות. אנו מבטיחים לעצמנו מה נעשה (ומה לא נעשה) בשנה הבאה ומשתדלים לקיים. כשמדובר בחתונה שלכם, יש כמה דגשים חשובים שכדאי שתיקחו איתכם- אז קבלו את ההחלטות הכי חשובות לשנת החתונה שלכם גרסת עשו/אל תעשו:

עשו/אל תעשו בתחום המוזיקה לחתונות בהשראת The Mandatory Swing Band:
עשו:
1. במידה ואתם מזמינים להקה, בררו אם אתם רוצים או זקוקים להגברה במיקום בו היא תנגן. במידה ומדובר בקבלת הפנים, הלהקה תוכל להביא את ההגברה- אך בתוספת תשלום. לעומת זאת, אם הלהקה תנגן בארוחת הערב או במסיבה, ידרשו אמצעי הגברה 'רציניים' יותר ולכן כדי לבדוק אל מול מקום האירוע אם יש אפשרות לחיבור למערכת ההגברה הקיימת.
2. תפליגו עם הפנטזיות שלכם ונסו למצוא את איש/אנשי המוזיקה המתאימים ביותר עבורכם. יש בארץ להקות מסגנונות שונים ומוזיקאים שיהיו מוכנים ללמוד מגוון רחב של שירים עבור האירוע שלכם. אל תתביישו לבקש שיר מסוים או ז'אנר מוזיקלי שמוצא חן בעיניכם.
3. בחרו חבר או איש משפחה שיהיו אחראים על התקשורת עם הלהקה או ההרכב המוזיקלי שבחרתם. יש שאלות רבות במהלך האירוע: איפה להתמקם, מתי להתחיל ולהפסיק לנגן, למי לפנות לגבי התשלום וכו', ואלו דברים דינמיים שבהם אין צורך להטריד את החתן והכלה.

תפליגו עם הפנטזיות שלכם. צילום: בר חןתפליגו עם הפנטזיות שלכם. צילום: בר חן | תמונה: The Mandatory Swing Band - ג׳אז רומנטי וקברטי
אל תעשו:
1. אל תתנו משקל רב מדי לגחמות המשפחה, החתונה היא האירוע שלכם. עצמו עיניים ודמיינו מה יהפוך את האירוע להכי מיוחד, נעים ובלתי נשכח קודם כל עבורכם, ורק אחר כך עבור המשפחה והחברים. חשבו על פרמטרים כמו: גודל החתונה, תקציב החתונה, האוכל, המוזיקה והחשקים בליבכם.
2. אל תדחו את הזמנת הלהקה או איש המוזיקה לרגע האחרון. להקות וזמרים/ות מבוקשים עשויים להיות משוריינים לאירוע חודשים מראש. בנוסף, אם החלטתם לבחור בלהקה- נדרש תיאום מראש בין נגנים קבועים ולעיתים גם סאונדמן, לכן כדאי להזמין להקה לחתונה לפחות 3 חודשים מראש.
3. אל תוותרו על חוזה ובצעו תיאום ציפיות עם נגני הלהקה/ההרכב המוזיקלי/הזמר/ת. כמה זמן ינגנו, איפה, מהם התנאים (יש/אין הגברה, מקום מקורה או חוץ) וכמובן על תנאי השכר. כתבו מהי ההסכמה במקרה של ביטול אחד מהצדדים והיו מדויקים וברורים, על מנת למנוע וויכוחים מיותרים וחוסר בהירות בהמשך.

אל תדחו את הזמנת הלהקה או איש המוזיקה לרגע האחרון. צילום: יוסי חרסונסקיאל תדחו את הזמנת הלהקה או איש המוזיקה לרגע האחרון. צילום: יוסי חרסונסקי | תמונה: The Mandatory Swing Band - ג׳אז רומנטי וקברטי
עשו/אל תעשו בתחום שמלות הכלה, בהשראת אוהד קריאף:
עשו:
1.כשאת מגיעה למדידות לראשונה, בחרי מספר שמלות בגזרות שונות ובדקי איך את מרגישה 'בתוכן', כך תוודאי שאת מבצעת את הבחירה המדוייקת שמחמיאה למבנה גופך ולסגנונך האישי.
2. בחרי נכון את האדם שמלווה אותך לאורך כל הדרך. על אף שנהוג להגיע עם חברות ומשפחה למדידות, חשוב שיהיה אדם אחד שמעצים את החוויה החיובית שלך שיתן לך את העצות המדויקות ביותר, רצוי מישהו שהוא 'פאשן- אוריינטד' ויידע לייעץ לך מהמקום הכי נכון עבורך.

אל תעשו:
1. אל תסגרי שמלה לפני שסגרת אולם. אופי האולם או גן האירועים עלול להשפיע על בחירת השמלה, בהתאם למקום בו השמלה נלבשת.
2. אל תינעלי על סגנון אחד בלבד. לעיתים יש דיס-קורלציה בין איך שחלמת להיראות לבין מה שבפועל יחמיא למבנה גופך. 

בחרי מספר שמלות בגזרות שונות ובדקי איך את מרגישה 'בתוכן'. צילום: אלכס ליפקיןבחרי מספר שמלות בגזרות שונות ובדקי איך את מרגישה 'בתוכן'. צילום: אלכס ליפקין | תמונה: אוהד קריאף
אל תסגרי שמלה לפני שסגרת אולם. צילום: אלכס ליפקיןאל תסגרי שמלה לפני שסגרת אולם. צילום: אלכס ליפקין | תמונה: אוהד קריאף
עשו/אל תעשו בתחום הפקת וניהול האירוע בהשראת גל רזניק - מנהלת אירוע אישית
עשו:
1. עשו רשימה מסודרת לכל הספקים עם כל הדגשים שחשובים לכם. לדוגמא, תעדכנו את הצלמים עם מי תרצו להצטלם או דברים שחשוב שיצלמו כמו עמדת ברכות או החלפת לוק אם יש. 
2. תכנון חתונה זה תהליך קשוח ולפעמים אפילו מרגיש כמו רכבת הרים רגשית, בעיקר בשבוע האחרון. ההמלצה שלי? תקבעו דייט נייט כייפי שלא מתעסקים בחתונה בכלל כדי להתאפס ולהנות לפני! 
3.תעדכנו את התחייבות מול האולם אחרי שתסיימו את אישורי ההגעה בצורה מסודרת. שימו לב שאתם מתחייבים רק לכמות האורחים שאישרו הגעה ולא מכלילים את אלו שלא בטוחים שיגיעו. בנוסף, תבדקו אם ההתחייבות כוללת ילדים או שזו התחייבות נפרדת כדי לא לשלם עליהם בטעות יותר מידי. כדאי להתייעץ עם מנהלת האירוע החיצונית שלכם לגבי החישובים כי זה עשוי לחסוך לכם הרבה כסף ובעיות הושבה ביום האירוע

עשו רשימה מסודרת לכל הספקים עם כל הדגשים שחשובים לכם. צילום: סוף כהןעשו רשימה מסודרת לכל הספקים עם כל הדגשים שחשובים לכם. צילום: סוף כהן | תמונה: גל רזניק מנהלת אירוע אישית
כדאי להתייעץ עם מנהלת האירוע החיצונית שלכם, זה עשוי לחסוך לכם הרבה כסף. צילום: איזוכדאי להתייעץ עם מנהלת האירוע החיצונית שלכם, זה עשוי לחסוך לכם הרבה כסף. צילום: איזו | תמונה: גל רזניק מנהלת אירוע אישית
אל תעשו:
1. אל תחכו לרגע האחרון עם סידורי הושבה. תתחילו לסדר את כל האורחים שאתם יודעים שמגיעים בקובץ אקסל כבר כשמתחילים אישורי ההגעה. כך תוכלו לחסוך עבודה וזמן, להוריד את מפלס הלחץ ובהמשך תצטרכו רק לשבץ את האורחים במערכת.
2. אל תסמכו על הבטחות או התחייבויות בעל-פה. כל דבר שאתם סוגרים עם ספק/אולם/בר צריך להיות מגובה בחוזה או בכתב בצורה מסודרת כדי להימנע מאי נעימות ותקלות בגלל חוסר תקשורת.
3.אל תקחו על עצמכם משימות או אחריות ביום החתונה. ביום הזה אתם צריכים לשחרר מכל העבודה הקשה שהשקעתם בתכנון החתונה וליהנות! אם אין לכם מנהלת אירוע חיצונית שלוקחת את המושכות כבר יום לפני, כדאי לבקש מחברה טובה או קרוב משפחה שיתעסקו בכל הדברים האלו במקומכם - רק אל תשכחו לעשות להם רשימה מסודרת של אנשי הקשר, המשימות והדברים שחשובים לכם כדי שכלום לא יישכח. קחו בחשבון שאין כמו איש מקצוע שדואג לכם וזו לגמרי המלצת זהב. 

ואל תשכחו, הדבר הכי חשוב השנה הוא ליהנות מכל רגע ולהבין שזו תהיה אחת השנים המאושרות והזכורות ביותר של חייכם. המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אוהד קריאף
שמלות כלה
אוהד קריאף
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
52.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת