מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך לתכנן חתונת טבע מושלמת?

מזל טוב! סוף סוף החלטתם על לוקיישן לאירוע שלכם וקונספט קצת אחר? בחרתם להינשא בחתונת טבע ולקיים את האירוע שלכם באחד ממקומות האירועים בטבע? אם אתם בוחרים להינשא תחת כיפת השמיים, במיקום שלא בדיוק מוגדר כאולם אירועים, אנחנו כאן עבורכם. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא את כל הטיפים הטובים ביותר, מה לעשות ולא לעשות בתכנון חתונת טבע ומהם הסודות שהכי כדאי לכם לדעת, כבר משלב התכנון הראשוני.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
14.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך לתכנן חתונת טבע מושלמת?
15
15
מהירות:
אחרי ההצעה, בשלב בו אתם מתלבטים אם אולם או גן אירועים יתאים יותר לחתונה שלכם, ומחליטים לבסוף שלא זה ולא זה - השלב הבא הוא לקבל את העובדה שאתם הולכים על חתונת טבע. יש יתרונות רבים לחתונה מהסוג הזה, וגם חסרונות- כמו לכל דבר, אבל הדבר הברור שכולם מסכימים לגביו זו העובדה שחייב לשים לב לכל הפרטים הקטנים. על מנת להקל עליכם את התכנון, אספנו לכם את התשובות הטובות ביותר והטיפים הכי חשובים לשאלה הנצחית "איך לתכנן חתונת טבע מושלמת?"

השלב הבא הוא לקבל את העובדה שאתם הולכים על חתונת טבע.השלב הבא הוא לקבל את העובדה שאתם הולכים על חתונת טבע.

אחרי שהפיקה עשרות חתונות שונות מכל הסוגים, שיר בין יאיר משתפת אותנו בטיפים הטובים ביותר לחתונת טבע:

  • המרחק מבית האורחים: לרוב, חתונת טבע לא נמצאת בקרבת בתי מגורים ומכך משתמע שהחתונה רחוקה מביתם של רוב האורחים שלכם  וכדאי לזכור זאת. ציינו זאת כבר בהזמנה- בקשו מהם להביא איתם נעליים נוחות ולבוש חמים לשעות הערב במידת הצורך. בנוסף, זכרו לתת הכוונה מדויקת עד כמה שניתן למקום האירוע או אפילו לדאוג להסעות מנקודת איסוף שנוחה לרוב האורחים.
  • מעבר בין חללים: במידה והחלטתם להמשיך את החתונה במשך שעות ארוכות אל תוך הלילה, כי זהו אחד מהיתרונות של חתונת טבע שנמצאת לחלוטין בשליטתכם, יצרו מתחמים שונים- כך תוכלו להוסיף עניין ולאפשר לאורחים בשלב מסוים לעבור ל'חתונה חדשה לגמרי'.
  • אור בחשכה: שלבו ברחבה צמידים זוהרים ואלמנטים מוארים נוספים, שייראו מדהים בתוך ה'חושך של הטבע' וירימו את המסיבה. בנוסף, אורחים בדרך כלל אוהבים לקבל אביזרים במהלך המסיבה, זהו פרט שיכול להלהיב ולהרים את האווירה.
  • מוזיקה משולבת: בדקו את האופציה לשילוב להקה, הרכב נגנים או זמרים, בנוסף לדיג'יי באירוע שלכם. זה יבהיר לאורחים שלכם שהם הגיעו לערב מיוחד, בו יש מספר שלבים ומשהו לצפות לו לאורך כל הערב.
  • עיצוב אורות בשילוב הטבע: לא צריך לעצב כל פינה, אך כן חשוב ליצור אווירה. האירו את המקומות הנכונים, בנו את האפקט והתחושה שבה אתם בוחרים לאירוע שלכם. תאורה נכונה יכולה להפוך את האירוע לבלתי נשכח.

חשוב ליצור אווירה. צילום: איתמר כהן וניב בריגחשוב ליצור אווירה. צילום: איתמר כהן וניב בריג | תמונה: שיר בן יאיר הפקת אירועים

עידן כנפי, צלם שתיעד במצלמתו כבר מאות אירועים ומשתף כי הוא אוהב במיוחד לתפוס את הרגעים הקסומים ביותר ולגרום לזוג להרגיש כמה שיותר בנוח, משתף בטיפים שלו לחתונת טבע חלומית:

  • הגנה מהשמש: שימו לב שכדאי להקפיד על המון שמשיות ואביזרים אחרים שיספקו קירור וצל לאורחים שלכם, בעיקר בתקופת הקיץ, אבל גם בשאר עונות השנה בשעות החמות. זכרו שאין מזגן ואולם סגור 'לברוח' אליו.
  • הפוכים? באחריות!: אם החלטתם על חתונה הפוכה, כלומר חתונה בה קודם אוכלים ורק לאחר מכן מסיבת הריקודים מתחילה, אל תמשכו את השלב הראשון (קבלת הפנים) ליותר משעתיים. האורחים מתעייפים, מאבדים את הסבלנות ומתפזרים.
  • מנות קלילות: שימו לב שהמנות בקבלת הפנים יהיו קלילות: דגים חיים, סלטים וכו'. אנחנו לא רוצים להכביד על האורחים שלנו, דווקא בטבע כשהם באווירה הכי קלילה ונעימה.
  • לבוש קצר וצבעוני?: זהו טיפ מיוחד לחתונות טבע שמתקיימות בעונת הקיץ- תנו לאורחים שלכם לייפות את האירוע ולהרגיש הכי יפים ובנוחות שאפשר. ממליצים לכם אפילו לציין בהזמנה שקוד הלבוש הוא קצר, צבעוני ונוח.
  • דאגו לתאורה טובה: חשבו על זה כך- אם לא תדאגו לתאורה, יהיה חושך. שימו לב לנקודות בהן חשוב שתהיה תאורה טובה, גם עבור התמונות והזכרונות, כמו למשל: אזור החופה, אזור האוכל, אזור הכניסה ובנוסף, אזורים שיכולים להוות סיכון לאורחים- סלעים, עליות וכו'.
  • סטיקלייט לדרך צלחה: אם הכניסה למקום האירוע דורשת הכוונה ועזרה, פזרו סטיקלייטים לאורך כל שביל הגישה וסמנו את היציאות, על מנת להקל על האורחים.

עידן אוהב במיוחד לתפוס את הרגעים הקסומים ביותר.עידן אוהב במיוחד לתפוס את הרגעים הקסומים ביותר. | תמונה: כנפי צילום

אלי מתנה, דיג'יי מחברת HYPE, כבר עשה שמח בכל כך הרבה חתונות טבע, שהטיפים הגיעו לו באופן טבעי ולכן- הכי כדאי להקשיב לו:

  • השקיעו בהפקה: נכון, עלויות בחתונת טבע הן גבוהות מחתונה רגילה, אבל הפקה לא איכותית יכולה לפגום מאוד באירוע. בחרו מפיק/ה שמתעסקים בחתונות מסוג זה וזה יכול אפילו לחסוך לכם כמה עשרות שקלים ולשמור על הקסם הטמון בחתונה בשטח פתוח.
  • הלו, רועש כאן!: וודאו שאין במיקום בעיית רעש ושאין הגבלה עד שעה מסוימת. בדרך כלל קשה לבדוק אם קיימות בעיות כאלו לפני האירוע, אבל שווה לנסות, על מנת לא 'לכבות' את המסיבה ברגע האמת.
  • השקיעו במתחם המוזיקה: במת הדיג'יי, הגברה ותאורה הם 3 דברים שלא מקבלים מספיק חשיבות, אך יכולים לשנות את כל האווירה בחתונת הטבע שלכם.
  • הקלילו: תנו לעצמכם להרגיש את הערכים עליהם מבוססת החתונה שלכם: רוגע, שלווה, שקט, חופש וטבעיות. נכון שחתונת שטח יכולה לעיתים להלחיץ, אבל לאחר שסיימתם לתכנן הכל על הצד הטוב ביותר- שחררו והגיעו ליהנות.

במת הדיג'יי, הגברה ותאורה משפיעים על האווירה בעיקר בחתונת טבע. צילום: שמוליק חזןבמת הדיג'יי, הגברה ותאורה משפיעים על האווירה בעיקר בחתונת טבע. צילום: שמוליק חזן | תמונה: אלי מתנה, דיג'יי מחברת HYPE

קייטרינג ׳האיכר׳ משתפים אותנו בתובנות שצברו לאורך הדרך, כשהעניקו חוויה קולינרית שרוקמת לכם אהבה על הצלחת:

  • חשבו על התקציב: אחרי סבב שאלות קצר והבנת השוק, בנו אקסל מסודר בו תקציבו סכום מסוים לכל ספק, על מנת למנוע השתוללות כלכלית, שתשאיר אתכם עם בור בכיס. בסוף, חתונה ובייחוד חתונת טבע היא הוצאה כספית גדולה וכדי לעשות הכול בצורה המחושבת והשקולה ביותר.
  • אוכל זה כל הסיפור: לאחר חלוקת התקציב, בטח תשימו לב שכמעט 70% מהתקציב מוקדש לסוגיית הקייטרינג ומה שסביבו. בדיוק בגלל זה, השקיעו בקייטרינג טעים, במחיר נוח והכי חשוב- בחרו בספק שייתן לכם את תשומת הלב שמגיע לכם וייהנה איתכם כל הדרך אל החתונה.
  • צ׳ק ליסט לראש נקי:  הכינו לעצמכם רשימה של דברים שחייב לעשות ביום האירוע (או היעזרו בכתבה שהכנו בנושא- ממש בלחיצה כאן). הכניסו לרשימה גם דברים שנשמעים מובנים מאליהם כמו לאכול לפני, להביא איתכם בגדים חלופיים אם בחרתם בחתונת טבע מרוחקת ולשלוח מיקום מדויק של הלוקיישן בוואטסאפ לכל הספקים.
  • ספקים לפני הכל: אתם רוצים אירוע חד, מדויק, איכותי ושעונה על כל הציפיות שלכם- במיוחד בחתונת טבע בה יש הכי הרבה מקום לחלום. בדיוק מהסיבה הזו, סגרו את הספקים שאתם בטוחים לגביהם במהירות, כי בחורף כבר מתחילים להתמלא התאריכים לקיץ וחבל שתאלצו להתפשר כי הספק לא פנוי.
  • הכי חשוב, ליהנות מהדרך:  ארגון אירוע ובייחוד אירוע בטבע יכול להיות תהליך ארוך מלא ברגעים לא צפויים, אך עם זאת מהנה וכיפי. הקפידו ליהנות מהדרך ולקחת את משימת הארגון כדבר טוב ומגבש כזוג.

השקיעו בקייטרינג טעים, במחיר נוח והכי חשוב- בחרו בספק שייתן לכם את תשומת הלב שמגיע לכם.השקיעו בקייטרינג טעים, במחיר נוח והכי חשוב- בחרו בספק שייתן לכם את תשומת הלב שמגיע לכם. | תמונה: האיכר -תרבות של אוכל מקומי

אז אם בחרתם בחתונה בטבע, שימו לב לטיפים בכתבה ותהיו בטוחים, שתהיה לכם חתונה מושלמת. המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שיר בן יאיר הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
שיר בן יאיר הפקת אירועים
כל הספקים שמתאימים לכם, בתקציב שלכם!
כל הספקים שמתאימים לכם, בתקציב שלכם!
5.7K
עוד פרטים
logo
הייפ | HYPE
תקליטנים
הייפ | HYPE
HYPE MUSIC
HYPE MUSIC
686.8K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת