מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה בצל מבצע צבאי: הסיפור של יובל ותום

כשיובל ותום, זוג מהדרום שעתיד להינשא מחר, תכננו את החתונה שלהם, הם לא תיארו לעצמם ש-48 שעות לפני היום המאושר, יתחיל מבצע 'מגן וחץ' ויגרום לכך שיאלצו להעביר את כל מה שהכינו אל הצפון הרחוק. 



הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
9.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה בצל מבצע צבאי: הסיפור של יובל ותום
15
15
מהירות:

מהתיכון אל שדה החמניות...

השעון מתקתק לאחור, עוד 24 שעות, בשישי ה-12.5 בשעות הערב, יעמדו יובל דוליצקי ותום ברודסקי תחת חופה, אבל לא במקום בו תכננו. הזוג, שהכיר דרך חברים משותפים, הופתע לגלות בבוקר יום שלישי שהחתונה שלהם כנראה לא תתקיים כמתוכנן "שנינו גדלנו במועצה אזורית באר טוביה ואנחנו כבר עשור ביחד. בתקופת התיכון תום נסע לרילוקיישן של ארבע שנים עם ההורים שלו בארה"ב, והוא היה מגיע לארץ כל חופש גדול והיו לנו הרבה חברים משותפים. לא היינו ידידים או משהו כזה, אבל כשהוא חזר לארץ בסוף התיכון, הגיע למסיבת סוף השנה של השכבה שלנו והתאהב ממבט ראשון (תום מאשר את הגרסה!).

החלטנו להתחתן במשק של ההורים שלו במושב 'אורות', כי אנחנו אנשים פשוטים שלא אוהבים את הטררם סביב עולם החתונות. חשבנו שזה יהיה הכי אנחנו להתחתן במושב, חתונת שטח, פשוטה ואותנטית, כזו שתאפיין אותנו מ-א' עד ת'. הגענו בכל סופ"ש למשק והשקענו שם הרבה עבודה, לפני שלושה חודשים זרעו שם חמניות שפרחו בדיוק בזמן".

מבצע "מגן וחץ"

הבשורה על השינוי הגיעה אליהם יום לאחר שחגגו את טקס החינה שלהם, כשישבו ונהנו מהתמונות של האירוע "בבוקר יום שלישי אמא שלי התקשרה ואמרה שהתחיל מבצע, חשבנו שזו בדיחה לא מצחיקה. בהתחלה לא הבנו את המשמעות ואמרנו: 'יום יומיים וזה יגמר', אבל אחרי שדיברנו עם הספקים שלנו, הבנו שצריך לקבל החלטה- או שלוקחים סיכון ומשאירים את האירוע במקום המקורי או שמעבירים הכול למקום אחר. זה היה שברון לב מטורף ולקח לנו זמן לעכל את זה, אני לא בטוחה שעד עכשיו עיכלנו את העניין".

"הבשורה על השינוי הגיעה אליהם יום לאחר שחגגו את טקס החינה שלהם"
גיא הבעלים של 'אסאדו באבוקדו', הקייטרינג שלנו, כבר הציל אותנו פעם אחת כשלפני 3 חודשים ספק הקייטרינג הקודם שלנו ביטל במפתיע, הציע שנעתיק את החתונה ונקיים אותה במושב שהוא גר בו - מושב  'עמיקם' ליד בנימינה, כבר באותו היום נסענו לשם לראות. אחרי הרבה דמעות אמרנו לעצמנו שזה לא התפאורה, אלא האנשים והלכנו על זה. לכולם כאב הלב, גם לחברים ולמשפחה, כולם מהאזור ורצו שהחתונה תתקיים כמתוכנן במושב- אבל לאחר שהבינו את המשמעויות, נרתמו ועטפו וחיבקו אותנו.כל אחד קיבל משימה ויצאנו לדרך. חשוב לי מאוד לציין את הספקים שלנו ובמיוחד את גיא, שהוא כבר משפחה ועומר המפיקה שלנו שעבדה לילות כימים".

המפיקה שהצילה את המצב

ההירתמות של צוות הספקים היא משהו שלא רואים בכל יום, ומי שתומכת מאחורי הקלעים בכל זה היא עומר פציניאש, מפיקת ומנהלת האירוע. עומר עובדת כמפיקה של אירועים עסקיים לחברות כבר במשך כשלוש שנים, ומפיקה חתונות מפה לאוזן של קרובים ומכרים בלבד. 

"התחלנו בשלט רחוק, הייתי אמורה להיות מנהלת האירוע", מספרת לנו עומר. "הם מצאו בעצמם את הספקים והייתי איתם בכל עניין. לפני שבועיים הייתה לנו פגישת ספקים במקום המקורי במושב אורות והכל היה סגור. אבא של הכלה, יובל, הוא חבר טוב מאוד של אבא שלי וכך הגעתי אל הזוג, אבל בכל מקרה אני תמיד מתחברת רגשית כשמדובר בחתונה. זה האירוע הכי אישי ומרגש של כל אדם שמגיע למעמד הזה ומבחינתי זו זכות להיות חלק מזה ושהם בחרו בי.

פתאום ביום שלישי קמנו וקיבלנו הודעה מהכלה שהם שוקלים להעביר את האירוע בגלל המצב הביטחוני ואני חשבתי לעצמי 'איזה מצב בטחוני?' ורק אחר כך ראיתי את החיסולים, והבנתי שהם נמצאים באזור האזעקות והנפילות. שלמוני, מנהל הקייטרינג, שהולך איתי יד ביד באירוע הזה, הציע את המושב שלו ובנוסף פרסמנו פוסט בפייסבוק והרמתי טלפונים להמון בעלי שטחים וכולם הסכימו לקבל את הזוג במחיר סמלי או אפילו בחינם. זה היה בוקר של פתיחת חמ"ל, ביום שלמחרת היינו אמורים כבר להתחיל את ההקמות.
חשוב לי לציין שכל הספקים היו על "HOLD" ולא חשבו לרגע לעקם פרצוף או להעלות את המחיר, כולם היו בדריכות שיא וחיכו להנחיות. כולם נתרמו לעזור ונותנים את הנשמה כדי שהאירוע הזה יצליח.
בסופו של דבר, הכנו את עצמנו למקום מסוים והכל היה סגור, זה פותח דלת להרבה יותר בלתמ"ים, אבל אני מקווה שנלמד את השטח במהירות ונספק לזוג את היום הטוב ביותר שהם יכולים לדמיין".

מתוך אתר פיקוד העורף, הנחיות בעקבות המצב הביטחונימתוך אתר פיקוד העורף, הנחיות בעקבות המצב הביטחוני

הרבה יותר מקייטרינג

גיא שלמוני, הוא הבעלים של קייטרינג "אסאדו באבוקדו" ואיש הפקה עם וותק של 20 שנה בתחום האירועים, אך הפעם לא חשב שיגע בתחום ההפקה ובכלל, הגיע אל הזוג במקרה. "התקשר אליי חבר ושאל אם אני פנוי ב-12.5 ואמרתי שכן. הוא סיפר לי את הסיפור של הזוג מהדרום, שהקייטרינג הקודם ביטל להם 3 חודשים לפני האירוע. אני בדרך כלל לא עובד באזור הזה, זה רחוק מאוד מבחינתי, אבל ישר הסכמתי.

בחתונה הזו לא התעסקתי בכלל בהפקה, אבל קרה מה שקרה והרגשתי שאני חייב להתערב. אני אפילו לא זוכר מי אמר לי בבוקר יום שלישי שיש מבצע ואחר כך שמעתי שמעבירים את החתונה. בהתחלה הם חיפשו לעבור לאזור ירושלים ואמרתי שאתגייס גם כן לעזור בחיפוש לוקיישן אחר. פרסמנו פוסט בפייסבוק והמון אנשים הציעו את המקום שלהם אבל ביקשו כסף (היה גם מי שהציע עצמו ב-20 אלף ש"ח!) ובמושב שלי, עמיקם ביקשו רק 400 ש"ח כי הם לא תושבי המקום. אמרתי להם 'חבר'ה, המושב שלי שעה וחצי מהמושב שלכם בוייז, יש פה קהילה חזקה, בואו לכאן'. כתבנו פוסט בקבוצת הוואטסאפ של המושב וכולם נרתמו. עזרתי להם עם המועצה שתאשר את האירוע, ארגנו מקומות לינה להם ולאורחים במושב במחיר סמלי מאוד והעברנו הכל ב-3 ימים. ברגעים אלה גם סיימנו לסדר את הציוד והריהוט האלטרנטיבי הודות לחברת 'קיסר אירועים' שנרתמו למשימה בזמן אפס אחרי שספקי הציוד הקודמים מהדרום לא יכלו להגיע, אנחנו כבר ממש בישורת האחרונה".

כשאנו משוחחים עם גיא, ניתן לשמוע שהוא נותן הכל מכל הנשמה, ורק רוצה לעזור להפוך את האירוע הזה לטוב ביותר והלחץ כבר לא משפיע עליו, אולי מתוך הניסיון הרב "אני ראיתי כבר הכל בעולם האירועים, פעם הקמנו חתונה של 500 איש במקום חלופי בגלל גשם. המקרה הזה הזכיר לי את תקופת הקורונה, בה הייתי פוגש את הזוג רק בזום, מגיע למקום האירוע ורואה מישהי בלבן ואומר לה 'מזל טוב' וזו בכלל לא הכלה, אלא אחותה.
אבל אני יודע שהאורחים יעשו להם שמח פי שניים על מנת לפצות את הזוג ואני מרגיש שתהיה פה אווירה שמחה מאוד. גם המשפחות ייחודיות ומגניבות, האבא והחתן כאן עובדים עם מגרפות בידיים. בנוסף, אני מתכנן להם כמה הפתעות מבחינת הקייטרינג, שלא אוכל לספר לכם כאן כדי שלא יגלו- אבל יהיה שמח מאוד, למרות הכול".


אתם זוג במצב דומה? החתונה שלכם נתקלה באתגר לא צפוי? 
הנה הטיפים הטובים ביותר ממשתתפי הכתבה:

  1. בחרו את הספקים שיהיו שם עבורכם באש ובמים וידאגו לעשות את הטוב ביותר עבורכם בכל מצב. כשיש ספקים שעובדים מהלב, הם יעזרו בכל מצב.
  2. זכרו שבסופו של יום, סיבת האירוע היא אתם והאנשים האהובים סביבכם, אז גם אם התפאורה משתנה- האהבה נשארת.
  3. תחשבו תמיד על אופציה ב', אין לדעת מה יכול להתרחש ברגע האחרון- תנאי מזג האוויר, מצב ביטחוני או אפילו מגפה עולמית.
  4. עם ישראל אוהב לעזור, אז אל תתביישו לבקש עזרה מכל כיוון ומכל מכר. נצלו את ההירתמות והאופי הייחודי של העם שלנו.
  5. פרסמו את הבעיה ושתפו את העולם, לפעמים פוסט בפייסבוק יכול להציל את המצב. מוזמנים לשתף ב"מתחתנים למען מתחתנים - הקהילה".

הספקים האלופים בחתונה של יובל ותום:

הפקה וניהול אירוע- עומר פציניאש
בר- Dream team
הגברה ותאורה- ETL הפקות
דיג'יי- תומר שפר
ריהוט- קיסר אירועים

לסיכום, מבטיחים להשלים עבורכם את סיפור החתונה המלא כולל תיעוד מרגש והעיקר, שהאהבה מנצחת כל אלמנט חיצוני בכל מצב אפשרי. מזל טוב והמשך יבוא.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DREAM TEAM BAR
שירותי בר לאירועים
מחירים מיוחדים לחתונות קיץ >>
אלכוהול הוא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם?
אלכוהול הוא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם?
38.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת