מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ההשקה! כלות מספרות מחזור ו'

המחזור השישי של כלות מספרות יוצא לדרך, עם חמש כלות מיוחדות במינן, כל אחת מביאה עמה גוון אחר לקהילה ולכל אחת סיפור ייחודי משלה. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 10 דקות
community content
12.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ההשקה! כלות מספרות מחזור ו'
15
15
מהירות:
אירוע ההשקה האחרון של מועדון כלות מספרות לכבוד המחזור החדש נשא אופי אינטימי במיוחד, הכלות שיתפו אחת את השניה בנושאים אישיים, והחיבור ביניהן היה ניכר לעין.

כלות מספרות מחזור ו'כלות מספרות מחזור ו' | תמונה: אריאל אריכא

אז מה היה שם?

גלי רוזן-ביטון, מנהלת המועדון וקהילת הכלות, משתפת אותנו במפגש שהתקיים בדיוק לפני שבוע:
"המפגש הראשון נפתח בנימה רשמית למדי, במטרה להכיר ולחבר בין הכלות ברחבה המחודשת של תיאטרון הבימה. הדי הכלה המנטורית, ליוותה את הכלות החדשות, תמכה והכווינה כדי שירגישו בנוח לשתף. לאט לאט נשבר הקרח, ונוצרה אווירה נעימה, קלילה וזורמת. 
במחזור החדש כל כלה מגיעה מרקע אחר: אחת שייכת לקהילה הגאה, אחת שמרנית, אחת קלילה וזורמת. הכלות כל כך שונות זו מזו, שלדעתי, אם הן לא היו נפגשות כאן, זה לא היה קורה בשום מקום אחר. בסופו של דבר, לאחר השיחה המשותפת, הן גילו הרבה במשותף ביניהם: כל אחת מתמודדת בדרכה שלה עם יוקר המחיה והשלכותיו, עם ויכוחים עם המשפחה או בן הזוג, עם סטרס בעקבות עומס מטלות ועוד. ביחס למחזורים האחרים, מדובר במחזור שאותי אישית מאוד הפתיע. שמתי לב שכלות המחזור הנוכחי הן נועזות, מוכנות לשים את הדברים על השולחן ולא מתביישות לפתוח הכל".

במחזור החדש כל כלה מגיעה מרקע אחרבמחזור החדש כל כלה מגיעה מרקע אחר | תמונה: אריאל אריכא

קבלו בתרועות את הכלות של מחזור ו'


ענבל בר רפאל – הכלה הצבעונית
ענבל מתארת את עצמה ככלה צבעונית וסופר רומנטית. את החתונה היא מדמיינת בדיוק כמוה – מעוצבת בצורה רומנטית, עם מסר ברור על הנטיה של שתי הכלות - "Gay as hell" לדבריה.
ענבל משתפת: "אנו גאות במי שאנחנו ובאהבתנו, ולכן בחתונה שלנו יהיו דגלי גאווה והמון חברים ומשפחה שיקיפו אותנו בחום".
 כיוון ששתי הכלות "צפוניות" (מחיפה במקור) החתונה מתוכננת להתקיים בביסטרו דה כרמל בזכרון יעקב, אולם אירועים בלתי שגרתי, בתוך יקב הסטורי מהמאה ה-19, באווירה קסומה ואינטימית.
החצי השני: אוראל לוי, "אישה מהממת לבלות איתה את שארית חיי". השתיים צפויות להתחתן עוד כ-10 חודשים, ואם נהיה מדויקים יותר התאריך הרשמי של החתונה יהיה ב- 04.04.2024 (Save the date).

ביקשנו מענבל לשתף אותנו בדילמות מתהליך ארגון החתונה:
אם להיות כנה, יש לא מעט דילמות. למשל, האם נעמוד בהתחייבויות, בכל זאת התחייבנו לסכום מאוד גדול, והחיים כידוע הם דינאמיים. 
כמו כן, תמיד יש את הספק האם יגיעו רוב המוזמנים, ומה יקרה אם לא?
עוד עניין שקצת מטריד את מנוחתי: אנחנו נמצאות כעת בשלב של עיצוב החתונה. מחירי הפרחים והקישוטים הם לא זולים, ונעים בין 3000-12,000 ₪ לערב. אנו חוששות מהוצאות גדולות כל כך לערב אחד, ומצד שני חוששות גם לקחת את הסיכון ולעצב בעצמנו, ולאחר מכן להתאכזב מהתוצאה ביום האירוע. בנוסף, נשארו לנו כמה ארגונים שלא סגרנו: ספקים לסגור והכי חשוב, מציאת האדם הנכון שיחתן אותנו. למרות העומס, אני משתדלת להיות בוויב חיובי, ולא נותנת ללחץ להשפיע עליי יותר מדי. למזלי, בחרתי אישה מהממת לחיות איתה את חיי, שתומכת בי לאורך כל הדרך.
כמו כן, לשמחתי, מידת המעורבות מהחברים והמשפחה מדהימה, בין אם זו עזרה בבחירת ספקים וזריקת רעיונות להלך הרוח בחתונה.

שאלנו את ענבל האם היתה ממליצה לחברות/אחיות להצטרף למועדון כלות מספרות:
"אחרי האירוסין הייתי מבולבלת מאוד. לא ידעתי מאיפה להתחיל. נכנסתי לקהילה מטורפת של א.נשים שעוברים דברים דומים, ומדברים על כל מה שמאתגר בשיח פתוח וחברי. ממש הופתעתי מהפתיחות בקבוצה והרצון לעזור. אז לשאלתכם- כן, אני ממליצה בחום".

ענבל בר רפאל – הכלה הצבעוניתענבל בר רפאל – הכלה הצבעונית | תמונה: אריאל אריכא

שרון לוי – הכלה המודעת

שרון היא כלה אותנטית, שסיפרה לנו שיותר מצבע המפיות או האטרקציות, חשוב לה שהחתונה תהיה אותנטית ותשקף את הרצונות והשאיפות של שני בני הזוג. "אני לא רוצה חתונה שהיא שכפול של חתונה אחרת, אלא חתונה שנרגיש שהיא שלנו". שרון הרגישה שטוב לה לפרוק את תחושותיה וחוויותיה עם כלות בסיטואציה דומה, שכן היא עצמה האחראית העיקרית לתכנון וארגון החתונה.
החצי השני: "גל לוי (כן, יש לנו אותו שם משפחה!), אנחנו יוצאים לא מעט זמן ואוהבים עד הגג".
החתונה צפויה להתקיים על הצוקים של חוף הים, באולם האירועים 5.91 בנתניה.

ביקשנו משרון לספר לנו על המתנה שהביאה וקיבלה באירוע כלות מספרות, ומה היה הערך שלה עבורה?
"הבאתי ספל עם הכיתוב "להיות נוכחת ברגע", משפט מאוד משמעותי עבורי ובטוחה שגם עבור כלות אחרות. קשה שלא לחשוב מה יכולנו לעשות אחרת כדי שהחתונה תהיה טובה ומושלמת יותר, אבל צריך פשוט לשחרר ולהנות מהרגע - בכל זאת אנחנו עושים את הכי טוב שלנו ומתחתנים רק פעם אחת".

שרון לוי – הכלה הגולשתשרון לוי – הכלה הגולשת | תמונה: אריאל אריכא

בכלות מספרות אין מרדף אחרי "החתונה המושלמת"

מה שמייחד את המועדון הוא האותנטיות והתחושה שאנחנו משוחררות מרצון להוכיח את עצמנו:
"היופי בקהילה הוא שאפשר לדבר על הכל, לפתוח בצורה אותנטית גם אתגרים, קשיים וריבים עם המשפחה בלי להתבייש. זאת בשונה מקהילות אחרות שיש קצת מרדף אחרי "החתונה המושלמת", ואיך אני ככלה נראית בחוץ. במועדון אני מרגישה שלקשיים שלי יש מקום, ובכנות, יותר נוח לי לשתף כאן מאשר את המשפחה".

בכלות מספרות אין מרדף אחרי בכלות מספרות אין מרדף אחרי "החתונה המושלמת" | תמונה: אריאל אריכא

יסמין – הכלה שראתה הכל

היא אשת אשכולות של ממש: סטודנטית להנדסת חשמל ואלקטרוניקה ומאמנת כדורסל בבית"ר אשדוד. בעברה, עבדה באולמות אירועים, ומכירה מקרוב את התהליך המורכב של תכנון חתונה, על שלל האלמנטים שבו. יסמין מאורסת כבר חצי שנה, והחתונה שלה ושל בן זוגה, שניר, צפויה להתקיים באולם האירועים היוקרתי טרויה באשדוד.

אילו ספקים הם מאסט מבחינתך בחתונה הקרבה?
"אני לא מוותרת על השילוש הקדוש מבחינתי:
דיג'יי- חשוב לי שהקהל שלי לא ירד מהרחבה, יהנה מהמוזיקה ויעוף באוויר מהנאה!
אלכוהול- היא אומרת בחצי חיוך: מדובר בקהל חצי רוסי חצי פרסי, כמות האלכוהול שזורמת בשתי העדות האלה היא מטורפת ואיכותית בטירוף (ולא! לא רק וודקה וערק)
קייטרינג - עניין השפע מאוד חשוב לקהל הסובייטי, ככל שיש יותר אוכל זה מצביע על יותר שפע ולכן חשוב שהאוכל יהיה גם איכותי וגם שלא יחסר".

מה את מאחלת לעצמך ליום החתונה?
"
האמת, הציפיות שלי לא גבוהות במיוחד. בסך הכל רוצה לעבור את היום הזה בכיף ובלי אירועים לא נעימים. לצערי התנסיתי בתקריות לא כל כך נעימות בעבודה בתחום האירועים, אז אני כבר פחות או יותר מוכנה לתרחישים הבעייתיים מראש".

ואם כבר פתחנו נושא קצת אישי, מה החשש הכי גדול שלך מיום החתונה?
"
אני חושבת שהפחד הכי גדול הוא שלא תגיע כמות האורחים שהזמנו. כתוצאה מכך אני חוששת לריב עם אנשים שלא הגיעו, לנתק קשרים וכו'. אני חוששת מהתמודדות עם סיטואציה כזו, יש שיגידו שאני מגזימה, בעיני זה ממש לא אוברייטד. אני מאוד רגישה, בפרט בנושאים כאלו".

יסמין פרסמה פוסט בקבוצת הזוגות של מתחתנים למען מתחתנים, עם המון טיפים חשובים אותם שאבה מניסיונה בתחום האירועים, כמו טיפים לניהול זמן, וידוא ספקים, כמויות האלכוהול באירוע ועוד:
https://www.facebook.com/groups/mit4mit/posts/1308867559841026

יסמין – הכלה שראתה הכליסמין – הכלה שראתה הכל | תמונה: אריאל אריכא

טופז - כלה של החיים

טופז בת ה-25 מחדרה מתחתנת בעוד 7 חודשים, עם בן זוגה ירין בן דוד. השניים יחגגו באולם האירועים ארטיסטה בחדרה לא רק את אהבתם המשותפת, אלא גם את נצחונו של ירין על מחלת הסרטן.
בחתונה שלה היא מתכננת להנות ככל יכולתה, וגם בעיניה שלושת הספקים החשובים ביותר הם ספקי האוכל, ה- דיג'יי והאלכוהול.

מבחינת האוכל:
"חשוב לי שהאוכל יהיה טרי, מגוון והכי חשוב טעים. יצא לי לא פעם ולא פעמיים להיות באירועים עם אוכל לא מוקפד בלשון המעטה, ומה שהאורחים זכרו מהאירוע זה את הסטייק הצמיגי או את הדג חסר הטעם. מסתבר שאוכל רע יכול להרוס לאנשים את החוויה של האירוע". 

מבחינת הדיג'יי:
"בעיניי אירוע יכול לקום וליפול על האווירה, השירים והוויב הקיים באוויר. ברור לי שלא כל האורחים יתחברו לאותם שירים, אבל אין לי ספק שמוזיקת חתונות צריכה להיות שמחה ומרימה. לפני שסגרנו עם הדיג'יי ביקשנו שלאירוע שלנו יהיה סגנון משוגע ומטריף, כך שאף אחד לא ישאר לשבת על הכסא!"

מבחינת האלכוהול:
"
אם יש תחום שאני מוכנה להשקיע עבורו המון באירוע, זה אלכוהול איכותי. מבחינתי אלכוהול סופר פרימיום ומגוון רחב של משקאות חריפים באירוע שלי זה מאסט. בחתונה שלי יהיה את האלכוהול הכי טוב שיש, והמוטו שלי: ככל שיותר שותים, כך יותר שמח" (:

טופז בחרה לשתף בקבוצת הזוגות בפייסבוק חשש שמשותף לכלות רבות לגבי שמלת החלומות שלה:
"קניתי שמלת כלה ואני בתסביכים אני מתחתנת עוד קצת פחות מ7 חודשים והייתי במכירת חיסול של מעצב שמלות ממש מפורסם. מפה לשם אחרי 4 שמלות בערך בשמלה החמישית שמדדתי כולם עפו על השמלה ששמתי מאמא שלי שהייתה איתי למעצבים בחנות, עוד כלות שהיו וחברות שהתייעצתי איתן ששלחתי להן תמונות היא באמת הייתה יפה ומרוב המחמאות שקיבלתי עליה קניתי אותה 
אבל אחרי זה הבנתי שאני קצת לא שלמה איתה. זאת לא בדיוק שמלת החלומות שלי ועדיין כל מי שהראתי לה את השמלה עד היום עפה עליה ברמות אבל לי משהו לא יושב… 
מישהי נתקלה בסיטואציה כזאת ?! 
מה הייתן עושות? 
אני מפחדת שאני אתבאס על עצמי שלא הייתה לי את שמלת החלומות שלי ( כן אני יודעת שזה נשמע קצת מטומטם שמלת החלומות חחח)".

ולסיום, איך הגעת למועדון, ואיך מרגיש לך להשתייך לכאן?
"הגעתי לכלות מספרות דרך הפייסבוק. התחושה כאן היא מדהימה. מרגיש לי כל כך אמיתי ונכון להיות אחת בשביל השניה, אני מאושרת שרכשתי חברות טובות לחיים".

טופז - כלה של החייםטופז - כלה של החיים | תמונה: אריאל אריכא

לינוי – הכלה הצינית

היא אשדודית (רק על זה מגיע לה צל"ש), יצירתית, אנרגטית, מורה בבית ספר ומאוד אוהבת ילדים.
למועדון כלות מספרות הגיעה בעקבות פוסט של גלי, ומשם קצרה הדרך להרגשת שייכות וחיבור. 
"השיח בינינו הוא ממש מרגש! בא לי לחבק כל אחת ואחת מבנות הקבוצה". מועד החתונה שלה עם אדיר חזן, בן זוגה, עדיין לא ידוע.

שתפי אותנו בחשש טרי מהחתונה המתקרבת?
כתבתי פוסט חשוב בפייסבוק בו פתחתי את עניין המלווה בחתונה. בפוסט שחטתי פרה קדושה - האם מלווה היא בכלל עניין חובה בכל חתונה? 
https://www.facebook.com/groups/mit4mit/posts/1307427319985050

בעניין אחר, יוקר המחיה נוגע בכולנו. איך הוא נוגע בך בתור כלה?
גם אנחנו, כמו זוגות אחרים בתקופה הנוכחית, נאלץ להתפשר בכל מיני תחומים. למשל: חתונה עם כמות אורחים מצומצמת, באולם עם עלות סבירה לכל מנה (יש מקומות קטנים ובוטיקים עם מנות בעלויות אסטרונומיות) מעבר לכך אני לא מוכנה לתת יד למחירים המטורפים באיפור ותסרוקות, ולכן ככל הנראה שאאפר ואסרק את עצמי לאירוע.

איך היית מדמיינת את החתונה העתידית שלך?
"
קצת קשה לי לדמיין אותה בשלב כל כך מוקדם, אבל אני שואפת שהחתונה תהיה כמה שיותר שמחה. עד כדי כך שאם חייזר היה נוחת בחתונה משום מקום הוא היה אומר: איזה שמח פה! בא לי להשאר".

לינוי – הכלה הציניתלינוי – הכלה הצינית | תמונה: אריאל אריכא
אז לסיכום, כמו שאתם רואים, יש מנעד רחב של כלות, עם תחומי עניין והעדפות שונות, אך בסופו של דבר, אין כלה שלא רוצה לשתף בתחושות וברגשות, ולהרגיש שיש מי שמבינה אותה.

אהובות, תודה רבה ששיתפתן אותנו בהכנות המרגשות. אנו מאחלים לכן התארגנות נעימה וחוויתית, והמון מזל טוב!

בכלות מספרות - תמיד תהיה מישהי שמבינה אותך.בכלות מספרות - תמיד תהיה מישהי שמבינה אותך. | תמונה: אריאל אריכא

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
אריאל אריכא | צלם
צילום וידאו וסטילס
אריאל אריכא | צלם
זה לא עוד פרסום על הנחה או מבצע
זה לא עוד פרסום על הנחה או מבצע
101.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת