מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה הפוכה - מה זה אומר? ואיך עושים את זה נכון?

יש חתונות להן שלבים מובנים,"לפי הספר": מתחילים בקבלת הפנים, ממשיכים לחופה המרגשת, משם עוברים לריקודים, לסלואו הצמוד של שני בני הזוג ומקנחים באפטר פארטי ברחבת הריקודים. לכל אחד מהשלבים, יש דגשים וטיפים חשובים שכדאי לשים לב אליהם. ומה קורה כשסדר האירועים משתנה?




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
23.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה הפוכה - מה זה אומר? ואיך עושים את זה נכון?
15
15
מהירות:
בטח יצא לכם להיות בחתונה הפוכה, כאשר אחרי החופה מגיעים הריקודים עוד לפני האוכל, או חתונה בה תחילת האירוע מוקדשת לאוכל, לאחר מכן ריקודים ורק לקראת הסוף, מגיע רגע השיא של האירוע – החופה. יצאנו לשטח לבדוק ולקבל תובנות וטיפים חשובים לכל אחד משלבי החתונה, וכיצד מגיבים כשהסדר משתנה או כאשר יש שיבוש בתוכניות. יהיה מעניין :)

כל התובנות והטיפים החשובים לכל אחד משלבי החתונה.כל התובנות והטיפים החשובים לכל אחד משלבי החתונה.

האדרנלין מטפס: שלב קבלת הפנים

ברוכים הבאים לשלב המרגש ביותר באירוע, בו ההתרגשות והאדרנלין מתחילים לטפס בהדרגה. קבלת הפנים היא ההתכנסות והחיבור ביניכם לבין האורחים, וזה הרגע בו הקסם מתחיל.

איך נבחר את המוזיקה שתגרום לקסם לקרות?
ירון מג'וי מיוזיק משתף אותנו בתהליך: "אני עורך עם הזוג פגישת מוזיקה, בה אנחנו עוברים על כמה רעיונות מתוך פלייליסט אוריינטלי וכיפי שיצרתי, ולאחר מכן אני מכוון את הזוג לשירים הנבחרים. הרוב הגדול של הזוגות מתחבר לפלייליסט, ואלו שפחות שולחים לי כיוונים אחרים, כדי שאצור רשימה מוזיקלית מותאמת עבורם.


איך משדרגים את קבלת הפנים בחתונה?

עמי משירותי בר דרים טים, מציע לעשות זאת עם עמדת קוקטיילים. 
בעיניו, שלב קבלת הפנים הוא קריטי לחימום האווירה ואין מתאים יותר מקוקטייל צונן ואיכותי.
בקבלת הפנים נדאג לקוקטיילים מסוגים שונים, וכן יין ושתיה קלה. המטרה של השתיה היא לגרום לאורחים להיכנס למוד, ולהכין את עצמם לקראת אירוע ארוך ומרגש.

עמי מדגיש כי בחתונת צהריים או בחתונה שמתקיימת בקיץ, יש יותר ביקוש לקוקטיילים ומשקאות קלילים ופרשים כמו שייק פירות, ולעומת זאת בחתונות ערב או באירועי חורף, יש יותר ביקוש למשקאות חמים ועשירים כמו יין אדום, ויסקי וכדומה.

ומה עושים בקבלות פנים שלא מתקיימות באולם, אלא נניח, בים?
הייחודיות שלנו בדרים טים, היא בהקמת עמדות בר בים. בניגוד למה שכולם חושבים, ניתן להעמיד בר בחתונה בקלות, גם בתנאי שטח מאתגרים. גם בחתונה שמתקיימת בים, אנו מגיעים עם רכבי השטח שלנו ואין בעיה להכניס את כל הציוד לתוך הים.

חתונת צהריים או בחתונה שמתקיימת בקיץ, יש יותר ביקוש לקוקטיילים ומשקאות קלילים ופרשיםחתונת צהריים או בחתונה שמתקיימת בקיץ, יש יותר ביקוש לקוקטיילים ומשקאות קלילים ופרשים | תמונה: DREAM TEAM BAR
הייחודיות שלנו בדרים טים, היא בהקמת עמדות בר בים.הייחודיות שלנו בדרים טים, היא בהקמת עמדות בר בים. | תמונה: DREAM TEAM BAR

דה ביג מומנט: שלב החופה

הגענו לביג מומנט, רגע השיא של החתונה. השלב בו תישבר הכוס ותהפכו לזוג באופן רשמי.
ברגע הזה, כל כלה שואפת להראות במיטבה.

איך משתלבת המאפרת והמסרקת בשלב החופה?
 נויה, מאפרת ומעצבת שיער לכלות משתפת אותנו שהיא מגיעה חצי שעה לפני הרגע הגדול, ונכנסת לתמונה עם טאצ' אפ מרענן, ומדגישה לכל כלה באהבה: אם את לא רוצה שהאיפור ימרח, תזהרי לא להתנשק עם יותר מדי דודות :) "אני לא משתלבת בשלבים מוקדמים של החתונה, כמו קבלת הפנים. אני מגיעה כחצי שעה לפני שהחופה מתחילה, כדי לרענן את הכלה, הן מבחינת התסרוקת והן מבחינת האיפור".

ומה את עושה בחתונה הפוכה?
בדרך כלל אני מגיעה מראש לאירוע, מצוידת באקסטרה סבלנות. יום החתונה הוא מאוד גמיש ודינמי, ובתור מאפרת ומסרקת נדרש ממני לזרום עם הלו"ז שקבעו החתן והכלה. כשנאמר לי שהחתונה הפוכה, אני מרשה לעצמי להגיע יותר מאוחר, אבל כשאני מגיעה אני נותנת את כל כולי. היו כלות בחתונה הפוכה, שהיה להן חם בשלב החופה, ורצו לשנות את התסרוקת לפזורה ומרושלת. אני משתדלת לזרום עם השינויים, ולעשות זאת בחיוך".

תני דוגמא לשינוי שביצעת בלייב, שדרש ממך גמישות?
מקרה מעניין שזכור לי היה בחתונה שהתקיימה בים. האוויר היה לח ומלוח, ולכלה התחשק לשנות את התסרוקת לחופשית יותר. היה חשוב לה לא להגיע לחופה בתסרוקת כל כך מוקפדת, כך שלא ישימו לב אם משהו נהרס. בדרך כלל, בחופות בים או בטבע, אני ממליצה על איפור קליל יותר, ותסרוקת פחות מוקפדת".

נויה נכנסת לתמונה עם טאצ' אפ מרענן לפני הרגע הגדול -החופה. צילום: ישראל פרסינויה נכנסת לתמונה עם טאצ' אפ מרענן לפני הרגע הגדול -החופה. צילום: ישראל פרסי | תמונה: נויה | מאפרת ומעצבת שיער לכלות
"אני משתדלת לזרום עם השינויים, ולעשות זאת בחיוך". | תמונה: נויה | מאפרת ומעצבת שיער לכלות

איך המוזיקה משתנה לקראת השלב המרגש ביותר של האירוע?

ירון מג'וי מיוזיק מציין שלקראת החופה יש התרגשות ומתח באוויר, וויב כייפי כזה שכולם יודעים שמתקרבים לרגע השיא של הערב. "הסט האוריינטלי שאני מציע לזוג, נע בעדינות בין שקט רגוע לקצבי רגוע, לקראת החופה, כדי ליצור תחושת ציפיה. בשלב שבירת הכוס, אני תמיד מפתיע עם שיר חדש ומרגש שלא תוכנן מראש".

"לקראת החופה יש התרגשות ומתח באוויר, וויב כייפי כזה שכולם יודעים שמתקרבים לרגע השיא". | תמונה: ג'וי מיוזיק

האם יש מקום לאלכוהול בשלב החופה?

עמי משירותי בר דרים טים, משתף ששלב החופה הוא שלב שקט יותר מבחינת אלכוהול, אך יש אורחים שאוהבים להרים כוסית לכבוד החתן והכלה. הוא מוסיף: "כשהאווירה מתחילה להתחמם, כלומר ברחבת הריקודים ובאפטר פארטי, יש יותר מקום לצ'ייסרים וקוקטיילים, בהתאם להעדפת הזוג".

"יש אורחים שאוהבים להרים כוסית לכבוד החתן והכלה". | תמונה: DREAM TEAM BAR

ומה בגזרת העיצוב?

דבורה יצחק, מעצבת אירועים בפרחים, מתייחסת לבקשות שהיא מקבלת לשלב החופה: 
"לפני שאני מתחילה לעצב אני שואלת את הזוג כמה שאלות ומנסה להבין מהו ה"חלום העיצובי" שלהם. לרוב ההתנהלות תהיה מול הכלה, והחתן יזרום. חשוב לי להדגיש, שלא לכל אחת ברור מה היא בדיוק רוצה, ולכן יחד אנחנו בונות ויוצרות את עיצוב החלומות עבורה. נרד יחד לפרטים, כגון: היכן לתת את הדגש העיצובי, נבנה יחד את הסגנון, צבעי האירוע וצבעי הפרחים וכן תוספות שישדרגו את האווירה, כמו נרות למשל".

היו מקרים בהם הרגשת שהתוכנית המקורית משתבשת?
לא מזמן, בתקופת מבצע מגן וחץ, חתונה שהיתה אמורה להתקיים באחד מיישובי הדרום, הועברה לעיר אחרת. נדרשתי לבצע שינויים ברגע האחרון, מעיצוב אירוע חלקי לעיצוב מלא: לאתר שוזרת מהרגע להרגע ולשנות את ההזמנה של הפרחים כך שתספיק לכל העיצוב הנדרש. כל זה בהתראה מאוד קצרה.

היה אפילו מקרה אחד שזכור לי בו שיניתי בלייב את עיצוב החופה.
יצרתי שביל חופה עם שטיחים ושילבתי כמה צבעים. כשהכלה הגיעה, היא מאוד התחברה לעיצוב, אך ביקשה שהשטיחים יהיו באותו גוון. במקום להרגיש לא טוב עם עצמי ולהתבאס על הטרחה, שמחתי שהיא אומרת לי מה שהיא חושבת, ועוד יותר שהייתי ערוכה מראש עם שטיחים נוספים. אז כמובן שעשיתי את השינוי, עם מיקום אחר של השטיחים והיא יצאה מרוצה.

אני והכלה בונות ויוצרות את עיצוב החלומות עבורה ועבור החתן שלה. צילום: מאור גרידישאני והכלה בונות ויוצרות את עיצוב החלומות עבורה ועבור החתן שלה. צילום: מאור גרידיש | תמונה: דבורה יצחק | עיצוב אירועים בפרחים
מעיצוב אירוע חלקי לעיצוב מלא. צילום: מאור גרידישמעיצוב אירוע חלקי לעיצוב מלא. צילום: מאור גרידיש | תמונה: דבורה יצחק | עיצוב אירועים בפרחים

מהפכה של שמחה: רחבת הריקודים

אחרי שלב החופה העוצמתי, הקהל מתחיל להתעורר מחדש ולמלא את הרחבה. איך דואגים שהקהל ישאר ברחבה עד לסוף האירוע? "בדרך כלל, הזוגות לא יודעים מראש איך השלב הזה עומד להיות", מסביר ירון מחברת ג'וי מיוזיק, "אני מכוון אותם כיצד לנהל את הדברים, כך שהקהל ישאר על הרחבה כמה שיותר זמן. אני נמצא עם האצבע על הדופק כדי שלא רק תהיה מוזיקה טובה אלא גם שהרחבה לא תהיה ריקה, אפילו לשניה.

הטיפ שלי לזוגות: וודאו שכל האטרקציות, צילומי המגנטים והגימיקים שאתם מחלקים לאורחים, הכל הכל ישאר ברחבה. למה זה חשוב? ברגע שהקהל מתחיל להתפזר, קשה מאוד לאסוף אותו בחזרה, ואורחים מוצאים את עצמם בדרך החוצה. אני מנסה לשמור על רחבה מלאה ומכוון את לוח הזמנים בהתאם: אם הכלה והחתן רוצים להחליף בגדים, כדאי לעשות זאת במהלך ההפסקה, ולא בזמן הריקודים, כדי שעד שמסתיימת ההפסקה, הזוג יוכל כבר להיות ברחבה ולרקוד עם כולם.

ומה לגבי הבחירות המוזיקליות?
בפגישה המקדימה מחליטים מראש אילו שירים ינוגנו במהלך החתונה, לפי שלבי האירוע. לכן, מקרים בהם יש חוסר הסכמה על המוזיקה, הם נדירים מאוד. גם אם מתרחשת אי הסכמה, אנו דואגים לאלטרנטיבות, שמספקות את כל הצדדים". (מתקשים להחליט באילו שירים לבחור? מוזמנים לצפות בכתבה מיט4מיוזיק – להיטים לכל שלב בחתונה).

"לא רק שתהיה מוזיקה טובה אלא גם הרחבה לא תהיה ריקה, אפילו לשניה". | תמונה: ג'וי מיוזיק

עם כל הריקודים האלו, איך שומרים על הלוק?

נויה, מאפרת ומעצבת שיער לכלות, עם הטיפ שלה לעמידות האיפור בשלב הריקודים: "הרבה פעמים במהלך האירוע, ובפרט בשלב הריקודים, החתן והכלה מזיעים והפנים שלהם מבריקות. הטיפ שלי הוא פשוט ונוח - הצטיידו בטישו סופח שומן. המצאה מהפכנית, סופחת שומן שמשאירה את העור במראה אחיד לאורך כל האירוע".

הספקים שלנו שיתפו אותנו בטיפים ובאתגרים שלהם, אך כעת זה הזמן להקשיב לליבכם ולבנות את החתונה בהתאם לויז'ן שלכם. רוצים להגיע מוכנים יותר לכל אחד משלבי החתונה? מוזמנים לבלוג שלנו, לטיפים, תובנות והרבה השראה מזוגות שכבר שברו כוס. שיהיה במזל!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DREAM TEAM BAR
שירותי בר לאירועים
מחירים מיוחדים לחתונות קיץ >>
אלכוהול הוא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם?
אלכוהול הוא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם?
45.5K
למימוש ההטבה
logo
נויה | מאפרת ומעצבת שיער לכלות
איפור כלות
איפור ועיצוב שיער ב-2,500 ₪
כלה, מתחתנת בקיץ הקרוב? שימי לב🫶🏼
כלה, מתחתנת בקיץ הקרוב? שימי לב🫶🏼
45.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת