מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

גני אירועים בשפלה: המקומות הכי טובים באמצע הדרך

אתם גרים בירושלים אבל רוב האורחים שלכם מהמרכז? הכנתם את רשימת האורחים והבנתם שתצטרכו למצוא מקום ביניים שיהיה נוח לכולם? אם אתם מחפשים גן אירועים מומלץ שיענה על כל הדרישות שלכם וגם יהיה נוח להגעה לכל האורחים, ליקטנו בשבילכם כמה גני אירועים בשפלה שיהיו הפתרון המושלם בשבילכם. 







 | זמן קריאה: 3 דקות
3.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
גני אירועים בשפלה: המקומות הכי טובים באמצע הדרך
15
15
מהירות:

ירוק על המים  

גן אירועים ירוק על המים קיים כבר 26 שנים והוא ממוקם בקיבוץ חולדה בלב גן ירוק ורחב. הוא מחולק לשני אזורים: הגן הפתוח והאולם, והוא מיועד לאירועים של עד 500 אורחים.

בגן הפתוח יש אזור נפרד לקבלת פנים עם רצפת דק, מסביבה דוכני אוכל ובמרכז נערכת החופה. האירוע עצמו מתקיים על שפת הבריכה (יש יותר קסום מזה?). 

האולם נמצא בצד השני של המתחם, הוא מופרד מהגן הפתוח והוא פועל בכל ימות השנה. לאולם יש גן נפרד לקבלת הפנים - גן "פלורנטין" שמעוצב בסגנון אורבני ומשרה תחושה תל אביבית בלב הקיבוץ. תוכלו לקיים את החופה וקבלת הפנים תחת כיפת השמיים באזור פתוח או בתוך המתחם המקורה, לפי בחירתכם.

גרייס - גן אירועים אורבני 

גרייס הוא מתחם אירועים שנפתח בשנת 2017 והוא ממוקם באזור התעשייה של ראשון לציון. המתחם מיועד לאירועים של עד 400 אורחים והקונספט שעומד מאחורי המקום הוא שילוב בין יוקרה של מלון ניו יורקי לקסם של גן רומנטי, וכל זה במיקום נגיש. 

בגרייס תוכלו לחגוג חתונה אורבנית בשילוב של קלאסיקה רומנטית. קבלת הפנים והחופה נערכות בגן קסום עשיר בצמחיה, מוקף פינות חמד וספסלים ומקושט בגרילנדות שיוצרות אווירה קסומה. פנים המקום מעוצב עם שולחנות עץ מסיביים, פסלים ופריטים ייחודיים.

גני אירועים בשפלהתמונה: גרייס

גן ורדים  

מתחם אירועים גן ורדים ממוקם במחלף גן ורדים בראשון לציון. הוא משתרע על פני 12 דונם של צמחייה ומשלב בין טבעי לאורבני. בגן ורדים ניתן לערוך אירועי חורף וקיץ תחת כיפת השמיים במראה טבעי ונינוח, או באולם סגור ומעוצב והוא מיועד לאירועים של עד 650 אורחים. את הבחירה בין אירוע גן או אירוע משולב תוכלו לעשות אפילו 24 שעות לפני האירוע. 

גני אירועים בשפלהתמונה: גן ורדים

הנחלה המקום לאירועים  

בשנת 2003 הוקם מתחם אירועים הנחלה בתוך חוות עצי הדר ופקאן סביב בריכה (שהיתה בעבר בריכת השקיה) מול מושב בית עובד. אם חלמתם על גן אירועים בטבע, זה המקום בשבילכם. כשהוקם מתחם האירועים, כדי לא לחבל באופי הטבעי של המקום, הושארו על כנם האורווה, הצריפים, בית הבאר ומבנה בית האריזה שבמקום. בשטח הנחלה פועלת סדנת תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות "סדנת שקמים" וחלק מהכנסות האירועים מהווה תרומה להפעלתה.  

המקום פועל מחודש מאי ועד אמצע חודש אוקטובר והאירועים נערכים בגן פתוח והוא מיועד לאירועים של עד 600 אורחים.  

גני אירועים בשפלהתמונה: הנחלה

צל הדומים מתחם אירועים ביער בן שמן 


אם אתם רוצים לחגוג חתונה בטבע, כאן תרגישו את הטבע האמיתי. מתחם צל הדומים נמצא בלב שמורת הטבע נאות קדומים, מוקף במרחב של יער בן שמן והוא מיועד לאירועים של עד 600 אורחים. השבילים בשמורה מסודרים ונגישים והתשתיות עונות על כל הצרכים של האורחים, כך שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מהטבע בנוחות. אל החופה תצעדו בין בריכות מים, עצי רימון ותאנה ומתקנים חקלאיים עתיקים. 


גני אירועים בשפלהתמונה: צל הדומים
אז לא משנה איזה סגנון של גן אירועים לחתונה אתם מעדיפים – גן לחתונה בטבע או חתונה בסגנון אורבני, אם חלמתם על חתונה בגן אירועים עם עיצוב מודרני או עם אווירה של פעם. אתם כבר לא צריכים המלצות על גן אירועים מאף אחד, עם כל המידע שיש לכם כאן אתם רק צריכים לבחור!  

גני אירועים בשפלהתמונה: הנחלה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צל החורש
גני אירועים
צל החורש
חתונת קיץ 2024 בתנאים מיוחדים!
חתונת קיץ 2024 בתנאים מיוחדים!
227.8K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת