מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חיסכון בהוצאות החתונה- הטיפים שתמצאו רק בקהילת הזוגות

מועדון #כלות_מספרות מתעדות את תהליך החתונה שלהן בקהילת 'הצילו התארסנו' ובנוסף, מעלות שאלות ודילמות מחיי היומיום של כלה.שוהם מילשטיין, כלה מספרת ומהממת, העלתה פוסט חשוב ממש שעוסק בנושא שאין זוג שלא מוטרד ממנו- הוצאות ועלויות גבוהות בחתונה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
community content
10.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חיסכון בהוצאות החתונה- הטיפים שתמצאו רק בקהילת הזוגות
15
15
מהירות:
שוהם מילשטיין - כלה מספרת.שוהם מילשטיין - כלה מספרת.
התגובות של חברי הקהילה לפוסט היו תומכות ומשתפות, מה שעוד יותר ריגש היתה ההודעה של אלה פחטר צדוק בפרטי בהמשך לפוסט של שוהם, התפתחה בין השתיים שיחה וטיפים ששווים זהב בכל הקשור לחיסכון בעלויות החתונה.

אלה פחטר צדוק, כלה וחברת קהילה שהתחתנה ב-25/12/22, הרעיפה על שוהם כמות טיפים שלא איפשרו לה להישאר אדישה וכמו שאמרה שוהם "הייתי פשוט חייבת לבקש ממנה את אישורה לפרסם את כולם כאן, כי למה שרק אני ארוויח מכל הידע הזה כשכולכם יכולים לקבל אותו גם? אלה המקסימה הסכימה מיד, וכל זאת מבלי שנכיר זו את זו, בכלל בכלל! 
הכל הודות לקהילה המדהימה הזו כאן, שגרמה לשתינו להרגיש קרובות כלכך כדי שנוכל לגלוש לשיחה שכל מטרתה הייתה פשוט לעזור".

"למה שרק אני ארוויח מכל הידע הזה כשכולכם יכולים לקבל אותו גם?".

וכדי שגם אתם תהנו מהטיפים המעולים של אלה, ריכזנו עבורכם את ההמלצות השוות שלה, שווה לעבור על כולן כי הם פשוט ואוווו!

1. חסכו על קישוטים! תחשבו על זה שכל אירוע הוא דרך של האולם לשווק את עצמו בבת אחת להרבה אנשים, הם לא ירצו לעשות לעצמם פדיחות ע"י מקום שלא נראה טוב.. האולם יקשט במידה מספיקה אם הם לא יראו כוונה מצדכם, כדי לחסוך לעצמם פדיחות.

2. אם אתם לוקחים עציצים כמתנה לאורחים, השתמשו בהם כמרכזי שולחן! גם יפה, וגם חסכני!

3. לא לחסוך בנעליים! הרגליים שלך חשובות ביום עצמו ובימים שאחריו, שמרי עליהן! ע"פ אלה, זוג אחד של עקב 3-4 ס"מ יספיק לכל היום כל עוד הוא נוח, מחזיק טוב ועם תמיכה נכונה בכף הרגל.

4. תוכלו להכין קישוטים לרכב מסרטים ממוחזרים שתוכלו להשיג מחברים שמתחתנים לפניכם, פשוט במקום שיזרקו את הסרטים לפח תבקשו שיגיעו אליכם!
 בנוסף, יש טושים שניתן לצייר איתם על הרכב, תוכלו להשתמש בהם כדי לקשט בעצמכם, בעזרת חברים שמציירים יפה או אפילו בעזרת האורחים הצעירים שלכם!

5. השתדלו לחפש מאפרת שהיא גם מעצבת שיער, זה יחסוך לכן בעלויות כי במקום להביא 2 בעלי מקצוע, תוכלו להביא רק אחת.

6. שאלו את הצלם שלכם על דיל לצלם מגנטים, מתכון בטוח לחסכון!

7. אל תתפשרו על תופרת דרך הסטודיו! תקחו אחת טובה שאתם סומכים עליה שתעשה בדיוק את מה שאתן מבקשות, כדי שלא יהיו בעיות. גם אם זה עולה קצת יותר, זה שווה את התסכול והכאב ראש!

8. במדידות השמלה כשעושים תיקונים וקיצורים, אל תעמדי רק זקוף כמו שמבקשים ממך, כי ביום החתונה עצמו לא תעמדי זקוף כל הזמן, את תעמדי טבעי ביציבה הרגילה שלך.

9. בבחירת התמונות לפיתוח לטובת תלייה במקום ההתארגנות ומעל לעמדת הצ'קים והברכות, תבקשי ממישהו קרוב לבחור את התמונות הכי יפות ומגוונות. מהסיבה שלאותו אדם שתבחרו אין קשר רגשי לתמונות, הוא יהיה הכי אובייקטיבי שיש.

10. אם את רוצה לשלב גיבסניות בשערך, כדאי שתקני את הפרחים 3-4 ימים לפני החתונה כי אלה פרחים עמידים שישרדו בלי בעיה וכך תוכלי לנצל את הימים שלפני החתונה לטיפול בבלתמי"ם קריטיים שיצוצו, ולא על פרחים.

11. תתעקשי על אקסטרה מייקאפ בערכת הטאצ' אפ! עדיף שיהיה יותר מהדוגמית הקטנה שהמאפרת תיתן לך מאשר שיחסר!

12. תנסו להתעקש בחוזה מול האולם שאם לא מגיעים למס' המבוגרים המינימלי בהתחייבות שילדים ייספרו כמבוגרים, כדי שתשלמו רק על אקסטרה מנות ילדים במידה ותעברו את המס' בהתחייבות.

13. על Canva לא צריך להכביר במילים. בחודש הראשון מסלול הפרימיום הוא בחינם ותוכלי לעצב באמצעותו הזמנות, תפריטים ואפילו את מסגרות המגנטים שלכם! השקעה של כמה שעות ואתם יוצאים הכי מרוצים בעולם עם בדיוק מה שאתם אוהבים ועם חסכון כלכלי!

14. בעיניי הוא הטיפ החשוב ביותר: קחי בחשבון שלא הכל יתנהל בדיוק כמו שרצית, בסופו של דבר החתונה הולכת להיות 4-5 שעות מחייך, וזה הכל! אז תשתדלי להיות רגועה, לשחרר ופשוט להנות! הזכרון שלך יהיה הכי טוב שיש אם תשחררי ופשוט תהני מהיום שלך ומבן הזוג שלך.

זאת רק עוד דוגמא מעולה לחיבורים המרגשים שנוצרים אצלנו בקהילת הזוגות 'הצילו התארסנו', מה שמוכיח כל פעם מחדש, שקהילה אמיתית היא קהילה שיודעת לחבק, לעזור ולהיות שם עבור החברים שלה כשצריך.
ולך אלה, תודה רבה! בשם כולנו!

אם אתם עדיין לא בקהילה המהממת שלנו, זה הזמן 🙂 
"טוב שיש קהילה מאחוריך"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

35
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
חתונה בצ׳יל- הפקת חתונה
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה ב-5,800 ₪ בלבד!
ככה תחסכו זמן, טעויות וכסף מיותר >>
ככה תחסכו זמן, טעויות וכסף מיותר >>
17.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת