מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כשכל מחזורי המועדון נפגשו: סיקור אירוע נשף "כלות מספרות"

מועדון "כלות מספרות" הפך בשנה האחרונה לאחד מעמודי התווך המרכזיים שלנו ב-mit4mit. בשנה האחרונה נולדו ארבעה מחזורי כלות מספרות ששיתפו, חלקו, התייעצו וגם ייעצו לכל קהילת המתחתנים שלנו, אז החלטנו להרים אירוע שכל כולו לכבודן ובשבילן. בין האוכל המעולה, הקוקטיילים המצוינים והאווירה הקסומה נוצר לו מפגש מרגש ואינטימי בין נשים וזוגות, שסבב סביב כנות, פתיחות ורגעים בלתי נשכחים עבור כולנו.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
57.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כשכל מחזורי המועדון נפגשו: סיקור אירוע נשף "כלות מספרות"
15
15
מהירות:
"מפגש מרגש ואינטימי בין נשים וזוגות" | תמונה: טוני בנישו
"הקוקטיילים המצוינים והאווירה הקסומה" | תמונה: טוני בנישו

מועדון הכלות שהפכו למשפחה

גלי רוזן-ביטון, מנהלת הקהילה ומועדון "כלות מספרות", מספרת על המחשבה שהייתה מאחורי האירוע: "מפגש השיא היה הרגע שלנו להגיד תודה לכל הכלות של המועדון, להיפרד מאלו שכבר התחתנו ולקבל בברכה את המחזור הרביעי של הכלות שהצטרפו אלינו. המפגש הזה לצד החוויה הדיגיטלית שהן עוברות ביחד היה מדהים". החיבור שנוצר בין הכלות רק ממחיש עד כמה הצורך שלהן אחת בשניה הוא גדול. בכל רבעון אנחנו מגייסים כ-6 כלות שמתעדות ומשתפות את תהליך תכנון החתונה שלהן בקהילת 'הצילו התארסנו' ובבלוג הכתבות שבאתר. הכלות מדברות על כל התהליך שמאחורי הקלעים בלי פילטרים ומסכות, גם על הדברים הפחות זוהרים כמו דימוי גוף, מתח בזוגיות, אתגרים פיננסיים ומערכות יחסים מורכבות עם המשפחה".

"המפגש הזה לצד החוויה הדיגיטלית שהן עוברות ביחד היה מדהים" | תמונה: טוני בנישו
"הכלות מדברות על כל התהליך שמאחורי הקלעים בלי פילטרים ומסכות" | תמונה: טוני בנישו
מוטיב ה"ביחד" הוא אחד המרכזיים ברעיון שמאחורי המועדון. תכנון החתונה הוא הליך שלפעמים מרגיש בודד, אבל המועדון הופך אותו לשונה לחלוטין: "הבנו שהזוגות רוצים מקום להרגיש בו שייכים, בלי שאף אחד ישפוט אותם כשהם מדברים על הכאבים שלהם. הכלות במועדון נותנות את הפתח לדבר על הדברים כמו שהם, ונוצרים המון חיבורים מתוך הקהילה שהמקור שלהם הוא המועדון והחשיפה של הכלות. יש המון חברויות שנוצרו בין הזוגות, כי כשהם סובבים סביב משהו כל כך אמיתי מהחיים, ולא רק סביב הנוצץ והזוהר של החתונה, זה מחבר".

המזכרת הכי יפה מהאירוע - עמדת הצילום של BOXOהמזכרת הכי יפה מהאירוע - עמדת הצילום של BOXO | תמונה: טוני בנישו
כדי להתאים את המגוון לקהילה, נבחרות למועדון כלות שכל אחת מהן מביאה איתה משהו קצת אחר: "הכלות שנבחרות לקחת חלק במועדון הן כלות שיש להן משהו להגיד לעולם הזה, ואת היכולת להשפיע מתוך סיפורי החיים שלהן. לכל אחת מהן יש סיפור חיים או אג'נדה שמייצגים מגוון אנושי מדהים. אנחנו רוצים לתת ייצוג לכמה שיותר צבעים, גוונים וסיפורים, ועוזרים לכלות להוציא החוצה את האמת שלהן כדי לעזור לכלל הזוגות. ביחד זו מעטפת מדהימה שמקלה על תכנון החתונה, שמגיעה בדרך כלל לצד קריירה תובענית או עומס בלימודים. ההתלכדות הזו יחד עם נשים נוספות שמדברות את אותה השפה יוצרת משהו יוצא דופן".

"נוצרים המון חיבורים מתוך הקהילה שהמקור שלהם הוא המועדון והחשיפה של הכלות" | תמונה: טוני בנישו
"לכל אחת מהן יש סיפור חיים או אג'נדה שמייצגים מגוון אנושי מדהים" | תמונה: טוני בנישו

"חתונה בלי חתונה" באירוע שכולו חיבורים

אחרי שנה מאז שהושק מועדון כלות מספרות, הגיע אירוע השיא שהתקיים בגן האירועים "יער עין חמד". אל האירוע הוזמנו כל 24 הכלות שלקחו ולוקחות חלק במועדון, יחד עם בני הזוג שלהן וצוות mit4mit. האירוע כולו התנהל באווירת חתונה עם עיצוב יפהפה, הפקה, ארוחת ערב מושקעת, בר קוקטיילים וכמובן מסיבה ברחבת הריקודים.

ארוחת ערב מושקעת הודות לשף המוכשר של יער עין חמדארוחת ערב מושקעת הודות לשף המוכשר של יער עין חמד | תמונה: טוני בנישו
בר קוקטיילים איכותי - מבית קוקטייל אקספרסבר קוקטיילים איכותי - מבית קוקטייל אקספרס | תמונה: טוני בנישו
מסיבה עם מוסיקה מעולה של די ג'יי פרץ גלסמסיבה עם מוסיקה מעולה של די ג'יי פרץ גלס | תמונה: טוני בנישו
איזה כיף היה!איזה כיף היה! | תמונה: טוני בנישו
עדי לב, כלה מספרת ממחזור ד', מספרת לנו קצת יותר: "באירוע היתה אווירה ממש טובה. זה הרגיש כמו חתונה רק יותר אינטימי - הרגשנו ממש בבית, שזה מפתיע בתוך מתחם אירועים גדול. בחוץ היה גשם שמאוד הוסיף לאווירה, עם שולחן ארוך וערוך שהרגיש מושקע וחגיגי מצד אחד, ומצד שני אינטימי, חם ומיוחד. חיכיתי וציפיתי לראות את בנות המחזור שלי פנים אל פנים, וזה הרגיש כמו לפגוש חברות קרובות למרות שמעולם לא נפגשנו לפני זה. היה כיף לפגוש גם את הכלות ואת בני הזוג שלהן מהמחזורים הקודמים, וגם בר, בן הזוג שלי, מצא את עצמו מדבר עם חתנים אחרים, משתף אותם ומתייעץ איתם על האולמות וגני האירועים שביקרנו בהם. גם המפגש עם הספקים היה מהנה. הרגשנו שחשבו עלינו לאורך האירוע, וכל ההתייחסות הייתה מאוד אישית. המפגש רק העצים את התחושה שהמועדון הוא המקום לדבר בו על הכל, שבו אני יכולה לשתף בכל הדברים הטובים והפחות טובים, להתייעץ על דברים שנויים במחלוקת, ולדעת שיהיו שם בנות שמבינות אותי לחלוטין. מעבר לזה, אני חושבת שזו ממש שליחות לשתף בעצמי בקהילות, ולפתוח דברים שלא תמיד נעים לגעת בהם. אני יכולה גם לספר שהפוסטים שאני מפרסמת בקהילה מובילים לתגובות ופניות מאוד אישיות של הזוגות, אז החשיבות של המועדון מוכיחה את עצמה".

"זה הרגיש כמו חתונה רק יותר אינטימי", מזכרת מושלמת לאירוע - BOXO | תמונה: טוני בנישו
הכלה הדי ממחזור ד' מספרת שמשחקי הגיבוש באירוע עזרו לכולם להיפתח ולשתף: "המשחקים עזרו לנו להכיר גם את הכלות וגם את הזוגות, והיה להם ערך מוסף גדול בלגרום לנו להתחבר יחד. במשחק אחד כל זוג קיבל שתי שאלות ובחר על איזו מהן לענות, אז אני ונדב, בן הזוג שלי, בחרנו לספר מי הציע למי ואיך. במשחק אחר כל אחד מבני הזוג קיבל שני אלמנטים מצוירים, אחד של שפם ואחד של שפתיים. ישבנו אחד ליד השני בעיניים עצומות ונשאלנו שאלות כמו "מי יותר רגשן?" או "מי מבשל טוב יותר?", וגם שאלות שקשה יותר לגעת בהן. הרעיון היה לראות מה כל אחד מבני הזוג חושב, ולגלות עוד פרטים על החיים המשותפים שלנו. כל הזוגות באו בראש של לצחוק, לשתף, לגלות דברים חדשים ולעשות כיף ביחד. היה כיף להכניס את בני הזוג לעולם שלנו. מצד אחד הם יודעים שאנחנו בקשר בוואטסאפ ובפגישות זום, אבל מצד שני אין להם באמת מושג מה אנחנו עושות במועדון. פתאום זה היה חיבור כזה שהיה מהנה לכולנו".

"בחרנו לספר מי הציע למי ואיך" | תמונה: טוני בנישו
"הרעיון היה לראות מה כל אחד מבני הזוג חושב, ולגלות עוד פרטים על החיים המשותפים שלנו" | תמונה: טוני בנישו
גם הכלה שהם ממחזור ד' מספרת שהמפגש היה מאוד משמעותי בשבילה ובשביל בן הזוג, ישי: "שנינו מאוד מעריכים את הארגון של האירוע הזה. היתה תחושה שחשבו על כל מה שצריך ואפילו מעבר, וזה מעורר הערכה. באירוע פגשנו קבוצה גדולה של זוגות שלא הכרנו לפני, והיה כיף להתראות ולהיפתח - גם ככלות וגם כזוגות. כ'כלה מספרת' אני לוקחת את החלק של השיתוף בצורה מאוד רצינית, כי אני מרגישה שזו הסיבה שבגללה אני חלק מהקהילה. אני מאוד מצפה להמשיך ולשתף על הדרך שלי, להיחשף לעוד טיפים ועצות מחברי הקהילה ולעזור לחברי הקהילה עם פניות שאני מקבלת בפרטי. יש הדדיות מדהימה בלתת ולקבל דרך המועדון הזה, ומאוד חשוב לי לקחת בה חלק".

"פגשנו קבוצה גדולה של זוגות שלא הכרנו לפני, והיה כיף להתראות ולהיפתח" | תמונה: טוני בנישו

"יער עין חמד" - האווירה מתחילה כאן

אחד הדברים שחשבנו עליהם לפני האירוע הוא המקום שבו הוא ייערך. רצינו למצוא מקום שמשדר על אותו גל כמו המועדון שלנו - גל של קסם, חמימות ומשפחתיות, יחד עם סביבה טבעית יפהפיה. מתוך המחשבה הזו הגענו ל"יער עין חמד".

"גל של קסם, חמימות ומשפחתיות", עיצוב מהמם של מרים פרץ | תמונה: טוני בנישו
במקום נמצאים שני מתחמים בלב היער. האירוע נערך במתחם הגדול והמקורה שחומם היטב, ומוקף בזכוכיות שמשקיפות על היער הירוק שמסביב. צוות המתחם מספר על ההתרגשות שבאירוח המפגש: "לארח אצלנו את הכלות והזוגות היה מאוד מרגש. אנחנו נמצאים בקשר עם צוות מתחתנים למען מתחתנים כבר שנים ארוכות ושמחנו מאוד להיות חלק מהמפגש הזה. המקום שלנו נמצא בנוף של הרי יהודה, יושב על טרסות בבנייה עתיקה וטבעית עם הרבה עצי אורנים וחורש טבעי מסביב. החוזקות של הטבע מתחברות יחד עם הקולינריה והבישול המתקדם אצלנו, שבמרכזו עומדים ניקיון, חשיבה מחוץ לקופסא ושפע. האירוע הרגיש אינטימי וחמים תחת התקרה השקופה ובין החלונות השקופים, יחד עם אווירת החורף שבחוץ. שמחנו מאוד לראות שהזוגות נהנו אצלנו, רקדו ברחבה, עשו הרבה שמח ולא רצו ללכת גם אחרי שהאירוע הסתיים. זו היתה חוויה מלאה בקסם".

"החוזקות של הטבע מתחברות יחד עם הקולינריה והבישול המתקדם" | תמונה: טוני בנישו
"על האווירה ניצח פרץ גלס" | תמונה: טוני בנישו

ובנימה אישית: תודה היא מילה קטנה עם משמעות גדולה

צוות מתחתנים למען מתחתנים מודה ומעריך את השותפים שלנו להצלחת אירוע השיא של מועדון כלות מספרות.
תודה גדולה לדני מור המפיקה שהייתה אחראית לחבר בין הקצוות, לנהל בפועל ולדאוג שהכל יהיה בול!
תודה ליער עין חמד שאירחו אותנו בליל חורף קר עם לב חם בלוקיישן הכי קסום שיכולנו לבקש ועם תפריט שלא מבייש מסעדת שף.
תודה לצלם טוני בנישו שתיעד כל רגע, תפס בעדשה כל חיבוק וכל חיוך ובזכותו זכינו לראות את האירוע מהצד - ולהתרגש.
תודה לדי ג'יי פרץ גלס שלא השאיר אף-אחד-! בכיסא, גם באירוע אינטימי ומצומצם וגרם לרחבה להיות האזור הכי חם וכייפי.
תודה לאלכס מקוקטייל אקספרס על קוקטיילים ומשקאות שעשו לנו טוב (תרתי משמע ;)
תודה לצוות BOXO על עמדת הצילום ה-כ-י מהממת שהשאירה מזכרת מתוקה לכל אחד ואחת.
תודה למעצבת מרים פרץ על עיצוב קסום, רך ומדויק שהתאים לאווירה.

תודה אחרונה לכלות המדהימות של מועדון #כלות_מספרות על היותכן חלק מאיתנו.

מועדון כלות מספרות - אירוע השיאמועדון כלות מספרות - אירוע השיא | תמונה: טוני בנישו

אז איך מסכמים? בהזמנה אישית

אחרי שקיבלתן הצצה פנימה אנחנו שמחים להזמין גם אתכן, הכלות של mit4mit, להצטרף אלינו! במהלך חודש פברואר יחלו המיונים למחזור החמישי של המועדון. מחזור חדש, מרענן ופורץ דרך, ונשמח מאוד לקבל את הפניות שלכן ולצאת איתכן לתהליך המיון. 

ובכל מקרה, גם הכלות שלא יתקבלו מוזמנות תמיד להצטרף לקהילות שלנו ולשתף במה שעובר עליכן - אנחנו נמצאים כאן בשבילכן. נתראה במפגש הבא!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

33
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
שירותי בר לאירועים
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
75.3K
עוד פרטים
logo
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
תקליטנים
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
"פרץ האלוף עשה לנו חתונה מהסרטים 🤩"
23.7K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת