מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מסכמים את שנת 2022 ב-MIT4MIT

שנת פעילות נוספת של ׳מתחתנים למען מתחתנים׳ הגיעה לסיומה, ובמבט לאחור - 
זו הייתה שנה פשוט נהדרת!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
12.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מסכמים את שנת 2022 ב-MIT4MIT
15
15
מהירות:
כמו שאתם כבר יודעים הפלטפורמה שלנו היא כל כולה בשבילכם ולמענכם, ואין ספק שמי שעשו את השנה הזו למוצלחת אלו אתם. בניחוח תחילתה של שנת 2023, אספנו את כל המידע, הנתונים והמספרים על הפעילות שלכם ושלנו לאורך כל שנת 2022. אז מה היה לנו כאן?
 
בקצרה: בשנת 2022 כתבתם יותר חוות דעת, יצרתם קשר עם יותר ספקים, השתמשתם באופן עקבי במפיק החתונות הדיגיטלי שלנו וכמובן לקחתם חלק אדיר בשיתוף תכנון החתונה שלכם דרך הקהילות שלנו. בואו לראות את הנתונים המלאים שאספנו לכם כאן ותרימו לעצמכם, כי כל מה שקורה פה הוא בעצם בזכותכם.

״אין ספק שמי שעשו את השנה הזו למוצלחת אלו אתם״.״אין ספק שמי שעשו את השנה הזו למוצלחת אלו אתם״. | תמונה: Tony Benichou Photography

תמיד אתם משתפים, אבל השנה בכלל: חוות הדעת באתר מיט4מיט

כמו בכל שנה, גם ב-2022 היה לנו חשוב לאפשר לכם לכתוב חוות דעת כנה ואותנטית על הספקים שליוו אתכם ביום המאושר ביותר בחייכם. לאורך השנים כתבתם באתר שלנו מעל 230,000 חוות דעת, כש-28,000 מהן נכתבו רק השנה! לשמחתנו, מבין כל חוות הדעת שכתבתם ב-2022, 95% היו חיוביות וקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר. כ-5% מחוות הדעת לא קיבלו את הדירוג המלא ומאפשרות לספקים ללמוד מטעויות, להשתפר וכמובן לקבל את המשוב השקוף והכן ביותר מכם.

שמחנו מאוד לגלות שאלפי זוגות נעזרו גם השנה בחוות הדעת שבאתר כדי לבחור את הספקים המדויקים ביותר עבורם ליום החתונה. גם הזוגות שיצאו פחות שבעי רצון מהבחירה, בחרו לכתוב חוות דעת שזוגות נוספים יכולים להיעזר בה בבחירה האישית שלהם. כמו תמיד - אין אצלנו חוות דעת מסוננות, ערוכות או מצונזרות. הכל אותנטי, אמיתי ומתוך החוויה האישית.

״כתבתם באתר שלנו מעל 230,000 חוות דעת, כש-28,000 מהן נכתבו רק השנה!״״כתבתם באתר שלנו מעל 230,000 חוות דעת, כש-28,000 מהן נכתבו רק השנה!״
עוד גילינו השנה שמועד כתיבת חוות הדעת עומד על כ-35 יום לאחר החתונה. מרבית הזוגות בוחרים לנשום אחרי האירוע, להירגע ולהסתכל עליו בעיניים אובייקטיביות, ובהתאם לכתוב חוות דעת נקייה שאינה מושפעת מההתלהבות וה-HYPE שמגיעים מיד אחרי החתונה.

ומי היא חוות הדעת הנצפית ביותר השנה? קבלו את חוות הדעת שהשאירה נועה שהגיעה ללא פחות מ-21.4 אלף צפיות! (כשאנחנו אומרים שאתם עוזרים לזוגות נוספים דרך חוות הדעת שלכם - אנחנו לגמרי מתכוונים לזה). אלפי זוגות נחשפים לדירוגים שלכם ונעזרים בהם כדי לבחור בתבונה את ספקי החתונה שלהם, אז אם חשבתם לרגע שלמילים הכתובות שלכם אין כוח - הנה ההוכחה שהכוח שלהן הוא אדיר.

בנקודה זו אנחנו רוצים להגיד לכם תודה ענקית. אנחנו מעריכים כל אחת ואחת מחוות הדעת שנכתבות באתר שלנו, ויודעים עד כמה הן עוזרות לזוגות נוספים לתכנן את החתונה שלהם על הצד הטוב ביותר.

״חוות הדעת שהשאירה נועה הגיעה ללא פחות מ-21.4 אלף צפיות!״״חוות הדעת שהשאירה נועה הגיעה ללא פחות מ-21.4 אלף צפיות!״ | תמונה: קאי ריזורט אירועים | Kahi Event Resort

הספקים של MIT4MIT - ותיקים, חדשים, מעולים!

בפלטפורמה שלנו תמצאו את מאגר הספקים המגוון והגדול ביותר בארץ, ויש לזה סיבה! אצלנו ניתן למצוא כל ספק מכל תחום, ואנחנו מציעים גישה נוחה ומסודרת להקמת פרופיל במספר שניות בודדות. כל חוות דעת שנכתבת על הספק מוצגת בפרופיל העסקי שלו באופן מיידי, ומציגה בצורה שקופה וברורה את איכות השירות שלו. זה הזמן להזכיר שאם נהניתם מהשירות שקיבלתם מספק כלשהו שעדיין לא רשום אצלנו, אתם מוזמנים להוסיף אותו בקלות בלחיצה כאן

השנה הגענו ל-11,853 עסקים פעילים, כאשר במהלך השנה נוספו 1,493 עסקים פעילים חדשים! 
אנחנו מעודדים התחדשות ומקבלים את הספקים החדשים שלנו בברכה, ושמחים להכיר אנשים טובים שהצטרפו לתחום האירועים עם השירותים הייחודיים שלהם. כרגיל, בפרופיל העסקי של כל ספק מופיע כל התוכן שיעזור לכם, הזוגות שלנו, לקבל את המידע הרלוונטי לבחירה.

״בפלטפורמה שלנו תמצאו את מאגר הספקים המגוון והגדול ביותר בארץ, ויש לזה סיבה!״״בפלטפורמה שלנו תמצאו את מאגר הספקים המגוון והגדול ביותר בארץ, ויש לזה סיבה!״
מבין כל הקטגוריות באתר בלטו השנה מספר קטגוריות ספקים יוצאות דופן, וביניהן קטגוריית שמלות כלה, איפור כלות, הסעות לאירועים, קטגוריית חליפות חתן, קטגוריית הזמנות לחתונה ועוד. הכי כיף לנו לגוון לכם את הקטגוריות בדברים הכי רלוונטים, חדשניים ויצירתיים (ואנחנו הכי מאושרים כשאתם עושים בהם שימוש).

כדי להקל עליכם החלטנו השנה לפתוח דרכים נוספות ליצירת קשר עם הספקים, החל מקישור לרשתות החברתיות, דרך תיבת השארת פרטים ועד שליחת הודעה לוואטסאפ הישיר שלהם. בסך הכל יצרנו כ-120,000 אפשרויות ליצירת קשר עם הספקים במגוון דרכים, ואנחנו כל כך שמחים שנעזרתם בהן כדי להגיע באופן ישיר עד לספקים שלכם.

כמו בכל שנה, גם השנה חוות הדעת שהשארתם על הספקים שלכם השפיעו על בחירתם ל׳בחירת הזוגות׳! הספקים שקיבלו את כמות חוות הדעת הגבוהה והחיובית ביותר, קיבלו מאיתנו את אות בחירת הזוגות לשנת 2022, ותאמינו לנו - הם חיכו להכרזה הזו יותר מהכל.

״כמו בכל שנה, גם השנה חוות הדעת שהשארתם על הספקים שלכם השפיעו על בחירתם ל׳בחירת הזוגות!״״כמו בכל שנה, גם השנה חוות הדעת שהשארתם על הספקים שלכם השפיעו על בחירתם ל׳בחירת הזוגות!״

מפיק החתונות הדיגיטלי - יעיל, מסודר, חינמי

כשיצאנו לדרך עם ה-WedPlanner שלנו שאפנו להגיע לכמה שיותר זוגות, והמציאות שחווינו ב-2022 עלתה על כל דמיון. השנה 5,616 זוגות (!) ניהלו את תהליך החתונה שלהם באמצעות המערכת המעולה שלנו, שמציעה תכנון חתונה מ-א' ועד ת'.

באמצעות ה-WedPlanner הכינו הזוגות רשימת משימות, ערכו את רשימת המוזמנים שלהם בצורה מסודרת ונוחה, השתמשו במחשבון החתונה כדי לקבל תמונת מצב על ההוצאות שלהם, שלחו הודעת SAVE THE DATE, עיצבו הזמנה דיגיטלית יצירתית ויפהפיה, סידרו הושבה בקלות, קיבלו מתנות בעזרת ארנק דיגיטליתיעדו אותן ואת הברכות שקיבלו בתוך מערכת שנשמרת להם לכל החיים וכמובן שלחו הודעות "תודה" אחרי האירוע - כל זה ללא כל עלות.

״השנה 5,616 זוגות (!) ניהלו את תהליך החתונה שלהם באמצעות המערכת המעולה שלנו״.״השנה 5,616 זוגות (!) ניהלו את תהליך החתונה שלהם באמצעות המערכת המעולה שלנו״.
בשנת 2022, כ-250,000 אורחים קיבלו את ההזמנות וההודעות שלנו, אז תסלחו לנו אם אנחנו קצת מתרגשים שהחלומות שלנו מתגשמים בזכותכם.
הנה כמה דוגמאות להזמנות שעיצבתם השנה באמצעות ה-WedPlanner שלנו:

״בשנת 2022, כ-250,000 אורחים קיבלו את ההזמנות וההודעות שלנו״.״בשנת 2022, כ-250,000 אורחים קיבלו את ההזמנות וההודעות שלנו״.

הקהילה של ׳מתחתנים למען מתחתנים׳ - אין דומה לה

יש קהילות ויש קהילות, אבל אין ספק שמעל כולן נמצאת קהילה אחת חזקה במיוחד - הקהילה של ׳מתחתנים למען מתחתנים׳! אתם, הזוגות שלנו, נתמכים אחד בשני כדי להיעזר, לשתף, להתייעץ, לפרוק ולהכיל, וביחד איתנו אתם מצליחים לייצר קהילה יוצאת דופן שאין שנייה לה בארץ.

במקביל לפעילות שלכם בקהילה, המשיך מועדון "כלות מספרות" שלנו לתפוס תאוצה ולצרף אליו עוד ועוד כלות שחשפו באופן מלא את תהליך תכנון החתונה שלהן - מהשלבים הראשוניים ביותר ועד הרגעים שאחרי האירוע. בכל רבעון הצטרפו למועדון כלות מספרות חדשות ששיקפו לכם את החוויות, התחושות והתכנונים שלהן, ואנחנו תיעדנו את החתונות שלהן בכתבות מדהימות.

השנה השתתפו בפרויקט "כלות מספרות" 24 כלות שכתבו 624 פוסטים בקהילה שלנו וכתבות לבלוג שלנו, ובכל החתונות של הכלות השנה השתתפו עשרות ספקים מתוך המאגר שלנו! אם זו לא שנה מטורפת - אנחנו באמת לא יודעים מה כן.

״במקביל לפעילות שלכם בקהילה, המשיך מועדון ״במקביל לפעילות שלכם בקהילה, המשיך מועדון "כלות מספרות" שלנו לתפוס תאוצה״.

מסכמים ומצפים: 2023 - אנחנו לגמרי מוכנים!

באווירה הזו לא נותר אלא להודות לכם, זוגות יקרים, ולשמוח ביחד איתכם על השנה שהייתה! גם בשנה הבאה אנחנו ב-MIT4MIT נעשה את הכל כדי להמשיך להיות עבורכם הפלטפורמה המקצועית, האותנטית, העוטפת והתומכת בכל שלב ושלב בתכנון החתונה שלכם, ולהמשיך להעניק לכם את המענה לכל דבר שאתם צריכים. ואתם? לכם נשאר רק דבר אחד לעשות - לדאוג להיות כאן איתנו גם ב-2023.

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
סוגרים שנה אזרחית: איך מסכמים?
מוכנים? הכירו אותם - בחירת הזוגות 2022!
ככה אתם נישאתם השנה: החתונות של 2022
פלייליסט 2023: השירים שיפתחו את השנה החדשה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רמפה - השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים
רמפה - השכרת ציוד לאירועים
10% הנחה לכל אירועי הקיץ
10% הנחה לכל אירועי הקיץ
230.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת