מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

על השולחן: התפריטים שמתחשבים בכולם

בין אם תזמינו לחתונה שלכם 100 או 500 אורחים, אתם יכולים להיות בטוחים שכל אחד ואחת מהם שונים אחד מהשני בהעדפות הקולינריות שלהם. הדוד אוהב סלמון בזמן שהסבתא חייבת סטייק, החבר מהעבודה בדיוק הפך להיות טבעוני והשכנה? מבחינתה אירוע בלי חומוס הוא לא אירוע! 

קייטרינג לאירועים | זמן קריאה: 7 דקות
21.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
על השולחן: התפריטים שמתחשבים בכולם
15
15
מהירות:
היות ומנעד הטעמים של האורחים הוא רחב כל כך, התפריט באירוע שלכם חייב להיות כזה שמציע מגוון עשיר שפוגע לחיך של כולם. זה לא תמיד פשוט, אבל עם קצת חכמה ונועזות זה לחלוטין אפשרי! כדי שתוכלו לראות איך זה קורה בפועל, דיברנו עם ארבעה גני ואולמות אירועים בארץ שסיפרו לנו על חומרי הגלם, המנות והתפריטים שמתחשבים בכולם - החל מהטבעוניים הגדולים ביותר ועד אחרון הקרניבורים.

״התפריט באירוע שלכם חייב להיות כזה שמציע מגוון עשיר שפוגע לחיך של כולם...עם קצת חכמה ונועזות זה לחלוטין אפשרי!״״התפריט באירוע שלכם חייב להיות כזה שמציע מגוון עשיר שפוגע לחיך של כולם...עם קצת חכמה ונועזות זה לחלוטין אפשרי!״ | תמונה: עץ השדה

לפתוח את האירוע עם מנות קטנות ומדויקות

עוד לפני החיבוקים, הנשיקות וה"מזל טוב״, האורחים כבר ניגשים אל מזנוני קבלת הפנים. אחרי ההתארגנות, הפקקים והכנסת המעטפה לתוך הכספת, האורחים מגיעים להתחיל בחגיגת הטעמים הפרטית שלהם.

במתחם האירועים "החמאם" שביפו יחכו לאורחים מנות קטנות, מדויקות וטעימות במיוחד: "המנה שהכי מחברת את המקום שלנו ליפו ולמהות של העיר הזו היא מנת הפתיחה שלנו - מיני סינייה. לקחנו אותה כמנת פתיחה כדי לעשות לאורחים היכרות ראשונית איתנו, ולתת להם להרגיש שהם הגיעו למקום אחר. במקור מנת הסינייה מגיעה מהמטבח הערבי, והיא מוגשת כתבשיל של קציצות בקר עם טחינה מעל. כמובן שחשבנו גם על גרסה צמחונית למנה, עם סינייה צמחונית של ירקות קלויים מהתנור עם טחינה. שתי המנות מגיעות כמנות ביס מושלמות, ואין דרך טובה יותר לפתוח איתה את האירוע מאשר עם שתיהן".

״המנה שהכי מחברת את המקום שלנו ליפו ולמהות של העיר הזו היא מנת הפתיחה שלנו - מיני סינייה״.״המנה שהכי מחברת את המקום שלנו ליפו ולמהות של העיר הזו היא מנת הפתיחה שלנו - מיני סינייה״. | תמונה: yariv baruch
מנה נוספת ובולטת במקום היא שילוב בין סוגי בשרים שונים, שגם היא קיבלה ורסיה טבעונית וטעימה לא פחות: "מנת פתיחה נוספת שלנו משלבת בין בשר טחון, טלה ובקר גם יחד, לצד פירות יבשים ותיבול מושלם של בהרט. שומן הטלה שומר על הבשר עסיסי, ויחד עם כל המסביב מתקבל ביס בלתי נשכח. גם כאן לא פסחנו על הצמחוניים והטבעוניים, שיהנו מביס מעולה של כרובית עם עשבי תבלין בטעמים עשירים".

״מנת פתיחה נוספת שלנו משלבת בין בשר טחון, טלה ובקר גם יחד, לצד פירות יבשים ותיבול מושלם של בהרט״.״מנת פתיחה נוספת שלנו משלבת בין בשר טחון, טלה ובקר גם יחד, לצד פירות יבשים ותיבול מושלם של בהרט״. | תמונה: yariv baruch

האוכל כקונספט - על החיבור בין האוכל לטבע

אוכל יכול להיות דבר נהדר, אבל כשהוא מגיע עם רובד נוסף של מחשבה - הוא עולה לרמה גבוהה הרבה יותר. החיבור בין האוכל לבין הטבע יכול לבוא לידי ביטוי דרך חומרי הגלם, דרך צורת ההגשה ודרך אופן ההכנה של המנות, וביחד מתקבלת חוויה קולינרית שמתעצמת אפילו יותר.

ב"חוות דרך ארץ" המרכזי הוא הטבע. החווה בורכה ביופי פראי, טבעי ומבודד מאין כמותו, ובמקום כזה רק מתבקש שגם האוכל יקבל את ההשראה שלו מהסביבה. במקום מוגשות המנות של קייטרינג "עץ השדה", שכבר מהשם שלו ניתן להבין את החיבור בינו לבין המקום: "האוכל הוא חלק מהתפאורה של החווה. המנות אצלנו יוצאות מ'מטבח פסטיבל' - אין אצלנו תיווך בין האורחים לבין האוכל, אלא צוות המטבח והשפים מבשלים אותו לעיני האורחים, והמנות יוצאות טריות ובלייב לידי האנשים. עוד מהכניסה שלהם למקום הם מתחילים לחוות את השילוב בין הקולינריה לבין הטבע, כי הם משתלבים האחד בשני - המעשנות, הגריל, הירקות שמעטרים את מזנוני המטבח בסגנון של שוק, כלי ההגשה שלנו - כל הסט הקולינרי מתחבר לאווירה של הטבע".

״אין אצלנו תיווך בין האורחים לבין האוכל, אלא צוות המטבח והשפים מבשלים אותו לעיני האורחים, והמנות יוצאות טריות ובלייב לידי האנשים״.״אין אצלנו תיווך בין האורחים לבין האוכל, אלא צוות המטבח והשפים מבשלים אותו לעיני האורחים, והמנות יוצאות טריות ובלייב לידי האנשים״. | תמונה: Anatoly MIchaello
אז מה אתם אומרים, שנדבר קצת על המנות? מי מכם שביקר במקום בוודאי יודע כבר על מה מדובר, אבל לטובת אלו מכם שלא - הנה הצצה מיוחדת: "מעבר למנות כמו סביצ'ה עם דגים טריים, ירקות ורטבים או פילה בקר שמוכן ממש לעיני האורחים, יש לנו גם כמה הפתעות מיוחדות. בחרנו לספר על שתי מנות שעושות שימוש מיטבי בירקות, כי אם כבר טבע - אז לתת לו את הכבוד הראוי. המנה הראשונה היא סטייק פטריות יער שמגיע עם תפוח אדמה. זו מנה שמפארת את האזור, או איך שאנחנו אוהבים לקרוא לה - הסטייק של הטבע. מנה נוספת היא מנה שאף אחד לא מאמין לנו שהיא טבעונית, כי היא מתבססת על טעמים בשרניים ובולטים, אבל היא עשויה אך ורק מירקות. המנה הזו היא מנת קובה סלק שממולאת בעדשים שחורות, פטריות ובצל, ומביאה איתה טעמים עמוקים שגם טבעוניים וגם קרניבורים בנפשם יכולים ליהנות ממנה".

״מעבר למנות כמו סביצ'ה עם דגים טריים, ירקות ורטבים או פילה בקר שמוכן ממש לעיני האורחים, יש לנו גם כמה הפתעות מיוחדות״.״מעבר למנות כמו סביצ'ה עם דגים טריים, ירקות ורטבים או פילה בקר שמוכן ממש לעיני האורחים, יש לנו גם כמה הפתעות מיוחדות״. | תמונה: עץ השדה

"ומה תרצו למנה עיקרית?"

אנחנו צוללים לעומק האירוע עם המנות העיקריות שכל אורח מחכה להן. אחרי טקס החופה וקצת ריקודים, האורחים מצפים ל-REAL DEAL שלשמו נתכנסנו, ואין כמו לעשות את זה עם מנות עיקריות שמגיעות בכל הצבעים, צורות ההגשה, הצילחותים והטעמים.
 
ב"חוות אלנבי" שבנצר סירני מכניסים אותנו ישירות אל המטבח, ומסבירים לנו שכל מנה ומנה, ממנת הפתיחה ועד הקינוח, מבוססות על חומרי גלם איכותיים מהארץ ומחוצה לה: "חומרי הגלם שלנו טריים ומגיעים למקום באופן יומיומי, בין אם אלו הדגים, הירקות או בשרי האיכות שמגיעים אלינו מחוץ לארץ. האוכל נעשה במקום על ידי צוות המטבח ובראשו השף שלנו, כשכולם דוגלים בהגשה בסגנון צרפתי, על צלחות לבנות ובלי הרבה רעשי רקע - קולינריה נטו. הלחמים שלנו נאפים במקום ומוגשים למרכז השולחן, כשכל אחד מהם משלב טוויסט קצת אחר - לחמי מחמצת, לחמים עם עגבניות מיובשות, לחמי אגוזים ולחמים עם זיתים".

״חומרי הגלם שלנו טריים ומגיעים למקום באופן יומיומי, בין אם אלו הדגים, הירקות או בשרי האיכות שמגיעים אלינו מחוץ לארץ״.״חומרי הגלם שלנו טריים ומגיעים למקום באופן יומיומי, בין אם אלו הדגים, הירקות או בשרי האיכות שמגיעים אלינו מחוץ לארץ״. | תמונה: חוות אלנבי
תפריט המנות עיקריות במקום הורכב בקפידה, כדי שכל אורח יוכל ליהנות מכל מנה שיבחר: "ארבעת המנות העיקריות הבולטות אצלנו פוגעות בחיך של כל אורח, בין אם הוא אוהב בשרים ובין אם הוא נמנע מהם. מנת השורט ריב שלנו מורכבת מבשר בבישול ארוך ויוצאת על מצע רביולי בטטה. מנה נוספת היא של שוק אווז בליווי משמשים על מצע פירה חרדל. בגזרת הצמחוניים יש לנו פילה סלמון עסיסי ברוטב טריאקי מקומי ומצומצם, על מצע אטריות אורז בנוסח תאילנדי. הטבעוניים יוכלו ליהנות אצלנו מטורטליני סלק - מנה שסוחפת המון מחמאות. בקיצור, מי שבא אלינו יכול להיות בטוח שהוא בא כדי ליהנות".

״הטבעוניים יוכלו ליהנות אצלנו מטורטליני סלק - מנה שסוחפת המון מחמאות״.״הטבעוניים יוכלו ליהנות אצלנו מטורטליני סלק - מנה שסוחפת המון מחמאות״. | תמונה: חוות אלנבי

טבעונות וצמחונות ללא פשרות

מגמת הצמחונות והטבעונות היא מגמה שנמצאת בעלייה מתמדת וברורה במיוחד בשנים האחרונות, גם בארץ וגם בעולם. יותר ויותר אנשים מוצאים את עצמם משתלבים בעולם קולינרי שנמנע מצריכת בשרים, דגים וגבינות, ומסתמכים בעיקר על פחמימות, דגנים וירקות. האולמות וגני האירועים גם הם עושים תנועה ברורה אל עבר היצע קולינרי נרחב יותר עבור אוכלוסיות הצמחוניים והטבעוניים, ומפתחות מגוון מנות חסרות פשרות, הן מבחינת הטעמים והן מבחינת הנראות.

״האולמות וגני האירועים גם הם עושים תנועה ברורה אל עבר היצע קולינרי נרחב יותר עבור אוכלוסיות הצמחוניים והטבעוניים״.״האולמות וגני האירועים גם הם עושים תנועה ברורה אל עבר היצע קולינרי נרחב יותר עבור אוכלוסיות הצמחוניים והטבעוניים״. | תמונה: קסאנאדו
באולם האירועים "קסאנאדו" בפתח תקווה העניין הזה ניכר במיוחד, ומקבל ביטוי במנות רבות שמיועדות לאנשים שזקוקים למענה ספציפי יותר: "אנחנו נותנים מענה מעולה ללקוחות המעוניינים במנות טבעוניות וצמחוניות, כדי לתת להם הרגשה שעשינו למענם את הטוב ביותר. בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו רביולי בטטה ברוטב שמנת ופטריות - מנה פרווה, כמובן, מנת גיוזה במילוי ירקות לצד רוטב טריאקי, ועוד מבחר מנות ייחודיות".

״בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו רביולי בטטה ברוטב שמנת ופטריות״.״בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו רביולי בטטה ברוטב שמנת ופטריות״. | תמונה: קסאנאדו

מרגישים רעבים? אל תדאגו - אתם לא לבד

כל מקום והמנות הייחודיות שלו, ואין ספק שהם כולם פותחים את התיאבון בלי בכלל להתאמץ. אם גם אתם כבר רעבים כמונו, אנחנו מציעים לכם אחת משתי אפשרויות - או להתפלל שתקבלו הזמנה לחתונה שנערכת באחד מהמקומות האלו, או לתכנן בהם חתונה בעצמכם! אנחנו כמובן בעד האפשרות השניה, וכדי שנוכל לסייע לכם במשימה הזו הכנו לכם פלטפורמה מלאה באפשרויות - עמודי ספקים של מקומות לאירועים וגם קייטרינג לאירועים, מפיק אישי לתכנון חתונה - WedPlannerבלוג כתבות מלא בהשראות ועוד מלא דברים שיגרמו לכם לתכנן חתונה מהממת, ולא פחות חשוב מזה - עם אוכל מעולה!
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
חוות אלנבי
אולמות וגני אירועים
חוות אלנבי
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
8.1K
עוד פרטים
logo
החמאם - יפו העתיקה
אולמות אירועים
החמאם - יפו העתיקה
"חוויה בלתי נשכחת, הכל בזכות צוות החמאם"
64.4K
עוד פרטים
logo
קסאנאדו
אולמות אירועים
חתונות קיץ קסומות בקסאנאדו!
גן עדן של אולם וגן אירועים
גן עדן של אולם וגן אירועים
38.3K
למימוש ההטבה
logo
חוות דרך ארץ
גני אירועים
חוות דרך ארץ
חתונה בלב יער - אירועים שמתחברים לטבע
חתונה בלב יער  - אירועים שמתחברים לטבע
2.0M
עוד פרטים
הוספת חוות דעת