מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

תחזית: קיץ 2023 יהיה לוהט!

השקיעות המאוחרות, מזג האוויר הנעים, צבעי הפסטל חוזרים לאופנה ופסי השיזוף הופכים לאקססורי המבוקש ביותר, הקיץ כבר כאן ואיתו עונת החתונות של שנת 2023, שהולכת להיות חמה ומדהימה מהרגיל.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
15.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
תחזית: קיץ 2023 יהיה לוהט!
15
15
מהירות:
חתונות קיץ הן משהו מיוחד. האווירה הכללית היא של מסיבה, מזג האוויר מבטיח לנו הנאה למשך כל היום, הלוקים הופכים קלילים ונעימים והחיוכים של החוגגים לא מאחרים להגיע. על מנת להבטיח שגם חתונת הקיץ שלכם תהיה הטובה ביותר, אספנו את הטיפים הטובים ביותר עבורכם. תכינו את האצבעות לצלם מסך כי הכתבה הזו תצייד אתכם בכל העצות הנכונות לחתונות הקיץ של 2023.

חתונות קיץ הן משהו מיוחדחתונות קיץ הן משהו מיוחד | תמונה: בראשית - ישראל פרסי

הלוקיישן המושלם למזג האוויר החם

גן אירועים זו בחירה שהרבה זוגות מחליטים ללכת עליה בעונת הקיץ. כשמזג האוויר מתחמם והכול פורח, המחשבה על לקיים את האירוע תחת כיפת השמיים מפתה רבים, ובצדק. למרות היתרון העצום, יש גם פחד אחד גדול: שיהיה חם מדי. אף אחד לא רוצה אורחים מיוזעים ולא נינוחים ברחבת הריקודים או בחופה, וגם החתן והכלה לא מעוניינים להרגיש את חום יולי-אוגוסט בתוך לבוש השמחה שלהם. אז מה עושים? 

כולם רוצים להיות נינוחים בלבוש השמחהכולם רוצים להיות נינוחים בלבוש השמחה | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
צחי, מאולם האירועים 'קסטלו- אירועים עם נוף לים' שיתף אותנו בטיפ מספר 1 לאירועי קיץ - הקפידו לבדוק את יכולות האלתור של האולם או הגן בו אתם מתחתנים ונסו להיערך מראש לכל מזג אוויר "באולם שלנו למשל, יש גם מרפסת וגם אולם. המרפסת מקורה ויש לה גג שניתן לפתוח על ידי שלט בקלות ותוך מספר דקות. יש אופציה ליהנות מהבריזה של הים כשהגג פתוח, או אם האירוע מתרחש ביום מאוד חם- יש אפשרות לסגור ולהפעיל מזגנים. חשוב שיהיה מענה למצב של מזג אוויר".

גם זמן ההגעה לאולם ותחילת האירוע חשוב, ובאולם האירועים 'קסטלו- אירועים עם נוף לים' ממליצים להתחיל מוקדם וליהנות מהנוף אל מול השקיעה, דבר שלא מתאפשר בחורף- מכיוון ששקיעת השמש מגיעה בשעה מוקדמת מדי לרוב האורחים.

יש אופציה ליהנות מהבריזה של הים כשהגג פתוח ולסגור אותו ביום חם מהרגיל.יש אופציה ליהנות מהבריזה של הים כשהגג פתוח ולסגור אותו ביום חם מהרגיל. | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
ממליצים להתחיל מוקדם וליהנות מהנוף אל מול השקיעהממליצים להתחיל מוקדם וליהנות מהנוף אל מול השקיעה | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים

תיעוד תחת השמש - למה כדאי לשים לב ואיך להיערך

בגזרת הצילום, שוחחנו עם חברת הצילום 'בראשית ישראל פרסי- צילום לאירועים' ועם הצלם יוסי עוז על לוקיישנים, תאורות מחמיאות ועל איך ניתן לנצל את מזג האוויר החמים לטובתנו בגזרת הצילומים. 

'בראשית - צילום לאירועים' הציעו לנו להימנע משמש ישירה, שעלולה להשפיע על התאורה במצלמה ועל תחושת הנוחות של הזוג. בנוסף, המליצו על השעה האידיאלית לצילומים בקיץ "בתקופה החמה, עדיף לצאת בשעה 17:00 כשהשמש יורדת ולא בשעה 14:00 בצהריים, כמו שנהוג בדרך כלל בשאר ימות השנה. כשמצלמים בשעות הערב המוקדמות, עם צלמים שיש ברשותם עמודי תאורה, ניתן להוציא תמונות טובות. בנוסף, אם אפשר- כדאי להצטלם באזור מוצל או ממוזג".

"בתקופה החמה, עדיף לצאת בשעה 17:00 כשהשמש יורדת ולא בשעה 14:00 בצהריים". | תמונה: בראשית - ישראל פרסי
הצלם המוכשר יוסי עוז מסכים ומציע לוח זמנים שיסייע לכם למצות את כל היתרונות שבחתונת קיץ "מכיוון שמאוד חם, כדאי להתחיל את הצילומים במקום ההתארגנות. אין לחץ על שעות אור יום, כי השמש שוקעת בשעה מאוחרת, ולכן ניתן להצטלם בשני לוקיישנים: במלון או הצימר או הבית בו הכלה מתארגנת בתמונות משוחררות וקלילות ולאחר מכן, בשעות אחה"צ, לצאת אל צילומי חוץ". בנוסף, משתף אותנו בטרנדים שכדאי לשים לב אליהם בקיץ האחרון מבחינת עולם הצילום. משחקי אור וצל, משחקי טקסטורות ותמונות חופשיות - שמתאימות במדויק לעונת הקיץ ולאווירה שהיא משרה.

לסיכום, אספנו לכם כמה טיפים מנצחים מהצלם יוסי עוז  ו'בראשית- צילום לאירועים'
  1. הקפידו להצטייד בבקבוק מים, על מנת למנוע התייבשות.
  2. בחרו בדים נעימים והביאו עמכם חולצה להחלפה.
  3. צאו לצילומים בשעה המאוחרת ביותר שניתן, על פי שעת החופה שלכם.
  4. הקפידו על איפור עמיד וערכת טאצ' אפ למקרה הצורך- למניעת כתמי זיעה ופנים מבריקות בתמונות.
מומלץ להצטלם במלון או הצימר או הבית בו הכלה מתארגנת בתמונות משוחררות וקלילותמומלץ להצטלם במלון או הצימר או הבית בו הכלה מתארגנת בתמונות משוחררות וקלילות | תמונה: יוסי עוז - צילום אירועים

חתן לוהט מכל הסיבות הנכונות

לעונת החתונות הקרובה, בחרנו לאסוף כמה טיפים עבור החתן, שהוא לרוב יאלץ ללבוש בגדים שפחות תואמים לעונת הקיץ. מ'פטרון- חליפות חתן' קיבלנו את כל התשובות לשאלה: "איך אפשר לאפשר לחתן להרגיש בנוח, ובטמפרטורה הרצויה?".

"גם בחורף וגם בקיץ הגזרות הן אותן הגזרות, אבל בדי הקיץ הם קלילים ודקים יותר. בנוסף, בקיץ הגוונים הבהירים הם המבוקשים ביותר. הייתי ממליץ לחתנים של קיץ 2023 ללכת על בדי הפשתן למיניהם ועל צבעים בהירים בגווני בז', תכלת ואפור".

"בדי הקיץ הם קלילים ודקים יותר. הגוונים הבהירים הם המבוקשים ביותר" | תמונה: פטרון - חליפות חתן
אז לאחר שבחרנו בד וצבע, הבעיה הגדולה ביותר היא שבמהלך היום, החתן סובל מחום- מכיוון שלא משנה מה נבחר, הוא עדיין לבוש בג'קט בחום של ישראל. גם לזה, יש ל'פטרון' כמה טיפים מנצחים:

"הייתי ממליץ לכל חתן לקחת עוד חולצה בנוסף למכופתרת אותה בחר. אם הוא מזיע או מתלכלך, חשוב שתהיה לו חולצה מגוהצת נוספת. בנוסף, אין צורך ללבוש את כל החליפה מהצהריים. כדאי ללבוש את המכנס והחולצה ואת הז'קט והפפיון או העניבה להוסיף רק בכניסה לאולם או בצילומים.

הסדר הנכון בלבוש חתן הוא ללבוש קודם כל את המכנס, לאחר מכן לנעול את הנעליים ורק אחר כך לשים את החגורה, החולצה ולבסוף את הז'קט. למה? כי כשלובשים את כל הסט ואחר כך את הנעליים זה לא נוח, החתן מכווץ מדי עם הז'קט עליו וגם יש סכנה שהחולצה והז'קט יתקמטו. אם תפעלו לפי הסדר המומלץ, הכול יהיה פיקס".

סדר מדוייק ומנצח בו צריך להתלבש - מכנס, נעליים, חגורה, חולצה ובסוף הג'קט.סדר מדוייק ומנצח בו צריך להתלבש - מכנס, נעליים, חגורה, חולצה ובסוף הג'קט. | תמונה: פטרון - חליפות חתן

זה היה בסוף או בתחילת הקיץ

עומדים להתחתן בעונת החתונות הקרובה? החום לא חייב להשפיע על האירוע שלכם בשום צורה, אך מה שכן ישפיע אלו הספקים איתם תבחרו לעבוד. השתדלו לבחור את הצוות הטוב ביותר עבור האירוע שלכם, עם הטיפים הנכונים, הנסיון הנחוץ והיכולת להרגיע אתכם בכל מצב- על מנת שתרגישו רק אושר והתרגשות ולא שום דבר אחר במהלך היום החם והנפלא בחייכם. עדיין מעט מתלבטים? כל הספקים ממתינים לכם בדף 'נותני השירות' שלנו, כולל דירוגים אותנטיים מזוגות שכבר נישאו בקיץ, וגם בחורף.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

31
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קסטלו- אירועים עם נוף לים
גני אירועים
חתונת קיץ ב-249 ₪ למנה
מבצע חתונת קיץ מושלמת בקסטלו!
מבצע חתונת קיץ מושלמת בקסטלו!
36.2K
למימוש ההטבה
logo
פטרון - חליפות חתן
חליפות חתן
טוטאל לוק מושלם לחתן ב- 999 ₪
לחתנים שלא מתפשרים על פחות ממושלם!
לחתנים שלא מתפשרים על פחות ממושלם!
5.4K
למימוש ההטבה
logo
בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים
צילום וידאו וסטילס
3 אטרקציות במתנה!
אירגנו לכם הצעה מושלמת לחתונה ב- ♥️
אירגנו לכם הצעה מושלמת לחתונה ב- ♥️
4.3K
למימוש ההטבה
logo
יוסי עוז - צילום אירועים · סטילס · וידאו
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום החל מ-7,900 ₪
מחפשים צלם לחתונה? קבלו הנחה וגם מתנה!
מחפשים צלם לחתונה? קבלו הנחה וגם מתנה!
98.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת