מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הדברים שאתן חייבות לעשות ביום החתונה שלכן

על הארגונים וכל הדברים שתצטרכי לעשות לפני יום החתונה כבר שמעת אלף ואחת פעמים, אבל מה לגבי היום עצמו- מה אסור לשכוח, מה חייב לעשות ומה לגמרי כדאי ואפשר להכין לפני? הכנו לך את הטיפים החשובים ביותר

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
9.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הדברים שאתן חייבות לעשות ביום החתונה שלכן
15
15
מהירות:
אין כלה שלא שאלה את עצמה 'מה אני עושה ביום עצמו?' או 'מה אני צריכה להכין מראש?' אז הנה, אנחנו כאן עם התשובות וכל החוקים של מה כדאי לך לבצע ממש ביום החתונה וממה הכי כדאי לך להימנע.

קודם כל, בוקר טוב! זהו יום החתונה שלך! ההכנות מתחילות עוד לילה לפני, הקפידי לעשות מקלחת נעימה, ייבשי היטב את השיער, נקי כמו שצריך את הפנים וגשי למיטה רגועה ובשעה סבירה, כדי שתצליחי לנוח כמה שיותר. אם את רוצה להיכנס למיטה עם ראש שקט, דאגי לשלוח למלווה שלך או למפיק/ה אם יש יום קודם את הטלפונים של כל הספקים שאמורים להגיע מחר, על מנת שהיא תדאג להתנהל מולם מחר ואת לא תצטרכי לעסוק בזה כלל. בבוקר, התחילי בארוחת בוקר טוב מזינה, גם אם את לא מסוגלת לאכול מרוב התרגשות, תנסי. שלחי הודעת בוקר טוב מתוקה לבן זוג שלך ותעלי לעצמך חיוך, זה רק ירים את השעות הראשונות של היום המאושר שלך למעלה. על הדרך, את מוזמנת להזכיר לו שלא ישכח לקשט את הרכב ולהביא איתו את זר הכלה והטבעות. אם את רוצה להגדיל ראש, שלחי לו רשימה כבר יום לפני של כל מה שהוא חייב להביא ולא לשכוח. לאחר שנחת ואכלת כמו שצריך, פתחי את הדלת למאפר/ת ומעצב/ת השיער שלך וחייכי, היום מתחיל.

חייכי, יום החתונה שלך מתחילחייכי, יום החתונה שלך מתחיל | תמונה: יריב ברוך

הביוטי שלך מתחיל חודשים אחורה:

בדרך כלל, האדם הראשון שתפגשי ביום החתונה שלך מרשימת הספקים הוא/היא המאפר/ת ומעצב/ת השיער שלך, ובין רגע שלך תהפכי מאישה מרוגשת ומאורסת שלא ישנה כל הלילה - לכלה עם איפור מלא ועיצוב שיער, שאת כנראה לא עושה בכל יום. גם אם העור שלך שומני, יבש או הכי סטנדרטי בעולם- יש כמה חוקים החלים עלייך לפני החתונה. לא משנה איפה בחרת להתארגן, טרם הגעת איש המקצוע, בדקי שיש את כל הכלים כדי לעבוד בצורה הטובה ביותר: מראת גוף, כיסא גבוה, תאורה נכונה, שולחן להנחת כל הציוד ואפילו פלייליסט שאת אוהבת ומרים לכולם לאווירה טובה.

האדם הראשון שתפגשי ביום החתונה שלך מרשימת הספקים הוא/היא המאפר/ת ומעצב/ת השיער שלך. צילום: flea studioהאדם הראשון שתפגשי ביום החתונה שלך מרשימת הספקים הוא/היא המאפר/ת ומעצב/ת השיער שלך. צילום: flea studio | תמונה: מריה ליסר
מאפרת ומעצבת השיער, מריה ליסר, מפצירה בכן להתחיל את שגרת הטיפוח כבר כמה חודשים לפני האירוע: "כדאי כמה חודשים לפני החתונה לעשות טיפולי זוהר והמון בוסטים של לחות, עם התאמה ללקוחה כמובן, כדאי שביום החתונה העור יהיה כמה שיותר מוכן. מבחינת עבודה בבית, כדאי להשקיע ולהקפיד על שגרת טיפוח יומיומית: לנקות את הפנים עם סבון, לשים סרום, קרם עיניים, קרם יום/לילה וכל זה לאחר שקוסמטיקאית מומלצת אבחנה את סוג העור שלך.

לילה קודם וגם בבוקר החתונה, אפשר לנקות את הפנים ולעשות מסכה מפנקת ומסכה מתחת לעיניים- חשוב לתת לעור כמה שיותר פינוקים ולחות. חשוב לא לנסות דברים חדשים ולא מוכרים, כי זה יכול להזיק וזה לא משהו שאנחנו רוצות לפני יום החתונה. מבחינת השיער, חשוב לחפוף יום קודם חפיפה כפולה וטובה עם שמפו ללא מרכך, אפשר לשים טיפה מסכה לשיער אם זה חשוב לה, אבל עדיף להקפיד על שיער כמה שיותר נקי ולא שומני. בנוסף, חייב לייבש היטב את השיער לפני השינה".

"כדאי שביום החתונה העור יהיה כמה שיותר מוכן". | תמונה: מריה ליסר

ועכשיו, לצילומים

זה לא באמת משנה אם את אוהבת להצטלם בכל הזדמנות, או מתביישת אל מול העדשה, ביום החתונה שלך הגיוני שיעלו לך חששות ותרצי לצאת הכי יפה שיש. ביום החתונה שלך חשוב שתקומי בבוקר במוד של 'אני הכי יפה שיש היום'- איך עושים את זה? בדרכים שאולי ישמעו לך משונות, אך הן יעילות: תדברי לעצמך במראה, תסתכלי על עצמך לאחר ההתארגנות ותחייכי לעצמך, תסתובבי מראש עם אנשים שירימו לך ותבדקי את הזוויות שהכי מחמיאות לך והעבירי את המידע הזה לצלם.

אמנם זו לא משימה 'פיזית', אבל גם התחברות לעצמך וקבלת העובדה שאת הולכת להצטלם עכשיו במשך יום שלם, יכולה לעזור לך להיפתח, להשתחרר ולהנות יותר מהיום שמצפה לך. עוד לפני יום החתונה, כדאי שתעשי סיור קצר ברשתות החברתיות כגון אינסטגרם ופינטרסט ותראי סוגי תמונות ואולי אפילו פוזיציות שמוצאות חן בעינייך ושלחי אותם לצלם, בקשי ממנו תמונות בסגנון ומצאי את הצורה בה את מרגישה הכי בנוח להצטלם ולתעד את יום חתונתך.

'אני הכי יפה שיש היום''אני הכי יפה שיש היום' | תמונה: יריב ברוך
על מנת שתצליחי להשתחרר בצילומים הצפויים, הצלם יריב ברוך מעביר לנו כמה טיפים חשובים ליום החתונה: "קודם כל, חשוב שתעבירי את האחריות על ערב החתונה למישהו אחר ותתנתקי מכל הארגונים, כדי שתוכלי להנות מהרגע. הצילומים הם חלק מתפיסת הרגעים ביום החשוב בחייכם והדבר האחרון שתרצו הוא להיות טרודים מבעיות שצצות במהלך היום- אלו דברים שמפיק או חבר טוב יכולים לטפל בהם. בנוסף, חשוב לעמוד בזמנים, לתאם שעות מדויקות עם הספקים ובמיוחד עם האיפור-שיער, על מנת שכשהצלם מגיע, תהיי מוכנה ובשיא שלך ותוכלי לנהל את היום בלי לחץ. עיכובים בתחילת הצילומים יכולים להשפיע על כל יום החתונה, ברגע שמתחילים בזמן, הכול יותר מהנה, זורם ורגוע.
בנוסף, הטיפ הכי חשוב הוא להבין שאף אחת לא נולדה דוגמנית. תהיי קלילה, תחייכי למצלמה ותני לרגע לעשות את שלו".

"הצילומים הם חלק מתפיסת הרגעים ביום החשוב בחייכם". | תמונה: יריב ברוך

מגיעים לאולם כשהכל כבר מתוקתק

לאחר הצילומים, תגיעו אל אולם או גן האירועים בו יתרחש האירוע המשמח שלכם ועם תכנון נכון, הכול יחכה לכם שם בצורה מסודרת. זוהי משימה ליום קודם: דאגי שכל האקססוריז והעיצובים שהכנת, במידה והם קיימים, כבר באולם. קל לשכוח דברים ביום עצמו, מעצם ההתרגשות והמתח. 
בנוסף, ביום החתונה, הגיעי אל לוקיישן החתונה שלך עם הנחיות מסודרות: מה את רוצה לאכול, למי מותר או אסור להיכנס לחדר חתן- כלה, באיזה שעה המשפחה צריכה להגיע, האם את ובן זוגך מעוניינים להסתובב בקבלת הפנים או יוצאים רק לקראת החופה ומי מתנהל מולך מטעם האולם.

עד לרגע היציאה שלכם, נצלו את הזמן להירגע, לנשום קצת, לשתות ולאכול, זו ההזדמנות שלכם ליהנות מהאוכל המעולה שבחרתם בטעימות. השתדלו לא לשתות אלכוהול בכלל או רק כוסית יין קטנה, כי עוד מוקדם מדי להשתכר ולפספס את כל תחילת הערב. בנוסף, זה הזמן להתאמן מעט על ההליכה לחופה. ברוב אולמות האירועים תוכלו לקבל תדרוך ממנהל האירוע, שיראה לכם בדיוק איך מרימים ומניחים את ההינומה, לאן הולכים ובאיזה קצב, ומתי כדאי לעצור לתמונה המרגשת ביותר. 

הגיעי אל לוקיישן החתונה שלך עם הנחיות מסודרות.
אז מה ההחלטות שכדאי לקבל יום קודם? מתחם האירועים 'חלום בחווה' נותנים לנו את כל ההנחיות "אצלנו, יש לפני החתונה 5 פגישות בהן לומדים להכיר את הזוג. כל מנהל תיק לקוח יודע הכול, ברמת צבע התחתונים של החתן וחשוב שבמהלך כל התהליך, הזוג יגיד מה הוא אוהב בדיוק ומה לא. מה חשוב להם שיהיה, מה ירצו לאכול בחדר החתן- כלה וכו'. בנוסף, חשוב שהכלה תבחר מלווה טובה ליום עצמו. ביום החתונה חשוב שהמלווה תדע לקבל החלטות בעצמה בלי שיתוף של הזוג, כדי ששום דבר לא יגע בהם והם יהיו באווירה הרגועה ביותר. אנו דואגים גם למלווה מטעמנו למשפחה, כדי שהחתן והכלה לא יצטרכו להתעסק במי הגיע ומי מאחר ובלחצים אחרים שמגיעים מן המשפחה ולא נחוצים מבחינת רמות הלחץ באירוע עצמו.

כל כלה שמתחתנת אצלנו מגיעה לילה לפני לישון בצימר החתן והכלה והאווירה בבוקר היא רגועה וללא משימות. חשוב שהכלה תתחיל את היום עם ארוחת בוקר טובה, בשקט, עם אווירה כיפית ויש אפילו ג'קוזי בחדר, לתרום לרמת הרוגע".

"אצלנו, יש לפני החתונה 5 פגישות בהן לומדים להכיר את הזוג". צילום: אלמוג גבאי | תמונה: חלום בחווה

יום מוזיקלי במיוחד עם בחירות חשובות

עברנו את החופה והגיע הזמן למסיבה! קודם כל, זכרי הרחבה היא הבית שלך ושל הבן זוג שלך כרגע. רחבה ללא זוג היא רחבה ללא דבק וללא עניין, האורחים שלכם מצפים לרקוד איתכם וליהנות בנוכחותכם. השתדלו לא לשתות יותר מדי, אף אחד לא רוצה לראות את החתן והכלה מסיימים את הערב שיכורים לחלוטין, ואתם רוצים לזכור את החתונה שלכם בסופו של דבר. 

זמן הריקודים והמסיבה הוא לא הזמן לקבל ביקורות על קבלת הפנים, האוכל או החתונה. אם אחד האורחים מתחיל לשוחח איתכם ואתם רק רוצים לרקוד, אין רע בלהגיד באלגנטיות 'תודה, דברו עם המלווה שלי' או 'בסדר גמור, נדבר על זה מחר'.

זכרי הרחבה היא הבית שלך ושל הבן זוג שלך כרגע. צילום: דור נקשזכרי הרחבה היא הבית שלך ושל הבן זוג שלך כרגע. צילום: דור נקש | תמונה: אליטה
במהלך יום החתונה, תיתקלי בכמה בחירות מוזיקליות, שכדאי לבחור מבעוד מועד, על מנת לא להתעסק בזה יותר מדי ביום שהוא גם ככה עמוס במיוחד "לקראת האירוע, הזוג צריך לבחור שיר חופה, שיר סלואו, שיר שבירת כוס ושיר סיום" משתף אותנו דיג'יי דור מחברת 'אליטה' "כדאי לבחור גם שירי עדות שמתאימים למשפחה ושירים שהזוג אוהב ורוצה שיהיו ברחבה. אבל חוץ מזה, ביום החתונה חשוב לשים לב לדברים הבסיסיים, לא לשכוח לאכול ולשתות וגם לנוח כמו שצריך כשאפשר. האווירה בחתונה נקבעת על ידי האנרגיות של החתן והכלה, ואנחנו צריכים אותם באנרגיות שיא. חשוב שידאגו לעצמם, כדי שהאנרגיות יהיו במקסימום והחגיגה תמשיך עד השעות הקטנות של הלילה".

"האנרגיות יהיו במקסימום והחגיגה תמשיך עד השעות הקטנות של הלילה". צילום: גיא סידי | תמונה: אליטה

5 חוקי הזהב ליום החתונה:

  1. תדאגי לאכול ולשתות, הקפידי להסתובב עם בקבוק מים ונשנוש קל. במהלך היום קשה יותר לדאוג לארוחות מלאות, לכן התחילי את היום בארוחת בוקר מלאת כל טוב.
  2. העבירי את הלחץ לאדם אחר. שלחי מראש את הטלפונים של הספקים למלווה, לבן משפחה או למפיק האירוע, שידאגו שהכול יתקתק מבלי לערב אותך כלל.
  3. דאגי לישון עד כמה שניתן יום לפני, למרות ההתרגשות. שינה טובה תמלא אותך באנרגיות ותעביר לך את היום בצורה הטובה ביותר.
  4. הקפידי על שגרת טיפוח לילה לפני ובבוקר החתונה: קרם פנים, מסכת לחות וכל מה שאת רגילה לבצע ביום יום.
  5. בצעי חפיפה כפולה לשיער וייבשי אותו בצורה הטובה ביותר, כדי שיהיה כמה שיותר נקי ונעים לעבודה בבוקר המאושר.

לסיכום, הכלל החשוב ביותר ביום החתונה שלך הוא ליהנות ולהבין שמדובר ביום אחד, שעבדתם עליו כל כך קשה, שמגיע לכם פשוט להנות ממנו. העבירו את המושכות לאנשים עליהם אתם סומכים ותנו להנאה ולרוגע לעטוף אתכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
חלום בחווה
אולמות וגני אירועים
אתם בוחרים את ההטבה שלכם!
חלום בחווה - גן אירועים תחת כיפת השמיים
חלום בחווה - גן אירועים תחת כיפת השמיים
18.2K
למימוש ההטבה
logo
מריה ליסר | מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
מחיר מיוחד ל-10 הכלות הראשונות
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
28.0K
למימוש ההטבה
logo
אליטה | ELITA
תקליטנים
אליטה | ELITA
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
11.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת