מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בהשראת האולימפיאדה: מהם טיפי הזהב, כסף והארד לתכנון החתונה שלכם?

לאחר תקופה בה כולנו מוקסמים מכל המדליות שנגרפו על ידי מדינתנו באולימפיאדות האחרונות, החלטנו לקחת את האליפות גם לתחום החתונות. אז מהו טיפי הזהב, הכסף והארד של הספקים המובילים שלנו?

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
36.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בהשראת האולימפיאדה: מהם טיפי הזהב, כסף והארד לתכנון החתונה שלכם?
15
15
מהירות:
החתונה שלכם היא אירוע של פעם בחיים, וכמו באולימפיאדה, כל פרט חשוב. בין אם אתם מחפשים את הטיפ המושלם שיזכה אתכם במדליית זהב, או רעיונות יצירתיים שיביאו אתכם לפודיום עם מדליית כסף או ארד, הכתבה הזו תספק לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת להפקת חתונה מושלמת, בהשראת הרוח האולימפית.

הטיפים של 'הסעות לב הארץ':

טיפ זהב: תכנון מדויק ובחירת ספקים אמינים

חשוב לוודא תמיד מול מי עובדים. בענף ההסעות ישנם אנשים שמשווקים עצמם כחברת הסעות, אך למעשה הם נהג אחד עם רכב אחד, לעיתים ללא רישיון הפעלה מתאים או ביטוח נוסעים בשכר. במקרה של תקלה ברכב או איחור, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לספק רכב חלופי בזמן סביר. לכן, כדאי לוודא מראש את סוג הרכב, כמות הנוסעים המקסימלית, ולקבל תמונה ויזואלית של הרכב. כמו כן, חשוב לוודא שהחברה מתחייבת לספק את הרכבים בעצמה ולא מעבירה את ההזמנה לקבלן משנה.

"חשוב לוודא תמיד מול מי עובדים". | תמונה: הסעות לב הארץ
טיפ כסף: גמישות בתכנון ההסעות
הסעות תמיד אפשר לסגור, גם שבוע לפני האירוע ולעשות שינויים בסוג הרכב או בשעות עד יומיים לפני האירוע. הדבר הכי חשוב הוא להיות סגורים על כמות הנוסעים, כדי שלא יקרה מצב שחסרים רכבים. בנוסף, יש לוודא מול הספקים האם יש חיובים נוספים כמו הגבלה על שעת חזרה או עלות נוספת על מספר תחנות עצירה.

טיפ ארד: התאמת ההסעות לאורחים
חשוב לדעת מי הנוסעים שמגיעים באותה הסעה. אם מדובר בחברים או צעירים, סביר שצריך לקבוע שעת חזרה מאוחרת יותר. אם מדובר במשפחה רחוקה או מבוגרים, כנראה יחזרו מוקדם יותר. התאמת ההסעות לאורחים תבטיח חוויה נעימה ונוחה לכולם.

"חשוב לוודא מול הספקים האם יש חיובים נוספים כמו הגבלה על שעת חזרה או עלות נוספת על מספר תחנות עצירה". | תמונה: הסעות לב הארץ

הטיפים של הצלם יוסי עוז:

טיפ זהב: צלם שניתן להתייעץ ולהסתמך עליו

בבחירת מקום להתארגנות, רצוי להתייעץ עם הצלם המוביל בחתונה, שיכול להמליץ על מקומות קרובים לאולם עם סביבה מתאימה לצילומים. כך תוכלו להבטיח שהצילומים יהיו מושלמים ושהמקום יתאים לצרכים שלכם. בנוסף, אל תשכחו שהצלם שילווה אתכם צריך להיות כמו פסיכולוג ובעל רגישות לשינויים וללחץ, לכן כדאי לבחור מישהו שמנוסה גם מקצועית וגם אישית.

"רצוי להתייעץ עם הצלם המוביל בחתונה, שיכול להמליץ על מקומות קרובים לאולם עם סביבה מתאימה לצילומים". | תמונה: יוסי עוז - צילום אירועים
טיפ כסף: התאמת מקום ההתארגנות למזג האוויר
אם אתם מתחתנים בימים שמזג האוויר בחוץ חם (לחות) או קר (גשום), כדאי לבחור מקום שבו כל הצילומים יכולים להתבצע במקום ההתארגנות. זה יכול להיות צימר מעניין או מלון בוטיקי שגם בסביבתו אפשר לצלם, כך תוכלו להימנע מהצורך לצאת החוצה ולהבטיח שהצילומים יהיו נוחים ונעימים.

טיפ ארד: תיאום עם צלמים נוספים

רצוי להתייעץ עם הצלם שאיתו סגרתם אם זה בסדר להכניס את צלמי המגנטים או צלמי הסושיאל לחופה ועד כמה זה ניתן והאם זה מפריע למהלך התקין של הצילומים בחופה. בנוסף, תמיד טוב לקחת שני צלמי סטילס באירוע. ביום חם, למשל, אפשר לצאת יותר מאוחר ואז הצלם השני כבר יתחיל בצילומי אווירה ומשפחתיות. כך הצלם שאיתכם לא יהיה בלחץ ויהיו לכם תמונות מזוויות שונות ומעניינות.

"בימים שמזג האוויר בחוץ חם או קר, כדאי לבחור מקום שבו כל הצילומים יכולים להתבצע במקום ההתארגנות". | תמונה: יוסי עוז - צילום אירועים

טיפ זהב: תהנו מהאירוע שלכם

תמיד תזכרו שהאירוע הוא שלכם, ולכן חשוב שתהנו ממנו בדיוק כפי שאתם רוצים. תבחרו ספקים שאתם מרגישים בנוח איתם ושמבינים את החזון שלכם. ביום האירוע, נסו לשחרר ולהנות מהרגע- זה הזמן שלכם לחגוג את האהבה עם האנשים הקרובים אליכם. חשוב שתישארו נאמנים למה שחשוב לכם, כי בסופו של דבר, זה היום שלכם.

"חשוב שתישארו נאמנים למה שחשוב לכם, כי בסופו של דבר, זה היום שלכם". | תמונה: ואסקו - בית לאירועים
טיפ כסף: תכנון והכנה מוקדמת
תכנון והכנה מוקדמת הם המפתח לאירוע מוצלח. ההמלצה היא ליצור רשימת משימות מפורטת לכל שלב בתכנון האירוע, כולל לוחות זמנים ויעדים, ולשתף אותה עם כל הספקים שלכם. כך תוכלו להבטיח שכולם מתואמים ושום דבר לא יתפספס. ארגון טוב יעזור לכם להישאר רגועים ולהתרכז בלהנות מהאירוע שלכם, כמו שאנחנו עושים בכל אירוע בואסקו.

טיפ ארד: רגעים של שקט והרפיה
ביום האירוע, קחו לעצמכם רגעים קטנים של שקט והרפיה. כמה דקות בבוקר עם כוס קפה, הליכה קצרה לבד או עם בן/בת הזוג, או פשוט לשבת ולהתבונן במה שקורה סביבכם. הרגעים הקטנים האלה יכולים לעזור לכם להירגע ולהתחבר למהות של היום המיוחד הזה. 

"תכנון והכנה מוקדמת הם המפתח לאירוע מוצלח". | תמונה: ואסקו - בית לאירועים

טיפ זהב: בחירת הדיג’יי נמצאת באנרגיה

קודם כל, שימו לב לאנרגיה ולחיבור לפני שאתם בודקים טכניקה וניסיון. הוייבים והחיבור שלכם עם הדיג’יי הם החשובים ביותר. גם אם הטכניקה לא בשיא, ברגע שיש חיבור, הדיג’יי יהפוך את העולם כדי לדייק עבורכם את האירוע. חשוב שהדיג’יי יכיר את הסגנונות המוזיקליים שאתם אוהבים, אבל לפני הכול, הכימיה ביניכם היא המפתח להצלחה.

"הוייבים והחיבור שלכם עם הדיג’יי הם החשובים ביותר". | תמונה: קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
טיפ כסף: חשיבות המוזיקה בזמן האוכל
הרבה לא מבינים שבזמן קבלת הפנים ובזמן האוכל מתנגנת מוזיקה, וזה הזמן הטוב ביותר עבור הזוגות לבלוט. לא תמיד הסגנון שאנחנו אוהבים מתאים לרחבה, ולכן ניתן לשים את המוזיקה האהובה על הזוג בזמן האוכל ובזמן קבלת הפנים. אם האורחים אוהבים את המוזיקה, הם יקומו לרקוד גם בזמן האוכל. בנוסף, חשוב שהווליום יהיה מתאים—שישמעו את המוזיקה אבל שתהיה גם אופציה לדבר.

טיפ ארד: למה לשים לב אחרי שסוגרים דיג’יי?
אל תצאו מפגישת ההיכרות אם יש לכם עדיין שאלות— תשאלו הכול! זה יעזור לכם להיסגר על הבן אדם הנכון עבורכם. תשאלו גם אם הדיג’יי צריך מכם משהו- יש כאלה שלא יבקשו כלום חוץ מ-5 שירים לכל רגע ושירי כניסה לחופה, ויש דיג’יים שיבקשו עשרות שירים. ההמלצה האישית שלי היא ליצור פלייליסט לרחבה ופלייליסט לקבלת הפנים, ולמקד את עצמכם עד 20 שירים שמבטאים אתכם ואת החיים שלכם.

בין אם בחרתם בטיפ זהב, כסף או ארד, זכרו שהחתונה שלכם היא הזדמנות לחגוג את האהבה והקשר המיוחד שלכם. כמו באולימפיאדה, ההכנה וההשקעה הם המפתח להצלחה. עם הטיפים וההמלצות שלנו, תוכלו להבטיח שהיום הגדול שלכם יהיה לא פחות ממדהים, וייזכר לשנים רבות. אז קדימה, לכו על הזהב ותהפכו את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

5
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תקליטנים / DJ
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
58.9K
עוד פרטים
חתונה בקטנה
logo
ואסקו - בית לאירועים
אולמות אירועים
הכל כלול לחורף ב-230 ₪ למנה!
תאריכים אחרונים לאירועי חורף בואסקו
תאריכים אחרונים לאירועי חורף בואסקו
37.1K
למימוש ההטבה
logo
הסעות לב הארץ
הסעות לאירועים
הסעות לב הארץ
מיניבוס שחור יוקרתי ומפואר לחתונה
מיניבוס שחור יוקרתי ומפואר לחתונה
84.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק