מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מתי כדאי להתחתן?

בחורף, בקיץ, בצהריים או בערב - כל מועד שתבחרו להתחתן בו יהיה הטוב ביותר עבורכם. מה שכן, יש מועדים לאורך השנה שכדאי לשים לב אליהם משום שהם יקרים יותר או להבדיל זולים יותר, מועדים שמתוכנן בהם אירוע בינלאומי גדול שעלול לפגוע בכמות האורחים שלכם ועוד. כדי שתוכלו לדעת בדיוק מתי כדאי להתחתן, אספנו כמה עצות והמלצות מהספקים שלנו שמגיעים מלב העשייה - אולמות וגני אירועיםהאיפור ועיצוב השיערהמוסיקה לחתונה וצילום הוידאו.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
12.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מתי כדאי להתחתן?
15
15
מהירות:

אז קדימה, הגיע הזמן שנפתח יחד את היומנים ונגלה למתי הכי כדאי לקבוע את האירוע הגדול שלכם!


מזג האוויר לעומת המחיר

כשאתם חושבים מתי הכי כדאי להתחתן, בדרך כלל תשימו על כף המאזניים שני קריטריונים עיקריים - הראשון הוא מזג האוויר, והשני הוא המחיר. זה ידוע שקשה לאזן בין שני הקריטריונים האלו. זה רק הגיוני שחתונה במזג אוויר טוב תהיה יקרה יותר, לעומת חתונה שמתקיימת במזג אוויר פחות נוח אבל תוכל להוביל למחיר דווקא מאוד נוח.

מתי כדאי להתחתן?מתי כדאי להתחתן? | תמונה: YARA - יארה ארועים בשרון
מגן האירועים "יארה" שבשרון מספרים על הנוסחה הזו ועוזרים לפצח אותה: "כמובן שהקיץ הוא עדיף לחתונה מבחינת מזג האוויר, אבל בחורף אפשר להתגמש קצת יותר עם המחיר. המחיר בחורף הוא הרבה יותר משתלם, וחתונה כזו תלווה גם בכל מיני שדרוגים או הגדלת חבילות שהאולם יכול להעניק בחינם. הרבה פעמים בחורף אפשר לקבל שדרוגי בר, דיג'יי במחיר החבילה ודברים נוספים שכלולים במחיר, מה שבקיץ אין אפשרות לעשות".

בין אם תסגרו את החתונה בקיץ ובין אם בחורף, הדבר הכי טוב לעשות זה לסגור מוקדם את התאריך שלכם: "המחיר הכי טוב תמיד יתקבל כשזוג סוגר את האירוע כמה שיותר מראש. ברגע שאתם מתארסים מומלץ כבר לקבוע את התאריך, גם אם הוא יחסית עתידי. אין טעם לחכות, כי זה לא שאם תחכו תקבלו מחיר טוב יותר. כל מה שיקרה זה שתהיה פחות זמינות ביומן של הספקים, אבל המחיר לא יושפע מזה לטובה - אולי אפילו להיפך. במיוחד אם אתם בוחרים להתחתן ביום חמישי המבוקש או בחודשים החמים כמו יוני או ספטמבר - כדאי שתקדימו לתפוס את התאריך בשלב כמה שיותר מוקדם".

"בין אם תסגרו את החתונה בקיץ ובין אם בחורף, הדבר הכי טוב לעשות זה לסגור מוקדם את התאריך שלכם" | תמונה: YARA - יארה ארועים בשרון

חתונת קונספט מקפיצה ומשדרגת

אם תפתחו את לוח השנה תגלו כל מיני תאריכים ומועדים שאפשר להפוך אותם בקלות למסיבת חתונה אמיתית. חתונות פורים או חתונות יום האהבה יכולות להביא איתן קונספט אדיר ומיוחד, אבל חשוב לוודא כאן שהאורחים זורמים איתכם ומשתתפים בקונספט בכיף.

דיג'יי אבירם חיים מספר לנו על התאריכים המיוחדים וחתונות הקונספט שבהן לקח חלק: "חתונות קונספט יכולות להיות ממש מגניבות, אבל חשוב לוודא את הזרימה של הקהל. למשל, חתונת פורים עם תחפושות, חתונה בוולנטיינז או חתונה בט"ו באב - יש להן ערך מוסף שאפשר לשחק איתו. הייתי בחתונת ט"ו באב לפני כמה שנים שהזוג חילק מתנות לאורחים והיתה ממש אווירה של מסיבת אהבה באוויר. בחתונת פורים שניגנתי בה כל האורחים היו מחופשים, החתן והכלה נכנסו לחופה בתחפושת, ולהמשך האירוע החליפו לחליפה ושמלה. יש גם את התאריכים המיוחדים - אני למשל התחתנתי ב-18.10.18, והשנה אנחנו בטח נראה חתונות בתאריכים כמו ה-23.2.23. מה שכן, היום התאריכים המיוחדים האלו עולים המון כסף, אז אני אישית כבר לא הייתי עושה את זה רק בשביל הגימיק".


לצד התאריכים המגניבים והמיוחדים, חשוב גם לשים לב לכמה תאריכים אחרים שעלולים לפגוע לכם בחתונה: "תמיד אפשר להשתולל עם הקונספט של החתונה ולקחת אותו לכל מיני מקומות, אבל יש מועדים בשנה שבהם כדאי דווקא לא לקחת סיכון. לצורך הדוגמה, במונדיאל של 2014 סגרתי אירוע כלשהו, ובסוף התברר לי שהוא יוצא בדיוק על גמר המונדיאל. הזוג ממש התבאס וזה היה יכול להימנע בקלות. אם נסתכל על השנה הקרובה, זוג שיסגור את החתונה בתאריך של גמר האירוויזיון יכול לאבד הרבה אנשים שיעדיפו להישאר בבית מאשר להגיע. גם אם האורחים כן יגיעו, הרבה מהם עלולים להיות עם הראש בטלפון כדי להתעדכן מה קורה וחבל. האולמות לא ימהרו להגיד לכם 'שימו לב, יש בתאריך הזה אירוע שעלול לפגוע לכם בחתונה', אבל לרוב גם האורחים וגם הספקים יתבאסו מתאריך כזה".

ויש גם המלצה חשובה לשבירת המיתוס של יום חמישי: "בכל יום בשבוע החתונה שלכם יכולה וצריכה להיות טובה, בין אם היא יוצאת בחמישי ובין אם לא. קחו בחשבון שהחברים הכי טובים שלכם, האחים או בני הדודים הקרובים ישארו עד סוף החתונה גם ככה, וידאגו לעצמם מראש ליום חופש כדי ליהנות איתכם עד הרגע האחרון. גם אם רציתם את יום חמישי ופספסתם, או אם אתם רוצים לחסוך הרבה כסף - תבחרו ביום אחר בשבוע ותוכלו להרוויח בגדול. בסוף המתנות שתקבלו הן אותן מתנות, האווירה אותה אווירה, והמוזיקה היא אותה מוזיקה".

"בכל יום בשבוע החתונה שלכם יכולה וצריכה להיות טובה". | תמונה: אבירם חיים

עם ליווי בקיץ, בלי ליווי בחורף

כל כלה שסוגרת איפור ושיער יודעת שהם יושפעו ממזג האוויר שבחוץ. במדינת ישראל החמה יש תאריכים שבהם אחוזי הלחות מזנקים ויכולים לגרום לנזק לאיפור ולשיער, לעומת תאריכים שבהם מזג האוויר הנוח דווקא ישמור עליהם במצב מעולה לאורך שעות ארוכות.

המזל הגדול הוא שלמאפרת ומעצבת השיער עינב שלום יש פתרון לכל תאריך, מזג אוויר או עונה: "באופן כללי מזג האוויר האידיאלי ביותר לחתונה הוא באיזור חודש מאי. גם מבחינת הזמנים והתאורה מדובר על התקופה המושלמת - תחילת האביב, אין לחות, לא חם ולא קר מדי, אין סיכוי שירד גשם באופן מפתיע כמו במרץ למשל, והסערה מאחורינו. אחרי מאי גם החודשים יוני וספטמבר הם מצוינים לחתונה באופן כללי, ולאיפור והשיער בפרט".

עינב מאפרת ומעצבת שיער בתקופה המושלמתעינב מאפרת ומעצבת שיער בתקופה המושלמת | תמונה: עינב שלום
מחירי האיפור והשיער בדרך כלל ישארו קבועים לאורך השנה, אולם חשוב לקחת בחשבון את נושא הליווי: "מחירי האיפור והשיער לא מתחלקים לפי העונה, כי מדובר על אותן שעות עבודה ואותם החומרים האיכותיים. מה שכן יכול להיות כאן גורם מכריע הוא עניין הליווי. רוב הכלות של יולי ואוגוסט, למשל, לוקחות ליווי שיוביל לתוספת במחיר. הלחות של החודשים האלו הורסת את השיער ואז כמעט ואין ברירה אלא לקחת ליווי. לעומת זאת, בחורף אין לנו צורך בליווי ולכן המחיר יוצא נוח יותר".

ומתי הכי כדאי לסגור את תאריך החתונה? זה כבר תלוי בכם: "בדרך כלל תאריכים חמים כמו במאי או ביוני כבר מלאים לחלוטין בשלב הזה של השנה, ולכן מומלץ לסגור אותם הכי מוקדם שיש. גם ימי שלישי, רביעי, חמישי ושישי נתפסים בשלב מאוד מוקדם, ולכן גם אם התאריך עוד נראה לכם רחוק - תסגרו אותו. לעומת זאת, זוגות שזורמים על עונת החורף יוכלו לסגור את החתונה שלהם מהרגע להרגע, אפילו תוך חודש וחצי בלבד ובלי להתפשר על כלום. ענף האירועים מושתת בדרך כלל על חודשי הקיץ שמלאים בעבודה, ובחודשי החורף יש הרבה יותר מרחב פנוי וגמישות ביומן. אם אתם זוג שאין לו בעיה עם החורף, תדעו שתוכלו למצוא בלי בעיה את רוב ואפילו את כל הספקים שאתם רוצים".

חומרי איפור איכותיים לאורך כל השנהחומרי איפור איכותיים לאורך כל השנה | תמונה: עינב שלום

פריחה יפה וצילומים בשדות כותנה

אנחנו מקווים שכבר הצלחנו לנפץ לכם כמה מיתוסים עד עכשיו, ואם לא - חכו לדבר הבא! אם אתם רוצים להפוך את צילומי החתונה שלכם לבאמת מיוחדים, רשמו לעצמכם את התאריכים הבאים ביומן: אוקטובר, נובמבר, דצמבר.

צלם הוידאו אבי גינת מספר לנו שמדובר על התקופה הכי יפה להצטלם בה, ואם אתם אוהבים לחסוך כסף - מדובר כאן על חתונה שהיא לא פחות ממושלמת עבורכם: "בחודשים כמו אוקטובר, נובמבר או דצמבר יש לנו מזג אוויר נעים ולא חם. מצד אחד אנחנו לא מזיעים ומצד שני לא קר מדי - מזג אוויר פשוט מושלם. התפאורה לצילומים בתאריכים האלו יכולה להשתנות, כי יש ימים שתהיה לנו שמש ויש ימים שדווקא יהיה טפטוף. מה שכן, התקופה הזו היא תקופה מדהימה בטבע ולא דומה לשום דבר אחר: הירוק נצבע בצבע מיוחד, הטבע נמצא בפריחה מדהימה, ואנחנו יכולים למצוא המון שדות כותנה בארץ שהופכים את הצילומים לממש מיוחדים. בנוסף אתם מרוויחים פה מחיר מצוין, כי לרוב הספקים יוכלו לבוא יותר לקראתכם בחתונות החורף".

Avi Ginat Films

בוחרים תאריך, סוגרים ספקים ומתחתנים בראש שקט

אז מה אתם אומרים, יוני? דצמבר? או אולי בכלל אמצע פברואר? בין אם תבחרו כך ובין אם אחרת, הכי חשוב זה שספקי החתונה שלכם יהיו לא פחות ממעולים. בעמוד "נותני השירות" שלנו תוכלו למצוא מגוון קטגוריות לתכנון חתונה, מהמקום לאירוע שלכם ועד ספקים של קליפ לחתונה, עוגות חתונה וזרי כלה. תוסיפו לכל זה את מפיק החתונות הדיגיטלי שלנו, ה-WedPlanner, ותקבלו את כל הסדר והארגון שדרושים לכם כדי להתחתן עם אפס דאגות. שיהיה במזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
YARA - יארה ארועים בשרון
אולמות אירועים
אירוע בהתאמה אישית, ללא הגבלות
YARA אתכם תמיד! ומאחלים לימים שקטים ♥️
YARA אתכם תמיד! ומאחלים לימים שקטים ♥️
39.5K
למימוש ההטבה
logo
עינב שלום - איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
חבילת איפור ועיצוב שיער מושלמת
היי כלה, מזל טוב! זה בשבילך >>
היי כלה, מזל טוב! זה בשבילך >>
32.8K
למימוש ההטבה
logo
Avi Ginat Films
צילום וידאו וסטילס
500 שקלים הנחה
צילום וידאו אומנותי וייחודי
צילום וידאו אומנותי וייחודי
71.8K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת