מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

קהילה שכולה דבש!

יש משהו בסיכומים שגורם לנו להתאהב מחדש ולראות את הדרך שעשינו, ללמוד מטעויות ולחבק אלינו רגעים מיוחדים. אז הינה כמה רגעים בלתי נשכחים שהיו לנו השנה בקהילת הזוגות של מתחתנים למען מתחתנים.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
community content
12.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
קהילה שכולה דבש!
15
15
מהירות:
השנה האחרונה היתה שנה מרגשת ומלאת הפתעות בקהילה של מתחתנים למען מתחתנים, כזאת שרוצים לחבק חזק ולהגיד תודה על כל הזוגות המדהימים שתורמים לשיח, על הערך הגדול שנותנים הספקים בקהילה ואיך אפשר בלי לציין את מועדון כלות מספרות שמוביל את הקהילה שלנו לשיאים חדשים.

מועדון כלות מספרות. צילום: עידן נהרימועדון כלות מספרות. צילום: עידן נהרי

שנמשיך להיות לראש ולהוביל את השיח בקהילות של עולם החתונות

קצת מספרים כדי שתבינו את גודל האירוע:
  • מספר החברים בשתי הקהילות פייסבוק שלנו עומד כבר על 25,000 וכל יום מצטרפים עשרות זוגות חדשים למשפחה שלנו, בכל חודש מצטרפים לקהילה מעל 500 חברים.
  • בממוצע צופים ומעורבים בשיח בקבוצות שלנו מעל 100 אלף חברים.
  • במועדון כלות מספרות מעל 36 כלות מדהימות שמשתפות את הקהילה בתהליך תכנון החתונה שלהן.
  • 15 כלות מספרות התחתנו השנה ואנחנו היינו שם איתן ברגע המיוחד הזה.
  • עוד רגע ממש נגיע ל-250K חוות דעת באתר שזה היסטרי והכל בזכות הזוגות שחשוב להם לשתף זוגות נוספים מהחוויה שלהם.
  • עשרות פעילויות ייחודיות עם פרסים מטורפים רק לחברי הקהילה.
  • נפגשנו ל-6 מפגשי 'חתונה 101' בזום שמיועדים לזוגות שרק התארסו ובתכנית להמשיך לעוד מפגשים אינטימיים ובעלי ערך מהסוג הזה.
  • יום התנדבות של הקהילה בבוטיק 'רוח נשית'

יום ההתנדבות בבוטיק 'רוח נשית'. צילום: גיל מנוריום ההתנדבות בבוטיק 'רוח נשית'. צילום: גיל מנור

הפוסטים שמראים גם צדדים אחרים בתחום החתונות

וידויים של זוגות רגע אחרי החתונה
זוגות שהתחתנו מספרים על החוויה הלא נעימה שעברו מול אולמות אירועים עם כל התלאות שעברו בדרך…בזמן החופה החשמל נפל ,הטבעת של בעלי 'נעלמה', מנהל האירועים שכמעט הלך מכות, אולם שהריח מביוב ועוד הרבה תרחישים שאפשר ללמוד מהמם כל כך הרבה.

שומעים שאני כלה ואומרים לי "עזבי, אל תבואי"
שני חיפשה מקום להתארגנות וכששמעו שהיא כלה אמרו לה שזה לא מתאים. התגובות שקיבלה לפוסט רק חיזקו את זה התופעה שבה זוגות רבים נתקלים לא פעם בסירוב מצד ספקים ששומעים שהם זוג לפני חתונה. אז איך מתמודדים עם התופעה של ספקים שמדפדפים זוגות מתחתנים? כל הטיפים שיכולים לעזור ממש כאן

הטעות הנפוצה שעושים זוגות שרק התארסו
רצים לסגור מהר מידי מקום,  דואגים מה יגידו אחרים, מאפשרים לכולם להתערב ועוד.
תגובות בקהילה הן זהב! שווה לעקוב אחרי התגובות בפוסט הזה

כל מה שגורם להיות אנטי לחתונה
לא מעט הזכירו את נושא המחירים הגבוהים אבל היו עוד המון תגובות מפתיעות כמו תשלום נוסף על העיצוב, חוסר פרופורציות וספקים שאכזבו…אמרנו כבר שאנחנו בלי פילטרים ;) לפוסט המלא

על הפער בין מה שסגרתם למה שקורה בפועל...על הפער בין מה שסגרתם למה שקורה בפועל...

סיפורים מרגשים במיוחד

"היה בי חשש שלא אמצא ספקים לחתונה כי אנחנו זוג נשים שמתחתנות"
את ענבל פגשה גלי באחד ממפגשי הקהילה ומשם הדרך למועדון 'כלות מספרות' היתה מהירה.
היא אומצה בגיל שש וחצי וגדלה במשפחה חד הורית, אוהבת וליברלית. לענבל עוד 5 אחיות ואח, איתם יצרה קשר לאחר האימוץ. היא משתפת שתמיד ידעה על נטיותיה ולא חשה צורך בהסתרה. בגיל מאוד צעיר התאהבה באוראל, איתה תצעד בקרוב לחופה. "אנחנו כמעט לא רואות חתונות כאלו בקבוצות אחרות של מתחתנים" מספרת ענבל, "הייתי רוצה לנרמל את זה הרבה יותר. כל חתונה היא חתונה של אהבה, במיוחד בקשר כמו שלנו".

"האם בחופה ישמעו את הטיקים הקולניים שלי?"
תמר ברין היא אחת מהכלות הכי משפיעות בקהילה, לטענתה כבר מזמן הייתה צריכה לקום קבוצה לכלות שהן לא רק כלות מיינסטרים. תמר אובחנה בגיל 8 בתסמונת הטורט, תופעה נוירולוגית המתבטאת בטיקים - קולות ותנועות שהגוף מוציא ללא שליטה, יש אפילו גם כאלו שמקללים. "אני מתמודדת עם דאגות אקסטרה, דאגות שאין לכלה "רגילה", כמו למשל - מה יקרה אם אני אלחץ כל היום ויהיו לי התקפי טיקים בלתי פוסקים או רעשים בחופה? דברים שבהחלט לא הייתן שואלות את עצמכן ביום-יום. אני יודעת שבזכות חברות המועדון והודות לבעלי לעתיד, נצליח לקבל את המענה לכל השאלות הללו, הגדולות והמלחיצות".

הצעת הנישואין שהגיעה אחרי הניצחון של ירין על מחלת הסרטן
טופז בת ה-25 מחדרה מתחתנת בעוד 4 חודשים, עם בן זוגה ירין בן דוד. השניים יחגגו באולם אירועים בחדרה לא רק את אהבתם המשותפת, אלא גם את נצחונו של ירין על מחלת הסרטן. "היא לוחמת אמיתית שמביאה למועדון הרבה אופטימיות, צחוק ואהבה".

טופז המהממת. צילום: אריאל אריכאטופז המהממת. צילום: אריאל אריכא
מבין הסיפורים הרבים שנחשפנו אליהם בקהילה, נתקלנו בנושאים מורכבים כמו דימוי גוף והפרעות אכילה, טראומות ופוסט טראומה, יחסי משפחות מורכבים, כלה שעברה חרם חברתי, התקפי חרדה לפני חתונה, משבר זוגי או משבר עם ההורים, חתן יתום ועוד.

"מדובר בקבוצה ללא פילטרים, כזאת שיוצאת נגד התפיסה המיושנת שכלה צריכה להראות בצורה מסוימת ולעמוד בסטנדרטים ואידיאלים שהחברה מכתיבה. האחריות והתפקיד שלנו להוביל את השינוי ולדאוג שכל כלה ואישה ירגישו שהן מספיק ראויות ויכולות להיות בדיוק כפי שהן ביום החתונה, מבלי להרגיש סוג ב' " מוסיפה גלי רוזן-ביטון מנהלת הקהילה.

וכמו תמיד, אנחנו עם הפנים קדימה לשנה חדשה. מתרגשים כבר להכיר זוגות נוספים, להיחשף לעוד סיפורי כלות מרגשים, לפגוש ספקים מקצועיים שנותנים את הלב והנשמה ולחבר יחד את הכל עבורכם בבית המדהים הזה שנוצר כאן- קהילת מתחתנים למען מתחתנים.

שתהיה לכולנו שנה שקטה, מתוקה ומלאה בחוויות ורגעים מיוחדים!
גלי מנהלת הקהילה וכל צוות אתר מתחתנים למען מתחתנים

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לין הפקות
הפקה וניהול אירועים
25% הנחה
חבילת צילום מלאה ~ עמדת צילום מתנה!
חבילת צילום מלאה ~ עמדת צילום מתנה!
5.2K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת