מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הדרך מהבסיס אל החופה רצופה במשחקי קופסה - החתונה של עדי ובר

למרות שבטח כבר שמעתם והייתם בהמון אירועים, הכתבה הזו תפתח לכם את הראש עוד יותר, עם חתונה שכללה אטרקציות DIY מהממות וזוג שבחר לעשות הכול בדרך שלהם, בהמון הומור, שיתופיות וחיוך ענק על הפנים.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
community content
9.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הדרך מהבסיס אל החופה רצופה במשחקי קופסה - החתונה של עדי ובר
15
15
מהירות:

הפרטים הקטנים

עדי, כלה מקסימה ממועדון 'כלות מספרות' משתפת אותנו בתהליך ההכנות לחתונה שלה ושל בר ועל כל הפרטים הקטנים שהפכו את האירוע להכי שלהם בעולם.

עדי ובר הכירו בצה"ל, כמו חצי מהזוגות במדינה הקטנה שלנו ושם נרקם לו סיפור אהבה. הוא היה המפקד שלה ושמר על דיסטנס והיא הצליחה לשבור אותו. כבר אז, עדי הרגישה שזה הולך להיות קשר לטווח הארוך.
ההצעה הייתה מפתיעה במיוחד ואפילו מלאה בהומור, שלא בכוונה "היה ה-30 ביוני, וחודש לפני בר אמר שהוא יציע ביוני. היינו בחוף סידני עלי מול השקיעה עם בקבוק יין ונר ואמרתי לו 'כל כך רומנטי פה שאם היית מציע לי עכשיו, בדוק הייתי אומרת כן'. מיד אחר כך בר התחיל לחפש משהו בכיס, והוציא נרתיק משקפי שמש, כשהאמת היא שהוא פשוט שכח את הטבעת בבית.
שבועיים וחצי אחר כך הסצנה שוחזרה בדיוק ובר ממש התעקש שאמצא מקום לעשות פיפי, והתחלתי לחשוד. הוא הוציא נרתיק משקפי שמש שעליו כתוב 'KISS ME' ואמר לי שזו השאלה לה חיכיתי המון זמן. הוא כרע ברך, הוציא טבעת מפלסטיק מהנרתיק ושאל 'התתארסי לי?'. אחר כך הוא הסביר שהוא הציע עם פלסטיק, כדי שאת הטבעות האמיתיות נבחר יחד, לכן זו הצעת אירוסין ולא נישואין. לקחתי את הטבעת בשתי ידיים ועניתי 'יאיייי'!. לאחר שבחרנו טבעת, בר עשה 'יום כיף' עם אבא שלי שהיה יהלומן, דפק על דלת הבית שלי ושוב כרע ברך והציע לי נישואין".

לקחתי את הטבעת בשתי ידיים ועניתי 'יאיייי'!לקחתי את הטבעת בשתי ידיים ועניתי 'יאיייי'! | תמונה: מאיה אמדו
את ההכנות ליום הגדול התחילו בנפרד, אבל מהר מאוד הבינו שהם צריכים לשלב כוחות ולהפוך את זה לחוויה מהנה ומשותפת, כמו בסיפור הטבעת "התחלנו מלשבת ולדבר על מה חשוב לכל אחד בחתונה, הבנו על מה אפשר להתפשר ועל מה פחות. כל פעם שישבנו על ענייני החתונה, עשינו את זה עם כוס יין ומוזיקה כיפית, הפכנו את זה לדייטים- כך שגם נהנו מכל התהליך".

את ההכנות ליום הגדול התחילו בנפרד, אבל מהר מאוד הבינו שהם צריכים לשלב כוחות ולהפוך את זה לחוויה מהנה ומשותפת.את ההכנות ליום הגדול התחילו בנפרד, אבל מהר מאוד הבינו שהם צריכים לשלב כוחות ולהפוך את זה לחוויה מהנה ומשותפת. | תמונה: מאיה אמדו

אז מה היו הדגשים החשובים?

לבר ועדי היה חשוב שתהיה של 'חוץ' למרות שזו חתונת חורף, בפברואר. המסע היה ארוך ולפני שבחרו ב'אחוזה' בבית חנן, הזוג ראה 12 אולמות. בנוסף, הם לא היו מוכנים להתפשר על צוות הצילום ובחרו במאיה אמדו לסטילס ואביב וטלי לצילומי הוידאו. גם רגע החופה היה אחר, הם לא רצו להינשא ברבנות ובחרו באורי שילה כמנחה הטקס האזרחי והאישי שלהם.

"לי ולבר היה מאוד חשוב שזה ירגיש כמו החתונה שלנו ולא חתונה גנרית וחיפשנו דרכים להפוך אותה לאישית יותר, מבלי לשבור את הכיס". אז מה היו הכוכבים הייחודים של החתונה? נרות ששימשו גם כעיצוב למרכז שולחן וגם כמתנות לאורחים, שהזוג הכין בעצמו ("הם יצאו ממש יפים, גם אם קצת עקומים הם נחטפו ולא נשאר אפילו אחד") כרטיסיות 'הידעת?' הומוריסטיות על הזוגיות של המתחתנים ("בעיקר נהננו לשבת ולכתוב אותם") והשוס הגדול: עמדת משחקי קופסא. 

"לי ולבר היה מאוד חשוב שזה ירגיש כמו החתונה שלנו ולא חתונה גנרית וחיפשנו דרכים להפוך אותה לאישית יותר". | תמונה: מאיה אמדו

ונעבור ללוק הכלה

עדי מעידה על עצמה שלא חלמה בתור ילדה על שמלת הכלה שלה, והתחילה את מסע החיפוש אחר השמלה מבולבלת מאוד. הגזרה שלה, שכוללת חזה גדול ומותן צרה והרצון שלה לשלב פרחים, הקשו עלייה את החיפושים, אך בסופו של דבר, היא מצאה את עצמה בשמלה השנייה שמדדה אצל 'טלי ומריאנה' בתל אביב. "המשכתי לחלום על השמלה הזו, גם כשמדדתי במקומות אחרים. החוויה אצלן הייתה מושלמת, כבר מהתחלה דמיינתי איך השמלה תיראה בסוף והן זרמו איתי על כל שינוי"
החוויה של עדי הייתה כל כך חיובית, שהיא החליטה ללכת ללמוד תפירה, אחרי שיצאה מחוזקת במיוחד.

גם בגזרת האיפור עדי לא הרגישה נינוחה בהתחלה, היא לא מתאפרת ביום יום ולא רצתה להיראות כמו מישהי אחרת. בשיער, היא חלמה על צמות שזורות בפרחים, אבל לאחר ייעוץ עם שחר טישלר, המאפרת ומעצבת השיער, ויתרה על כך כדי לא להעמיס על הלוק בשילוב השמלה, שהכול ייראה נקי יותר "היא לגמרי צדקה, השיער היה נקי ויפהפה והאיפור יצא מושלם, נראיתי כמו עצמי, אבל גם כמו כלה".

"השיער היה נקי ויפהפה והאיפור יצא מושלם, נראיתי כמו עצמי, אבל גם כמו כלה" | תמונה: מאיה אמדו

רגע אחרי: החששות, הפתרונות והטיפים

עדי ובר חוו חששות פופלריים ביותר: כמה אנשים יגיעו? על כמה להתחייב? אך למזלם ובעזרת קרובי משפחה, הם צלחו את האתגר "מתוך 540 אורחים הגיעו רק 280. בהתחלה רצינו להתחייב על 300, אבל אמא שלי התעקשה עם האולם על 280 ויצא בול. 
בגזרה הזו, הטיפ שלי הוא לא להיות לחוצים על אישורי ההגעה. מי שמגיע, יעשה לכם הכי כיף שיש. בנוסף, כדאי להיות במודעות על כמה האורחים רחוקים ממקום האירוע, הורדנו בהתחייבות יותר מ-30% בגלל ההשערה הנכונה שלנו וכך חסכנו המון כסף".

אילו עוד המלצות יש לך לזוגות שעתידים להתחתן?
"הפכו כל דבר שקשור לחתונה לדייט! תתייחסו לזה כאל זמן איכות, לזכור שאתם ביחד וזה בשבילכם. חוץ מזה, כדאי לכם לקחת יותר ימי חופש. אנחנו היינו מאוד רגועים בכל ההכנות ולא לקחנו יותר מדי ימים, התחתנו ביום רביעי והיינו בחופש משלישי עד ראשון ולאחר מכן- חזרה לשגרה.
בגלל שזה היה כל כך מעט זמן, לא קלטנו שאנחנו מתחתנים, לא היה לנו רגע לספוג, ליהנות ולהתרגש וכבר חזרנו לשגרה. לדעתי יום- יומיים נוספים היו עוזרים לנו יותר להתמסר לחוויה".

"הפכו כל דבר שקשור לחתונה לדייט! תתייחסו לזה כאל זמן איכות, לזכור שאתם ביחד וזה בשבילכם". | תמונה: מאיה אמדו

הנבחרת של עדי ובר:

אולם אירועים: 'האחוזה' בבית חנן
מנחה הטקס האזרחי: אורי שילה
צילומי סטילס: מאיה אמדו
צילומי וידאו: אביב וטלי
דיג'יי: בן אזולאי
איפור- שיער: שחר טישלר

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

32
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עין יעל
גני אירועים
חודשי הקיץ במחירים אטרקטיבים!
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
3.2M
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת