מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלה? את הסיפור הזה את חייבת לשמוע.

יש כל כך הרבה סיפורי כלות מעניינים, מיוחדים ומרגשים ביותר. אך ארבעה מהם תפסו את תשומת הלב שלנו, והחלטנו שאנחנו חייבים לשתף אתכן. אם את כלה לעתיד, דפנטלי תמצאי כאן כמה תובנות חשובות גם בשבילך.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
12.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלה? את הסיפור הזה את חייבת לשמוע.
15
15
מהירות:

החששות, האי נוחות והסביבה שעושה את ההבדל בצילומים.

ירון, ממבטים - סטודיו לצילום, מגיע לצלם חתונה בקונספט של חוויה: "חשוב לי לא רק שהזוג יצטלם טוב, ושהתמונות יראו מעולה, אלא גם שהצילומים עצמם יהיו חוויה. כבר מהפגישה הראשונה אני מנסה 'לשבור את הקרח', לנסות להכיר את הזוג כמה שיותר, להבין מה חשוב להם, איפה חלמו להצטלם, באיזה סגנון ופוזה. בגלל שחוויה נעימה היא כל כך חשובה, בחרתי לשתף סיפור על כלה מהממת עם מבנה גוף מלא, שחששה להצטלם, היה לה קשה להשתחרר, לחייך ולעשות פוזות כי היתה לה סטיגמה שלילית למדי על עצמה. יש משהו די מאיים, בלראות תמונות של כלות 'מושלמות' באינסטגרם, ואז להגיע לרגע האמת ולראות את עצמך במראה. כשהבנתי שבדרך הנוכחית לא אצליח לצלם אותה, עברתי לכובע הפסיכולוג (כל צלם הוא גם פסיכולוג קטן, אל תגלו!). 
לאורך יום הצילומים, התחברתי אליה, החמאתי לה, וצילמתי אותה מזוויות שהיא הרגישה שלמה איתן.
מעבר לתרומה שלי כצלם, בעידוד הכלה ובמציאת פוזות מחמיאות, יש לי המלצה חשובה דווקא למלווה של הכלה: החמיאי עוד ועוד ועוד, מחמאה אף פעם לא מיותרת. תמיד נעים לשמוע ומחמם את הלב, כך תוכלי לעזור לחברתך להרגיש יותר ביטחון ביום המיוחד שלה. אגב, אם יש משהו שפחות מחמיא לה והוא בר תיקון - הסבי את תשומת ליבה או את אנשי הביוטי שלה לכך. 

מה המסר שלך לכלות חסרות ביטחון בעקבות המשקל שלהן?
אין שום פסול בלהיות בחורה מלאה, יש פסול בסביבה שלפעמים גורמת לך להרגיש רע עם זה. התמקדי במטרה, והקיפי את עצמך באנשים אוהבים שחשוב להם, לפני הכל, האושר שלך, כאלו שידעו להדגיש בפנייך את היתרונות שלך.

"צילמתי אותה מזוויות שהיא הרגישה שלמה איתן". צילום: ירון מינץ | תמונה: מבטים

הכלה לא רגועה

רונה גולדמן, מאפרת כלות שמחה וקלילה במיוחד, שההתרגשות והקופצניות שלה הצליחו להדביק גם אותנו, מספרת לנו על התנסות עם כלה מאוד שונה. ממנה תוכלי ללמוד על ההתנהלות מול המאפרת שבחרת ליום החתונה: "היתה לי כלה שהגיעה אליי דרך קולגה. כבר בשיחה, משהו בה נשמע לי מוזר, אבל לא ידעתי לשים את האצבע מה בדיוק מפריע לי. אני מאפרת קלילה וחשוב לי לשלב בשיחה עם הכלות שלי גם הומור, אבל שם לא היה את זה. רק טון מוזר שלא הכרתי. ביום החתונה, הוזמנתי לאפר את הכלה במלון. מעצבת השיער, שסירקה את הכלה לפניי, פלטה הערה צינית: 'שיהיה לך מלא בהצלחה'. מסתבר שהכלה הזו היתה היפראקטיבית במיוחד, היא פשוט לא הייתה מסוגלת לשבת. במקום לאפשר לי לאפר אותה, היא קמה כל רגע, והרגישה שבדיוק בזמן הזה היא צריכה להכין את סידורי הישיבה (!). היא לא נתנה לי יד חופשית, לא זרמה איתי, ובסופו של דבר, גם האיפור שלה יצא בהתאם…".

מה כלות לעתיד יכולות ללמוד מהסיפור?
אם יש לך ספקות או חששות, בקשי מהמאפרת לאפר אותך באיפור ניסיון או לפחות לערוך פגישת היכרות, כדי שתוכלי לקבל מושג איך האיפור הולך להראות או איך את עתידה להרגיש ביום הגדול.

את אחרי האיפור והגעת ליום הגדול? שחררי ובואי עם ראש פתוח. שבי ברוגע, וסמכי על המאפרת שבחרת על סמך הניסיון והכימיה ביניכן. היא תדע ליצור לך לוק מדויק, שישב עלייך בול.

סמכי על המאפרת שבחרת, היא תדע ליצור לך לוק מדויק, שישב עלייך בול. צילום: אורי כרמיסמכי על המאפרת שבחרת, היא תדע ליצור לך לוק מדויק, שישב עלייך בול. צילום: אורי כרמי | תמונה: רונה גולדמן
צילום: עידן מרציאנוצילום: עידן מרציאנו | תמונה: רונה גולדמן

שמלת כלה מאתגרת

אושרת, מאושינקה שמלות כלה, סטודיו מתוק ובוטיקי ברעננה, המעוצב ממש כמו ממלכה אישית וקסומה לכלות, מנסה לעשות כל שביכולתה, כדי שהכלות שלה ירגישו שלמות עם השמלה שבחרו.
"הכלות שלי נהנות ממבחר סגנונות של שמלות כלה. יש פה הכל - החל משמלות בסגנון וינטג' עם אלמנטים מהתקופה הויקטוריאנית ועד לשמלות בסגנון עכשווי למסיבה שאחרי. אני מעצבת את השמלות בעצמי, ונותנת לכלה את האינפוטים שלי בנוגע לשמלה, וכמובן מתאימה אותן עבורן באופן אישי".

בחרתי לשתף בשתי התאמות שביצעתי עבור כלות מיוחדות:
הכלה הראשונה, נסיכה שחלמה על לוק מהאגדות. בניתי לה שמלה בעיצוב אישי, בהתאמה למבנה הגוף בהשראת משפחות המלוכה והאצולה האירופאיות, בשילוב מוטיבים מהתקופה המודרנית. התוצאה יצאה ממש מיוחדת. 
הכלה השניה, היתה בעלת נתונים פיזיים מאתגרים מעט – חזה גדול במיוחד. גם היא הגיעה עם חלום לשמלה הדוקה שמחזיקה היטב את החזה, עם גבולות ברורים במחשוף. מצד אחד, ניסיתי שהשמלה תחזיק באופן יפה את החזה, ומצד שני שהיא לא תראה בוטה מדי. זה היה פרויקט מאתגר. 

מה את ממליצה לכלות שזקוקות להתאמות מיוחדות?
אם כלה יודעת שהיא זקוקה להתאמה מיוחדת עבורה, אני ממליצה להגיע להתרשם משמלות כמה שיותר מוקדם, ולא פחות מ-4 חודשים לפני החתונה. זאת כדי שיהיה לה מספיק זמן לבצע תיקונים, ולהשלים את השינויים בצורה מקצועית. המטרה בסופו של דבר שתהיה זרימה פיזית של השמלה באופן שהכי מחמיא על הגוף, וגם זרימה נפשית של הכלה בתוך השמלה. כך הכלה תוכל לנוע, לרקוד ולהרגיש משוחררת בביג דיי שלה, והיופי הפנימי יקרין גם החוצה.

שמלת ויקטוריה מקולקציית הוינטאג' של אושינקה.שמלת ויקטוריה מקולקציית הוינטאג' של אושינקה. | תמונה: אושינקה שמלות כלה

הבת חלמה והאמא הגשימה - כך נולד היבה.

ב-HIBA, סוויטת בוטיק להתארגנות כלות בעיר אשקלון, מקבלים את הכלות החדשות עם יחס אישי ומיוחד, ליום ההתארגנות של החתונה: ”הרעיון למקום נולד מתוך צורך בשטח. הבת שלי עמדה להתחתן בנובמבר, וכמו כל כלה, היא חיפשה מקום ראוי להתארגנות לקראת החתונה, ולא מצאה. היא שיתפה שאין מקום שמשביע את רצונה מבחינת רמת הניקיון, התאורה, העיצוב והיחס האישי. אני במקצועי בעלת גן ילדים, אך תמיד רציתי לעבוד עם כלות. מתוך רצון לסייע לה, ביררתי מה נדרש ממני כדי לפתוח מקום התארגנות לכלות. מכאן, הדרך כבר היתה סלולה: יום למחרת בנסיעה ברכב נתקלתי בשלט שצד את עיני: 'להשכרה פנטהאוז עם 5 חדרים'. הדברים התחברו בשרשרת מופלאה: אני התאהבתי בפנטהאוז, ובתי עמית הייתה הראשונה שחנכה את המקום. משם הכל היסטוריה כמו שאומרים".

"כשאני מקבלת כלה, אני דואגת לה כמו שאני הייתי רוצה שידאגו לי, אילו הייתי היא: אני נותנת לה את מירב התנאים להתארגנות נוחה, מעניקה לה טיפים לקראת החתונה, מתקשרת אליה לברר מה היא צריכה ומגיעה למקום עם פלטת פירות ויין כדי לפנק. יש כלות שהתארגנו אצלי, והיום אני מלווה אותן בהחלטות אחרות כמו בחירת מסגרת לילדים. אם את לפני בחירת מקום להתארגנות, אני ממליצה לך להקשיב לתחושת הבטן שלך. חשבי באיזה מקום תוכלי לחוש נינוחה ושמחה, היכן שמלת החתונה שלך וההתארגנות לחתונה יצטלמו טוב, ויעבירו את האווירה שאת רוצה ליצור. עוד טיפ, שהוא אמנם לא דיל ברייקר, אבל יכול להיות שהצלם שלך ירצה לצלם גם בחוץ, כך שאם תבחרי במרחב שיש בו טרסה חמודה או נוף מעניין, התמונות שלך יצאו עשירות ומעניינות יותר. לבסוף, אני ממליצה גם לבדוק את איכות הניקיון במקום. את בטח לא רוצה לבלות באווירה מלוכלכת ביום החתונה. בהיבה, למשל, אנו מקפידים מאוד על ניחוח טוב וניקיון מוקפד, כדי להעניק לכלות שלנו תחושה נעימה ומלכותית".

בהיבה, מקפידים מאוד על ניחוח טוב וניקיון, כדי להעניק לכלות שלנו תחושה נעימה ומלכותיתבהיבה, מקפידים מאוד על ניחוח טוב וניקיון, כדי להעניק לכלות שלנו תחושה נעימה ומלכותית". צילום: מתן תורג'מן | תמונה: HIBA | סוויטת התארגנות באשקלון
לסיכום, אם את כלה לעתיד שקוראת את הכתבה, קבלי עצה מכל הלב - בחרי בספקים הטובים ביותר עבורך, ואל תוותרי על דברים שיגרמו לך להרגיש בנוח. אחרי הכל, זה האירוע שלך! רוצה לקרוא סיפורי כלות נוספים? מוזמנת לקפוץ לכלות מספרות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

36
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אושינקה
שמלות כלה
מחירים מיוחדים עד סוף החודש
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
25.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת