מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ועכשיו לחלק המתוק: בואו להכיר את הקינוחים של גני ואולמות האירועים

אחרי הטקס, הריקודים, האלכוהול והמנה העיקרית, נפתח לנו מקום מיוחד בלב לחלק המתוק של הערב- הקינוחים. אז מה יגישו לכם 4 מתוך האולמות המובילים בחוות הדעת באתר שלנו, והאם זה יספק את החסך המתוק הזה שמגיע בסוף הערב? בואו לגלות!

אולמות אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
5.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ועכשיו לחלק המתוק: בואו להכיר את הקינוחים של גני ואולמות האירועים
15
15
מהירות:
הקינוחים הם ללא ספק הדובדבן שבקצפת בכל אירוע, תרתי משמע, ואם מדובר בחתונה, הם אפילו חשובים יותר! בין אם אתם חובבי שוקולד מושבעים או מכורים לקינוחי פירות מרעננים, קינוחי האולמות וגני האירועים הפכו בשנים האחרונות לאומנות של ממש. אז מהו הקינוח המושלם לחתונה שלכם? בואו נגלה יחד איך להפוך את סיום האירוע למתוק ומרגש במיוחד.

מתחם "אגדת דשא" הוא פנינה פסטורלית שהוקמה על גבעה בלב פרדסים. המקום מציע אווירה קסומה עם מבנים היסטוריים מהתקופה החקלאית של 1928, הכוללים אולם אירועים עם גג רעפים גבוה, בית הארחה בסגנון בוטיק, וחצר ענקית לאירועים תחת כיפת השמיים. המבנים המשוחזרים, הנוף המרהיב, והאווירה הכפרית יוצרים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. המתחם מציע אירועים מושלמים תחת כיפת השמיים עם מטבח מקצועי ואירוח עד 800 אורחים, המשלב בין היסטוריה, טבע ויוקרה.

ב'אגדת דשא' תקבלו שולחן שוק, שיגיע אל תוך רחבת הריקודים ולא ייאלץ את האורחים שלכם לחזור אל השולחנות.ב'אגדת דשא' תקבלו שולחן שוק, שיגיע אל תוך רחבת הריקודים ולא ייאלץ את האורחים שלכם לחזור אל השולחנות. | תמונה: אגדת דשא
ולחלק המתוק…. ב'אגדת דשא' תקבלו שולחן שוק, שיגיע אל תוך רחבת הריקודים ולא ייאלץ את האורחים שלכם לחזור אל השולחנות, לחפש אחר הקינוחים או אפילו להפסיק לרקוד! השולחן כולל: פירות העונה, מקרונים, עוגות שמרים, שטרודלים, קראמבל תפוחי עץ, טראפלס שוקולד ומקלות כדורי שוקולד בציפוי פריך.

השולחן כולל: פירות העונה, מקרונים, עוגות שמרים, שטרודלים, קראמבל תפוחי עץ, טראפלס שוקולד ומקלות כדורי שוקולד בציפוי פריך.השולחן כולל: פירות העונה, מקרונים, עוגות שמרים, שטרודלים, קראמבל תפוחי עץ, טראפלס שוקולד ומקלות כדורי שוקולד בציפוי פריך. | תמונה: אגדת דשא

במבנה ההיסטורי של 'החמאם' ביפו העתיקה והייחודית, עם תקרות עותומאניות גבוהות ונוף מרהיב לים, תוכלו ליהנות משילוב של אורבניות חדשנית והיסטוריה מרגשת. החמאם מתאים לכל סוגי האירועים – מחתונות גדולות ועד אירועים פרטיים ואקסקלוסיביים, עם צוות מקצועי ומגוון רחב של שירותים וחבילות הכוללות הכל ממטבח קולינרי עשיר ועד למפיקי אירועים, מעצבים ותקליטנים. המקום האידיאלי לאירוע בלתי נשכח עם כל החברים והמשפחה!

ב'החמאם' אוהבים להשתדרג ולהתאים את עצמם לטרנדים החמים ביותר בעולם הקינוחים.ב'החמאם' אוהבים להשתדרג ולהתאים את עצמם לטרנדים החמים ביותר בעולם הקינוחים. | תמונה: 'החמאם'- יפו העתיקה
ולחלק המתוק… ב'החמאם' מעידים כי הם אוהבים להשתדרג ולהתאים את עצמם לטרנדים החמים ביותר בעולם הקינוחים וזה מתבטא במנות האחרונות והייחודיות שלהם: לולי פופ קינמון וקוקוס, קרם ברולה פיסטוק, קטאיץ ממולא באגוים עם קציפת יוגורט ופנקוטה עיזים עם טימין ומשמשים צלויים.

המקום האידיאלי לאירוע בלתי נשכח עם כל החברים והמשפחה.המקום האידיאלי לאירוע בלתי נשכח עם כל החברים והמשפחה. | תמונה: 'החמאם'- יפו העתיקה

'88' נוצר בהשראת היערות הקסומים של סין, הגנים המטופחים של אירופה ומלונות הפאר של פריז, גן אירועים שכולו סיבוב סביב העולם. מדובר במתחם שמשלב גן ירוק ומוקפד עם חלל מעוצב ומלא סטייל. תוסיפו לזה קולינריה מרעננת עם מטבח פתוח ומנות יצירתיות מכל העולם, ותקבלו חוויה של טעמים ואלכוהול משובח – כל מה שצריך כדי להפוך את האירוע שלכם למופלא ובלתי נשכח.

תוסיפו קולינריה מרעננת עם מטבח פתוח ומנות יצירתיות מכל העולם, ותקבלו חוויה של טעמים ואלכוהול משובח.תוסיפו קולינריה מרעננת עם מטבח פתוח ומנות יצירתיות מכל העולם, ותקבלו חוויה של טעמים ואלכוהול משובח. | תמונה: 88 גן אירועים
ולחלק המתוק…. ב'88' מציעים שולחן מפנק הכולל שטרודל במילויים שונים: פיצוחים, פרג, תפוחי עץ ואגסים ועוגות שמרים בטעם שוקולד, קרמל מלוח, חלווה וקינמון אגוזים. בגזרת כוסות הקינוח תוכלו למצוא טעמים מתחלפים: מוס שוקולד בלגי, מוס לוטוס, אוראו, קדאיף, מוס תות, מוס פסיפלורה ועוד מגוון משתנה. לאוהבי הפחזניות ישנו מבחר של טעמים והטארטלטים שמחכים לכם הם רבים: בטעמי לימון, פיצוחים, פירות, פררו, שקדים ואגסים, קרם פיסטוק, סנטה נורה, קיווי ותות בעונה וקינדר. ואם כל זה לא מספיק, על השולחן ימתינו לכם גם גליליות שוקולד, סופלה, קרם ברולה ווופל בלגי.

כל מה שצריך כדי להפוך את האירוע שלכם למופלא ובלתי נשכח.כל מה שצריך כדי להפוך את האירוע שלכם למופלא ובלתי נשכח. | תמונה: 88 גן אירועים

אל מול חופי עתלית, נמצא אולם לאירועי בוטיק עם אווירה יוקרתית וייחודית. במרפסת הגדולה והממוזגת, תוכלו ליהנות מקבלת פנים מרהיבה ורומנטית המשקיפה לים. האורחים שלכם ייהנו ממטבח שף יוקרתי, בר משקאות תוצרת חוץ, מערכת סאונד מתקדמת וצוות מסור. זהו המקום המושלם לאירוע שיתחיל באווירה חגיגית ויסתיים במסיבה שלא מביישת את המועדונים הטובים ביותר.

ולחלק המתוק… ב'קסטלו' מפנקים את כולם, גם אוהבי השוקולד וגם אלו שחייב פרי בקינוח שלהם, עם מגוון עצום של קינוחים, שיתאים לכל אחד ואחת. במבחר שלהם תוכלו למצוא: בר פירות העונה, צ'ורוס בזיגוג מייפל ושוקולד, פאי פקאן, טראפלס פיסטוק, עבור הקהל הטבעוני תוכלו למצוא פטיפור אגוזים וקראמבל תפוחים.


אז אחרי שסקרנו את שלל הקינוחים המדהימים שאולמות וגני האירועים מציעים, כל שנותר הוא לבחור את אלו שיעשו לכם הכי מתוק בלב. לא משנה מה תבחרו, זכרו שקינוח טוב הוא הסיום המושלם לכל חגיגה. בתיאבון ובהצלחה בהכנת התפריט המושלם ליום המאושר בחייכם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
טרמינל - TERMINAL
גני אירועים
טרמינל - TERMINAL
הטרמינל - יודעים איך עושים את זה.
הטרמינל - יודעים איך עושים את זה.
166.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק