מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מבחן התאמה: איך תדעו מה מתאים לחתונה שלכם?

כשמתחילים בתכנון חתונה, מגלים שבכל תחום יש המון אפשרויות ולפעמים, המגוון הרחב יכול להקשות על הבחירה. על מנת להקל עליכם ולעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורכם, הכנו לכם כתבה בה תבינו בדיוק מה מתאים לכם ומה פחות, ואיך לבחור הכי מדויק שאפשר. עוד מתלבטים? אלפי הביקורות בעמוד הספקים שלנו ממתינות לכם, כדאי לעזור לכם להחליט.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
31.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מבחן התאמה: איך תדעו מה מתאים לחתונה שלכם?
15
15
מהירות:

איך לבחור די ג'יי לחתונה שלי?

ותק: אם אתם זוג שפותח את היום שלו עם גלגל"צ, חובב מיינסטרים ולא 'מבין גדול' במוזיקה, תוכלו להסתדר גם עם דיג'יי שהוא לא בעל ניסיון רב בתחום ועדיין לא יוצר את המיקסים המטורפים ביותר שתשמעו בחייכם. היתרון העיקרי של דיג'יי בעל ניסיון זו העובדה שהוא יודע להתאים את הערב מוזיקלית בצורה הטובה ביותר. די ג'יי פרץ גלאס מסביר ומפרט: "די ג'יי טוב בעל ניסיון ידע לנגן לכל קבוצה מהאורחים שלכם את השירים הנכונים בזמן הנכון, יבנה את הערב בצורה נכונה לדוגמא - בחלק הראשון יש התחשבות באורחים המבוגרים יותר, וככל שנמשך הערב ידע להצעיר את המוזיקה ולהתאים אותה לקהל, בין אם זה קהל של היפ הופ יותר, טכנו ואלקטרוני יותר, או קהל של מושבניקים חובבי מסיבות עבריות. ככל שהדי ג'יי יותר מנוסה, וראה יותר רחבות, הוא מגיב לסיטואציות ברחבה בזמן קצר יותר בצורה מדויקת יותר- זה משהו שרק ניסיון יכול לתת".

סגנון מוזיקלי: קודם כל, הבינו כזוג מה הסגנון המוזיקלי שאתם הכי אוהבים ומה האורחים שלכם יהנו לשמוע ולרקוד, כדי שהאירוע יהיה כמה שיותר מרים ומתאים לכם. לאחר מכן, דיג'יי גלאס ממליץ לעשות תחקיר קצר לפני הפגישה עם הדיג'יי הנבחר ולבדוק את התאמת הסגנונות כבר בשיחה הראשונית מולו: "אם די ג׳יי מסויים מתמחה בטכנו, הוא לא יתאים בהכרח לזוג חובב טראש פופ מהניינטיז (יש יוצאים מן הכלל כמובן), או די ג׳יי שגדל והתעצב במועדוני ההיפ הופ בשנות ה2000 פחות יתאים לזוג חובב רוק, שוב, תמיד יש יוצאים מן הכלל, ובגדול ככל שהניסיון גדל והשנים חולפות, דיג'ייז באשר הם נחשפים לקהל גדול יותר ומשדרגים את היכולות והספרייה המוזיקלית שלהם. אני לדוגמא נע בבסיס שלי בין העולמות של ההיפ הופ, ראגיי, דאנסהול, בייס מיוזיק, פ׳אנק וכל הסביבה השחורה יותר, אבל בילדותי גם שמעתי המון רוק, מוזיקה ישראלית, וספגתי מכל מקום את כל הלהיטים של הניינטיז וה2000 כי זה מה שהשמיעו ברדיו ובמועדונים, לכן הבסיס שלי רחב יותר, וככל שעשיתי יותר אירועים גם נכנסתי לעוד ועוד עולמות, ממוזיקה בלקנית ואתנית ועד לאלקטרונית לכל סוגיה".

די ג'יי טוב בעל ניסיון ידע לנגן  את השירים הנכונים בזמן הנכון.די ג'יי טוב בעל ניסיון ידע לנגן את השירים הנכונים בזמן הנכון. | תמונה: פרץ גלס - DJ Glass Vegas
די ג'יי מקומי או לא? זה לא סוד, שחתונות בצפון הן לא אותו הדבר כמו חתונות בדרום או במרכז וכך גם אופי הספקים והזוגות משתנה. אך דיג'יי גלאס מסביר שדווקא העובדה שהדיג'יי הוא לא 'מהאזור' שלכם, יכול ליצור חיבור מרענן ומצוין: "לפעמים להביא די ג'יי לא מאותו אזור דווקא יכול להביא גיוון מוזיקלי לחתונה, כי כן, יש לכל אזור בארץ את הקטעים והסגנונות המוזיקליים שיותר מצליחים בהם, אבל זה גם עלול ליצור שכפול של חתונות מבחינה מוזיקלית ולכן, אל תפחדו לגוון ולהביא לקהל שלכם די ג׳יי שהוא לא מהאיזור, די ג'יי טוב ומנוסה ידע לעשות התאמות לקהל שלכם וישאל אתכם שאלות יכווינו אותו בפגישת היכרות ופגישת המוזיקה איתכם".

איך לבחור את הדיג'יי המתאים? זו השאלה הגדולה ביותר- והנה כמה טיפים מדויקים שתוכלו להשתמש בהם על מנת לבחור את ספק המוזיקה הטוב ביותר עבורכם:
  1. לבדוק זמינות בתאריך החתונה הנבחר
  2. לשוחח על סגנונות מוזיקליים אהובים ולוודא שאתם באותו 'קו'
  3. לשוחח על הקהל שמוזמן לחתונה, טווח גילאים, שירי עדות, מה המשפחה והחברים אוהבים לשמוע
  4. לשים לב ל'גמישות' של הדיג'יי ולהבנה של התפקיד בלייב, שיהיה קשוב לרחבה ויתפעל אותה בתוך גבולות הגזרה שלכם כזוג.

צילומים לפני החתונה: יש צלמים שיעדיפו צילומי טבע ויש כאלו שיקחו אתכם ללוקיישנים יותר אורבניים, חשוב לשים לב לעונה ומזג האוויר, ללבוש שלכם (לדוגמא אם השמלה והעקבים כבדים או לא נוחים, האם בכלל מתאפשרים צילומי טבע), למרחק ממקום האירוע וממקום ההתארגנות וליכולת של החברים שתרצו להצטלם איתם להגיע אל המקום הנבחר. הצלם טוני בנישו משתף את הבחירה האישית שלו: "אני תמיד יבחר בטבע מבחינת הטעם האישי שלי, אבל כמובן שיש תיאום ציפיות ולזוג יש את הסיי שלהם ואני מחוייב לקחת אותו בחשבון".

חיבור לסגנון הצילום: כיום, לא תצטרכו להגיע עד למשרדו של הצלם על מנת לעיין באלבומים. תוכלו לחפש אותו ברשתות החברתיות או בעמוד הספקים שלנו 'צילום אירועים' ואפילו לקרוא ביקורות ולראות איזה זוגות בחרו בו, והאם הם דומים לכם. טוני מסביר על הסגנון שלו ועל החיבור האישי שיכול להיווצר: "אצלי הצילומים הם תמיד רגועים ורומנטיים, עם נגיעות הומור. לפעמים אין חיבור, אבל עדיין מוצאים נקודות יפות, פינות עם כניסות אור בתאורה טבעית. אני מתאים לזוגות שאוהבים תאורה טבעית, תמונות רומנטיות לא מבוימות, שתופסות את הרגעים היפים והאותנטיים שלהם ולא באופן קיצ'י".

עריכת התמונות: פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא מה קורה עם התמונות לאחר הצילומים, מה הוא סגנון העריכה של הצלם, האם הוא מתייעץ איתכם ויש מקום לדיון בעניין העריכה, עד כמה הוא מלטש את התמונות, עד כמה אתם רוצים שהתמונות יעברו ליטוש וריטוש ומה היא פלטת הצבעים שלו. "העריכה אצלי היא יותר מבחינת צבעים ותאורה רכה" מסביר לנו בנישו "אבל האמנות היא שלי ולכן בנושא הזה, אני לא מתייעץ עם הזוג- זה סגנון אישי".

האומנות היא של הצלם, היופי הוא שלכם.האומנות היא של הצלם, היופי הוא שלכם. | תמונה: Tony Benichou Photography

הבנת הגוף שלך: לכל מבנה גוף, יש גזרות שמתאימות לו יותר ומתאימות לו פחות. בנוסף, יש את האופי שלך ואת תחושת הנוחות שלך אל מול המראה- כמה את רוצה לחשוף, מה תרצי להדגיש, מה את אוהבת בעצמך ומה פחות: כל אלו שאלות שכדאי לשאול לפני שאת ניגשת למלאכת בחירת שמלת הכלה. לירון מסטודיו 'כלה קלה' מרחיבה: "השמלות שלנו מותאמות לכולן, רובן נחתכות בחלק הכי צר של המותן וכך מחלקות את הגוף בצורה מחמיאה- . החלק הקריטי ביותר בשמלה הוא החזה, ולא דווקא מבחינת חזה גדול או חזה קטן, אלא מבחינת גודל ומבנה המחשוף הרצוי. בנוסף, יש סוגי כתפיות- עבות שמאפשרות יותר תמיכה ולבישת חזייה תחת השמלה ודקות שיכולות גם כן להתאים לכל סוגי החזה, אך תלוי בצורה שלו, והאם הוא עומד יותר או פחות".

בחירת בד מתאים לאירוע ולמזג האוויר: אם זו חתונת צהריים באוגוסט או חתונת ערב בדצמבר, שאלו שני המקרים הקיצוניים ביותר, יש דרישה להתאמת הבד לאירוע שלך- חמים או קריר יותר, בהתאמה. בד סאטן למשל, יכול להתאים לכל עונות השנה ולעומת זאת, בד שיפון ואורגנזה מתאימים במיוחד לעונת הקיץ בשל הקלילות שלהם. לעונת החורף, ניתן להתאים יותר בד תחרה שעלול להיות כבד יותר. כשהחתונה שלך היא חתונת טבע, יכול להיות שתעדיפי שמלה מתנופפת וקלילה שתתחבר לוייב הכללי ואילו לחתונה מפוארת באולם, תבחרי שמלה יותר גלאם, יותר 'מפוארת'.

לכל מבנה גוף, יש גזרות שמתאימות לולכל מבנה גוף, יש גזרות שמתאימות לו | תמונה: כלה קלה
שמלה אחת או יותר?: מעבר לכך שזו החלטה אישית, זו גם התאמה לאירוע, ללוח הזמנים ולשמלה הראשונה שבחרת. 'כלה קלה' מסבירים לנו: "אנחנו תמיד בעד לבחור שמלה שנוחה לך ותוכלי להישאר איתה גם לשלב הריקודים. החצאיות שלנו מאוד קלילות ונוחות, וכל עוד את לא לובשת מחוך צמוד שקשה לנשום איתו, את יכולה להישאר עם השמלה כל הערב. אם בא לך בשביל הפאן והגיוון להחליף לוק, נמליץ ללכת על לוק פחות כלתי- שמלה קצרה יותר או אוברול קליל".

איזה שמלה תחמיא לגוף שלך?
מבנה 'שעון חול':
מה זה אומר? היקף החזה והירכיים זהים והמותן צרה
איזה שמלת כלה מתאימה לך? שמלה צמודה במותניים, שתבליט את החלק הצר שבך ותחמיא לכל צורת גופך. 

מבנה גוף 'מלבני':
מה זה אומר? היקף הירכיים, המותניים והחזה שווים
איזה שמלת כלה מתאימה לך? שמלה צמודה בפלג הגוף העליון ורחבה או נפוחה בפלג הגוף התחתון, כך תצרי אשלייה של חיתוך ומותניים צרות

מבנה גוף 'תפוחי':
מה זה אומר? מותניים רחבות, בטן יחסית עגולה ופלג גוף תחתון צר יותר
איזה שמלת כלה מתאימה לך? שמלה עם מחשופים עמוקים, שמלות סטרפלס או כתפיות עדינות ושמלות עם שסע שובב- שימקדו את תשומת הלב בכתפיים היפות וברגליים הצרות.

מבנה גוף 'אגסי':
מה זה אומר? פלג הגוף העליון צר יותר לעומת המותניים ופלג הגוף התחתון
איזה שמלת כלה מתאימה לך? שמלה שמושכת את העין אל החלק העליון של גופך- עם עיטורים, נצנוץ, אבנים וכו', או אפילו מחשוף עמוק ומעניין. בחלק התחתון של השמלה, עדיף ללכת על רוגע ומעט נפח- ליצירת איזון.

מבנה גוף 'משולש הפוך':
מה זה אומר? היקף החזה גדול ביחס לירכיים
איזה שמלת כלה מתאימה לך? מחשוף בצורת V ושמלה בעלת תנועתיות, שתמשוך את כל העיניים אל פלג הגוף התחתון.

"אנחנו תמיד בעד לבחור שמלה שנוחה לך ותוכלי להישאר איתה גם לשלב הריקודים". | תמונה: כלה קלה
שימי לב, הספקים צריכים להתאים לכם כמו שאתם צריכים להתאים להם, אבל בסופו של יום- ההתאמה המושלמת היא ביניכם והאירוע הוא עבורכם, אל תשכחו שהאהבה שלכם, זה כל מה שחשוב. המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
תקליטנים
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
"פרץ האלוף עשה לנו חתונה מהסרטים 🤩"
23.6K
עוד פרטים
חתונה בקטנה
logo
כלה קלה
שמלות כלה
שמלות כלה במחיר שפוי
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
15.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת